Aja zanimiv, js pa nism n? opazu, da bi kaj dodatnega svetilo glede na obrate, edin piskal je pa skos neki
Lahko pa da je lu?ka sam pri kak?ni visoki dodatni opremi.
ali pa celo kakih poznej?ih modelih, ker je prihajalo do te?av, to pa ne vem, sicer pa v navodilih lepo pi?e, da ?e tudi samo premakne? avto je OBVEZNO avto treba imeti pri?gan vsaj 5 min. in pred uga?anjem vsaj 10x pritisniti nad 3000rpm!
Kdo to dela? verjetno je 0,1% teh ki poznajo ta motor in berejo navodila
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pri 6k vbrizgava ne 4k, vendar zaradi porabe vsak spara in s tem unici motor, kdor ga zna voziti mu bo delal do konca. Ce se me motim lucka zagori ob 6k, zato tudi je
Problem je dase ta avto kupuje z ocmi.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mene pa zanima, imajo na uradnem servisu kaj tolerance glede na ?tevilo prevo?enih kilimetrov. Ne bo mi ?lo skozi, da bi ga pripeljal, imam pa ?e kak mesec in pol do izteka enega leta.
V servisni knji?ici pi?e po prevo?enih km... po tem predvidevam da je neka toleranca: 200-300 km al manj?
?e eno vpra?anje, pribli?ujem se 60.000 km in me zanima kolk ste kaj dali za servis, tisti ki imate mazdo 3 2012 1.6 tx (zdaj star model)?
Lep dan ?e naprej
Kaj je vzrok, da ne bo ?lo skozi? Ker ?e nisi v SLO ga lahko naredi? kjerkoli v EU samo da vpi?ejo v DSK
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A si probal krzisnik zagorje. Men so sami ponujal, res da samo za cas servisa. Samo po moje bi se dal zment za en dan glede na to sa si potencialni kupec
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
moje vpra?anje je za zadaj. 150 se navaja za zadaj, medtem, ko je vo?nja spredaj dodatno zakomplicirana spredaj. Ni? ni jasnega, niti policistu ni ko ga vpra?am.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
JureS, kako bi bilo potem v primeru HR zakona, pa da ima? avto, ki je dvosed. Se pravi v tem primeru se otrok mlaj?i od 12 sploh ne sme peljati v avtu, ker vozit ga nikakor ?e ne sme, lahko sedi le zadaj, kjer ni prostora, medtem ko v prtlja?niku ga pa tudi ne sme? transportirat.
To?no zato se je odprla debata s policaji (MX5), ta avto nima zadnjih sede?ev in je druga zgodba. Se bi pa lahko kdo najdel in prepovedal vo?njo po moje. Ne nazadnje gre tu izkju?no za ?portne roadsterje, kjer otroc nimajo kaj delat, ?e smo dosledni..
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne vem to?no, kako je zapisano, je pa nekako v tem smislu: varnostni pas mu ne sme iti ?ez vrat ampak ?ez ramo.
to je sigurno jasno (pa spet odvisno od avta do avta) - sam ve? da ima mazda 5 (in drugi avti) srednji zadnji pas nad glavo, in te?ko te?ko da bo ?el mimo vratu tako kot je treba. ?ele sedaj ko sem dal kovinsko pasjo mre?o, v kateri je luknja za ta pas, ga toliko ni?je dr?i da pravilno na rame pade.
in v tem smislu je moje vpra?anje - moj 140cm je ?e ok, mu ne zategne vratu, a vseeno ali ga rabi ali ne?
to debato sem imel ?e s tem pravilom s policajem:
V osebnem avtomobilu, v katerem zaradi konstrukcijskih lastnosti avtomobila otroka ni mogo?e zavarovati na tak na?in, sme sedeti tak otrok le na zadnjem sede?u.
torej - ali lahko sedi spredaj ali ne, jaz to berem da ja, vkolikor ga lahko pravilno pripnem.
Policist je rekel, da tudi sam ne ve, ampak da ne kaznujejo tiste, ki imajo spredaj otroke v pravilnih sede?ih ne glede na starost. Bolj so pere?i tisti, ki jih imajo v naro?ju, stojijo med zadnjima sede?a, mahao ?ez zadnjo ?ajbo itd
Pravila so pisana tako, da jih nih?e ne razume.....
hrva?ki zakon na primer pravi: Otroci, mlaj?i od 12 let, smejo sedeti samo zadaj. Pika.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po novem imamo zakon, da mora biti otrok ali 12 let ali min 150cm, da se vozi v avtu brez sebi ustreznega otro?kega sede?a a ne?
14) Med vo?njo v dvoslednem motornem vozilu z vgrajenim zadr?evalnim sistemom mora biti otrok, mlaj?i od 12 let ali manj?i od 150 cm, zavarovan z zadr?evalnim sistemom, ki je primeren otrokovi telesni rasti in telesni masi. V osebnem avtomobilu, v katerem zaradi konstrukcijskih lastnosti avtomobila otroka ni mogo?e zavarovati na tak na?in, sme sedeti tak otrok le na zadnjem sede?u.
No naj mi nekdo razlo?i, ker zakon je zopet pisan veledvoumno s strani u?enih magistrov
ali manj?i od 150 cm, zavarovan z zadr?evalnim sistemom, ki je primeren otrokovi telesni rasti in telesni masi.
Ali to pomeni, da je sede? OBVEZEN do 150 cm? Ker pi?e zadr?evalni sistem primeren otrokovi telesni rasti in MASI? Namre? zadr?evalni sistem je pas ali kombinacija s stol?kom???
Zakaj me mede? Ker o?itno nih?e ni mislil na to, da je otrok pri 150 cm ?e konkretna oseba z kar nekaj kilami, tole je na? primer pri 140 cm (9 let, skoraj 30kg) rasti:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
zanimivo kako globoko i??ejo, ker sam ?e nisem bil na Nissan servisu, to so mogli iti preko zakona in i??ejo lastnike preko registracij. (Pismo je od uradnega zastopnika za Nissan / renault)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e je tako - potem toliko bolje, popizdil bo?, ?e bo na tisto navojno pali?ico, in bo? krivil navoj strehe....(na cx7 sem ga imel in na Swiftu), ko v navoj da? navojno palico, pa na njo pritrdi? prtlja?nik, navojna palica vle?e ven in krivi nosilec na strehi.
Tako je bilo, upam da so zrihtal, a ne verjamem.....
Vpra?aj FUX - oni poznajo ta problem, ker so mi potem serijsko menjali navojne palice, ker so zaradi problema dali ven mo?nej?e a kraj?e navojne palice, pa je vseeno ven vleklo. S prvimi palicami, je celo prtlja?nik bil v luftu na pali?icah in ne strehi! (Mislim da je imel ajvar isti problem na MPS)
Tako da s takim prtlja?nikom ima? manj dele, hitrej?o vgradnjo in varnej?i je. ?e enkrat pokli?i, ?e ti potrdijo je to to - in PS: ?e si imel thule, mogo?e zamenja? samo nogice, ali si pa? prtlja?nik dal z avtom? Bi bilo ?koda, ker to je ravno prednost zadnjih thule modelov, da palice rabi? naprej.
A je tak?
Potem je to popolnoma isto kot na CX7, in je piece of shit
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
spet je na rezervi ..........
marec 2014 = 170.000km
danes 207.000km, torej 4k na mesec / 5 tankov 50k na leto........., in to ob ?kodi....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani