@Kra?evec - ?e je pri tisti res motor nov, potem zna bit dober nakup, zlasti ?e obenem plo?evina ni ?isto na psu. Sicer bo pa dr. Pelko zelo pravi naslov, da hitro po?tudira v kak?nem stanju je celotna Mazda.
Uf, skoraj 11 litrov (skupaj z benzom ?e krepko preko) za 2.5 motor se mi zdi pa res "mu?ka" cifra, skrajno nenavadno (toliko Ajvarju MPS ne tro?i, pa ima 100KM ve? od tega 2.5).
A garancija pa propade v primeru vgradnje LPG?
Sicer pa va?no da si zadovoljen s tem kar fura?, tko da se ne sekiraj za deci ali dva, raj?i zoom zoom dalje.
Eh norca ne brijem iz tebe, se pardoniram, ?e si tako zastopu. Hotel sem povedat, da ?e ti potro?nja goriva toliko pomeni, bi te potem identi?na Mazda z npr. 2.5 motorjem + LPG pri?la ve? kot le 2 dcl var?evanja na 100 prevo?enih km-jev (govorim v cekinih). Zakaj sem dal primer ravno 2.5 motor, zato da ne bo? rekel, da 1.8 je pa itak ?katla, nepremi?nina, ki ?e omejitev ne dose?e (karikiram, da ne bo pomote), 2.0 pa prav tak apati?na zadev??ina
LPG je men zakon zadevca, ampak vseen ga pa dokaj pogosto stisnem krepko preko omejitve na AC, tko da se ne sekiram glih za "centilitre"
Mazda?i, tole je le debata, ne ?elim kateremukoli vsiljevat svojega mnenja, zato mi ne zamerit, ker ni mi?ljen provokativno, ok?
Ta verzija Mazde6 ?e nima DPF filtra, imajo pa ga kasneje ko je dobila lepotne popravke (generacija proti koncu 2005 in dalje), oba motorja teh letnikov imate jermen in ne verige, interval menjave je 120.000km oz. 5 let (kar pride prej na vrsto).
Ostalega o teh avtih ne vem, razen seveda ?e zelo pogostega rjavenja, ki se navadno poka?e na zadnjih blatnikih, pragovih in tudi spodnjih robovih vseh vrat, vklju?no s tistimi na prtlja?niku.
Ok..stvar je taka mam mazdo6 2002 2.0 diesel...vcasih pri priziganju se mi stevci premaknejo do konca in pol nazaj sele Potem se obratomer normalizira...sisal sem da je pri novejsih avtomobilh to normalno,ampak to pri mojem ne nardi vedno,ampak samo vcasih zato pa se sprasujem ce je mogoce kaj narobe...kaj vi pravite na to?
Men je na moji (6-ka 2003) tole samo enkrat naredilo in to v tistem momenu, ko se je akumulator dokon?no in za vse ve?ne ?ase poslovil. Tole je o?itno znak, da je fertig, zato me ?udi da pri tebi kasneje ?e vedno v?iga.
@Robert, vsak ima pravico o ?emerkoli razmi?ljat, je pa hec v tem, da ?e ima nekdo v ?tartu najvi?jo ceno od ponudnikov, potem bo te?ko pridobil kak?ne odjemalce in tudi ?e bi nekdo dobil domnevne %, pa je kakr?enkoli % od 0 ?e vedno NULA, ?e me moja matematika ne vara.
Pri tem razmi?ljanju o %, pa lahko kar povem, da smo vsi iz vodstva MK v VSAJ povpre?nem gmotnem stanju, tako da bi na ra?un tega, da kdo od na?ih ?lanov kupi gume, se mi zdi blago re?eno podlo, saj se trudimo za dobrobit na?ih ?lanov, nikakor pa ne slu?imo na njih. Celo obratno; ko se vozim podpisovat razne pogodbe o ugodnostih - DELAM TO NA LASTNE STRO?KE (jah o?itno sem ?udak, ampak nikakor ne lopov, pa? verjamem, da ?e nekaj dela? z dobrim namenom, ljudje to vidijo in se ti tudi z dobrim vra?a)!
Kar se Bartogovih cen ti?e, na?im ?lanom na navedene cene zagotavljamo 25% popust, za dolo?ene tipe pnevmatik pa ?e krepko ve?!
Sem se pa? moral malo razpisat, ker ?e ?esa ne prena?am so pa podtikanja in natolcevanja, jao kot ka?e smo ljudje v na?i ljubi RS res ?e tako ?rnogledi, da izpade kot da nas na vsakem koraku ?eli nekdo ogulit.
?e sem kogarkoli s svojim pisanjem prizadel, se iskreno opravi?ujem, napisal pa sem izklju?no resnico in ni?esar drugega. No pa gremo nazaj na naslov teme.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Kra?evec - ?e je pri tisti res motor nov, potem zna bit dober nakup, zlasti ?e obenem plo?evina ni ?isto na psu. Sicer bo pa dr. Pelko zelo pravi naslov, da hitro po?tudira v kak?nem stanju je celotna Mazda.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani