Avtomatik dela, kakor ga nastavijo. Lahko ga nastavijo, da prestavlja ?ele pri 40.000, lahko pa ga nastavijo, da prestavlja ?e pri 400. Seveda pa mora biti vse primerno dimenzionirano. ?e pa ima zraven ?e spodobno elektronsko podporo, pa mogo?e celo sam lahko nastavi?, kako ?eli?: bolj umirjeno ali bolj agresivno.
?eprav meni osebno avtomatiki prav ni? ne le?ijo in imam najraje dva klasi?na "?althebla"
Slu?ajno bo dva dni stala brez sne?nih verig in glede na napoved tudi za naprej ne bodo potrebne. Pa sem malo pospravljal po avtu, pospravil tudi verige v torbi, jih spotoma obilno presprejal z WD-40, da ne bodo rjavele in ko sem ?e vse pospravil in uredil, sem ?e posesal kabino. In potem tisti preblisk: glej, samo ?e od zunaj jo operem, pa bo kot nova. In sem odkidal sneg do zunanje pipe, potegnil cev in jo opral.
Nekega dne sem v Solkanu napolnil rezervoar za nafto. Po pribli?no desetih kilometrih so bile razmere na cesti tako slabe, da sem montiral verige. In danes sem ?el prav v dolino. Zato sem v Grgarju snel verige ter izklopil reduktor. In ko sem pri?el v Solkan, sem ?el spet na bencinsko. In po vsega 212 prevo?enih kilometrih nato?il 47 litrov nafte.
Tako, po ob?utku, bi rekel, da sem presegel kombinirano porabo 7,9 litra na 100 km, ki so jo Japonci zapisali za ta poltahtor... Nekajkrat presegel...
?e bi Sojuz pri izstrelitvi imel tako porabo, bi Rusi kmalu zaklju?ili svoj vesoljski program... Ta poraba, ki jo omenjam, je po Sharpu (po kalkulatorju).
Ja kaj pa po?ne? s tem avtom? ?ena ima ravno tako petko, nekaj hribovske vo?nje, nekaj mestne po Solkanu in Novi Gorici, pa mislim, da ima povpre?je 6,1 litra...
1 karton je 10 litrov in 12?. ?e mi ?katlo (v kateri je meh s sokom) vrne? nepo?kodovano, nepopisano, nenamo?eno,... pa?, da je lahko za nadaljnjo uporabo, dobi? 1? nazaj.
Jabolka so stare travni?ke sorte, ki niso ravno lepega videza, tudi niso kaj prida ?kropljena (kar ?e poslab?a videz), so pa samo prekuhana brez dodanega sladkorja in brez dodanih konzervansov. Dokler je v mehu, nima zraku in je dober. ?e ga nato?i? ven, bo po dolo?enem ?asu za?el "vret" in ?e ga pusti?, da opravi svoje, dobi? jabol?ni kis. Ker nima kemikalij, se ne more pokvarit ampak mirno prevre v kis.
Ma ni pena, je pa nekaj podobnega. No, za?elo se je tako, da mi je najprej razlagal, da je vsak kos 1 meter ?irok, 20 cm visok in dva metra dolg. In vsak kos tehta 37 kg. ?e bi jih zlo?il samo v en stolp, bi bilo visoko 1,6 metra. Pa sem se bal ker bi preve? "poru?ilo" te?i??e, pa tudi vsa te?a bi pritisnila samo da dve pre?ki. Zato sem mu rekel, da bi naredil dva stolpa. Pa je ratalo 4 metre dol?ine. Mo?akar pa je mislil, da sem s kak?no navadno Mazdo. In mu ni bilo jasno, kako si predstavljam to peljati. Sploh zato, ker so bile poleg ?e tri odsko?ne deske, ki pa so v kesonu, pa se jih ne vidi. No, tam na kupu so pa bile in mo?akar me je precej ?udno gledal, ko sem mu rekel, da bom vse to peljal z Mazdo. Saj ko je pripeljal vse skupaj ven, je omenil, da s tem bi pa mogo?e res ?lo. In ko je bilo vse napakirano in pripravljeno, je ?e vedno nejeverno gledal, ?e bom res tako odpeljal...
Ravnateljica na?e ?ole me je prosila za pomo? - prevoz. Pa pridem v podjetje, kjer naj bi prevzel paket, pa imava s skladi??nikom debato skoraj da bi lahko reklamo posnel:
- "Gospod, ampak paket je ?irok en meter, pa visok 80 cm..."
Gledam in gledam in ne razumem, kaj se usaja?. Ti si se ustavil sredi ceste. Ja normalno, da so te prehitevali. ?e je ?el pa po "napa?nem" pasu mimo tebe in ni zavil levo ampak naravnost, pa ni tako hud prekr?ek, saj si ti stal na pasu za naravnost. In kaj ti ni prav?
Ja, ve?, sem vajen Italijanskega prometa (sploh Rim in ju?ni del Italije). Semafor je v kri?i??u zato, da ne bi kdo po plo?niku peljal mimo. A barve na semaforju? Kak?ne barve? In kaj, ?e katera sveti, imajo pa? dovolj denarja za elektriko, pa naj sveti. Saj ne pla?ajo ?oferji te elektrike...
Vgrajeni SO BILI dobri motorji. In vozila niso imela nekih hudih napak in pomanjkljivosti. So pa ta vozila delovni stroji in te?ko dobi? dobro ohranjenega in gara?iranega z malo kilometri... ?e pa ?e ima malo kilometrov, je pa vozila ves ?as z reduktorjem... Tako da so to ?e precej utrujeni avtomobili, kjer pa se najdejo kak?ne okvare. Tako da ?e res pozna? prodajalca oziroma mu zaupa?, potem je vredno nakupa. ?e pa nisi povsem prepri?an, pa... No, denar je tvoj, sam se odlo?i. So pa ta vozila bolj kot na obremenitve in preobremenitve ob?utljivi na dirkanje, ?e posebej driftanje in iz?ivljanje. Tam se pa mimogrede razsuje zadnji diferencial, vpetje zadnje preme, tudi menjalnik...
In vse, kar je Mazdino in se za?ne na B, torej tako imenovana B-serija (B-1600, B-2500, BT-50 in vse ostalo s podobnimi imeni) je pravzaprav enako in z enakimi lastnostmi, prednostmi in slabostmi. Torej si kar vzemi ?as in preberi to temo v celoti, pa ?e nekje je bila ena tema z imenom Terenci ali nekaj podobnega, pa ti bo jasno skoraj vse.
Pozimi je malo ve? ?asa, ker se zunaj ne da ni? delat. Praviloma v takih dneh me?emo polena v pe?, sedimo ob njej, gledamo skozi okno, kako veter nosi sneg in beremo otrokom pravljice (Grimma in Andrsena imajo najraje). Se pa najde tudi ?as za obdelavo starih posnetkov. Tule je ?e nekaj, kar je bilo posneto marca in aprila:
Malo trapasto bi zgledalo, ?e bi se s traktorjem pozimi vozil s traktorjem 30 km dale? v ?empeter pri Gorici v slu?bo... Jaz sem sicer ogledoval Same Delfino 35 ali Same Aurora 45, ampak potem bi skoraj moral poleg imet ?e kak?nega terenca. Pa pride zadeva dra?ja.
Poleg tega mi Mazda precej olaj?a delo, ker ga ni treba narediti meni. Mislim, ?e potrebujem za naslednji dan tono cementa, po?ljem ?eno z BTjko. ?e bi imel karkoli drugega, bi bilo treba zadaj pripeti prikolico. To pa ?ena ne bi vozila. Tudi v gozdu je zdaj ?ena za strojnika, na traktor je pa nekako ne bi spravil. Je pa? "mestno dekle" - do poroke je ?ivela na Hru?ici in v Ljubljani...
Sem ?asovno precej na tesnem, zato mi je te?ko dobit termin. Zdaj je prilo?nost, ko doma ni nekega neodlo?ljivega dela (?ebele ho?ejo mir, koze so v skrinji, koko?im pa vr?em tisti zdrob in so zadovoljne, ?agat v gozdu se pa zdaj ne da), otroci in ?ena pa pri dedku in babici, jaz pa nisem v slu?bi. In je 2.1.2015 krasna in zelo redka prilo?nost... Kdaj bo spet taka prilo?nost? Kdo bi vedel...
Slivka, mam pa eno vpra?anje zate, ker vem da si malo hribovca/hribolazca, ?e bi bil za zimski vzpon na Krn?ico, pa da bi pri tem tvoje osnovno prevozno sredstvo maksimalno izkoristili, v smislu se pripeljati do planine Zaple?? Pa? vemo, da obvlada? Camel Trophy avanture.
Kak?na se ti zdi ideja? Verjetno bi bil to precej zanimiv zimski vzpon na precej lahko dostopnega 2-tiso?aka z dobrimi razgledi naokrog po pogorju in Poso?ju.
Sli?i se kot dobra ideja. ?eprav sem trenutno bolj slab hribolazec, pa tudi ?asovno sem precej v zadregi. 1.1.2015 sem v slu?bi de?urni, kar pomeni od 6:15 zjutraj do 21:30 zve?er. Lahko izkoristimo edino 2.1.2015, pa ?e to bi rad bil do neke pametne ure doma, ker moram potem ?e po otroke k dedku in babici.
Kak?no bo pa vreme?
In koliko bi nas bilo?
Mislim da bi bilo tole precej bolj?e - sicer malo dra?je ampak sveti pa zelo dobro!
Verjamem, da sveti bolje. Karkoli bi vzel, bi se na?lo nekaj, kar bi bilo nekaj dra?je, a bolje od tega, kar bi vzel... Glej, ?e je mulo imel veselje za 40 ? nabavit ves material in eno dopoldne delat na avtu, naj ima veselje. Ni bila zadeva, ki bi jo res nujno potreboval, ampak za tak denar je dobra... Sicer ga malo detajli matrajo in pa izku?enj nima prav preve?, a si jih bo ?e nabral. Na sliki sicer dobro izgleda, v resnici ni tako super. Mogo?e bi bilo bolj?e, ?e bi imel ko?aro na prtlja?niku. Ki si jo pa tudi ?e nekaj ?asa ogledujem, a je re? presneto draga...
Sicer ni fiat pa vseeno. Sodelavec ga je dal dilerju v ra?un z 270.000km in za dobre 3000jurje. Takrat je bilo tudi ugotovljeno da je imel avto preko 300000km ?e, sodelavec se na to ne spozna in ni vedel. Prodal ga je ker niso na?li vzroka pomanjkanja mo?i. O?itno je diler prodal tej stranki, ki ga prodaja naprej. Seveda z magi?nimi kilometri in nabito ceno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Avtomatik dela, kakor ga nastavijo. Lahko ga nastavijo, da prestavlja ?ele pri 40.000, lahko pa ga nastavijo, da prestavlja ?e pri 400. Seveda pa mora biti vse primerno dimenzionirano. ?e pa ima zraven ?e spodobno elektronsko podporo, pa mogo?e celo sam lahko nastavi?, kako ?eli?: bolj umirjeno ali bolj agresivno.
?eprav meni osebno avtomatiki prav ni? ne le?ijo in imam najraje dva klasi?na "?althebla"
Povezava za deljenje
Deli na druge strani