Skoči na vsebino
potrebujem prevoz
Napisano

Potreboval bi prikolico za najem. Pa me zanima, ?e kdo ve, kje bi dobil tako prikolico. Tovor pa je precej nenavaden:

 

vi?ina 1,8 metra

?irina 1,65 metra

dol?ina 9 metrov

te?a 720 kg

 

Ima kdo kak?no idejo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Danes na avtocesti Ljubljana - Razdrto. Jaz na voznem pasu s tempomatom na 100km/h (?enina petka) sem prehiteval strjeno kolono na prehitevalnem pasu. Problem je nastal, ko sem dohitel tovornjak, pa me nih?e ni hotel spustiti na prehitevalni. Ni bilo druge, kot da sem nekoga izsilil, ki mi je v zahvalo odtrobil nek sonet, nato sem se pred tovornjakom vrnil na vozni pas in priklopil tempomat na 100 km/h. In spet prehiteval strjeno kolono na prehitevalnem pasu...

 

Me zanima, kaj bi se zgodilo, ?e bi me za?opatil policaj? Kazen?

 

 

post-5658-0-99038300-1409943149_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektronska servisna knjiga
Napisano

?e je zadeva ?e v garanciji, je lahko +/- 500 km (?e sem si prav zapomnil). Pa? zaradi garancije same.

 

?e pa ni v garanciji, pa po lastni presoji. ?e ima? ?e dovolj olja in ?e avto ni preve? trpel, lahko potegne? ?e tistih 1000 ?ez...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Teflonaska tesnila ventilov
Napisano

Sem ?el sedaj opazil tvoje vpra?anje.

 

Praviloma se vsa teflonska tesnila na vseh motorjih menjajo z demonta?o glave. Le malo vrhunskih mojstrov jih lahko zamenja brez demonta?e. Ker za menjavo teflonskih tesnil je potrebno sneti vse z ventila, tudi vzmet, in potem nima? stvari, ki bi ti dr?ala ventil, da ne zdrsne v valj. Ker pa je steblo ventila velikokrat "prekratko", ga potem nima? s ?im prijet, da ga potegne? nazaj. Pa tudi za snet zagozdo s stebla ventila, ki dr?i vzmet, je najla?je, ?e je ventil na drugi strani podlo?en. In ker vse to zahteva vrhunsko znanje in vrhunsko spretnost, se praviloma sname glava. Motorju, ne mehaniku, da ne bo pomote...

Najve?krat je tako, da je potem glava motorja na delovni mizi precej bolj dostopna in zato hitreje narejena, kot ?e bi se delalo na motorju. Pa ?e spotoma se pregleda same ventile in sede?e ventilov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Torej bi po tej logiki na ?leperjih menjali podvozje na vsakih 1000 km? :ne vem:

 

Ja, zakoni fizike delajo svoje, to se strinjam. Se pa s primerno dimenzioniranimi komponentami lahko zakonom fizike uspe?no upira...

 

In ?e zakoni fizike delujejo na Audi, delujejo tudi na npr.: Mazde 6. Recimo, da gre za podobno te?ko vozilo. Koliko Mazd 6 pri 140.000 menja homokineti?ne zglobe?

 

Konec koncev, kaj me briga. Itak ga ne bom kupil. Mi je pa? padlo v o?i, da so "nekam ?udne komponente" menjane glede na prevo?ene kilometre in to je vse...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ja, bremze nas ustavijo. A ?e meni tu po hribih zdr?i 150.000 pa nekateri tudi do 250.000 brez menjave diskov in polosovin oz. homokineti?nih zglobov, pa vozim po teh na?ih hribih raznorazni ne ravno premium vozni park (?kode, Fiati, Opeli, Fordi, Honde)...

 

Sicer precej manj?i voz, pa vseeno: Fiat Panda letnik 95 ima pri 325.000 km ?e vedno originalna homokineti?na zgloba... Pa je koj en navaden Fiat. Tu pa Audi pri 140.000 ?e vse menjano. Ali ni tako dobro ohranjen ali pa nima 140.000 km? Ali pa ni tako dober, kot sem mislil, da je... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

A sem mogo?e kaj spregledal? Devet let star neregistriran rahlo po?kodovan avto za 2500?? Ja, nekaj sumljivo veliko ho?e zanj, gotovo je notri skrita kak?na droga...

 

Glede na letnik, a je pri kilometrih pozabil napisati kak?no ni?lo ali pa stoji ?e precej ve? kot eno leto?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kazen za nepla?ano parkirnino iz hrva?ke
Napisano

Sicer pa, bodi vesel in hitro pla?aj. Takih sodnih postopkov smo pri nas ?e kar navajeni. Mo?i?ka so za dve leti zaprli, ker je na neznanem kraju ob neznanem ?asu na neznan na?in od neznanih ljudi dobil obljubo...

 

Raje neham, da se ne bo spremenilo v politi?no temo. Bolje, da napi?em (vsaj za mene najbolj?i) vic:

 

- Kak?na je razlika med Slovenskim in Hrva?kim policistom?

- Pravzaprav ni razlike, norost ne pozna meja...

 

S tem se lahko tola?i? pri pla?ilu...

Ja, vem, tebi najbr? tole ne bo preve? sme?no...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kazen za nepla?ano parkirnino iz hrva?ke
Napisano

A pa ima taka re? kak?en zastaralni rok?

 

Po?lji jim odgovor in zagovarjaj stali??e, da ni pri?lo do obravnave v razumnem roku. Parkirni listek vsakdo hrani nekaj ?asa, ve? kot eno leto pa gotovo ne nih?e. Torej lahko zagovarja? stali??e, da so vedeli, da ima? parkirni listek, zato so pa toliko ?asa odla?ali in ra?unali, da si ga po tolik?nem ?asu pa le vrgel stran. ?e bi bili bolj prepri?ani v svoj prav, bi kazen terjali ?e prej.

 

?e dobi? po?tenega sodnika, bo ?lo. ?e pa trofne? sodnika, ki ne mara Slovencev...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano
mazdaman je 06 Avg 2014 - 12:08 napisal:mazdaman je 06 Avg 2014 - 12:08 napisal:

Kak?ni so simptomi oz kako natan?no vedeti, da vztrajnik izgublja svojo bitko? A je kako pravilo oz postopek kako ugotovi??

 

 

Z M A J je 06 Avg 2014 - 14:49 napisal:Z M A J je 06 Avg 2014 - 14:49 napisal:

Nekateri omenjajo tresenje (potresavanje) ob speljevanju. 

 

Mislim, da bi to vpra?anje bolj sodilo v kak?no drugo temo, pa vseeno.

 

Vztrajnik praviloma ne izgubi bitke. Razen ?e so resni?no hude in ?e jih je resni?no zelo veliko... ?e najbolj ga uni?i napaka na zaganja?u, ki nato uni?i zobni?ki venec na vztrajniku. To se opazi tako, da ti zaganja? tudi po popravilu velikokrat zaro?lja po zobniku, motorja pa ne obrne. In to se bo dogajalo vedno ve?krat. Za uni?enje nale?ne povr?ine sklopke bi pa te?ko bilo kak?no pravilo, mo?ne so raznorazne ?udne vibracije, ki pa jih je te?ko prepoznat in ?e te?je definirat, da gre res za vztrajnik.

 

Potresavanje ob speljevanju je ponavadi znak, da so uni?ene vzmeti na lameli sklopke, lahko tudi obloga na lameli sklopke.

 

Kakr?no koli ?udno ?vi?kanje ali hrustanje, ki se pojavi, ko pritisne? na pedal sklopke, pa napoveduje menjavo potisnega le?aja.

 

In ko se ?e odpre, se ponavadi pregleda ?e vztrajnik... In ker sklopke ne menja? na vsakih nekaj tiso? km, se ponavadi takrat zamenja vse, kar je vsaj malo sumljivo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Oldtimer
Napisano

Da ne odpiram nove teme:

 

?e je kdo zainteresiran, danes ob 13ih se v Lokovcu ustavi karavana starodobnikov. Ostanejo tu do 14ih. Postanek bodo imeli na istem prostoru, kot se odvija Mazdin piknik v Lokovcu. Jasno, mi bomo tam. Pride ?e kdo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nipparts sklopka = katastrofa
Napisano

Odpadli ko??ek, kolikor vidim, je sestavljen iz vzmetnega jekla debeline mogo?e 2 mm. Dobro, dejstvo je, da bi se moral dr?ati tiste kro?nikaste vzmeti in ne bi smel odpasti, pa ne glede na na?in vo?nje, ker ni obremenjen z navorom motorja ampak zgolj s pritiskom pedala.

 

Je pa zanimiva trdnost ohi?ja menjalnika, da ga tak ko??ek plo?evine tako prebije. Da se ni le plo?evina, sploh vzmetna, upognila, ampak je bila dovolj toga, da je ?la skozi ohi?je menjalnika.

 

Je pa zanimivo tudi to, da je ohi?je menjalnika kar lepo "obutano". Se mi samo zdi ali je to nekaj ?asa ?venketalo, preden je nastala luknja. Nepazljivost voznika?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Saj sem napisal: vse je v redu, dokler se ne zgodi kak?en te?ji incident. ?e pa vozilo podrobneje pregledajo in odkrijejo kaj takega, si pa kriv, pa tudi ?e nisi.

 

Dve prikolici: BTjka lahko vle?e 3 tone skupne te?e (prikolica skupaj s tovorom). A je ena ali sta pa dve, pa nikjer ni? ne pi?e. In moji obe prikolici skupaj z vsem tovorom ne presega 3 tone... Sicer je velikokrat za videti, kot da po?nem neverjetne re?i, a vedno pazim na tovarni?ko predpisane omejitve, predvsem obremenitve.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

O?itno nisi razumel. ?e vzamem ven varovalko, je to nepoobla??eno vme?avanje v zavorni sistem vozila. ?e dam stikalo vmes, je nepoobla??ena predelava zavornega sistema.

 

Kakr?no koli vme?avanje in kakr?no koli predelavo zavornega sistema vozila je potrebno homologirati.

 

Homologira? lahko samo originalne predelave, ki jih dovoljuje proizvajalec.

 

Mazda ne dovoljuje izklopa ABS zavor.

 

Te ?e kaj zanima?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

O?istil K&N filter tako, da je skoraj kot nov.

 

Ampak ta velik del sem pa naredil na kapelci, ker je moji dragi en cepec odlomil cel ?pegu, k se je drenjal med dvema parkiranima avtoma. Predno sem razstavil zadevo sem mislil, da bom doktoriral, ker francozi so pa? eni navadni cepci, ker zadevo tako zakomplicirajo, da te vse mine. V glavnem sem iz plastike naredil vse polomljene nosilce in restavriral cel notranji mehanizem. ?e najbolj me je zajebavala vzmet, ki dr?i oziroma omogo?a, da se ogledalo ob udarcu zlo?i. Vzmet je tako mo?na, da sem jo nazaj spravil ?ele z nekaj triki. Vzmet sem stisnil in jo na treh koncih zvezal s tanko ?ico, da je ostala stisnjena ter jo vstavil v le?i??e in zapel z zaponko - ko je blo vse na mestu sem samo odvil ?ice, jih potegnil ven in zadeva zdaj deluje tako kot mora.

 

Sicer novo ogledalo ni zelo drago, ampak tudi, ?e pr?para? teh 55? je dober ob?utek. :danzoman:

 

Ja, s tem denarjem natanka? v kapelico goriva do naslednjega servisa. Pa ne mislim povedat, da ima tako majhno porabo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Kakr?no koli vme?avanje v zavorni sistem vozila je potrebno homologirati.

 

Homologira? lahko samo originalne predelave, ki jih dovoljuje proizvajalec.

 

Mazda ne dovoljuje izklopa ABS zavor.

 

Te ?e kaj zanima?

 

 

 

Ja, ko si na suhem asfaltu ali pa na poligonu, se ABS odli?no obnese. Tudi, ?e je kak?en dedek z refleksi crknjenega konja, ABS re?i veliko situacij. Terenska vozila, ki se velikokrat vozijo po robu (tako po robu prepadov kot po robu zmogljivosti), pa nimajo izletnih con, tako kot na poligonu. In tudi vozniki, ki se odpravijo na tako vo?njo, vedo, da so za volanom zato, da vozijo - ne da avtomatika vozi namesto njih. Zato je ve?ina te navlake v terenskih vozilih samo nepotrebno breme... Ker pa terenska vozila ve?inoma kupujejo pedri, da se pederi?ejo po mestu, zdaj ne dobi? ve? enega spodobnega terenskega vozila razen kak?ne Nive ali Liaza...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.