Potem ok, lahko odklopis. Kr klima in motor se normalno obarvata in odbarvata modro. Samo akumulator ikonica ne reagira, ostali ikonici funkcionirata normalno.
Super. Bom jutri to naredil in ob prvi regeneraciji (čez pribl. 146 km) to tudi v praksi preveril. 👍
Pa, saj z dobrim mobitelom narediš lahko res dobre fotografije. Seveda moraš obvladati vsaj malo kompozicijo slikanja, temperaturo svetlobe in podobno. In obratno. Tudi z vrhunskim fotoaparatom lahko narediš zgolj povprečne fotografije.
Sej ne da bi se hvalil, ampak po moje smo mi verjetno v povprečju najbolj športna generacija. Ko sem bil v 20-ih je z nami špilal Lev Kreft (ja tisti Lev Kreft). On je bil takrat sredi 40-ih in meni se je to zdelo neverjetno. Tako kot recimo Pavle Polanec, ki je pri 50 še vedno igral aktivno za KK Kamnik -Ja model je igral profesionalno košarko od leta 1966-1998).
V glavnem, zdaj ko sem sam v teh letih ugotavljam, da to sploh ni tak problem - pač igraš bolj veterasnko košarko na tehniko in manj na atletske sposobnosti in še vedno se da ustavit kakšnega nadebudnega mladca, ki še ne pozan vseh trikov in let izkušenj.
Drugače sem pa najbolj navdušen, da hčerka pri 9 letih hoče z mano igrat košarko in jo moram na koncu na silo z igrišča zvlečt, ker kar noče domov.
Tukaj pa moram zelo pohvaliti prejšnjo državo, ki je ful delala na individualnih proporcijah in talentu za posamezne športe. Meni recimo je bilo že v osnovni šoli omogočeno, da sem med urami telovadbe (telesne vzgoje) lahko treniral individualno tek na 60 metrov in skok v daljino. Ta dva športa sta bila nekako vedno povezana, saj si potreboval čim večjo hitrost na zaletni stezi. To se je nadaljevalo tudi v srednji šoli. Mislim, da je bil takrat velik poudarek na telesni pripravljenosti vseh otrok. Tudi glede opreme nisi rabil skrbeti. Šprintarice in vso ostalo opremo sem dobil v šoli in pozneje tudi v AK Koper. Zato pa, se je takrat zelo veliko mladine ukvarjalo z različnimi športi. Ni bilo vse tako komercialno obarvano kot sedaj. Ko je sin hodil h košarki je bilo opaziti, da vse temelji na preveč profesionalnem odnosu in od samega začetka preveč resno. Mladina pa se je hotela le ljubiteljsko ukvarjati, se družiti, uživati. No, in sčasoma jih je bilo vedno manj tako, da jih je od tridesetih ostala le peščica "kao najboljših". Seveda dan-danes ni več ne duha ne sluha o nobenemu izmed teh "izbranih".
@Alex tole mi je bilo zanimivo odkritje in sem preizkusil in pogledal v navodila. Modro pobarvane ikone pomenijo, da posamezne komponente avta izpolnjujejo pogoje za delovanje i-stop sistema (stanje motorja: ni hladen, ni regeneracije, ..., akumulator ustrezna napetost, kompresor klime ne deluje, ... Torej ikona motorja brez modrine še ne pomeni, da avto izvaja regeneracijo. Ikona je siva tudi, ko je na primer motor še hladen ...
Res je. Ampak ob ostalih znanih znakih, ki označujejo trenutno regeneracijo
(večja trenutna poraba, globok glas avspuhov, poraba ne pade na 0, ko spustiš gas, grem jaz na to ikono in čakam, da se obarva plavo. Hkrati z plavo obarvanostjo se prižge tudi i-loop ready.
Takrat si 100%,da se je regeneracija končala. Sicer pa veš, na koliko km se ti približno izvaja regeneracija. Takrat pogledaš to. To je bolj v oporo, kdaj lahko ugasneš motor. 😊
Ko smo enkrat predstavili svoja negdanja vozila ( 101ka, A.R 33 in 156tka, M3 in" Cruze" 1.6 124 km,ter sedanja M3 ) je med njimi bil tudi Cruz. Je res,da je bolj za lagodne in dokaj udobne daljše vožnje (6-6,5lit.),ker po mestu in na kratke razdalje je imel neugodno porabo 8 litrov. Kupil sem nov avto,ker je to vedno tako. Bila je zelo ugodna cena 12.5k€ s polno opremo Champion! Drugi v tej klasi so bili; Megane,C4,Focus,Astra Leon,Golf ,M3 itd.vsi dražji za 3-6k€. Vem,da ni bil nek krasotec ampak takrat je bila situacija takšna,da sem imel z M3 totalko ( nič kriv ) in me je finančno omejilo tako,da nisem kupil nazaj M3 za takrat 18k€, pa še všečen mi ni bil takratni model.😬 Naredil sem malo pod 70k kil.v 7mih letin in res nisem imel niti ene okvare ali bilo kaj,samo redni servis,pa točil in vozil.😃 Prodal sem ga pa tudi ugodno za 5.5k€, je pa res bil očuvan kot vsak moj avto,ker ne delam veliko km. Joj,je bila pa velika razlika,ko sem se usedel v sedanjo M3, neprecenljivo !
Ne moreš primerjati mazde s to znamko. Mislim, da je kar nekaj kakovostnih razredov vmes. 😉
Točno to. Moj fotr je star 61 let (nekdanji atlet, difovc).. Še zdaj je bistveno bolj fit kot večina 30letnikov. Še par let nazaj me je gladko peljal scat na biciklu, da mi nič ni bilo jasno in se na vrhu klanca smejal: " kaj je... Boš frutabelo?".
Podobno kot pri nas. Še pred par leti sem komot prehitel sina na 60 metrov.
Resda sem v mladosti treniral atletiko, pa vseeno.
Pa je sin bil med hitrejšim na gimnaziji. Jaz sem ga pa opomnil, da bo treba še polente pojesti. 😋
Sem tudi jaz pomislil na "starejša gospa pri 50ih" in na case, ko sem bil komaj polnoleten in mi je bilo vse kar je starejše od 50let isto...
Zdaj pa: "ne, ne... 30 je mlado to je isto kot 20ampak pametnejse, 35 itak... 50? Ok, če me 50letnik prehiti na bajku je pač imel dober dan oziroma se meni ni dalo... 60? Ah... To ni staro... 70? U, peezda... To sem kot 18letnik že skoraj pokopal v mislih...".
Tako da, ja... Osvajala je.
Dan danes so nekatere petdesetletnice kot včasih tridesetletnice. Vse se pomika navzgor. Tako je tudi v športu. Ja, včasih so se nam zdeli tridesetletni učitelji tik pred penzijo. Sedaj pa se sam pri teh mojih rosnih 58 letih počutim kot tridesetletnik. 🤗
Ravno zadnjič, ko smo bili na Krvavcu sem se z kolegom (moj letnik) enakovredno kosala z dvajsetletnimi sinovi. Ko sta sinovs malo počivala vmes sva midva kot dva najstnika veselo vijugala po pistah. In tako do skoraj 16ure.
Vse je odvisno, kako se počutiš. In pa seveda, koliko daš kaj nase, pa prehrana, pa koliko si Fit. Vse se da, če se hoče. 😉
Malo bi bilo treba pregledati forum. Je že vse napisano. 🤗 V glavnem. Paziti je treba, da se regeneracije ne prekinja(nafta v olju)
Zamenjati pravočasno olje v menjalniku, menjava olja v motorju na 10000 km, mogoče malo več, preglej, če se stranska ogledala pravilno odpirata/zapirata (pogosta napaka). To je glavno nekje. Mogoče še kaj ostali.
Ma ne sekiraj se. Samo hočem povedat, da je ponavadi izplen take debate zelo mizeren. Pač, faktorjev je veliko ki vplivajo na to, in to je zelo težko merit. Edino realno bi bilo, da bi si zamenjal avto in ohranil slog vožnje enak, ..To bi bilo že dost dobro reciimo.
Itak. Ampak nek pokazatelj pa le je. Če recimo nekomu pije 6l drugemu pa 8,5-9 je tukaj lahko že alarm, da nekaj ne štima.
Zato pa smo se odločili za naš fuel trip, da te naše ugotovitve potrdimo ali pa tudi ne napram ostalim na enaki trasi, ob isti uri in enakem vremenu. To bodo nekako še najbolj prave primerjave,čeprav je res lahko še vedno kak zunanji dejavnik, ki ne bo za vse popolnoma enak.
Pol pa nwm kaj se sploh lahko pogovarjamo, če v forumu o avtomobilu debata o porabi goriva ni smotrna, dajmo se potem v mazda forumu pogovarjat o rožah al pa še bolje, dajte napisat teme kaj lahko pa kaj ne. Glede vw tsi motorji še zdaleč nimajo porabe v prvem planu in mazdi z porabo ne pridejo do kolen. Dizli so deuga zgodba. Če je pa gospod užaljen je pa to njegov problem, jaz sem samo odpisal v njegovem stilu, če bi se pa on lepo odzval bi se pa tudi jaz. Vidim da je vedno več takšnih ki lahko rečejo karkoli potem ko se jim pa v istem stilu nazaj reče so pa užaljeni. Takim jaz pravim drama queen.
Lepo povedano. Pač eni se ne znajo kulturno pogovarjati in takoj preidejo na žaljenje. In ja strinjam se, da je tema o porabi na avtomobilističnemu forumu zelo pomembna. Tako lahko tudi tisti, ki se toliko ne spoznajo na tehniko in avte opazijo, če ima njihov avto recimo preveliko porabo napram enakim motorjem ostalih, da lahko ukrepajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kdo ve, če je na volvo forumu tudi Marko? Kaj je pogoj, da te sploh vpišejo, da imaš volvota? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani