A pri obeh motorijih? 150KM in 184KM? Jaz sem skos mislil, da je ta 150 samo z eno, ki je nekje vmes med malo in veliko turbino, zato se ga ne da tudi tolk ?ipat kot mo?nej?i motor, ki ima malo turbino za ni?je obrate, veliko pa za vi?je. S tem so pa? pove?ali mo? in odpravili turbo luknjo.
Sej vem, da smo zabredli ampak vseeno moram odgovorit.
A znamo zra?unat mo? motorja? Navor x obrati / 2525 in dobi? mo? v KM. Zato na grafu sicer navor pada, ampak ker se zvi?ujejo obrati mo? ostaja enaka. ?e da? pa graf bencinarja bo? pa videl, da je graf mo?i bolj zvezno nara??ujo? in ne tako vodoraven. Zato ima? ob?utek, da dizel full pospe?uje na za?etku (nizki obrati), potem pa kot da ga zmanjka. Samo ga ne, ker je to le ob?utek ampak avto pospe?uje enakomerno. Pri bencinarju pa mo? skos raste in se ?uti kot, da pospe?uje bolje, ko se obrati ve?ajo, saj je mo?i vedno ve?. Graf, ki si ga podal pove, da lahko za?ne? pri 1500 in nadaljuje? do 5000, ko pa se krivulja usmeri navzdol. Vse to je uporabno. Ampak mislim, da ta motor nima dveh turbin, ampak le eno tako, da mo?nej?i 184KM ima krivuljo ?e lep?o.
Sem v?eraj vozil Superba in je res velik a se bojim, da ko vse bombon?ke noter name?e? zna cena narasti krepko v vi?ave.
?al ja... V?eraj sem napisal mail za ponudbo, ampak kot sem rekel sportline ali ni?, ker avto je ?ist premehek in ladjast. Pa ?e adaptivno podvozje in volan naro?i? pa gre cena veselo proti 43 jurjem na uradnem ceniku. Z ostalimi stvarmi se sploh nisem ubadal ampak res tisto najbolj nujno pa je cena zbezljala v 3pm. Pol sem pa ?e na teritoriju novega Arteona.
Pa sej tudi, ?e je samo 3000 obratov uporabnega obmo?ja je to vrh glave dovolj. Seveda za dragrace ne (kdo pa sploh rabi za kaj takega ) za prehitevanja, medpospe?evanja je pa to ?isto dovolj. Saj z bencinarjem se tudi ne prtiska ves ?as do blokade, ali pa?? Tam je dejasnko mogo?e uporabnega tudi kakih 4000 obratov in ne kaj dosti ve?.
Ja pa je, ?isto fizikalno je... 140KM dizel gre pa? bolje kot 140KM bencinar. Vem ker sem vozil oba motorja v Mazdi 6 II.
Pa zakaj bi rabil dizla ?opat v obrate? Mislim od kod ta fora, ki jo ?e desetletja poslu?amo? Glej, da bo bolj plasti?no povedano in to ni ekstremna ampak ?isto tipi?na situacija. Pelje? se po regionalki za nekom, ki opazuje ro?ice, pa hrib?ke, pa srnice in ko?utke levo ter desno. Lahko da je kak Italijan (da malo razjezim forumske zagovornike zahodnih sosedov ), lahko je kak Lojz s klobukom na glavi al pa priletna tetica z dioptrijo -13,75 na levem in barvno slepoto na desnem u?u in cilindri velikosti 5.0literskega V8 motorja. V glavnem, odlo?il si se, da oviro prehiti? ampak ti promet iz nasprotne smeri to ne omogo?a zlahka. Se pravi i??e? varno luknjo, da ?vigne? mimo.
?e si v dizlu se lepo spravi? v prestavo, ki ima najv?e navora in ponavadi pri 70km/h je to kar ?etrta. Motor ne rohni, ampak se vrti ravno tam nekje pri 2000 obratih, kjer je top navor. Ko se poka?e luknja samo stisne? po gasu. Turbina je ravno na pravih obratih, da turbo luknje ni in ko si mimo je hitrost okoli 100km/h, obrati pa verjetno nekje okoli 3000, kar je za dizla ?e vedno idealno.
Kaj pa ista zgodba z bencinarjem, ki ima najve?jo mo? in navor tam nekje med 5000 in 6000 obrati? ?e bo? to po?enjal pri 70km/h v ?etrti bo vse skupaj ena rev??ina. Torej mora? imeti nekje v tretji ali pa raje celo drugi prestavi pri cca 4500 obratih. Tako bo? nekaj sekund ali minut vozil v drugi, ma?ina bo tulila, da bo? lahko dejansko izkoristil tisti trenutek, brez da bi se ukvarjal oziroma zgubljal del?ke sekunde ?e s prestavljanjem) prehitel in imel na koncu pri 100km/h okoli 6500 obratov na obratomeru. Ne tudi avtomatika ti ne pomaga, ker kickdown in prestava ali dve navzdol rabi kar nekaj del?kov sekunde in v?asih jih ne pri?akuje? pa se nato marsikdo pokaka in ne prehiti.
Saj ni? ne re?em, z obema motorjema se da varno prehiteti ampak z dizlom to naredi? elegantno s slogom, z bencinarjem pa v stilu podivjanega mulca z rezgetajo?imi hormoni. Mal se hecem, da ne boste petrolheadi zdaj pokonci skakali, ampak samo sem hotel povedati, kaj ti navor omogo?a, ker pravi?, da navor ni glih pomemben.
Ja ?e so dizelski, jih je tud 140 dovolj. Va?en, da je kubika?a dovolj velika in s tem po?ten navor. Jebat ga 184 dizelskih konjev da 450Nm navora, 180 bencinskih konjev v X motorju pa le 225Nm. Razlika je skoraj 2x in to se pa? pozna. Ne pri pospe?kih iz nule (to je na?eloma najbolj brezvezen podatek, tako nekako kot top speed) ampak tam vmes, kjer se zadeva dejansko rabi in tam je razlika pa ?e se vsi na glavo postavmo.
V?asih je bilo tudi bistveno manj prometa, pa se je dal la?je prehitet. Danes je pa to skoraj na nivoju umetnosti. Ja valjda, da ne grem nekoga prehitet, ki se pelje 80km/h, ampak ?e gre pa kaki 60-65km/h se mi pa zdi neumno, ?e je omejitev 90km/h. In takrat je lepo, da samo stisne? gas pa naredi samo Zoom (ta drug Zoom ni niti potreben) pa si mimo. Bavarcu se pa ?e niti ne uspe naredit kratek sik v glavi voznika pa si ?e pred njim.
ampak koliko krat dejansko prehitimo v danasnjih casih?
malo..pa se to, das v kako prestavo nizje in gre...
vcasih smo z zastavami prehiteli kot pri norcih pa ceprav je imela le 55 KM (oziroma 65 za tiste VIP)
To ?e, samo Jugo je imel 750kg te?e pa ?e mal sem ga imel povrtanega, tako da je dal ven 60KM. Ampak bistvo je v tem, da so na?elom takrat imeli vsi take ?voh avte. Danes se pa zgodi, da prehiteva? bavarca ali pa olimpijca in un kar za?ut klofuto po egu ter ti sred prehitevanja pospe?i. SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? -
Men je samo to pomembno glede dovolj mo?i - da lahko varno prehitim in da po prehitevanju nisem ?ist moker in da mi srce no?e ven sko?it. Sem se enkrat mal spozabil z nekim slu?benim Golfom 1.6 110 bencinskih konjev. Hmmm ja, dobra ?ola in sre?a, da se ni ni? zgodilo.
Ampak ok, to je na?eloma ?ist dovolj - dejansko ne rabi? ve?. Me pa bolj zanima kako zgleda recimo medpospe?ek tam nekje od 70-100 za prehitevanje. Verjetno je treba kar dol do druge prestave, ker v tretji ... hmmm... ne vem. V glavnem za sprobat. Mam namre? ob?utek, da tale mo? je samo tam nekje pri 6000 obratih. Tko, da tole je me?anica z dizlom bolj ali manj le PR trik.
Aha, sem mislil, da si repliciral post z oglasom od Civica. Tam je namre? ?e X motor.
V glavnem... po moje bo tako, da z umirjeno vo?njo se bo dal dos?i marsikaj, ampak ?e bo? pa avto malce bolj pognal bo pa poraba nekje v rangu podobno mo?nih bencinarjev. Torej bo? lahko vozil ?parovno ali pa bolj po mo?ko, ampak takrat bo pa tudi teklo notri in po moje porabe 9+ ne bodo glih nemogo?e.
"Na 200-kilometrski vo?nji zunaj avtocest je ra?unalnik nameril dizelskih 5,7, med vo?njo s 133 na uro po merilniku in 130 po garminu po ravni avtocesti pa mazda 3 porabi 6,5 litra na sto kilometrov (pribli?no pri 2850 motornih vrtljajih). Preizkus smo na ravnici med Ljubljano in Igom naredili tudi pri 93 na uro (90 po garminu) in pri dva tiso? vrtljajih v ?esti prestavi od?itali porabo 4,5. Poleg teko?ega spremljanja povpre?ne porabe ponuja Mazda tudi prikaze s stolpci za pretekla 5-minutna obdobja, vendar smo grafiko prek celotnega zaslona ocenili za manj uporabno."
Torej kar se ti?e porabe ni nekega napredka v primerjavi z generacijo prej? Morda edino pri vo?nji po mestu (mildhibrid) in zato, ker se dva cilindra ob majhni obremenitvi izklapljata.
Hmmm, kr precej visoki obrati... sem pri?akoval okoli 2400-2500, kar bi glede na mo? motorja na?eloma moralo biti dovolj. Druga?e je pa zanimivo to, da je po WLTP meritvah pri ve?jih brzinah (se pravi very high cikel) razlika med HB in sedanom neverjetnih 0,4 litra v prid sedana. Se pravi, da HB-ja aerodinamika kar precej mu?i.
skode so kul, edino potem pri volanu (kot si sam opazil) nekako je minus tok velik, da ne morem cez to...
pa nasploh malo je avtov s preciznimm in ne prevec lahkim volanom (da dobis feedback)
O?itno vozim predober avto
Ne resno, brez zajebancije, Kako je stara ?estka dobro ugla?ena s podvozjem. Volan, vzmetenje, amortizerji, sedenje v ovinkih... ?koda je pa? res kruzer, za poganjanje po ovinkih pa bolj rev?na - ob?utek na volanu pa hmmm. Imajo pa mo?nost naro?ila adapitvnega podvozja, v sport line opremi, ki zni?a avto ?e za 15mm, doda tr?e vzmetenje, zraven pa lahko naro?i? ?e bolj direkten oziroma bolj ?portno naravnan volanski mehanizem. Ampak vsaka taka stvar stane, vseeno pa sem to kot prvo odkljukal v konfiguratorju seveda poleg opreme SportLine. Edino to je opcija. Samo vse to pa? precej vi?a ceno.
Mislim, da napa?no razume? to s 95g/km. Velja omejitev za celo floto in za vsak g ve? (kot povprecje flote) je kazen - ?e se ne motim. Podobno kot ?e imajo v ?vici sedaj (mislim, da je trenutno tam sicer malo vi?ja omejitev).
Druga?e pa, 3.0 in cca 170g izpustov pomeni skoraj 20% dmv. To je na ceno 35k ?e 7 jurjev. Trenutno ima pa M6 samo okoli 800 evrov dmv.
Ampak ja, vpra?anje, ?e se bo dobilo to v Evropi. ?e bodo povsod dali skyactiv x in nekaj elektri?nih vozil, to ne bi smel biti problem...
Ja za drugo leto, ampak za 2021 gre pa vse skupaj na posamezen model. Se pravi je edina re?itev za fabrko, da imajo v dolo?enem modelu izvedbo s hybridom al pa ?e bolj? elektriko. ?e tega ni, gredo cene gor in pohlepna EU nas bo jebala za stvar, ki z ekologijo sploh nima veze. Razne Grete in podobni vodenoglavci bodo pa samo ?e dodatno prilivali olje na ogenj. Me zanima, kako bomo odreagirali, ko se bo ?ez 10 let izkazalo, da je bil ta CO2 ekoterorizem en sam velik nateg v slu?bi zaslu?kov elite.
Ne verjamem, da bo to za Evropo. Sploh, ker gredo na izpuste 95g/km. ?e naslednje leto gredo na omejtive za celo floto proizvajalca, po letu 2021 pa ra?unaj 100 EUR na vsak gram ve? izpusta kot 95. Se pravi bi tak imel nekje optimisti?no 160-170g/km. Se pravi bo too podra?ilo avto ?e za 6500-7500 EUR.
?e bo slu?ajno se res po nekem ?ude?u zgodilo, da bodo to prodajali bo cena nekje okoli 50kEUR. Dale? preve?, ?e lahko letos avto dobim za 35kEUR.
Ma sej ne vem a bi razlagal tole na dolgo in ?irokao ampak recmo bolj kot zanimivost.
Danes sem imel na testu ?kodo Superb Combi TDI 190KM DSG. Avto je sicer zelo dober ampak ... ampak , ma ne vem. Navadno je tako, da ko recimo proba? nov avto se je pol te?ko nazaj v svojega starega vsest. No tukaj moram re?t, da 11 let stara Mazda 6 se fucking ne pelje skoraj ni? slab?e od ganc nove flagship ?kode. :ne vem:
plusi:
+ prostornost, prostornost, prostornost - mislim, ?e pa tukaj ?esa ne manjka je pa to sigurno prostor in to kjer koli v avtu. Ocena 10
+ motor je super in avto, ko je v pravi prestavi gre zelo dobro. Kdor pravi da rabi mo?nej?i motor se krepko moti, ker za to velikost in te?o avta je motor z navorom dejansko zakon. 9
+ udobje. Avto se lepo pelje, grbine podvozje lepo popapa in za tako normalno vo?njo brez nekih posebnih zadev je to to. Ocena 7
+ izreden ob?utek, za male datelje, ki se zdijo nepomembni ampak pridejo prav. Recimo lu?ka v prtlja?niku osvetljuje prtlja?nik, lahko jo pa sname? in ti slu?i kot ro?na svetilka. Organizator prtljage lepo sname? iz nosilca na robu in u?vrsti? z je?ki tvojo prtljago, da se ne vozi po prtlja?niku. Ko?ek za smeti v vratih z vre?kico - mora? biti res svinjuhar, da ime? ob taki re?itvi avto poln smeti. Ocena 9
+ kljub temu, da je avto velik ti med vo?njo nikoli ne daje tega ob?utka saj je lepo ?olsko pregleden. Ocena 9
+ notranjost - ?ehinja s VW mentaliteto v stilu Ordnung und Disziplin. Mogo?e marsikomu to ni v?e? ampak v praksi je pa zelo OK, vse na svojih mestih, nobene nepotrebne distrakcije. Oba zaslona sta super lepa a ?e vedno so glavne komande na gume, tako za klimo, kot za glasnost radija. Touch screen, navigacija, DAB radio - nobenih pripomb. Ocena 8
minusi:
- manjalnik DSG. Hvala, da me je pomnil zakaj ne maram avtomatike. Dokler se pelje? po?asi, kot ata in ne pospe?uje? dinami?no je ?ist OK. ?e pa rabi?, mal ve? od njega mu pa ne pomaga niti program "sport". V?asih se ne zna odlo?it kaj bi pa ?eprav je v pravi prestavi in obratih ter bi bilo treba samo obdr?ati prestavo ter pospe?iti z navorjem motorja. On bi pa mal ?altal navzdol, ter izgubil kar kako sekudo pri recimo prehitevanju. Ob?utek je bil, kot da je ugla?en bolj za TSI motor z manj navora in ve? obrati. Ampak vseeno ni pa slab, ampak ?isto povpre?en... se pa da z ro?nim prestavljanjem marsikatero slabost obit, sploh pri vo?nji po klancu navzdol, ampak to ni poin avtomatika :ne vem: . Ocena 5
- varnostne zadeve. Lane assist je ?isto preve? pregrob in zna biti celo nevaren, ko reagira precej silovito in to ?e tako v ovinku. Mogo?e se ga da kje nastavit. Opozorilnik glede dr?anja volana. Na tisti, kot pu??ica ravni cesti iz Iga proti Lj, mi je dvakrat spustil glasen signal (prvi? sem se kar ustra?il, ker ga nisem pri?akoval) , naj primem volan pa ?eprav sem ves ?as dr?al volan. Avto zelo dobro dr?i smer in prakti?no skoraj ne popravlja? volana na celi poti in to o?itno zazna kot, da vozi? brez rok na volanu. Tole je pa? no go. Ocena 3
- stop/start sistem je prva stvar, ki jo je NUJNO treba izklopit parmanentno (na YT so razlage kako se to naredi). To je ?ele zmeda, avto uga?a za sekundo, pa se kr brezveze spet pri?ge, pa spet malo ugasne in to v ciklu enega stanja pred semaforjem. Ugasne celo ?e med vo?njo naprej in ne ob ?isti zaustavitvi, kar je milo re?eno budala?tina. Sredi premikanja mi ugasne in ko bi moral potegnit, je spet sekunda okol, da pri?ge nazaj - izpadel sem kot kreten, ki ne zna vozit. ?e ima? ro?ni menjalnik in sklopko se to vsaj da obit, tukaj pa pa? ne. Ocena 2
- osnovni audio sistem - ma kaj naj re?em, glih tolk da ?vrka, basov ni nikjer - Obvezno nadgradit na Canton. Ocena 4
- ?eprav sem podvozje pohvalil med plusi je pa pri malo bolj dinami?ni oziroma ?portni vo?nji ?isto premehko. Avto je v takih primerih kot ladja na valovih. Body roll je prevelik, ko zapelje? avto ?ez grbino rabi ?e dva nihaja, da se umiri (tukaj je recimo moja Mazda 6 po toliko letih bistveno bolj mirna in ?vrsta ter ?portna). Ocena 5
- Premehek volan za moje pojme, ki tudi ne otrdi dovolj pri ve?jih hitrostih (mogo?e se ga da kje nastavit). To pomeni, da zna biti avto preve? vesel in premalo dr?i smer pri vi?jih hitrostih. Sem sprobal, do cca 170km/h, ampak filing ni bil glih OK. Ocena 5
- rajdni krog. Res ja avto dolg samo vseeno zna biti tole marsikdaj problem. Ocena 5
fun facts:
* ?eprav avto zgleda super, ko ga opazuje?, ampak na cesti je pa ?isto siva mi?ka. Zelo neopazen in z ni?emer no?e privabljati poglede. Meni je to sicer zelo v?e?, ampak marsikomu pa? ne. Recimo Mazda 6 III je tukaj bistveno bolj markantna, kljub svojim letom, ?e pa ostanemo pri VW grupi pa je Arteon pravi lovilec pogledov.
* avto ni imel niti 4kkm pa se je ?e sli?alo ropotanje sede?a v ovinkih. Ne bom rekel, da je to serijska napaka, ampak ni pa glih v ponos.
* sedenje je vi?je kot v Mazdi, tako da vsakemu, ki zaradi vi?jega sedenja razmi?lja o SUV-u tipa Kodiak, ni nobene potrebe, ker tukaj se sedi bistveno vi?e kot v Mazdi 6 in se vsede? dokaj naravnost in ne navzdol.
* ?akalna doba je neverjetne 3 mesece za TDI, za TSI pa ?e kaka dva meseca zraven - pol se pa ?udijo kako to, da prodaja novih avtov pada in raste prodaja rabljenih. Hmm ne rabi? biti glih genij, a ne.
Bottomline:
?e vedno je eden mojih kandidatov sploh zaradi prostornosti, motorja, izgleda limuzine. Tisti minusi, ki jih ima, niso tako grozljivi, da bi se zaradi tega odrekel nakupu. Bomo videli o kaki ceni se bomo pogovarjali. Sestaviti moram svoje ?elje in mi bodo sestavili ugodno ponudbo. Sem jim rekel, da sem zainteresiran, ampak bo precej?njo vlogo igrala cena in ?e me bodo takoj ubili z njo, bom ?al moral iskati drugje. Ker 40+ jurjev za Superba pa pa? vseeno ne bi dal.
Sej to je to kar razlagam ?e nekaj ?asa, pa si marsikdo misli, da nakladam oziroma, da sem ?ist preve? razvajen. Jaz se borim nekje od marca ozirom aprila, ko so prve Mazde 3 pri?le.
Jaz sem tud na listi pri ene parih, kjer bom lahko prvo dobil za test. Sam po moje bo tak naval na za?etku, da bo treba mal komolce uporabit, da pridem do testnega avta.
Meni je 3-ka zakon. ?e bi rabil majhen avto bi jo takoj imel(v soul rde?i barvi, se ve). Gelipter jo je na skupinskem testu kar orenk gnal skozi ostre ovinke in tudi mi ostali, pa nismo opazili ni? slabega, anci, avto se je peljal kot po tirnicah. Zadaj je res veliko prostora za noge. Oblika avta je pa itak bomba. Vsi ostali avti v tem rangu izgledajo poleg njega prav bogo.
Kdo je sedel pred tabo, da pravi?, da je prostora zadaj dovolj. Ne, ga pa? ni (sem sedel tako v sedanki, kot v HB, tako z navadnimi zici in z usnjenimi), za otroke ja, za normalno rastle pa bolj ne kot ja, saj s koleni sili? v sede?. Jaz pri svojih 190 cm, ?e se usedem zadaj, je prostora znatno manj kot recimo v Mazdi 6. O Superbu pa raje sploh ne razlagam, ker to je pa ?ist druga dimenzija, ?e se pogovarjamo o prostoru. Ampak OK, ker kupujem avto zase, tud nimam nekega namena vozit okoli velike ljudi, tako da pa? se bi to nekako ?e pre?ve?ilo-
In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ?
Ok zelo na kratko:
- nobenega navdu?enja nad SkyactivX motorjem. Pri 181KM bi se moralo kar po?teno poznati napram 122KM. To je imel pomisleke tudi pri testu CX-30 in direktne primerjave.
- utesnjeno sedenje zadaj. Pri avtu, ki ima 466cm dol?ine bi ?lovek vseeno pri?akoval kak cm ve? za kolena zadaj.
- klasi?en prtlja?nik, ?eprav bi bil lahko komot fastback, da se odpre do strehe. Recimo pri ?kodi je to najbolj opazno, saj avto res zgleda klasi?na limuzina, ampak prtlja?nik je pa dejansko karavansko uporaben in ne dosti manj?i.
- manjko ventilacijskih ?ob na zadnji klopi. Sicer ni tak grozen minus ampak, ?e jih imajo indonezijske in avstralske razli?ice, zakaj je treba v evropi pa ?parat?
- podvozje bi lahko bilo bolj?e, kar je verjetno ena od zadev, ki jo prinesla poltoga prema in ni glih najbolj?e.
- poraba goriva verjetno ne bo tisto kar so obljubljali. Sicer za 181KM je to OK, samo teh 181KM ni ne vem kako posko?nih. Ok to moram sicer ?e sporobat v praksi, ampak ?e nisem naletel na reviewerja, ki bi bil navdu?en.
- tehnologija motorja je nova in to?no to je Thomas opozoril, da se ?al v tem trenutku ne ve, kaj bo pomenilo na dalj?i rok in da so prvi kupci ve? ali manj poskusni zaj?ki. Predvsem je nekako nakazoval na dejstvo, da je filter trdnih delcev pred kompresorjem, kar je na?eloma malce nenavadno ali pa so se dejansko za to re?itev odlo?ili, ker druga?e niso uspeli ujeti vzdr?ljivosti. Mogo?e je to tudi eden od vztrokov (poleg klenkanja), da X toliko zamuja.
-
Ma ta Thomas ga mal biksa Picajzelj in pol. No, bom pogledal da vidim, ?e je ?e isti. Nekako vse primreja z Nemci, in ?e ni v enakih okvirih, je pol seveda avto druga?en in posledi?no ne dovolj dober.
Ah ne, on pa je dejansko zelo objektiven saj so teli review-ji mi?ljeni zelo mednarodno (zato v angle??ini). Sem pregledal kar precej njegovih reviewjev in se ne trudi iskat napak za vsako ceno razen, ?e gre za o?itne zdrse. Meni je v?e?, da recimo zan pohvalit zadevo, ki mu druga?e ni tako pri srcu. Recimo ravno pri Mazdi 3 in tudi pri CX-30 (Mazdo 6 je imel na testu samo z avtomatiko) je res priporo?il ro?ni menjalnik. Pa ne zato, da bi bila avtomatika zani?, ampak zato ker je ro?ni menjalnik res tako na visokem nivoju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A pri obeh motorijih? 150KM in 184KM? Jaz sem skos mislil, da je ta 150 samo z eno, ki je nekje vmes med malo in veliko turbino, zato se ga ne da tudi tolk ?ipat kot mo?nej?i motor, ki ima malo turbino za ni?je obrate, veliko pa za vi?je. S tem so pa? pove?ali mo? in odpravili turbo luknjo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani