Da se kej tajga nardi so moja pri?akovanja ?e od nekdaj in si ?e vedno zlo ?elim, da bi nardil tako pisto pri nas u SLO, se pa zlo bojim, da bo projekt padu v vodo in tut nebi bil prvi in ne zadnji
Zakaj ima ?asopisni papir zadaj za mre?ico v prvem odbija?u??
Sicer pa ni zgre?en avto, res je "?koda VTi-ja" za tako predelavo ker bi bil tudi 1,4 ?isto dovolj. Ampak, ?e ne bi imel zadaj na boku in na haubi ?udne luknje ter bi imel kak?ne druge feltne (mogo?e celo colo ve?je kar redko re?em!) bi mi bil ?isto v?e?. Kot celoten styling projekt, ne kot nekaj s ?imer bi se vozil v slu?bo ali na Racelandu seveda.
poznam prej?njega lastnika tega avta, ki je bil bel in je tekmoval z njo na dragih, on je dal gor samo prednji odbija?, ki mi je v?e?en, zadnji odbija? mi sploh ne sede in pa ?e omenjene izbokline na bokih tut ne, druga? bi bla lepa. Pa tolk informativno, tukile so kilometri dol zbiti.
Cool, sm pol ?e pogledu, so bli ?e u nekih kiah tut teli mopedi. Tko da tole je ?ist zmaga
je tako, js takrat ta motor iskal ko bumbar, pa ?e Kie ni blo nobene zlamane s takim motorjem
Ni vsa ?arovnija samo v odmi?nih gredeh. Lahko je prakti?no cel motor drug razen blok.
mogo?e res ne, ampak z mal truda, mal sre?e in mal ??? bi se dal nardit, da bi bil motor identi?en Miatinemu, no ?ist pa? ne, ker bi bil ?e vedn kontra obrnjen
100% poglej tuki, pa "Seventh generation (BH;BA; 1994?1998)" na desni strani ma? pol engines res pa je, da je motor mal ?vohnej?i, ker so verjetno odmi?ne druga?ne.
?e zdaj ne verjame?? 4x4 je zakon za ?tart in ovinke, ko se enkrat pelje? 100 ali ve? pa povzro?a nepotrebne izgube, ?e gremo v ravni ?rti. V ovinkih seveda ni primerjave, sploh sta STI in Evo izven te lige. Skoraj bi primerjal MX-5 s tvojo 323F.
Lahko pa pogledamo en lu?ten dvoboj zelo, 3MPS vs 6MPS vs Focus RS mk1 vs Megane R26 vs RX8 231hp. Velika mo? Mazde 3 in manj izgub kot pri 6ki ji je kar v prid. Seveda pa kot sem rekel, na progi se vidi (?isto spodaj so uradni ?asi), da avto vseeno ni nastavljen tako ?portno R26 ali Focus RS, je pa zelo blizu. RX-8 in 6ka sta tu za primerjavo, pravi tekmeci so samo trije, vsi s prednjim pogonom
Izmed vseh teh avtov pa je 3ka pomoje ?e najcenej?a za vzdr?evati, dokler seveda ne gre kaj izrednega. A je dost argumentov?
Zakon stran!
Sicer sm mel v mislih tanovga STI-ja, ker je HB verzija isto kot 3-jka
Pomoje ?e pride? do tipa z 12.000? da lahko odpelje? avto. In pomoje stock 3MPS ravno prav zadaj RX-8 obenem pa itak manj pije ob normalni vo?nji. Pa ?emu twin turbo? Ne poznam turbo kitov za RX-8 in res mi ni jasno.
Predvsem ker je Nordschleife podoben kak?ni navadni gorski cesti z vsemi tistimi spremembami vi?ine, razli?nimi ovinki.... ?eprav realno sta Megane R26 in Focus RS hitrej?a ampak je pa zato Mazda pomoje najbolj user friendly in uglajeni sleeper (5 vrat, ketna namesto jermena, najbr? nasploh bolj vzdr?ljiv avto, pa ?eprav ni toliko po?asnej?a...). No pa izra?unal sem si, da zavarovanje za katerikoli izmed teh avtov ne pride ni? dra?je kot za Cliota je pa res, da je vzdr?evanje (gume, veliki servis pri Focusu in Meganu) dra?je.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da se kej tajga nardi so moja pri?akovanja ?e od nekdaj in si ?e vedno zlo ?elim, da bi nardil tako pisto pri nas u SLO, se pa zlo bojim, da bo projekt padu v vodo in tut nebi bil prvi in ne zadnji
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani