Na Kubi sem videl, da imajo policaje (ki sam opazujejo) na skoraj vsakem kriziscu...kot rezultat, so najbolj umirjeni vozniki, kar sem jih kdaj srecal v zivljenju...
Se sred noci, ko ni nobenga ne delajo nobenega prekrska
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
voznja po nasprotnem pasu: za une, ki vstopajo na avtocesto na nasprotni pas (kljub temu, da je vsepovsod znak za nedovoljeno smer) bi dal nekaksne spice ali kaj podobnega, ki bi "protestiralo" ko se peljes po nedovoljeni smeri. Ce bi to narisal, bi izgledalo tako nekako:
smer voznje > spice / grejo dol in nc ne piska, ker se pravilno peljes
smer voznje > spice \ ne gre dol in piska...
Namestitev takih stvari, bi verjetno stalo manj kot ena huda prometna nesreca...
Ne vem, ce sploh razumete ampak boss me sigurno razume in bo on bolje opisal tole
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
..s tem, da unga s sleperjem sploh ne bodo ustavili
Me pa se nekaj zanima: a je sploh kdo dal kaksen drug predlog kako zmanjsevati prometne nesrece?
Ker kritizirat znamo, ideje dat pa niti ne toliko?
Jaz recimo pojma nimam kako zmanjsat prometne nesrece v Slo.
Mogoce, bi naredil tako, da je izjemno tezko naredit vozniski del izpita pa vsem vrtet filme z nesrec pa pokazat razliko med manevriranjem (zaviranje ipd) pri 50km/h pa 60km/h...
Ideje rabimo
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Jaz se vedno mislim, da sta v Sloveniji 2 glavna problema:
1. prevec avtov glede na stevilo ljudi in glede na infrastrukturo
2. prevec kvazi sumaherjev glede na stevilo avtov
Jaz lahko povem, da bom zdaj vozil cisto po omejitvah. Tko al tko nimam izpita in mi ne pade na kraj pameti, da bi me ustavili se za prekoracitev hitrosti.
Pa se poraba bo nizja
Pri meni so dosegli namena
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
V Avstriji bodo z novim letom ukinili obvezo za prizgane luci tudi podnevi. Seveda jih moras prizgat, ko je vidljivost slaba.
Men tud nasploh je brezveze, da mam prizgane luci tudi podnevi...tisti sibkejsi v prometu so se manj vidni (motoristi, kolesarji, ipd), poraba je vecja (boss ), pa se pogosteje crkujejo luci...
Vsakic, ko grem po balkanu se spomnim, da dejansko moras gledat, ce se ti nasproti pripelje avto in ne luc...tukaj pa sem tok navajen, da gledam samo luc, bi se lahko zgodilo, da grem prehitet pa je en pozabil prizgat luci in potem "emergency stop" akcija...
No ampak lahko, bi najprej ukinili glupi zakon o zimskih gumah potem pa se to....
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Sprednji pogon so uvedli, ker so izgube v prenosu malo manjse (zaradi kardana), predvsem se uporablja zaradi vecjega izkoristka potniske kabine in seveda stroski izdelave so manjsi.
Ce bi bil toliko dober za voznost bi ga najbrz imela tudi F1.
Najvec sem se naucil vozit, ko sem mel nekaj mesecev BMW 520 letnik 1978. 6 cilindrov, 120 KM, razporeditev teze 65 spredaj, 35 zadaj.
Po snegu me je enkrat, ko sem prestavljal iz 3. v 2. zavrtelo tako mocno, da sploh nisem vedel kaj se je zgodilo. Tist avto je bil prava sola
Zadnji pogon pomeni, da je prednji del manj obremenjen in se tudi kolesa vec zavrtita.
Pa se power slide lahko izvajas
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tihi, zal mi je kar se je zgodilo, ceprav nikakor ne razumem kako nimas kaska??
Pri takih avtih je to nujno.
No vseeno, poglej se po avstrijskih avto otpadih, ker se da najt kar nekaj delov. Pa kot so ti rekli bolha.com pa avto.net
Upam, da cim ceneje zrihtas
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani