Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano

Ko ?e misli?, da te ne morejo ve? presenetit, ti idioti v bimmerjih doka?ejo nasprotno.

 

 

Ta video je za Nejca, ki trdi, da ni res, da je med vozniki bavarcev najve? ?istokrvnih kretenov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Zavedati se je treba, da ponavadi kupujemo avte za vsakdanjo rabo in ne dirkalnikov za na pisto... ;)

 

Sej ravno zato je ta razlika, ker dizla ne rabi? vozit kot dirkalnik.... pri bencinarju pa... ?e ho?e? konje izkoristit je pa? treba rohnet. sramezljiv

Avto je treba it peljat... in ne teoretizirati z raznimi krivuljami in podatki na papirju... ;)

 

Ho?e? re?t, da ga nisem vozil in da teoretiziram z grafi? :ne vem:

 

Hja, teorija je podlaga prakse in verjemi, da v praksi ti to?no te krivulje povejo kako se motor obna?a. Lahko si ?e tako pameten ampak fizika in matematika pa? ne la?eta.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Upam, da ni bilo razumljeno, da kogarkoli prepri?ujem, da je dizel bolj?i od bencina. Men ?al NA s 165KM pa? ne sede, 194KM pa nisem imel mo?nosti testirat, ampak verjetno bi to bilo pa mogo?e kar OK. Ker vseeno 165KM ne manjka kaj dosti, mogo?e mal lep?a krivulja navora/mo?i, da bi bila mo? prej na voljo in v ve?jem obmo?ju obratov.

 

Je pa vedno tako - vsak zase bo najbolj vedel kaj mu pa?e, sem pa primerjave nalimal zato, da se vidi, da cifre na papirju navadno kaj dosti ne povedo, dokler ne vidi? celotno sliko, kako se motor obna?a skozi celotno obmo?je delovanja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Saj jaz sem bil na tem, da presedlam na bencinarje, a sem ?al razo?aran. Mogo?e je napaka to, ker pri?akujem preve?, ampak vseeno, ?e da ?lovek 30+kEUR denarja za avto in ne ?uti napredka je to kurckej vredno  :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Ah ne... itak so vsi dirkalniki v WRC, F1 in xy rally prvenstvih dizli. Poleg tega ima vsak dan povpre?en voznik avto polno nalo?en, pa ?e po?itni?ko prikolico zadaj pripeto, dizel je tako nuja. :lol:

 

Ja in pri vseh teh mora? razgrajat z obrati, da dajo tisto od sebe - ampak a v normalnem ?ivljenju je potrebno ti??at avto v obrate? Poglej si graf 165KM ?estke. Avto prese?e 100KM ?ele pri 3500 obratih, max je pri 6000 obratih, ko ?e oreng tuli, ?ez 250 obratov je pa konec, ker je blokada. ?e re?emo, da za te?o avta in dokaj normalne pospe?ke bi rabil vsaj 125KM se zgodba za?ne ?ele pri 4200 obratih in torej traja do 6200. Torej komaj 2000 obratov, kjer ima? ob?utek, da avto pa le nekaj da od sebe.

 

Zdaj pa vzemimo 150KM dizla, ki teh 125KM dose?e pri 2300 obratih (100KM ima ?e pri 1700 obratih) in do nazivne vrednosti 150KM pride pri cca 2800 obratih. Nato pa je ?rta mo?i popolnoma vodoravna do omejevalca, ki je pri 5200 obratih. Se pravi ima? neverjetnih 2400 obratov konstantnih 150KM na voljo. Za primerjavo ima bencinar teh 150KM na voljo ?ele pri 5200 obratih (komaj 1000 obratov, da je mo? vsaj 150KM), ki so neprijazni do u?es ?e bolj pa do denarnice.

 

 

?e pa pogledamo mo?nej?e 2,5 benacinarja s 194 KM in 2.2 dizla s 184KM pa prvi teh 150KM dose?e "?e" pri 4100 obratih in ima od tu naprej ve? kot toliko do blokade. Dizel pa 150KM dose?e ?e pri 2400 obratih in jih ima pri 3200 ?e 184KM, kar dr?i do 5000 obratov konstantno to mo?. Dejansko vidimo, da ima dizel ve? uporabnega dela obratov, kot bencinar, kar v bistvu postavlja na glavo vse tisto, kar nekateri ?e danes (tudi na tem forumu) trdijo.

 

Pa, ?e se ?e malo poigramo za matematiko in izra?unamo povpre?no mo? iz obmo?ja 3500 najbolj uporabnih obratov izgleda takole:

165KM bencin - povpre?na mo? 128KM (2700-6200obratov)

194KM bencin - povpre?na mo? 159KM (3000-6500obratov)

150KM dizel - povpre?na mo? 138KM (1700-5200obratov)

184KM dizel - povpre?na mo? 163KM (1700-5200obratov)

 

Se pravi, ne glede, da na papirju izgleda bencinskih 165KM za 15KM ve? kot 150 dizelskih, ampak v praksi je vseeno 10KM v prednosti dizel. Pri mo?nej?ih pa je ta razlika cca 4KM v prid dizla.

 

 

Zdaj pa ?e ena primerjava, da malo razjezim petrolheade. Motor pri 4000 obratih je za u?esa navadno ?e preve? neprijazen, tako, da se v ve?ini vozimo nekje med 2000 do 4000 obratih.

 

165KM bencin - povpre?na mo? 85KM

194KM bencin - povpre?na mo? 104KM

150KM dizel - povpre?na mo? 139KM

184KM dizel - povpre?na mo? 166KM

 

Razlika tukaj je milo re?eno ogromna.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Ker so me pri ?kodi dejansko umorili s ceno in ne samo ubili, ker 42 jurjev pa pa? za ?kodo ?etudi je to flagship znamke, ne dam. Zato se vra?am nazaj na Mazdo ampak trojka je pa? trojka. Nekako ne najdem tistega dobrega ob?utka v njej oziroma je za moje pojme kar malo utesnjena. Design je naredil svoje. Tale novi X motor pa tudi ne ka?e nekih prese?kov sploh kar se zmogljivosti ti?e, ker ?e ima res 180KM jih prekleto dobro skriva.

 

Kljub temu, da se pri Mazdi ne znajo odlo?it ali bi 6-ko sploh prodajal ali jo nebi ali bodo drugo leto res dobili spet rahel facelift, tokrat na infotainmentu, saj baje pride enak kot je v novi trojki, sem se odlo?il, da o?itno bi znala biti odlo?itev prav Mazdina 6. Limuzino sem sprobal, bicikel gre veliko la?je notri kot sem sploh pri?akoval, edino sprednje kolo sname?, kar je pa itak le par sekund dela. Potem pa sploh ni panike.

 

post-133-0-08319500-1570567068_thumb.jpg

post-133-0-72623500-1570567068_thumb.jpg

 

Sem pa dobil na test 165KM bencinarja - hmmm ja, kje naj za?nem , da ne bo spet flamewar. To je pa? prekletstvo tistih, ki vozmo dizle in smo navajena na navor. Ta bencinar ga pa? nima in ?e tista maksimalna mo? je nekje pri 6000 obratih, pri 6200 pa veselje ?e prekine omejevalnik obratov. V glavnem gnat ga mora? k prasca, da tuli kot pri norcih in mrbit le da neki od sebe. Le kje so tisti zagovorniki bencinarjev na?li, da pri bencinarju lahko uporabi? ?ir?e obmo?je obratov - lahko, sam avto pod 3500 skoraj ne da ni? pametnega od sebe. Saj ne re?em, v mestni vo?nji je odli?en, skoraj idealen motor, ampak ko pa pride enkrat AC na vrsto se pa mora? pa? zavedat, da je to pa? to - al bo? bolj polahko, ker ?portnosti ?al tukaj ni.

 

Tako, da za kruzat OK, sicer je v 6. prestavi hitro pri 3000 obratih, kjer se motor ?e sli?i, ?eprav je izolacija super, ampak je ma?ina vseeno glasnej?a kot pri mojem dizlu pri tej hitrosti. Ma ne vem, ta avto je preve? nobel, da bi razgrajal po cestah in verjetno s tem motorjem bolj primeren za mojga fotra. Aja poraba... ko sem ga vozil tako dinami?no kot dizla je bila poraba preko 9 litrov. Saj vem, da je to bilo bolj ekstremno, ampak vseeno mi dizel pije 6,5 pri takih zahtevah.

 

V ?etrtek sprobam ?e dizla, potem pa bo ve? ali manj verjetno padla odlo?itev.

 

ps.: menjalnik je fenomenalen, da se ?lovek kar razne?i in bi menjalnik peljal na ve?erjo. Jebe? avtomatiko, ?e je ro?ni tako dober. :wub:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Z barvo ve? kot 34 jurjev - Sem zan? napisal, da so SUV-i za 2-3 jurje dra?ji od primerljive avtomobilske razli?ice istega proizvajalca. O?itno sem se zmotil in je razlika tam nekje v rangu 5 jurjev in ?e kak evro ?ez.


Ti si ze z odporom sedel v CX-30. In potem te je kar zagrabil nek utesnjen obcutek  :zvizga:

Zna bit, sam res ni prostorski prese?ek. CX-5 je glede tega veliko bolj prostoren.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Cx3 ne bo manj?a kot je,saj je ?e tako ali tako zelo mala! Ko sem kupoval mojo trojko sem jo v salonu bolj natan?no pogledal in je res samo za 2. Pri mojih 180 se ne more? vsesti zadaj razen ?e spredaj vozi pal?ek!

CX-30 ni dost radodarnej?i s prostorom zadaj, po moje od teh je edino CX-5 nekako normalno velik.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

 

hmmm, ja, kon?no si je nekdo to tudi upal napisati, kar nekateri nergamo ?e nekaj ?asa. Na eni strani stra?na borba za decilitr?ke in gram?ke CO2-ja na drugi strani pa tro?enje za brezveze samo zaradi oblike avta, ki ga 95% ljudi dejansko ne rabi in bi lahko imela katerokoli bolj var?no obliko. Pol pa pa? razumi ljudi. :ne vem:

 

Ampak, kakorkoli ?e, evropski SUV-i so ?e vedno nedol?ni napram ameri?kim, kjer je pa dejansko nor?evanje iz tro?enja resorsov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Audi A5 je eden lep?ih Audijev ampak, da ti dve leti star avto s 60kkm posku?ajo prodat za 52k EUR je pa uffff... noro.

Boss niti ne ?e ve? da je novi 85.000 :vskalo:  :vskalo:  :vskalo: 

 

Ja sej, mora? biti pa resno fuknjen v glavo, da da? za kupejsko razli?ico A4 skoraj 20kEUR ve?. O?itno najdejo folk, ki kupi tole za 80+kEUR. da pa najdejo folk, ki kupi 2 leti rabljenega s 60kkm za 50+ kEUR je pa mentalna bolnica.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Sem gledal Volvota ampak, ko sem pri?el, do cen sem samo zaprl spletno stran in tud ne pogledam ve?. Audi A5 je eden lep?ih Audijev ampak, da ti dve leti star avto s 60kkm posku?ajo prodat za 52k EUR je pa uffff... noro.


 

Cena je dobra in skoraj vse tisto kar sem odkljukal s seznama. Edino adaptivno podvozje in volan manjkata. Barva.... eh jaaaa,,, uffff, sej nisem glih mahnjen na barve ampak bela je na tem avtu tako sterilna oziroma res zgleda kot en ve?ji kos bele tehnike. To je klasi?na limuzina, ki rabi nekoliko temnej?o barvo, ampak kakor koli ?e ni slaba opcija.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.