Skoči na vsebino
Autosock - sne?ne nogavice
Napisano

Ravno ta stran me bega. Prvi dve verigi sta velikost 90. Naslednja je velikost 80. ?e naslednja 210. In vse pod isto dimenzijo pnevmatik...

 

?ena bi raje nekaj takega, kot so tiste ta ?etrte (stop&go). So pa presneto drage... 

 

No, Tadej7ad, vseeno bi te prosil, ?e se v kleti spotakne? ?ez kak?ne verige, da preveri? dimenzijo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Autosock - sne?ne nogavice
Napisano

Da ne odpiram nove teme, bi kar tu nadaljeval. Torej: s petko sem dobil tudi zimske pnevmatike 205/50R17. ?ena pa je nekje na?la ustrezna jeklena plati??a in gor so pnevmatike 195/65R15.

 

Najprej me zanima, ?e je 195/65R15 primerna kot zimska pnevmatika za petko ali bomo morali kupiti kak?no drugo dimenzijo? (no, v vsakem primeru bomo morali kupiti nove, ker so te bolj slabe)...

 

Kot drugo me zanima, ?e se dobijo verige za obe dimenziji hkrati? Da ne kupujem dveh kompletov verig. ?ena bi najraje kak?ne tipa "Click.clack and go", torej tiste, ki imajo avtomatske napenjalce.

 

Kot tretje me zanima, ?e se komu kje valjajo kak?ne dobre verige ?e povsem zapra?ene, pa ne ve, kam bi z njimi?

 

In lepo prosim, ne me spra?evati, kaj mi bodo verige, ?e imam zimske pnevmatike...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

EU vs SLO
Napisano

Imam ?e tri kozice za zakol.

Pa ?e okoli 50 metrov cepljenih bukovih metrc za kurjavo.

Pa sve?e kravje mleko (0,80? za liter).

Pa sve?a koko?ja jajca iz proste reje (0,25? za kos).

Imam pa tudi velik dolg, ?e koga zanima tudi kaj takega...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vleka prikolice - 2.2. diesel
Napisano

Nisem temo sledil od za?etka. Opozoril bi na problem skupne te?e skupine vozil.

Pri te?i avtomobila in prikolice je potrebno upo?tevati omejitev voznika. Za B kategorijo je maksimalna dovoljena te?a obeh skupaj 3500 kg. ?e je ta te?a prese?ena je potrebno imeti dovoljenje za kategorijo C.

Pri tem se upo?teva maksimalna dovoljena te?a avtomobila in maksimalna dovoljena te?a priklopnika, ne glede koliko je dejanska te?a skupine vozil ob kontroli.

 

Ni ravno tako.

 

Voznik, ki ima samo B kategorijo, lahko vozi vozilo do 3500 kg najve?je dovoljene skupne mase in skupino vozil (torej vle?no vozilo in priklopnik) skupne te?e 4250 kg, pri ?emer vle?no vozilo ne sme presegati 3500 kg.

 

?e skupina vozil (torej vle?no vozilo in priklopnik) presega 4250 kg, vle?no vozilo pa ne presega 3500 kg, mora imeti voznik poleg B ?e E kategorijo.

 

?e ima vle?no vozilo ve? kot 3500 kg, mora imeti voznik C kategorijo.

 

Ne glede na obliko in predelavo vozila: ?e ima vozilo manj kot 9 sede?ev z voznikovim vred, ni potrebna D kategorija (v?asih iz avtobusa naredijo potujo?o trgovino ali potujo?o knji?nico ali avtodom. ?e so sede?i odstranjeni in je vozilo homologirano na najve? devet sede?ev z voznikovim vred in brez stoji??, pade v C kategorijo pa ?eprav je za osnovo predelave vzet avtobus, za katerega je potrebna D kategorija. Enako velja za tovorno vozilo. ?e ima 3000 kg lastne te?e in kljub mo?nosti, da ima ?e 4000 kg nosilnosti ga kdo homologira na 500 kg nosilnosti, dobimo najve?jo dovoljeno maso 3500 kg in zato je vozen z B kategorijo). Najbr? ni potrebno posebej poudarjati, da se je v tem primeru potrebno dr?ati omejitev iz homologacije in se ne sme preva?ati ve?, kot pi?e v homologaciji kljub temu, da tovarni?ki podatki vozila to dovoljujejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vleka prikolice - 2.2. diesel
Napisano

Torej lahko razumemo nekako tako: tisti, ki je opravljal nacionalno homologacijo, ni preverjal prav vseh podatkov, pa? pa je naredil copy-paste prej?njega modela. Po liniji najmanj?ega odpora...

