Je treba se kaj drugega probat... zal Mazda nima nobenega hibrida... EV pa se manj... vsaj ne za nas trg... zato je treba probat kaj iz konkurencnega tabora...
Eni hodjo po toyota zascito za mazdo drugi pa po toyoto
Feeling?
Pelje se fajn... igrack ima pa vec kot Mazda... vsaj kar se tice infotainmenta... zasloncka... HUD... za kaj vec pa bi ga moral imeti se kaksen dan... zal ga moram jutri vrniti...
Upam pa, da kasneje enkrat dobim se tanovo Toyoto C-HR za kaksen dan...
Zanima me ali se spla?a ob nakupu nove Mazde dodatno naro?iti navigacijo, kako je potem s posodabljanjem (je pla?ljivo ?), je v SLO jeziku ?, podpira podro?je
SLO ali je zadosti navigacija na pametnih telefonih (npr. aplikacija Sygic)oziroma Garminu (3790), ?e ga ?e ima?.
To se bos moral odlociti sam ... ... Imam obe varianti (tako vgrajeno kot tudi preko mobilnika ... pred casom sem imel se celo enega Garmina... pa sem ga potem prodal, ker se ni kaj dosti uporabljal... ) Imam sicer se TomTom navigacijo v sestici... ampak vedno ko potrebujem pot do cilja in grem z avtom, uproabim raje to, ki je vgrajena, kot pa preko telefona... Zaslon je vecji, deluje tudi tam, kjer ni sprejema satelitskega signala (recimo v predorih,...) ...
Je pa tako, da je posodobitve tudi treba placati, ce zelis posodobiti... Jaz sem dosadaj v skoraj 4 letih, kar imam to sestico, dvakrat palcal posodobitev... se mi zdi, da je bilo okoli 70?... in lahko potem eno leto posodabljas... Tako je pri TomTom-u... ne vem pa kako je sedaj s tanovim Mazdinim sistemom... Mislim, da je prva tri leta ali celo pet let ze vkljuceno... ce se prav spomnim...
Kolikor vem, rabis uraden moder znak in veljavno izkaznico. Zacasne ne mores dobiti. Sicer so se od takrat, ko je bil oce (ki je bil invalid) se ziv, ti zakoni ze verjetno veckrat spremenili ... takrat je bil dovolj kartoncek... pa so to izgleda prevec zlorabljali, zato so te zadeve zaostrili.
Sem pa tudi pred casom nekje bral, da nekdo, ki je bil vec kot eno leto na vozicku zaradi prometne nesrece, ni mogel dobiti potrdila, da bi lahko koristil invalidska parkirisca ... Se mi zdi, da je v tejle temi >> https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/859936/page/0/fpart/1/vc/1 bilo to opisano ... je pa ze tudi ta tema stara (iz leta 2010)...
What? Bolj oskubljene, po?asne navigacije pa res ?e nisem imel
Sicer ?e vedno zmaga navigon na ios, ampak tole pri Mazdi pa bi mi bilo kar fejst ?al, da bi dal 500?. Sicer usmerjanje je ?e fajn, ?e ne bi zamujal.
Imas originalno ali skrekano verzijo? Ker ce je slednja, je lahko slaba izkisnja (zamujanje) tudi zaradi tega... Sam imam sicer se starejso s TomTom... in deluje cisto OK... za vnos je res malo pocasna... ampak tega itak ne smes delat med voznjo... ko pa je enkrat nastavljeno, da deluje BP...
Kje na netu bi dobil ceni dodatne opreme? Konkretneje me zanima me koliko pride stre?no okno.
Za dodatno vgradnjo ga kolikor vem... Je le, ce ga narocis pri novem... v ceniku glej tiste, ki imajo v oznaki se SD (Schiebe Dach) Je pa kot kaze na voljo samo pri sestici in CX5 ... pa se to samo pri najvisjih paketih opreme (Revolution Top) ...
Dobro vpra?anje...jaz sem gledal M3 Revolution in ta ima vse ?tiri ?ipe z avtomatskim odpiranjem. Ker sem tudi sam naro?il opremo Revolution nisem spra?eval za ni?je stopnje opreme.
Kaj to pomeni "avtomatsko"? To, da je treba samo pritisnit in gre sipa do konca dol ali gor tako kot recimo pri sestici? Ali to, da to sipe odpres ali zapres z daljsim pritiskom gumba na daljincu kot se je dalo pri prejsnjih generacijah sestice ?
Seveda ni napovedal nesre?e, ker to je nemogo?e - je pa res, da senzorji, radarji, lidarji itd, zaznajo ustavljeno vozilo in na to je reagiral istem. Verjetno bi ?e marsikateri sistem to znal - mogo?e tudi ta v novi FL ?estici
Tudi ze pred FL sestica (in CX5,...) ima tak sistem za zaviranje v sili... pri FL so ga le se izboljsali... Nisem se bil v taki situaciji, tako da tezko ocenjujem, ce bi bil izid podoben...
Vsekakor pa se opozorilo ne oglasi, ?e se vozni pas menja brez uporabe smernikov.
Se pa v primeru, da ne uporabljas smernikov pri menjavi pasov, oglasi zvocno opozorilo za prevozeno crto (LDWS - lane departure warning system) ... ce je sistem aktiven seveda
Vpra?anje: pri v?igu vozila, se mi na vzvratnih ogledalih poka?e znak za opozorilo za "mrtvi kot". Ali je to v serijski opremi takumi ali bolj za okras?
Namre? nikjer nisem opazil vklopa/izklopa te funkcije + ravno ne dela, ko te kdo prehiteva ali prehiteva? ti..no, saj zasledil nisem. Imam pa slu?benega nissana, kjer dela ta re? presenetljivo dobro!
Pri sestici je na levi strani volana gumb za vklop/izklop te funkcije ... in deluje vsaj pri meni odlicno ...
Zveste stranke dobijo tudi kaksen popust ... tako pri Majesu kot tudi pri Pelkotu ... Na racunu zadnjega servisa za sestico na pooblascencu vidim, da je olje zaracunano po 9? na liter (5,10 litrov olja je bilo 45,90?... in na to pride gor DDV in se odsteje 6% popusta) ...
Tudi sam ne bom nikogar prepriceval... samo napisem svoje mnenje in izkusnje ... Vsak se bo ze sam odlocil, kaj mu bolj pa?e ...
Nevem, ne vidim racunice da bi uradni servis naredil servis ceneje od pelkota kaj sele kaksen vecji poseg...
Ni vedno vse v ceni... neuradni servisi pac ne more narediti in nuditi vsega... ena stvar je recimo MES... pa zapis v DSK.... tega recimo Pelko ne more narediti... Prav tako bos tezje uveljavljal kaksno garancijsko napako ali vpoklic, ce avto pooblascenega servisa ne bo videl...
Nimam nic proti Pelku... je strucko... ampak za novejse Mazde (do 10 let recimo) se mi zdi boljsa izbira pooblasceni servis... sploh ce je se v garanciji.... Tudi sam recimo drugi avto (Citroen C3, 2002, prej Mercedes A160 1997, se prej Seat Cordoba 1996) vozim k Pelku na redni servis...
Tako da tudi z moje strani pohvala tako Pelkotu kot tudi Majesu ter Juretu v Acosmosu...
Pri elektricnih jaz vidim problem v tem, da je fajn, ce filas vedno, ko imas moznost za to in ne sele, ko ti "zagori lucka za rezervo"... ker polnjenje ne traja tako kot pri vozilih, ki smo jih danes navajeni, nekaj minut... ampak precej ur ...
Narejena je studija in ve se, da bo potrebno narediti jedrske elektrarne v vsaki drzavi.....(to je bila simulacija da preide vsa trenutna kolicina osebnih vozil na strom)
Pricakuje se tudi nemalo po?arjev, ko bo kdo tako stvar priklopil na kako napeljavo iz leta 2000....
Ogromno sekundarnega elektricnega omrezja je pomoje se iz obdobja precej pred letom 2000 ... bi rekel da se od leta 1950 ali pa se celo od prej ...
Vseeno tehnologija hitro napreduje... ?e se zamislimo, kaj smo meli 20 let nazaj in kaj imamo danes...
Tako hitro pa spet ne napreduje... vsaj ne mnozicno ... In da bi leta 2030 popolnoma ukinili prodajo vozil z motorjem na izgorevanje se meni osebno zdi znanstvena fantastika ...
Do takrat je ?e ?etrt stoletja - nih?e v tem trenutku ne more vedeti, kaj se bo do takrat zgodilo tako, da neke napovedi, da bodo leta 2030 motorji z notranjim izgorevanjem prepovedani je v tem trenutku pa? fantaziranje.
Tudi v ?esdesetih letih prej?njega stoletja so vsi mislili, da bomo po letu 2000 veselo potovali po vesolju ali pa vsaj med planeti v na?em oson?ju, V 17 letih tega tiso?letja, kaj dosti ve? kot majhnih plovil/sond brez posadke sploh nimamo.
Do takrat je samo se dobrih 10 let... tocneje 13 let ... Ostalo se pa strinjam ... in je taka izjava precej utopicna
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne se... drugo leto verjetno ...
Je pa treba malo probat se druge variante... tako da vidis, kaj nudi konkurenca ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani