Skoči na vsebino
Pnevmatike za mazdo3
Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Bolj malo kvalitetnih je v tej dimenziji

 

Bridgstone Potenza al pa Turanza

GY Eagle F1 Asym. - mislim, da je samo 3 gen še na voljo

Pirelli Cinturato P7

Pa še kakšen Michelin Pilot Sport 4 bi se najdu

Trenutno je top guma tudi  nova Bridgestone poteza sport. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Boss napisal:

Sej to je ablast vedela in je zato razglasila lockdown... zato, da se z letnimi gumami ne boste po snegu vozil in se pobijal. Po 12. 4 pa je spet topleje napovedano in mogoče boste lohk šli v službo, če bodo smeli otroc v šole in vrtce. 🤪

Fak, celo pri nas na obali naj bi ta teden snežilo. Pa kam gre ta svet, da je napovedan prvi sneg na obali v letu, v mesecu aprilu? 🤪

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 minutama je ignacij napisal:

Glede na to kako kvalitetne, lepe in glede na konkurenco cenovno primerno uvrscene so mazde mi je cudno da nimajo vecjega trznega deleza, ceprav mi ustreza da jih ni prevec, tko da vsaj mal izstopas.

Meni je kar v redu, da je tako. Smo vseeno bolj "eksotiki". Je pa zanimivo, da bi ful ljudi imelo Mazdo, a kupit si jo upajo le redki. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 33 minutami je FrX186 napisal:

Mogoce pa res...

Kje se to organizira road trip in kdaj? 

Malo poišči, je točno vse opisano,kje in kam se bomo peljali. Bo zanimivo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 minuto je FrX186 napisal:

@Boss zal nisem veliko vozil X180, le 1 dan, tako da bo moje mnenje bolj po feelingu.

 

navora ima več, sedaj je 240Nm, baje je imel pri pospesevanju neko "luknjo" ki je ni opaziti, zvok je sedaj baje malce drugacen (mnenje enega poznavalca), blagi hibridni sistem ima nekoliko mocnejsi elektromotor.

 

kaj več bom lahko napisal čez čas, lahko pa že sedaj potrdim da poraba pri precej živahni vožnji ni šla nobenkrat nad 7L/100km povprečno na celoten tank (računam tudi ročno in je na računalniku za 0.2L prikazano manj kot v resnici.

 

Na 2000km sem že dosegel povprečno porabo pod 6L, ter še pada... avto je najprej na prevoženih 1000km spremenil zvok in odzivnost, sedaj na 2000km prav tako, kot da bi mi za vsako dodali po nekaj 10 konjev moci, tako opazno je že sedaj pri moči.

 

Čez mesto se brez težav peljem 50km/h tudi v 6-ti prestavi brez občutka "mučenja" motorja kar me je navdušilo, tako da je prestavljanja zelo malo. Ko ga nato pohodim je pospeševanje odlično glede na to da nima turba.

 

Skratka, mene je navdušilo vse skupaj, da o opremi sploh ne govorim. 

Včasih me prime da bi ta radarski tempomat poiskal in odtrgal iz avta, ampak se bom navadil 🤣

 

 

20210315_124324.jpg

20210317_130240.jpg

20210307_095413.jpg

20210307_095611.jpg

20210309_090113.jpg

20210307_100103.jpg

Uf... lepa Mazda. 👍Kako ji paše ta bela barva.

Pridi tudi ti na naš road trip, da se prepričaš o porabi napram ostalim (dizli in benzinarji). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 minutama je FrX186 napisal:

Pozdravljeni vsi skupaj 🙋‍♂️

 

Sem nov na forumu.

Kot je @DavidMazda zgoraj napisal, sem tudi sam januarja imel enaka zapažanja.

 

namreč, glede menjalnika sem se takoj prepirčal v odzivnost ročnega in sedaj po mesecu dni odkar imam novo Mazdo 3, lahko le potrdim da sem se tudi sam pravilno odločil.

Ročni Mazdin menjalnik je po mnogih mnenjih strokovnjakov in poznavalcev po svetu eden boljših.

 

Imam tudi to srečo, da imam v 3-ki nov pojačan X186 motor (nove oznake e Skyactiv X, 186Km), z bogato opremo in tudi po novem s stresnim oknom.

 

Zaenkrat se mi motor šele "uvaja" in odpira, tako da je že na prevoženih 2000km dobesedno prava žival z ročnim menjalnikom.

 

Srečno David z novim CX-30, sem tudi sam izbiral med 3 ali CX-30. 👍🏻🍀

 

Lp vsem

Pozdravljen, ljubitelj ročnega menjalnika. 😊Napiši kaj več o svoji "raketici" pa še kako sliko prilepi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

To je torej avto primeren za vožnje daljše od 30 - 40 km ... 

Itak je vsak avto primeren za vožnjo na takšne razdalje, naj bo to dizel ali benzinar. Je pa tudi res, da novejšim FL od letnika 2016  te delne regeneracije ne škodijo več kot prvim modelom, ko se je res drastičbo hitro višal nivo olja zaradi nafte v olju. Je pa priporočljivo, da se menja olje na vsakih 10000 kilometrov in imaš mir, ker bo imelo olje še vedno dobre mazalne sposobnosti. Ravno včeraj sem gledal nivo olja in je po 9 mesecih od menjave točno na isti točki, kot ko sem ga zamenjal (na tričetrt med sredino in max). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Tale ikona je res dober indikator za aktivnost regeneracije. Včeraj mi je modra barva ikone motorja izginila 3 minute pred ciljem oz. 20 minut po začetku vožnje, in potem sem namenoma vozil, dokler se ni spet obarvala modro. Presenečen sem bil, da je postopek regeneracije trajal kar 14 minut. V v mojem primeru to pomeni, da se na vožnjah, ki v povprečju trajajo cca 20 minut po avtocesti (25 km), le redko zaključijo v okviru ene vožnje. To verjetno ni najbolje. 

To trdim vedno. Je pa tudi res, da s tem oljem Motul, ki ga imam sedaj v motorju, se vse skupaj konča precej prej kot prej z original Mazdinim. Nekje v 19-20 kilometrih povprečno. Je pa priporočljivo, da vozš takrat, ko se izvaja regeneracija, nad 2000 obrati. Tako se vse skupaj prej dokonča pa tudi za motor je takrat to bolje. Pa še razpihaš ga sproti. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

Ja sej Alex, pri SUVjih je vožnja bolj trda :)

Kako to misliš? Če se vozi zraven na sovoznikovem sedežu brhka mladenka na pol oblečena, verjamem, da je vožnja "bolj trda" . V nasprotnem primeru pa je verjetno "bolj mehka". 😋

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 minutami je Robert napisal:

Pred nakupom Mazde CX-30 (SKYACTIVE-X motor) konec leta 2019 sem testiral tako varianto z avtomatskim menjalnikom kot ročnim. Precej na hitro sem se odločil za ročni menjalnik, ker je bolj odziven kot avtomatski, drugih pripomb za avtomatskega nimam. Bo pa verjetno naslednje vozilo z AT menjalnikom (glede na EMŠO).

Ne razumem, ko napišete, da ko boste starejši, boste kupili vsi suve in avtomatski menjalnik.🤔

Pa saj ne boste kar naenkrat vsi invalidi Jaz bi takoj vozil vsak športen avto, če mi ga le dajo. Nižji kot je, boljši je. Bolj kot sediš bliže tlom, večji je užitek. Več kot telovadiš z ročnim menjalnikom, bolj je zanimivo. Boljši kot so pospeški, vešji gušt je. Bolj kot je avto trd in stabilen, bolj je športna vožnja. 🤗

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 minuto je DavidMazda napisal:

Fantje,

 

Evo sem bil na testni voznji pa prihajam ravno z obratnim obcutkom. Rocni menjalnik all the way. Ravno sem ga testiral 1h 30min in je mnogo boljsi kot Mazdin AT (tega sem predhodno 2x vozil an testni voznji po 2h). Neverjetno, z rocnim menjalnikom kakor da ima avto 50 konjev vec. So mi pa razlozili da pri Mazdinih AT nimajo DSG sistema, zato je precej bolj pocasno pospesevanje (+ kupujeva benzinerja), medtem kot sem z rocnim lahko prakticno poletel v na semaforjih. 


Res je da izgubim udobje in pac ja, v mestih je treba potem precej pogosto posect po menjalniku, AMPAK ... spet neverjetno (to sem dosedaj samo pri Mazdi obcutil) ... ta avto speljuje v drugi prestavi cisto normalno. Pravtako ne "crkne" v drugi prestavi ce imam obe nogi prosti (torej niti sklopke ne drzim in tudi plina ne), se pelje z 14 km/h na uro naprej in potem lahko tudi potegne iz druge ko dam plin.


Sicer vas je nekaj tu povedalo da je AT res zakon, in spostujem to mnenje, ampak nekako me je preprical rocni tako da grem z rocnim v nakup CX-30ke. Prihajam iz F30 kjer je AT menjalnik res TOP, ampak lahko povem, da se bom komot navadil na tale rocni menjalnik.

 

BTW, se tole dodam, sem potestiral CTS (tale Traffic Jam assist) in tudi z rocnim deluje. Nastavis na tempomatu zeljeno hitrost (recimo 50km/h) in potem se vkljucis CTS, kot zazna avto pred teboj in stranske crte vozisca, te prakticno sam pelje. Velika prednost je visoko kompresijsko razmerje motorja, kar pomeni da lahko v 6 prestavi vozis tudi 50km/h, tako da ne rabis pogosto posegat za menjalnikom nasploh.

 

Evo, tole se bile moje izkusnje. Se pa moram zahvaliti @SpEkTr ki mi je dal idejo de dejansko grem le potestirati se enkrat (ceprav sem ze 2x imel avto ne testni voznji, ampak obakrat je bil AT) Mazdo.

Prav si se odločil. 👍

Ročni menjalnik Mazde je med najboljšimi. Jaz sem se tudi odločal med obema in sem zelo zadovoljen, da sem se odločil za ročnega. Malo capljamo za Ameriko, kjer so avtomatski menjalniki prevladovali zadnjih 50let. so prav sedaj največji hit čez lužo- ročni menjalniki. Kdor vozi ročnega je tam car. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

... Finci pa rusko vodko. :nevem:

... Kitajci pa vse ostalo. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Nisem imel nobenih a po oceni uporabnikov je Kumho bolj kot ne zelo slaba guma. Od nexen bi pa pogledal za sport, ki je kar pohvaljena 

Screenshot_20210331_173102.jpg

Screenshot_20210331_173122.jpg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Sem šele sedaj pogledal do konca video. To stvarco bi pa imel tudi jaz. Prvi električni SUV avto (poleg Porshea in audija) ki je lep, zmogljiv, uporaben...se moram it še enkrat testirat za kovid. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 10 minutami je DonFelipe napisal:

Odvisno od želja in potreb.

Meni recimo omenjeni povsem zadostuje, škoda da ni v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom.

V športnem avtu mora bit športen motor. Kako bi izgledo, da bi imel Porsche navaden, 2.0 kubičnen motor z 150 konji. Nekdo bi dejal, saj je v redu, se lahko pelješ. Da, ampak tak avto kupiš, da tržeš asfalt in ne gledaš toliko na porabo. Za to so namenjeni drugi tipi avtov. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - zvočniki in tresenje vrat
Napisano
pred 17 minutami je DonFelipe napisal:

Saj to sem želel povedati, omenjeno nabaviš pri njih, ostalo pa postoriš sam.

Je pa problem pri današnjih vozilih kjer je vse natlačeno, zvočniki pa so čedalje manjši in skriti v tapetah.

Edino klasični Jeep in ostali pravi terenci imajo to lepo rešeno.

No, pri Mazdah ni na srečo tako. V Mazdi 6 (pa mislim, da tudi v cx5) se v vratih nahaja velik mid-bass 9" (skoraj 23 cm velik) zvočnik Bose. In zato lahko res pride ob poslušanju glasnih nizkih tonov do raznih vibracij. Ampak v tem primeru je vzrok res nekje v stikih plastičnih delov. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - zvočniki in tresenje vrat
Napisano
pred 4 minutami je ignacij napisal:

Na 1

Hm, v redu. Saj načeloma se tresejo vrata, če daš volume nad 35.Celo vzvratno ogledalo, če ga dobro pogledaš, se pri višjih glasnosti in poudarjenih basih  trese. Kot sem ti predlagal, pojdi lepo po vrsti od znotraj vrat  proti ven. Druge ni. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - zvočniki in tresenje vrat
Napisano
pred 18 minutami je ignacij napisal:

Pregledal sem teme zvočnikov, vendar nisem našel rešitve. Imam M6, l 2017.

 

Problem je, da mi pri povečani glasnosti radia in malo močnejših basih začnejo vibrirati vrata oz. pomoje je kriva krmilna enota na kateri so gumbi za stekla in ogledala, ki vibrira. To enoto sem vzel ven in extra obložil s peno, kar je nekoliko pomaglo, vendar ne popolno, zato sumim da se trese še nekaj poleg te enote, saj ko fizično pritisnem z roko na del vrat, kjer je utor za zapiranje oz. vleko vrat vibriranje preneha. Torej vibriranje preneha, ko so neki notranji deli vrat dovolj trdno fiksirani med seboj. Enak vibracijski zvok se pojavlja tudi na sovoznikovih vratih, vendar ga niti ne slišim ker je oddaljen, razen če me pijanega vozi žena.

 

Zadeva me moti bolj kot pleša na glavi tko, da če ima kdo kakšen nasvet kje je trik naj ga prosim izusti in mi odpre oči, da spregledam tako kot takrat ko zagledam lepe joške.

 

 

Najboljša varianta je, da si lepo vzameš čas, pa eno dobro muziko zraven poslušaš (obvezno rock, ker pomirja) in razdreš lepo počasi vrata. In si v miru, brez stresa ogledaš stanje v vratih in sam zvočnik, kako je pritrjen. In vse okoli njega. Nato spiješ pivo, se počohaš po glavi, razmisliš in greš počasi ugotavljati  komponento po komponento, da ugotoviš, kje tiči zajec. Seveda ta čas nabiješ glasbo z najglobljimi basi (predlagam CD z albumom  Tambu  od skupine Toto). Ni vrag, da ne boš prišel zagati do dna in ko boš našel napako, se ti bo zdela smešna.

Na koliko pa imaš, mimogrede, nastavljene base? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 2 minutama je Damijani napisal:

Danes od "doma" privlekel domov vseh 5 felten, na katerih bodo letne radirke za Mazdo, pol me pa"zaprejo"  za skor 14 dni in bo s5 treba počakat!

 

p.s.: a sem že omenil ,da se Mazduia vrhunsko pelje po posegu in opravljeni optiki? :D

Ja... pa tudi, da žena pravi, da je po novem trd. 😋

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Boss napisal:

 

Ampak, men je res dolgočasnost oblikovanja pri Golfu res nekaj izjemnega in kako sploh uspejo dobiti kupce zanje. Ok tradicionalisti so eno, ampak da pa velika večina tistih, ki ni nikoli imela Golfa verjetno ne zna narediti pravilnega vrstnega reda od Golfa 5 do Golfa 8. Sigurno bodo generacije v neki točki zamenjali med sabo pa vseeno imajo veliko kupcev. To je meni fenomenalno, narediš par malenkostnih popravkov in že prodajaš kot novo generacijo. Je pa res, da kupiš 10 let starega golfa in razlagaš kot, da je nov model. 🤣

Sem pa opazil pri veliko kupcih golfov, da nimajo glih izdelanega pojma, kaj je estetika. Tudi oblačijo se ponavadi da gorje svinjam.

Je pa rudi res, da bi lahko preoblekel dacio v golfa in oni bi ga spet hvalili. Ker bi mislili, da pač vozijo golfa. 

In ja. Kot praviš. Oblikovalcem in lastnikom folcvagna bi bilo potrebno dati medaljo, kako jim uspe z par popravki maske in luči že deset let prodajati enak avto. In to z ceneno plastiko noter. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 14 minutami je Nejc1986 napisal:

Tista grda xsara je pri meni že zdavnaj odplacana :) in za tisto razliko v ceni do kakšnega manj grdega in novejšega avta gre Nejc lepo kadarkoli na izlet ali dopust in tank v tej isti grdi xsari je vedno poln :)

Dobro, xara ni glih nek biser oblikovanja prav tako kot ne golf. Zame sta v isti ligi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 22 minutami je J.J. napisal:
pred 10 urami je Alex napisal:
Res je. Ampak sprednje LED luči imajo pa določeno število ur svetilnosti. In znano je, da LED žarnice s časom zgubljajo svetilnost. 
Morala bi biti opcija, da imaš spredaj dnevne in zadnje prižgane luči. Seveda, ko ni pretemno.

Nism vedu. Ja nč, kolk ur pa je to?

Večina LED luči v avtomobilih naj bi zdržala (teoretično) 11-12 let ob normalni uporabi. Problem je vročina . Večina LED žarnic v katerem koli ohišju (glavni žarometi, zadnje luči) bodo sčasoma nehale prav delovati prav zaradi vročine. Vročina povzroči, da LED žarnica ali začne  utripati / ali komplet odpove. LED žarnice v notranjosti  (recimo lučke za osvetlitev kabine) nimajo enakih težav s toploto.

Teoretično naj bi res zdržale toliko a sami veno, da tudi doma led žarnice ne zdržijo toliko v stropnih lučeh, kot nam obljublja proizvajalec. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.