 

A lahko preveri? ?e eno stvar: vsaj jaz na BTjki imam kovinsko plo??ico, kjer je vgravirana najve?ja dovoljena obremenitev posamezne osovine ter kolik?na je najve?ja dovoljena masa priklopnika brez zavore in priklopnika z zavoro. Pri meni se podatki ujemajo s homologacijo. Pa pri tebi?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje zadnje stekla
Napisano

Ne vse hkrati. Enkrat ena, pa ?ez kak?ni dve leti ?e kak?na, pa ?ez kak?no leto ?e kak?na... Pa ?e to se za?ne, ko je ?e v letih.

 

Je pa res (pa ne vem zakaj), da ve?, ko jih je pregorenih, hitreje gredo ?e ostale... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje zadnje stekla
Napisano

Ja, se zgodi, da grelna nitka na ?ipi pregori.

 

Ja, je altenator nekaj bolj obremenjen. Nikakor pa ne preobremenjen.

 

Ja, ?e ima? to vklopljeno ob zagonu motorja, je akumulator bolj obremenjen. Nekatera vozila imajo zato narejeno tako, da ob aktiviranju ?tarterja ugasnejo vse druge porabnike. Ko pa motor te?e, alternator dovolj polni akumulator, da se ni bati, da bi se kaj izpraznilo...

 

Ja, ljudje imajo ?udne ideje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vleka prikolice - 2.2. diesel
Napisano

Tabela na strani 4-14

motor LF 1500kg

motor L8 1300kg

diesel motor 1600kg

Na strani 4 - 15 je pa za Nem?ijo in Avstrijo, je pa na vsaki postavki 200kg ve?...

 

A lahko napi?e?, za katero vozilo konkretno gre (model), ker imam nekoga, ki ga lahko vpra?am za natan?nej?o razlago in ki se ravno pri Mazdah ukvarja s temi stvarmi (?ele zdaj sem se spomnil nanj). Pa bomo hitro na jasnem, kaj je na stvari.

 

Sem poskeniral... Now go figure. Bencinarji vle?ejo ve? kot dizel :-)

 

Ja, vem. Predvsem iz rezervoarja...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vleka prikolice - 2.2. diesel
Napisano

Ker se generalnemu uvozniku pri urejanju nacionalne homologacije ni dalo dosti migat, ampak je naredil copy/paste od ?esa podobnega in je re?eno. Ali pa je enostavno prekopiral od starega modela. Ali pa je znal angle??ino tako kot Bratu?kova in je kak?no re? pome?al...

 

Vsekakor na?a dr?ava ne predpisuje, kako te?ko prikolico posamezno vozilo lahko vle?e. To je prepu??eno proizvajalcem vozil, da dolo?ijo za svoja vozila sami. In ni nobenih drugih omejitev kot zgolj konstruktorska.

 

 Je pa v odvisnosti od najve?je dovoljene te?e vozila in najve?je dovoljene te?e prikolice odvisno, katere kategorije mora? imeti v vozni?ki.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vleka prikolice - 2.2. diesel
Napisano

Stvar je taka, stoji pa takole:

 

- po?itni?ka prikolica ima 800 kg. Ti vzame? ven hladilnik, jo stehta? in na tehni?nem pregledu doka?e?, da tehta manj. Pa ti tam popravijo v homologaciji na 750 in potem se ?teje kot lahki priklopnik, ki ga vozi? s tretjo tablico. Potem da? hladilnik nazaj, pa za na dopust ?e kak?no opremo zraven in te dobi kak policaj, ki se na stvari spozna, pa te pelje na tehtnico in tam poka?e 900 kg. Potem so pa porkoti...

 

- najve?ja dovoljena masa priklopnika je zapisana v homologaciji. In jo predpi?e proizvajalec vozila. In jo ne predpisuje posamezna dr?ava. Ker dr?ava nima ni? s konstruiranjem in izdelavo vozil.

 

- pri prikolici se vedno upo?teva lastna te?a IN nosilnost, torej skupna te?a prikolice

 

- pri priklopniku DO 750 kg skupne mase NI potrebna naletna zavora. Lahko pa jo ima.

 

- priklopnik brez naletne zavore ne sme presegati polovico te?e vle?nega vozila

 

- V Sloveniji pa velja zakon, da lahko vle?e? prikolico te?e 1400 kg najve?je dovoljene skupne te?e BREZ E kategorije, vendar pod pogojem, da skupina vozil (avto in prikolica skupaj) ne presegata najve?je dovoljene mase 4250 kg. Pri tem je pomembna ?e ena stvar: policista ne bo zanimalo, ?e ti trenutno nima? polno nalo?eno in je trenutna skupna masa ustrezna, ampak bo pogledal dokumente in ?e je tam napisana prevelika najve?ja dovoljena skupna te?a, bo? dobil polo?nico za 500? in prepoved nadaljevanja vo?nje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

potrebujem prevoz
Napisano

Preden se pokoljete:

 

1.) Mazda BT-50 je NAD prvo osovino visoka borih 75 cm. Ker pa pri nas pi?ejo zakone tisti, ki nimajo pojma, kaj pi?ejo, je za vinjeto pomembna vi?ina PRI prvi osovini. Mazda BT-50 pri prvi osovini meri 120 cm. Najve?ja dovoljena masa vozila pa je 3050 kg. Zato je dovolj navadna vinjeta. Ker pa nimam letne, sem letos privo??il BTjki vinjeto za 15?.

 

2.) Zakon nikjer ne predpisuje, kako te?ko prikolico lahko vle?e?, zato s to isto vinjeto lahko vle?e? prikolico, kot je omejeno v homologaciji vle?nega vozila.

 

3.) Vleka te prikolice je bila nerodna zaradi dol?ine. Nikakor pa ni bila te?ka, kajti tovor je tehtal nekaj ?ez 700 kg.

 

4.) Kot je ?e omenjeno, zakon ne predpisuje, kako te?ko prikolico lahko vle?e? z dolo?eno vinjeto. Zato lahko BTjka vle?e prikolico, ki skupaj s tovorom tehta 3000 kg - tako je zapisano v homologaciji. In je skupna masa skupine vozil preko 6 ton. Vseeno gre vse z navadno vinjeto, ker vle?no vozilo spada v razred 2A.

 

Lahko sedaj sklenete premirje? Ali pa boste koga odnesli - z nogami naprej...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

potrebujem prevoz
Napisano

Ja, s pomo?jo povsem nepri?akovane "veze". O tem sem govoril s sova??anom, ?igar ?ena dela v Italiji kot ?istilka. In v tistem podjetju so pa imeli osem metrov dolgo prikolico, ki ima sicer dve osovini, a sta ena zraven druge na sredini. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in prodajo podzemnih rezervoarjev za de?evnico...

 

?koda samo, da sem v vsej naglici pozabil fotoaparat. Ker je bila kompozicija zelo zanimiva: dolgo kot ponedeljek. Ko sem parkiral na Lomu, je bilo po dol?ini povsem primerljivo s "?leperjem". No, vozili pa smo pono?i, ker so v Italiji naslednji dan potrebovali prikolico. Pa saj je bilo tako ?e bolje, ker je bila zadeva v ovinkih precej "?iroka" in bi nasprotni promet delal precej te?av.

 

Vseeno hvala za predloge. Pa za drugi?...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Kar se pa ti?e Slivkinega primera s traktorjem pa lahko ugibam, da je traktorist verjetno imel ?e kak?en drug greh - recimo alko ?ez mejo pri odvzemu in potem si avtomatsko kriv. Tak primer je bil z Vilfanom, ki bi bil kriv, ?e bi odvzem krvi pokazal promile nad dovoljeno mejo tako pa to ni in je bil primer zaklju?en kot nesre?a posledica spleta dogodkov.

 

 

Tole je en ?lanek o tem dogodku:

http://www.primorske.si/Novice/Kronika/Umrl-po-trcenju-v-traktor

 

CESTA > Nova prometna tragedija se je zgodila v?eraj ob 9.45, ko je 33-letni motorist (po na?ih podatkih Primo? J. iz Prva?ine) vozil s svojim 1100-kubi?nim motorjem suzuki GSX od Ceste proti Ajdov??ini. Ko je pripeljal skozi strnjeni del vasi Cesta in nadaljeval vo?njo po ravnici proti Ajdov??ini, ga je pri prvem kri?i??u za Vipavski Kri? ?akalo presene?enje. Iz nasprotne smeri, iz Ajdov??ine proti Cesti, je v kri?i??e prav takrat namre? pripeljal 43-letni doma?in s traktorjem in prikolico. Zakaj je traktorist z glavne ceste zavil levo pred motorista, v?eraj uradno ?e ni bilo znano. ?al je to storil ravno v trenutku, ko se mu je iz nasprotne smeri bli?al nesre?i motorist, ki se tr?enju ni mogel izogniti. Po podatkih policije je 33-letni motorist sicer silovito zaviral, vendar je s sprednjim delom suzukija in s telesom silovito tr?il v traktor. Po tr?enju je negibno oble?al na tleh. Na pomo? naj bi mu prvi prisko?il medicinski tehnik iz re?evalnega vozila, ki je po naklju?ju prvo pripeljalo iz smeri Ceste. Po nekaterih neuradnih pri?evanjih naj bi motorist to re?evalno vozilo pred tem tudi prehitel. Tehnik naj bi motorista sku?al o?ivljati, vendar zaman. V nekaj minutah so bili na kraju tudi ajdovski re?evalci, gasilci gasilsko re?evalnega centra in policisti, vendar motoristu ni bilo ve? pomo?i. Po pri?anju o?ividcev je bilo tr?enje tako silovito, da je motoristu z glave snelo pripeto ?elado, zanj pa so bile usodne po?kodbe ob tr?enju s telesom v traktor. Prav tako je bil popolnoma uni?en tudi prednji del motorja. Z novogori?ke policijske uprave so v?eraj ?e sporo?ili, da bodo zaradi nesre?e ovadili voznika traktorja.

 

DANIJEL CEK

 

Torej, ?e na kratko povzamem ?lanek: v naselju je motorist pripeljal do traktorja, ki mu je zaprl pot, silovito zaviral in s tako silo tr?il v traktor, da mu je snelo zapeto ?elado in je na kraju nesre?e umrl kljub hitri pomo?i tistih re?evalcev, ki jih je malo pred tem prehitel in so bili kmalu za njim na kraju nesre?e.

Nikjer pa ni zabele?eno, da bi bil traktorist pod vplivom alkohola...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Mislim, da tole do sodi??a sploh ne bo pri?lo... In ?e bo, ne bosta ?isto ni? kriva.

 

Ne dolgo nazaj je kmet s traktorjem in vozom bal sila?e peljal po cesti skozi naselje blizu Ajdov??ine. V kri?i??u je zavijal levo. Takrat se je nasproti pripeljal motorist (za katerega ocenjujejo, da se je pripeljal med 120 in 150 km/h) in tr?il v zadnjo desno gumo traktorja. Kriv je bil seveda kmet, ker je motoristu zaprl pot...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Boss, vse pride z leti. In vajo. Tudi ti zdaj najbr? bolje trofne? kot si pa prvi?... In, ja, preglednost nazaj je res nikakr?na, ker je kason poln do stropa, prikolice pa ena o?ja od druge, vsekakor pa obe o?je od avta... Ko katero prikolico vidim v ogledalu, je ?e zavila. ?e ena skrivnost: prikolici sta namerno tako izrazito druga?ne barve zato, da hitreje opazim, katera rine iz smeri in hitro popravljam...

 

 

Shrek: ne, to ni tako kot voz. Voz ima gibljivo sprednjo os, tu pa se na sredini lomi. In gre bistveno te?je kot voz.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

potrebujem prevoz
Napisano

Ma ja, sicer ni ne vem kaj, a je o?itno najbolj?a re?itev...

 

Pri tej ponudbi moram iz Lokovca v Ho?e po prikolico, pa v Ajdov??ino po cisterno, ki jo potem peljem v Kr?ko, nato v Ho?e vrniti prikolico in nazaj domov v Lokovec.

 

No, ?e vedno bo to ceneje kot pa naro?iti prevoz pri prevozniku, ki je hotel za ta prevoz 760?... Mo? se namerava 720 kg te?ke cisterne lotiti s ?leperjem, ki ima nosilnost 25 ton...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.