Ta blackvue mi je ful vsec sploh k se lepo skrije . A s telefonom lahko pregledujes oz. predvajas posnetke pri doticnem modelu ?
Lahko ja... edino hitrost preko WiFija je pri tem modelu precej pocasna... za kopiranje 3 minut dolgega posnetka je rabil ene tri minute... vsaj kolikor se spomnim, ko sem se imel...
Jest, s kje pa ima? ti to speljano napajanje? Jaz sem gledal za dashcam na moji 3 pa nisem na?el neke pametne re?itve kako speljati elektriko (pa ne bi rad vlekel po sredi armaturke z 12V priklju?ka ker to zgleda ?e?ko).
stalni plus sem vzel nekje pri sovoznikovih nogah v enem sopu kablov... Tam imam prikljuceno neko skatlo, ki skrbi, da se akumulator ne izprazni (odvzame elektriko, ko napetsot akumulatorja pade pod doloceno mejo ... Ta skatla je PowerMagic Pro >> https://www.blackvue.com/product/blackvue-power-magic-pro-vehicle-battery-discharge-prevention-for-parking-mode/ in jo imam se ob BlackVue kamere... lahko pa se zveze tudi brez tega... direktno... najbolje da na plus, ki ga prekine kontakt ... Na ta PowerMagic imam potem prikljcueno kamero... in sicer za sovoznikovim predalom... Potem pa imam kabel speljan okoli po robu stekla... pod gumo do vzvzratnega ogledala ...
a pa lahko na primer preko wifija in aplikacije tudi na mobiju predvaja? posnetek? NA primer da policistu ali komu drugemu na licu mesta poka?e? posnetek?
Nisem se probal... oz. na brzino sem... apak nisem se imel posnetkov ... slike sem lahko pogledal... Sicer pa lahko na licu mesta pokazes posnetke kar na kameri ... ker ima zaslon in pregledovalnik ... Baterija naj bi drzala do 30 minut ...
Wifi pomeni da na primer ko se priopelje? domov ti sam nalo?i posnetke?
Kako je z baterijo v tem primeru (recimo da je 64GB) to ni malo ?asa.
a sesek pa tako prime da mora? ga zamenjat celo?
WiFi je samo za shranjevanje fotk ali posnetkov ... Moras pa izbrat naprej funkcijo "share" in se nato povezes na kamero preko aplikacije Garmin Virb (Andoid, iOS) in izberes, kaj zelis shraniti...
Nosilec je prilepljen na sipo... in je magneten, da lahko kamerco snames... "krogec" z magnetkom pa ostane nalepljen na sipi ...
Od modela Dash Cam 35 se razlikuje v prvi vrsti v velikosti same kamere... ima boljso locljivost, WiFi za shranjevanje posnetkov,... Prvih vtisov se ni, ker sem jo prejle sele zmontiral...
Ena slika narejena s to kamero v polni locljivosti (samo skopirana iz kartice in uploadana na streznik):
Nameravam pripeljati nekaj vre? peletov. Na dnu prtlja?nika sem zrezal vezano plo??o, da malo pove?am nosilnost.
Koliko lahko nalo?im v avto, ?e tudi zadnje sede?e polo?im dol? 300kg? Kaj ve??
lp
Jaz sem enkrat eno paleto (se mi zdi, da je bilo 1070 kg) preljal dvakrat... torej dobrih 500 kg naenkrat... Je pa res, da sem peljal samo ene dva km od Medvod do doma ... Najprej sem mislil, da bom moral trikrat peljat... pa je potem slo v dveh furah ...
na mazdi 6 2003 mi je crknila napajalna vti?nica (v?igalnik/polnilnik), pa me zanima, h kateremu avto-elektri?arju v Ljubljani ali okolici je priporo?ljivo iti? (Lahko tudi na privat, ?e je prepovedano ogla?evanje).
Nisi odgovoril na vpra?anje... v Sloveniji je zakon, da morajo vozila v prometu imeti pri?gane dnevne lu?i. ?e recimo zategne? ro?no pred semaforjem na klancu (?e vedno si v prometu tudi ?e avto stoji na cesti) ti lu?i ugasnejo in prakti?no ti lahko policaj potala kazen za nepri?gane lu?i.
?e pri enem avtu nisem videl, da bi imeli tako situacijo - torej why? Zaradi porabe? Ne me smejat, ker poraba dnevnih ledic je tako minimalna, da sploh ni vredno debate pa tudi, ?e bi bile klasi?ne je vse skupaj close to nothing. Torej ker intelekt se je odlo?il za tako re?itev?
Nisem odgovoril na vorasanje, ker ga ne vem... pac nisem nek filozof, da bi se poglabljal v tezke probleme clovestva in sel delat raziskavo o tem, zakaj se pri Mazdi ugasnjeo dnevne luci, ko zategnes rocno... pac se ugasnejo... ane... Mene ne moti... rocne itak ne zategujem v takem primeru, ki si ga omenil (pred semaforjem)... in policajo ne talajo kazni niti za veliko hujse prekrske... bodo pa sedaj lovili take, ki jim pri semaforju na klancu ob zategnjneni rocnimne gorijo dnevne luci... yeah right... komaj cakajo na take...
Ups... spet nima vpzveze s trojko... bom kasneje probal del debate, ki se ne tice, premaknit v novo temo... ce se bo dalo... in ce ni prevec povezanih sporocil...
Evo... sem sporocila, ki niso bila direktno povezana z Mazdo 3 prestavil v drugo temo ...
Jaz mam se 4 objave do 1000?. Fak kako so eni obcutljivi ce kaj reces proti plehu ki ga vozijo.
Dejansko pa vsi ugotavljamo da je to ena velika traparija ne glede na znamko.
Zakaj SS? Zakaj auto to in ono? Enostavno je to trend ki ga sami kot kupci podpirmo, ker se nam zdi fjn da mamo avto poln opreme, a na koncu polovico opreme sploh ne rabimo. Pa seveda cenik avta lahko raste....
Drugo je pa tehnoloska tekma....da imamo potem reklame 'sedaj tudi z inovativno tehnologijo....'
Ajde se en placan prispevek. SS je izumil VW v polotu leta 1983. Za to jim nisem hvalezen.
Drugace pa pleh je pleh. Vedno bolj precenjen.
Ne rabis pritiskati tipke vsakic. Kot receno samo bremzo drzis 1s. To pomeni da se ustavis in spustis bremzo, potem pa samogas.
Sistem pa dodatno upravlja se rocno. Ce das v P in ugasnes sam zategne rocno in obratno jo sprosti ko vzges in das v D ter gas. Nobenih tipk.
Obenem je tudi hill holder normalno s tem da lahko ko cakas imas ze nogo nad gasom ni treba tisat do speljevnja bremzo.
Tipka je samo za on/off sistema ostalo dela avtomatika.
Ta sistem je res prirocen.je pa vezan na varnostni pas. Ce nisi pripet ne bo delalo
Sicer res nima veze z Mazdo 3... ampak ko je ze ravno debata...
Ravno na drugem forumu berem, da speljevanje zaradi te "auto hold" funkcije ni tako gladko... in da avto z DSG pocuka, ce je vkljucena ta funkcija...
In jaz nisem nikjer napisal, da je SS ali i-Stop bedarija.... meni je vsec... pa takrat, ko avto miruje, tudi ne onesnazuje okolja... OK... enimoravijo, da pri zagonu to potem vse nadoknadi...
Je pa tako, da vecina teh funkcij je bolj zaradi ekologije, kot zaradi nizje porabe... Poraba je precej nizja kot pred leti... ampak je zaradi teh sistemov potem nekako izenacena.. imam sedaj tretjo dizelsko sestico... in vedno sem imel porabo okoli 7 litrov... prva je bila 120 KS 2.0 brez DPF... druga je bila 140 KS 2.0 z DPF... sedanja pa je 175 KS 2.2 z DPF in avtomatskim menjalnikom...
Ups... spet nima vpzveze s trojko... bom kasneje probal del debate, ki se ne tice, premaknit v novo temo... ce se bo dalo... in ce ni prevec povezanih sporocil...
Ti verjetno mislis hill holder oz. samodejno rocno zavoro... tukaj pa je govora o ato hold funkciji pri avtomatskih menjalnikih, da ni treba pred semaforjem drzati pritisnjeno zavoro ali dajati v N...
Se enkrat ce drzis zavoro dalj casa. Vcasih moras ce motas iz ene v drugo stran itd
Odvisno je, kako mocno pritisnes zavoro... Sem pa bral, da je ravno pri VAG-u to problem, ker imajo nekateri to nastavljeno prevec obcutljivo... Kot sem ze napisal... mi se nikoli ni ugasnil v taksnih primerih, ko tega ne bi pricakoval ... Tudi ce vidim, da se bo semafor vsak cas odprl... pac ne pritisnem zavore do konca ... in se iStop ne aktivira ...
Pri bencinarju se je lazje igrati valjda, saj rabis samo benz in iskro. Ni mazda edina, dizli so pa druga pesem in vsi proizvajalci zato dajejo notri AGM gel akuje.
Ze menjal. Nato pa izklopil
Drugi razlog je da je SS veliko bolj aktiven ce imas avtomatika saj se aktivira 1s po tem ko se ustavis. Torej vedno in ne samo v leru.
Ko parkiras in motas volan iz ene v drugo se je dogajalo da je stalno v momemtu ugasnil in se nazaj prizigal....
To je pa ocitno ena stvar, ki je pri VAGu ne znajo narediti... pri Mazdi se mi to nikoli ne zgodi, da bi ugasnil med parkirnim manevriranjem...
Kakor vem, je ?elada ?e obvezna...mogo?e se motim...
Za kategorijo koles s pomoznim motorjem (do 25 km/h) kolikor vem, zaenkrat ni obvezna ... izjema so trenutno vozniki do 18. leta starosti... ti morajo na kolesih in na kolesih s pomoznim motorjem ze sedaj imeti celado (od decembra lani dalje, prej je bila starostna omejitev se mi zdi, da 14 ali 15 let) .... po 1. maju letos pa bo obvezna za vse voznike koles s pomoznim motorjem ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj sem jaz tudi zacel trobiti... obneme pa hitro pretaknem v rikverc, pogledam, ce je za mano kdo in gas...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani