Torej sedaj se je poimenovale avte kot SUV, karavan, limuzina, .... in pac vsak se je nekako napalil za in proti necemu. In sedaj je treba bit proti tistemi obliki, ki ti ni vsec ostro nastrojen in cel siten.
Ampak nakoncu ko se pogleda pa je vse en naven isti K.
Vzemimo primer: Mazda 2, Mazda 3 in Mazda CX-30 ... 2 je mini za eno znesko za po mestu, 3 je za nevem koga, CX-30 je pa nek SUV al neki tazga.
Nakoncu ko pa malo pogledas je pa "SUV" za celih 5cm visji od mazde 2! Ne vem imam obcutek, da ce na temu forumu spremenis besede SUV, dizel, .... v neke politicne stranke dobis kar tipicno gostilnisko politicno debato
Pa tolk razlagam zakaj pa se ?e vedno ne razume v ?em je te?ava. ?e bi bil SUV samo ena izmed mo?nosti za nakup, ne bi imel ni? proti, ker naj vsak izbere tisto kar potrebuje in da mu je povrhu ?e v?e?.
Me pa zelo moti to, da zaradi trenda forsiranja prodaje SUV-ov ukinjajo in uni?ujejo raznolikost ponudbe. Se pravi, razumem, da je tebi SUV v?e?, ampak razumi, da je meni v?e? pa klasi?na oblika. In ?e bi jo lahko dobil bi avto ?e kupil in se o zgodbi "SUV vs. vsi ostali" sploh ne bi pogovarjali. Tako pa zaradi nekega kvazitrenda SUV-ov ne morem dobiti ?elenega avtomobila, saj imajo avtosaloni na zalogah vse mogo?e SUV-e ostalih oblik pa ne, oziroma jih celo umikajo iz prodaje ali pa naro?ajo v lekarni?kih dozah.
Zakaj je tako sem tudi razlo?il in se ne bi ponavljal. Ti pa zavidam samo to, da ti je SUV v?e? in da se lahko po?uti? kot glaven car, ker ima? toliko izbire na voljo.
Ampak v glavnem, danes sem se spet mu?il z obiskom avtosalonov - to je ratalo res muka, ?e mal pa bom rekel, da grem raj na ?iht.
V glavnem KIA salon, Proceeda pa? seveda nimajo, na?eloma dobijo vsi saloni v Sloveniji nezasli?anih 24 primerkov v novembru. A so baje ?e vsi prodani v naprej. Po navedbah se jih ne dobi, ker gre celotna proizvodnja v Nem?ijo, kjer se prodajajo kot sve?e ?emljice. Folk je pa? ratal la?en normalnih avtov za dokaj normalno ceno. Fabrka na Slova?kem pa trenutno uspe zadovoljiti le potrebe ?vabskega trga, zato smo ostali pa? zviseli - tako kot vedno, ko Nemc nekaj rabi to dobi, ostali pa "fuck off".
Kljub temu, pa moram pohvalit prodajalca, saj mi tudi v enem samem trenutku ni ponudil SUV-a niti z besedo niti z namigom. Ves ?as sva imela pogovor res samo o Proceedu. Pohvalno Malo sva obdelala ceno in bi se zadevo dalo dobiti za slabih 29kEUR. Verjetno s financiranjem, zdaj je pa treba samo preverit - kako najbolj ugodno varianto skozi spravt.
Aja pa ?e to - v salonu so imeli celo ?e en avto in sicer Optima Plug-in Hybrid z 10kWh baterijo in 204KM skupne mo?i. Cena tudi ni pretirana za plug-in hybrid, ki ima celo menjalnik z dvojno sklopko in ne CVT :aaaaa: . Ja zadeva prestavlja preko 6 prestav tudi, ko se pelje? samo na elektro motor, ki spravi celo 40-50km avtonomije. Idealno za dnevno v slu?bo in nazaj. Za potovanja pa tudi ni nobenih skrbi - idealna kombinacija.
Za povrh mi je pa danes en z Kangujem tik pred mano nazorno pokazal, kako se nasede na malo vi?jem robniku. Ker se ni mogel ve? sam re?iti je bila pa? potrebna surova ?love?ka mo?, da se ga je spravilo iz sramotne situacije - ja ?e bi imel dvignjenega SUV-a se to ne bi zgodilo, a ne Boss? Spomni se, kako si bentil, da SUV-i pa res ne sodijo v urbana naselja, ker jih nima? za kaj uporabit
Da ne bo rekel kdo, da si zmi?ljujem. Posnetek se neha, ker sem pa? tudi sam stopil iz avta in ?el pomagat. ?eprav sem si najprej mislil svoje, saj je bizgec hotel poguljufat in se z vo?njo ?ez robnik re?it parkirnine.
Tale je ?ist preve? resno vzel mojo prej?njo izjavo - kolega po?as nismo ?e za?eli zbirat podpisov.
Mam pa idejo, da bi pa tudi mi za?eli z neko peticijo, da bi pa Mazde lahko vozile po re?evalnem pasu - pa? recimo zato, ker so lepi avti in da nas vsi lahko ob?udujejo.
Hmmm... ne vem kaj mi ho?ejo povedat ampak ?e nekaj mesecev imamo okoli doma razrite vse ceste zaradi polaganja optike in to so kupi materiala nalo?eni po cesti, kot da bi hoteli re?i: "... ja stari SUV-a bo treba kupit, da bo? ?ez prilezel".
Za povrh mi je pa danes en z Kangujem tik pred mano nazorno pokazal, kako se nasede na malo vi?jem robniku. Ker se ni mogel ve? sam re?iti je bila pa? potrebna surova ?love?ka mo?, da se ga je spravilo iz sramotne situacije - ja ?e bi imel dvignjenega SUV-a se to ne bi zgodilo, a ne Boss? Spomni se, kako si bentil, da SUV-i pa res ne sodijo v urbana naselja, ker jih nima? za kaj uporabit
Evo, zanimivost. Ravno danes je v Slovenskih Novicah ?lanek proti SUVjem. Ne razumem, kako lahko proizvajalci delajo SUVje in jih forsirajo (v tvojem primeru Boss, ko ti v salonu ponudijo SUVja ko pride? po sedana) obenem se butli borijo za zmanj?anje CO2ja. Ekonomisti svojim sodelavcem in?enirjem, ki se trudijo zmanj?ati CO2 pljuvajo v obraz.
Ja to je to - problem je da gre za vsiljen trend, ker samo zato, ker je avto nekoliko vi?ji in zgleda bolj samozavestno na cesti ga prodajalci v povpre?ju lahko prodajajo za 2000-3000 EUR dra?je kot recimo normalen avto z enako opremo in motorjem. Gre za dobi?ke in tukaj so neusmiljeni saj je vsakemu v interesu, da za isto proizvodno ceno iztr?ijo tri jurje ve?. Zato pa namensko bremzajo prodajo klasi?nih avtov in jih nekako celo izkori??ajo za vabo, da privabijo kupca v salone, kjer ga "razo?arajo", da modela ni ali je dolga ?akalna doba in podoben crap. Nato mu pa seveda dobrohotno ponudijo dra?jega SUV-a, ki ga lahko dobi skoraj takoj v vseh mo?nih oblikah.
?e ne bi to do?ivel sam v vsaj petih salonih bi mislil, da je samo teorija zarote ampak ne... povsod enak nastop in povsod ti v neki fazi pogovora ponudijo SUV-a. To da je 2-3 jurje dra?ji, da ima nekoliko vi?jo porabo, od 3-5g/km ve?je izpuste CO2 je nepomembno, va?no, da bo zaslu?ek obilnej?i.
?e enkrat, to ni trend, to je vsiljen trend in ko ga ponavlja? ljudje pa? po?asi ratajo "oprani". Pri Mazdi so ?li ?e tako dale?, da so ravno zaradi tega ukinili 5 vratno Mazdo 6, saj so isto?asno splovili 2 jurja dra?jega CX-5, ki bi nadomestil manjko te razli?ice. ?e bi prodajali 5-vratno razli?ico ?estke za dva jurja ceneje, bi bila prodaja CX-5 veliko bolj pi?la. Ista zgodba je danes ob skoraj isto?asni splovitiv Mazde 3 in CX-30. Zato v trojki ni karavana ali fastback razli?ice, ampak za dobra dva jurja dra?ji CX-30. Ne smejo dati uporabnej?e razli?ice trojke saj bi skakala v zelje CX-30 in jih prikraja?ala tista dva jur?ka. To ni samo moje razmi?ljanje ampak se pojavlja kot razlaga ?e na forumih in tudi pri nekaterih predstavitvah, kjer so govorili o kanibaliziranju med lastnimi modeli avtov.
A ve?, da sem zadnji? isto pomislil in se spomnil mojih star?ev, ko so kupovali Spa?ka. Kupci so prleteli na dan prevzema po se je moral pa vsak za svojega zagrebst. kak?na barva neki za izbirat - kar si dobu si dobu. Zgodovina se kot ka?e ponavlja.
No sej, po?as boste vsi pri?li do tega, zakaj "kompliciram" pri nakupu. Ker enostavno ni tistega, kar bi ?lovek ?elel pa ?eprav nimam nekih izvenzemeljskih ?elja. ?e tisto kar pa je, pa ali se ne da dobiti v normalnem ?asu oziroma celo za testno vo?njo ne ali pa so cene nehigienske.
Za 20 motoristov bos stal 5 min vec, v povprecju je pa celotna kolona hitrejsa.
Glej drugace, tudi pred teboj so bili motoristi ki so sli prej cez prehod in s tem skrajsali cas vsem za seboj.
ja ne no, oprosti to pa ne matemati?no ne fizikalno ni res....
Ne gledat od ene to?ke ampak celotno dogajanje od za?etka, ko se postavi? v kolono in z vsakim motoristom, ki prehiti dolo?en avto bo ta ?akal nekoliko dlje. To kar razlagate za cestnine in mejne prehode je ?isti motoristi?ni egoizem - v stilu ne jaz pa ne bom ?akal, ker moj ?as je bolj vreden od ?asa neke dru?ine, ki stoji v koloni ?e dve uri in bo morala v tem ?asu ?e pol ure ve?, ker jo bo prehitelo 100+ motoristov.
A ?e bi v ?tacuni imeli prednost na blagajni tisti, ki bi recimo samo en izdelek ali dva kupili in bi se zgu?vali mimo saj nimajo recimo vozi?ka. Kako bi na to reagirali dragi motoristi, ki bi recimo stali in stali v tisti vrsti? A bi vam bilo vseeno, da ?akate kot bebci, vmes pa padalci z enim ali dvema izdelkoma mimo?
Ne mi zdaj neke pridige o vro?ih kombinezonih in ?eladah in ne vem ?e ?emu - nisem ta jaz silil, da se mora? v takem peljat ampak si se odlo?il sam. To je tvoja izbira in ne prisila in tvojega problema ne prelagat zdaj na druge.
Mam pa idejo, da bi pa tudi mi za?eli z neko peticijo, da bi pa Mazde lahko vozile po re?evalnem pasu - pa? recimo zato, ker so lepi avti in da nas vsi lahko ob?udujejo. Re?evalni pas se imenuje re?evalni zato, ker je namenjen Re?evalcem, Gasilcem, Policiji in tudi avtovleki, da ?imprej sprostijo cesto. Nikakor ni namenjen, da se bo tam truma motoristov pripeljala direkt do mesta nesre?e. Sej ne ve? kaj je tam, a se sploh da mimo ali je tam ?e policija in opravljajo meritve. Dejte no lepo vas prosim pamet v roke, ali bi ?e iz takega kaosa radi naredili ?e ve?jega.
Nimam pa ni? proti, da se motorist odpelje mimo po?asi voze?e kolone, ?e je seveda dovolj placa in da zaradi svojega dejanja nikogar ne ovira - to motoristi brez te?av po?enjate od kar pomnim in tudi, ?e ni v zakonu trenutno dovoljeno se itak noben ne zmeni za to. Torej zakaj pol rabite ?e dovoljenje za to, ker kot mi je jasno policija tudi nikoli ne sankcionira tega :ne vem:
Pri drugem ma? zvok in taka ne?na kletvica je pa le padla... ve? ne smem, ker je bla tamala v avtu. Prvega so mi pa blokirali zaradi avtorskih pravic...
Kamera je desno od ogledala, tako da se iz voznikovega pogleda sploh ne vidi.
No pa ?e moji zahodni "prjatli" tako imenovani "Romuni v avtih z italijanskimi tablicami".
Sej ne objavljam vsak dogodek s prebivalci apeninskega polotoka ampak tale je zanimiva. Skoraj isto lokacija, isti dan v tednu, skoraj isti ?as v dnevu, ista dr?ava registracije, isti neumnost le da je teden dni razlike. Le kako jim rata, a so programirani?
V?asih (?edalje bolj pogosto) me je sram da sem kolesar...
Mene vse prepogosto... kako se eni obna?ajo nesamoza??itno, smrkavc nabije slu?alke na u?esa in bumf ?ez rde?o, ?oferji naj pa mirkajo pri zeleni, da ga ne zbijejo. Da gre pa isto?asno ?e v napa?no smer je pa samo ?e ?e?nja na torti.
Ne bo, ?e bo CO2 dobr stisnu kot napovedujejo. Bo celo leto vsaj 10 stopinj ali ve?. Lu?ka pravi, da bo Slovenija pu??ava, tako da res ne rabi? zimakov saj bo skos dost posutega peska po cestah.
Tega sicer ne bom probal na Sportagu, ker bi mi ga verjetno celo prodali za ta denar bolj, ko se bo bli?al konec leta. Me zanima kolk se znam pogajat za Proceeda. To bo ?e zanimivo
Tudi jaz pravim tako. Kia in Hunday ne bodo nikoli premium znamke ampak vedno dra?ja ljudska masovna vozila(kot v?asih yugoti, golfi in podobni).
Sedaj jim gre trenutno v redu a s takimi navitimi cenami(kia ceed malo bolj?a oprema je ?e 25 tiso?akov, kar je za moje pojme enih 10 tiso? preve?).
Nikoli ne bo nekih klubov ljubiteljev kij, ker to so konfekcijski avti, ki ne pridejo v zgodovino in ko model prenehajo izdelovati, jih nobeden ve? ne pogleda. S tem, da jim cena drasti?no pade.
Ne vem, ?e je glih fora v premiumskosti (?udna beseda - priznam ). Ve? ali manj je danes vse konfecija in prakti?no razni eksoti so mogo?e taki, dfa bi imeli kljub ljubiteljev ?e desetletja kasneje. Tako, da to je utvara, ?e misli?, da bo Mazda 6 imela neko? ljubitelje in da ji cena ne bo padla. Tako kot KIA tudi Mazda nekako ne dr?i cene, da bi to bilo omembe vredno.
Se bo pa Mazda ?e morala nau?iti biti premium. Lahko, da izbolj?ajo notranje materiale, design in jih pribli?ajo segmentu t.i. premium vozil ampak recimo ptri trojki manjkajo stvari, ki jih premium mora imeti. Da ne bluzim na pamet; pestra paleta motorjev za vsak ?ep, vsaj dva dizla in tri bencinarje. Premiumsko ni var?evanje na podvozju (poltoga prema je no no pa naj bo ?e tako sofisticirano narejena), manjko zadnji prezra?evalnih ?ob tudi ni v ponos avtu pri 27kEUR. Ekran, ki ni touchscreen - zakaj kupcem omejevati uporabni?ko izku?njo - tega premijci ne po?nejo. ?e je le mo?no ne omejuj uporabnika nikjer, kjer ni res pomembno, tudi z odpiranjem in zapiranjem stekel s klju?em.
Naredi raznolikost ponudbe in ali dodaj karavana ali pa klasi?no limuzino spremeni v pet vratno. Lahko je popolnoma enake oblike samo, da se vrata odprejo do strehe - zakaj tega niso storili ?e zdaj? Zato ker je klasi?na oblika prtlja?nika najcenej?a za proizvodnjo in ravno taka var?evanja jih oddaljujejo pd premiumskosti (that word again ). V ZDA je recimo HB za cca 1kUSD dra?ji od sedana pri nas je pa cena enaka, ker si ?elijo na sedanu zaslu?iti ve?. To je var?evanje, ki jo premiumi ne poznajo.
A ve? kaj recimo ob vsem tem manjka KIA - prakti?no ni?, ker imajo na razpolago vse na?teto, zunanjost so tudi spolirali, notranjost pa prihaja v bolj premium ob?utkih verjetno ?e naslednje leto. A bo Kia premium neko? ne vem, ampak Mazda bo pa lahko ostala nekaj vmes, ?e ne bodo svoje vloge razumeli bolje. Ni slabo kako so zastavili ampak korakat mora? naprej in razumeti razli?ne ?elje kupcev, nikakor jim pa ne vsiljevat svojega videnja kaj naj kupec kupi. Ker kupec ni osel, da mu porine? en koren?ek ali dva v gobec pa da bo kar zadovoljen.
Probat ni greh al kako ?e pravijo.....meni ?al pri mojem ni uspelo
Huh, ravno kar ima KIA akcijo in je Sportage za 7.500 EUR cenej?i (najbolj?a oprema GT-line in 177KM bencinar torej 32kEUR) , Stonic pa za 3.500 EUR. Kot ka?e prodaja le ni tako sanjska in da so SUV-ov naro?ili preve?. Kdor pa ho?e kupit kaj drugega pa zaloge ni - ?e tako hudo je, da niti testnih nimajo.
No sej pri Mazdi je pa enako... mogo?e bo celo konec tega meseca prve Skyactiv X trojke na voljo za sprobat. Sicer samo kot HB, ker se bo z sedanom ?akalo do novembra ali pa celo decembra. ?e je to logika pol je verjetno nih?e ne razume. Ko je avto vro? ga imej na zalogi kolikor je le mo?no, ker vsak kupec, ki se ga predolgo tensta, po?asi izgubi zanimanje in ugotovi, da se da ?e kaj drugega kupit. O?itno bodo morali v Mazdi pa tudi pri KIA ?e enkrat v ?olo ekonomije, sploh pa potro?ni?ke psihologije. Zaenkrat imajo oceno komaj zadostno.
Slaba ra?unica da bo? izpogajal 3kEUR popusta trenutno jim gre prodaja preve? dobro za kaj takega ??.?akalna doba za proceed je 290dni
Hja pol pa ni?, 33kEUR jim pa pa? ne dam... Za ta denar dobim Mazdo 6 revolution top ali pa celo takumi z 185KM dizlom. Hmmm
Druga? pa ni ?ist tko hudo saj Proceedu GT Linepri nas lepo ni?ajo prodajno ceno za cca 6kEUR in so ?e pri 23kEUR, tako, da tud GT se bo dalo dobit pod 30kEUR. Sploh, ker so pricurljale novice, da bo drugo leto ?e prva sprememba in da dobi digitalni ekran namesto ?tevcev in da bo centralni touchscreen zrastel na 10 in?ev. Mislim, da dobi enako armaturko, kot je v novem xceedu.
ok, sej avto res ni nov ampak, da ti nekdo pove, da bo treba menat in ?e rabim dodatni zaslu?ek za nakup drugega je pa kr mal bole?e... ja sej bom zamenjal no.
Ja... ampak ?e takrat so pri KIA govorili, da bodo kvaliteto dvignili na ta nivo, da bodo lahko imeli ceno kot jo ima recimo VW. In to se je od 90-ih dejansko res zgodilo in tako tudi Kia in Hyundai nista ve? budget znamki. In ker so toliko kvaliteto dvignili lahko danes pri KIA dajejo 7 letno garancijo - mora? biti krepko prepri?an v svojo kvaliteto, da da? tolik?no garancijo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa tolk razlagam zakaj pa se ?e vedno ne razume v ?em je te?ava. ?e bi bil SUV samo ena izmed mo?nosti za nakup, ne bi imel ni? proti, ker naj vsak izbere tisto kar potrebuje in da mu je povrhu ?e v?e?.
Me pa zelo moti to, da zaradi trenda forsiranja prodaje SUV-ov ukinjajo in uni?ujejo raznolikost ponudbe. Se pravi, razumem, da je tebi SUV v?e?, ampak razumi, da je meni v?e? pa klasi?na oblika. In ?e bi jo lahko dobil bi avto ?e kupil in se o zgodbi "SUV vs. vsi ostali" sploh ne bi pogovarjali. Tako pa zaradi nekega kvazitrenda SUV-ov ne morem dobiti ?elenega avtomobila, saj imajo avtosaloni na zalogah vse mogo?e SUV-e ostalih oblik pa ne, oziroma jih celo umikajo iz prodaje ali pa naro?ajo v lekarni?kih dozah.
Zakaj je tako sem tudi razlo?il in se ne bi ponavljal. Ti pa zavidam samo to, da ti je SUV v?e? in da se lahko po?uti? kot glaven car, ker ima? toliko izbire na voljo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani