Men se zdi ideja dobra, ker ?e bi imeli tak?no "pametno" temo, bi potem interesentu za tak avto, samo rekli; "preberi si tole" in dodali link na to temo (v kolikor je ne bi ?e sam od sebe prej na?el).
Majstri, kaj pravite, ?e bi (npr. na podlagi tele, mogo?e mal pre?i??ene) teme naredil eno splo?no o Rx8 - vse kar morate vedeti bi bil lahko naslov, pa bi se dalo pod "sticky" v predel voruma Tehni?ne te?ave, vzdr?evanje in stro?ki, pa mogo?emogo?e pomagamo komu pri dalj?i ?ivljenjski dobi Wankla. Se pravi, ?e smo pomagali samo enemu je to ?e uspeh. Imam prav?
No pa dejmo. Izzivam najve?ja zagovornika enega in drugega tabora, da tukaj z izra?unom poka?eta kter voz je pri prevo?enih 100.000 km cenej?i. Upo?teva se naj poraba povpre?na, cene servisov. Pustmo veselje do vo?nje, to je stvar vsakega posameznika.
Sem prav firb?en, kaj je dejansko ceneje.
No, upata argumentirat zadevo? Ivar in Boss?
Hja, ?e je lastnik bencinca mal "lisac" in ga je predelal na LPG gorivo, pol mislim da ne rabmo bit jedrski fiziki, da kej prera?unamo kako in kaj, matematiko kot tako, pa prepu??am vsakemu posamezniku, saj se niti slu?ajno ne mislim z vami bosti in spisat elaborata na 10-ih ali ve?ih straneh.
Te ?ist kapiram, pri meni je tud MX5 ?el, 4je smo se tepli zanj, od tega 2 otroka.....res manjkata 2 zica, ampak to potem ne bi bil ve? MX5
Pri RX8 bosta pa malo potrpela ?e imata dolge noge. Ma? pa ve?ji (malo) kufer, tako da se da tud na vikend izlete
Druga?e pa samo vozi, pospe?uj, nad 6000rpm, takrat se ma?e, ?e ne dela? tega bo avto samo za graben, in zato so se menjale ma?ine.
P.S. ?e si imel prej 1.6 MX5 bo 192 RX8 ?isto dovolj. Kake presenetljive razlike do 232 ni...preverjeno, pa ne pri?akovati da bo avto vlekel kot konj nima toliko navora, je pa poslastica
+ na? forumski obvlada? (g. Ajvar) je ?e zdavnaj za Wankle predlagal vgradnjo dodatnega mazanja (podobno kot flash lube za LPG sisteme), tako da bi imel motor mazanje tudi pod navedenimi obrati in se ne pelje "na suho". Ta motor bi po tej logiki deloval "ve?no"!
No ja ravno FL je prinesel spremembo ja, nisem bil pozoren na letnik ampak gre za isto ma?ino 185 2.2, ki ji je bil vzet en auspuh (in dodana korejska maska )
Je najla?ja in najmo?nej?a - a vseeno na zadnjem mestu. Zakaj? Med drugim zaradi doslednje naravnanega dinami?nega podvozja. To je cena, ki jo mora pla?ati Mazda za trdo naravnano podvozje in slabo zvo?no izolacijo, agilno vodljivost, ki je prekomerno ob?utljiva na spremembe smeri. Te slabosti ne more odpraviti niti 185 KM mo?en dizel motor.
WTF?????? Pa to je ravno zaradi ?esar se jo vozi
?lanek za bruhat - kdor vsaj malo obvlada na?o slovnico, bo videl (prebral) toliko napak, da glava boli. Se vpra?a? kak?en intelektualec je tole skupaj spesnil in kolik?no te?o gre posledi?no pripisati napisanemu besedilu oz. njegovim ugotovitvam?
Se en bela je k se mi mal bl dopade ... Sam tud ta nebi bla svoh ... Drgac pa mal bl poglej ce ti je kej znana tale Fka ... A nismo mi lih temu mudelu napisal vabilo za v klub ?? Pa jest sm pol ta avto vidu se k sm su v ambasado zurat aprila ...
Tolk glih nimam mo?ne spominske kartice, se mi pa dozdeva, da nikakor ni letnik 97, ker kokr sem dojel nima NITI ENE zra?ne blazine.
Cena se mi ne zdi visoka za meni izredno v?e?en avto, samo tale motorizacija ga pa naredi skoraj za nepremi?nino (glede na to da identi?en motor ?e v ?megovi ni neki ful posko?en, tale je bistveno te?ja makina);
Ko si enkrat vlo?il 4.000? samo v motorne zadeve, pol pa res lahko govorimo o var?ni (dizla?ki) vo?nji ja.
Mene osebno bo te?ko kdo prepri?al, da bi se mi za mojih 36.000km na leto (cca.) bolj spla?alo namest LPG-ja vozit dizla, RAZEN ?e bi bil Golf IV SDI, tle pa ne upam ugovarjat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobro nakupuj!
Tam najbli?je je verjetno uporabnik Jstdoma.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani