Sem "sve?" v svetu Mazde (6 sportCombi 2.0i, 2009) in imam bi-xenon lu?ke. Svetilnost je res boga, sploh s kratkimi me moti, ker vidi? samo do neke to?ke potem pa ?rna tema dalje. Do sedaj sem imel Volvo V70 halogenke pa nisem rabil dolgih lu?i na cestah, ki jih poznam. Pri Mazdi zaenkrat skoz preklapljam na dolge, ker ne vidim ovinka dokler nisem ?e v njem.
?arnice so najbr? ?e original (137.000km trenutno).
Xenonk ?e nisem imel mi pa vsi kolegi govorijo da se mora snop ob v?igu vozila nastavit torej lu?i naj bi zanihale gor/dol in se nastavile glede na obte?enost avta. Pri mojem so lu?i nepremi?ne ob vklopu kontakta (stikalo na AUTO). Je to normalno za ta letnik Mazde ali je kaj v okvari?
Imam ?e 2 tedna garancije ob nakupu in bi blo fajn da ?imprej odkrijem ter saniram tak?ne drage napake
Prvo kot prvo, ali si ti res prepri?an da ima? bi-xeon lu?i? Katera oprema je avta?. M6 ima lu?i in poleg dolge lu?i.
Drugo - kljub temu da ima? le?e ni nujno da so xenon, preglej na oko da niso halogenke - oz ali ima? ?obe za pranje na odbija?u?
Kot tretje - ?e res ima? se morajo ob kontaktu naravnati, ne bi bilo prvi? pa je ?el senzor nivoja, ki je na zadnji gredi
kot ?etrto le?e mazde se rade zameglijo, kar pomeni da ?arnica nima vpliva, jaz osebno sem ?el menjat lu?i, in je bila razlika ko hudi?
in ?e peto Najprej parkiraj avto pred steno nari?i do kje bi bile lu?i in preglej da niso zgolj prenizko nastavljene (ob stikalu za nivo lu?i na 0). ali pa pojdi na AMZS kjer ti to preverijo
Poro?aj, potem bomo pa lahko naprej gledali, pomaga tudi slika prednjega dela.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mogo?e za drugo leto, ko bom kupoval letne pogledam tudi za nexenke. Mogo?e zna bit spet kak nov model.
jaz ?e bom bom spet kar ta model. Sodelovec, ki se je peljal z menoj v Rovinj junija na en seminar ?ez ?marje ni verjel, da primejo - sva ?la na iber ?ez ovinke, in jih je tudi vzel za audija A6. Tudi zelo zadovoljen po dveh mesecih.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz sem nekaj casa nazaj napisal da so nexenke na mazdi ze 12000km. Pa so bile dejansko 22.000. Trenutno so na 23.500km in peav neverjetno se drzijo in izgledajo. Cel profil, brez bocnega drsenja, nic plavanja. Res sem zadovoljen, s takim trendom to pomeni 2-3 leta na avtu za ene 80.000km za vsega 240? (17 col)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Edino kar mogoce manjka v racuni je izguba dobicka, ker nenazadnje je nabavna cena vec ali manj fiksna, posledicno tudi davek od prodaje in davek na dobicek ki ga terja drzava
Si to uposteval in si samo premetal dajatve, da si dosegel nizjo prodajno? Iz pdfja se ne vidi vse.
Mislim da pumpe v najemu zivojo od prometa na gorivo ne zarad taks. In lahko imas povraten udarec.
Je pa princip prerazporeditve zanimiv in nenazadnje veliko bolj posten
Eh, pa smo spet tam. In ?e kaj napi?em, bodo spet zamere in razmi?ljanja, da naj me administrator "prepuca" in tako naprej. Bom poskusil svoje razmi?ljanje mo?no opiliti in zaviti v celofan in napisati dovolj splo?no, da se nih?e ne bo ?util nagovorjen in u?aljen.
Dejstvo je, da je Slovenija tranzitna de?ela. Smo pa? povezava Evrope z Jadranom. In imamo turisti?ni tranzit. Ki ga ni malo. Smo tudi povezava severne Evrope s Trstom in Koprom. In imamo tudi tovorni tranzit. Ki ga tudi ni malo.
Dejstvo je, da imamo ?e nekaj desetletij (?e iz ?asa SFRJ) oblast, ki nima neke pametne ideje, kako ves ta tranzit urediti. ?e pa so ?e bili kak?ni posamezniki s kak?no idejo, so jih uti?ali in zamenjali...
Dejstvo je, da smo zato zgradili avtoceste, da smo ves ta promet umaknili iz mest, naselij in ovinkastih cest, ki tolik?nega prometa niso prenesle.
Dejstvo je, da je cesta javna povr?ina in preganjanje kogar koli s ceste je nedovoljeno. Sicer bi lahko uredili ?elezni?ki promet na ta na?in, da bi postali konkuren?ni tovornjakom in bi se tovorni promet prestavil na ?eleznice, a smo za to precej prepozni. Kakor koli, dejstvo je, da je ?eleznica tako po?asna, da imamo tovornjake na cestah. In kakr?ne koli ideje, da se nekoga spodi s ceste, je lahko osnova za idejo, da se njega spodi s ceste. Konec koncev, velika ve?ina motoristov je zelo agresivnih voznikov. zakaj jih ne bi prepovedali ali pa jim omejili ?as na nekaj ur dnevno, ko se lahko vozijo? Tako da, dejstvo je, da je cesta javna povr?ina namenjena vsem.
Dejstvo je, da je od Maribora do Kopra omejitev 130 km/h in se nih?e ne sme voziti konstantno 140-150 km/h...
In najbolj pomembno dejstvo: Sirius je za?el z idejo, kako zmanj?ati stro?ke za posameznika in kljub temu pove?ati priliv v dr?avni prora?un, poleg tega ?e mogo?e pove?at promet Slovenskim prodajalcem goriva in gostinjcem. ?e ?esta objava zavija s teme, od 12 naprej pa je govora samo ?e o podra?itvah in kaznih.
Zadnje dejstvo je, da me zato mine veselje sploh sodelovat na forumu.
Sesta je zgolj primer kam pes taco moli v tujini, v smislu polnjenja racuna na tuj racun.
Mogoce mora sirius spremeniti naslov teme, ker so ze izlivi tovornjakarjev tukaj. To je pa en izmed razlogov zakaj ne uspemo, en takle predlog, ki nam vsem lahko pomaga, ampak ne takoj blokirat ceste ker se spravljas nad kamiondjije, ki ne razumejo da SMO skupaj v dreku.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mislim, da smo malo skrenili s teme. Moja varianta ne obremenjuje tovornjakarje z nobenimi dodatnimi taksami. Denar bi prina?ali prostovoljno z nakupom ni?je cene dizla. Pa ?e nekje 100 ? pri rezervoarju bi prihranili. Z tankanje ne rabimo nobenih novi ?rpalk. Pa ?e ?rpalkarji bi lahko z neko ugodno ponudbo hrane (sendvi?ev) zaslu?ili.. Pri tankanju 1000 l dizla bi lahko dali bon za 1,5 ?. ?e ga uporabnik ?eli izkoristit pa mora dopla?ari ?e cca 2 e? . ?e je pri tem zaslu?ek sami 0,5 ? je naletni ravni preko 2 mil ?. ? na ? miljon?ek na miljon?ek pa je od tega ?e neka dodatna korist.
Bingo!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Shrek cez Avstrijo je kr 15o bolj si pozabo na tunele ti majo svojo tarifo .
Probaj v Nemciji na pumpi parkirat po 18h ze mors bit pravi umetnik tak kot so Romuni v Sloveniji umetniki.
V Romuniji mas parkinge na 10km in vsak se placa , vsak gleda da tujec pusca denar.
Shrek ne razumem kak je cez Slovenijoi razlika za Eur5 pa 3 se pa ce nimas kartice al tablice te tamo delavec na rampi ne sprasuje kako kategorijo mas kolk vem je tarifa enotna . PREPOCENI !!!!
Cez 5 let bo to zacel na veliko pokat pol pa bomo meli bote vidli to bo se velik problem pr nas .
Sploh pa za koga smo mi gradili te ceste ?!! Zato da podpiramo EU prevoznike pa tranzit !! A ne bi blo lepse ce bi se lahko ko clovek lepo konstanto pelo 140 150 od MB do KP ne pa da je vec teh smrdljivih kamionov ko pa osebnih vozil
Shrek vse ve, je ze na ignore
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Govorim o tem, da ni ljudi, ki bi nadzirali OBSTOJE?E zakone, kaj ?ele, da bi se o kak?nih taksah dogovorili...
Kar se taks ti?e, se pa vsaka dr?ava boji povra?ilnih ukrepov. ?e bo SLO dala takse tujim prevoznikom, se bodo na?im prevoznikom takse dvignile v tujih dr?avah... Zakaj vsak prevoznik v svoji dr?avi tanka gorivo...ker dobi ugodnosti z zamikom pla?ila in tro?arino... Tujci ne tankajo v SLO, ?e ni NUJNO potrebno, tudi ?e je gorivo ceneje... S taksami bi naredili ni?...samo obstoje?e zadeve kasirat...in ja, pri posameznikih se denar nabere...
Ah spet ne dojemas pointa....ja tujci ne tankajo ....malo morgen pojdi v skofije, fernetici, kozino......ko pridejo prazni sleparji v slo ker je v ita nafta blizu 2?. Se mi je zgodilo ker sem bil na reErvi da sem cakal ze na odstavnem pred pumpo....pa da tuji prevozniki v nemciji ne placajo nic, spet malo morhen, vprasaj nekoga o mestnih eko nalepkah, dajatvah its....sicer pa ne vem zakaj spet vidim tvoje poste.....treba spem mal postimat.
To ni tema o nadzoru!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To, da bi tovorni promet tako kontrolirali, pa pozabi...
Relacija Celje - Drnovo je prepovedana za tranzit tovornega prometa, pa se tujci veselo vozijo...policija pa zaustavlja doma?e prevoznike, ker se s tujimi ne znajo pogovorit... Sem klical od ?upana do postajo prometne policije v NM, pa so odgovorili, da nimajo ljudi za kontrolo...kazen je pa 160?, za takoj polovi?ka...pri?para pa prevoznik 100?, ?e ne gre ?ez Ljubljano...se pravi, da ?E voznika ustavijo, je prevoznik 20? v plusu...
Druga stvar - pozimi na mejah samo policist ob vstopu pogleda ob kontroli dokumentov ?e gume...bi se tudi tuji tovornjaki z dobrimi gumami vozili...?e nima dobrih gum, pa kazen plus monta?a novih...ne pa na Vrhni?kem ali Trojanskem klancu paniko delat, ko je ?e prepozno...
Pa ?e marsikaj bi se na?lo na cesti...bi se varnost pove?ala in prora?un napolnil...
Ti govoris sedaj o kontroli posameznikov, mi pa o taxah. To sta 2 razlicna svetova
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja ja, hocem reci jih spet vpeljati. So pa ze bile, glede motorja so pa nepogresljive, se jih pa po moje ne upajo ukiniti ker ni nihce tolk neumen da se za 2x denar odpove stranskim cestam....se vsi motoristi imamo vinjeto zgolj za dopolnilo stranskim - ce si prepozen, ce se ulije, da se ognes vrhnike ipd
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ziher bo slo skozi. Saj tole od Suriusa lahko enostavno zapres: ce tezek tovornjak nima ali zacetne ali koncnefa cilja v SLO mora placati taxe. Recimo to co2 na tranzit.
Pika, slovenski prevozniki zasciteni. Ce pa gre tujec v Koper npr. imamo od tega mi dobrobit.
Kako to kontrolirat? Easy vstopno-izstopna eco viza na mejah. Medtem ko izstopno vstopna tega nima (fine tuning seveda se potreben), sicer pa je cas da za tovorni promet kot eni zadnjih uvedemo eno obvezno cestnino za tovorni promet s sledenjem...!!!kot je to obvezno v hu, aut, ita....
Obenem tuje firme prisili da pri nas registrirajo firmo da se tega ognejo, in imamo ddv na biznis.
Enako bi lahko omiljeno verzijo naredil za avto tranzit promet....vendar v smislu schengena brez ustavljanja, torej :
eco dodatek na vinjete za 14 dni al kera je ze tamala, ter uvesti polletne nazaj
Roko ma srce ne poznam nikogar v slo ki kupuje veckrat letno ta male vinjete, ali gre po starih cestah ali pa ima letno (polletna resuje lokalen problem. Saj je veliko sezonskih avtov)
Svicarji NE JEBEjO nikogar imajo eno letno vinjeto za vse kategorije!! Pa ce si motor ali kamion
Se vec briljantno se se spravili na tranzit, saj ce imas pocitnisko prikolico sedaj poteebujes letno vinjeto se za njo!!
Ampak ker smo narod ki bi nas to teplo je spet treba svoje uvest, ostali delajo tako!
Aja pa to sem pozabil. PRENOSLJIVA letna vinjeta za 2 avta.
Lahko je 150? pa smo vsi na boljsem, gres priglasit 2 avta, ti dve tablici naprintajo na vinjeto in et voila, kontrola na mestu. Ce pa kdo menja tablice pa je prometna v dokaz.
Vse se da samo ce mas magisterin te ucijo da je denar pri siromakih...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
eto AMZS re?itev na klju?................
http://www.amzs.si/si/933/Vgradnja_dnevnih_LED_luci.aspx
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani