malo te bom dopolnil... ?e omenja? Smarta mora? vzeti tudi porabo Smarta in ne porabo BT-jke v ekstremnih pogojih. Pri tem je treba poudarit, da tudi elektrika ni zastonj in jo ?e vedno rabi? za cca 2? na 100km. ?e ra?unamo recimo, da ima Smart porabo 6 litrov je to pribli?no 9? na 100km. Se pravi je razlika stro?ka 7?. ?e to vkomponira? v stro?ek nadgradnje na elektriko je ra?unica ?ele pri skoraj 300.000km oziroma se za?ne prihranek ?ele potem, ko prevozi? 300kkm. Pri tem seveda nisem ra?unal tako servisov bencinskega motorja kot tudi ne ene ali celo dveh menjav baterij v tem obdobju pri elektri?nem.
Vsekakor se strinjamo, da pri teh stro?kih predelave ni ekonomske ra?unice.
No, avtomatik je pa? avtomatik in ima tudi pamet avtomatika. V hrib bo delal tako kot po ravnem. In ?e ni avto polno obremenjen in s polno prikolico zadaj, pa v kak?en 12% vzpon, potem ni te?av. ?eprav je v?asih nerodno, ko malo bolj pospe?i? v hrib, pa na lepem prestavi iz druge v tretjo, potem ugotovi, da se to ne bo iz?lo in potem spet prestavi iz tretje v drugo in kar sunkovito pospe?i. Sploh, ?e v hrib vozi? avtomatski menjalnik v kombinaciji s tempomatom... Zato je bolje, da v hrib vseeno izbere? pozicijo, da ne prestavlja ve? kot do druge ali tretje.
Nerodno postane, ko se nekje zakoplje? (recimo da ima? precej mokrega snega ali pa globoko blato, sploh ilovica, iz katerega bi se rad izkopal ven). Potem ga "cinga?" naprej in nazaj, ves ?as pod obremenitvijo, ves ?as se segreva, nima pa zadosti hlajenja in se potem visko-sklopka lahko pregreje. Vendar je to le pri skrajne?ih v resnih terenskih razmerah, pri obi?ajnem uporabniku se to ne bo zgodilo.
Negativno pa je pri avtomatskem menjalniku, ko se spusti? navzdol. Ko motor dose?e dolo?eno ?tevilo obratov, bo prestavil v vi?jo prestavo. In izgubi? u?inek "motorne zavore". Zato mora? sam na ro?ici izbrati, da pri spustu navzdol ne prestavi ve? kot do druge prestave. In ko pride? na polo?nej?i del, izbere?, da ne prestavi ve? kot do tretje. In ko pride? spet do bolj strmega spusta, zmanj?a? hitrost in izbere?, da ne prestavlja ve? kot do druge prestave. in tako vse do doline, kjer nastavi?, naj prestavlja po svoji pameti. In ?e si ve?ino ?asa kje po hribih, je bolje, da ima? ro?ni menjalnik. Sploh, ?e si povpre?no ali bolj zahteven voznik. ?e si Lojz, je pa tudi avtomatski menjalnik po hribih povsem zadovoljiv - pri 45 km/h itak ne bo prestavil kaj ve? kot do druge...
Za predelat enega Smarta v vozilo z dometom 150 do 200 km ho?ejo okroglih 20.000?. To je samo predelava. Smarta mora? sam kupiti. ?e re?em, da je liter nafte 2?, jo za ta denar dobim 10.000 litrov. Pri porabi 16 litrov na 100 km (recimo Mazda BT 50) je to za 62500 km, pri var?nej?em vozilu ?e ve?. Torej, ?e ima? elektriko povsem zastonj, se investicija ne povrne prej kot v dveh letih. Pa mislim, da BTjka na elektriko ne bi imela 200 km dometa...
Se bojim, da je to vozilo vredno toliko, kolikor je vrednost zlata enake te?e, kot je to vozilo... Se bojim, da ni za na?e denarnice...
Zato je pa slikano z leve strani . Vseeno, ?e dobro pogleda? sprednjo desno lu?, se vidijo "sledi zaviranja"...
Praviloma pa vle?e po ravnem in v manj?i hrib do dvori??a (na dol?ini 70 metrov se dvigne za 15 metrov). Pa tudi po pa?niku se kar malo pogreza in kar malo zavira. ?e je malo rose, moram montirati verige, da sploh vle?e.
To?no to sem premi?ljeval. ?enska je avto zapodila v breg. Ni se zrolal dol in ni zdrsnil. O?itno ima nizko te?i??e in dobre gume, ki kljub travi niso zdrsnile. In ?emu so potem gasilci avto podprli s ?tirimi podporami? Ko je ?enska ?e sedela notri, je bila na spodnji strani, kar je slabo vplivalo v tem primeru na te?i??e vozila. Ko je izstopala, je avto gotovo ?e zagujsala. Vsaj malo. In je tam ?akal. Gasilci pa ?tiri podpore spodaj vtaknejo.
Samo je pa res na strmino zapeljala.
No, kakorkoli, samo da njej ni ni? in da ni koga spotoma povozila.
Italijanskih dizela?ev danes ni na na?ih ?rpalkah (?empeter, Nova Gorica, Soklan) medtem ko je nadpovpre?no veliko Italijanskih bencinarjev, ki ?e v kantice to?ijo.
A mogo?e kdo ve, ?e se bo spremenila cena goriva?
A mogo?e kdo ve, kako se bo spremenila cena goriva? Se bo podra?ilo ali pocenilo? In kaj se bo podra?ilo oz. pocenilo?
Hote ali nehote sem se v istem trenutku spomnil na kraljico motor?porta - F1, ki se bo vsak ?as vozila s kosilni?nimi agregati v stilu treh valjev in 700ccm.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vsekakor se strinjamo, da pri teh stro?kih predelave ni ekonomske ra?unice.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani