Če jo voziš v avtu je to samo dodatna teža in s tem je večja tudi poraba. In, če se ti slučajno predore guma na avtocesti, je verjetno ne boš sam menjaval v tistem prometu.
Prodal,ker so šle za dobro ceno pa gume so drage,zato sem raje kupil 18ke,saj bolj pašejo na 3ko! Snega pa ne bo,ko bom jaz z Mazdo na cesti.😁 Prideš na giro test porabe?🤔
Kaj jih boš naprej prodal?
Jap. Sem jih mislil imet za zimske gume a sem se premislil. Pozimi avto ne sme bit preveč lep. 🤗
Ker bom zdaj kupoval nove letne v dimenziji 225/45r18 in se odločam tudi za michelinke pilot sport4 in me zanima kako si zadovoljen ? (resda je MPS3 starejsa generacija a kljub vsemu, info iz prve roke nekaj pomeni, tnx.)
klasično za Petrol..... , saj ponujajo vse od kruha do nafte (pa sorry, če je kdo na forumu zaposlen tam....)
Da tudi če bi bil. Tako pač je. Enako na pošti. Ponujajo tudi pralne stroje. Le, ko imaš za dobit paket, to traja in traja. Še posebej za pakete iz tujine (kitajska, usa) so specialisti. Se po deset dni potika nekje po Sloveniji. 🤪
Mnja to je ta problem, da M6 2.2D dela regeneracije na 200-250, največ 300 km. Kar je precej pogosto, da bi vsakič delal kroge dodatnih 10-15 minut, če ti požene regeneracijo ravno pred namenjenim parkiranjem. Če tu pa tam prekineš regeneracijo in jo mora ponovit ob naslednjem zagonu, sklepam da ni pretiran problem, ne vem pa, ob kako pogostih prekinitvah to postane. Se pa regeneracija predčasno preneha tudi sama, če nekaj deset sekund stojiš v prostem teku - ne vem, a je takrat "varno" ugasnit motor, ne da bi nafta odtekla v olje, ali pač ne.
Vem, tako sem se jaz zahakljal za M6 dizel novembra (sem ravno zato bolj želel M6 bencin, ampak jih je malo malo rabljenih). 😁 Delam premalo kilometrov za dizel, ampak je res, da 4 od 7 dni v tednu stoji in ko se požene, ponavadi naredi nekaj deset ali 100 kilometrov. Kar je svetoval Pelko, je - kot že napisano nekje v tej debati: menjat olje na 15 kkm namesto na 20 kkm, če je precej mestne vožnje. Sklepam, da je povezano direkt z neuspelimi regeneracijami ob taki vožnji.
Saj spet ni taka kriza, če boš občasno preklinjal regeneracijo. Tudi jaz se ne vozim vsakokrat okoli dodatno, da naredi regeneracijo do konca. Je pa res, da zato pa menjaš olje na vsakih 10Kkm in je mir. Ko greš na avtocesto ga spihaš, ko greš mimo kakega vaga. 😉
Moja 6-ka dela regeneracije točno vsakih 200 km. Točno kot švicarska ura, tako da lahko predvidevam točno, kdaj se bo izvedla. Je pa še en indikator, da boš vedel točno, kdaj se izvaja (poleg trenutno večje porabe, globokega glasu avspuha, ko spustiš gas poraba ne pade na 0).To vidiš tule. Ko se ti pojavi nepobarvana ikona v modri barvi veš, da se izvaja regeneracija. Ko se konča se obarva v modro.
Danes srečam kolega iz Lj. Ima 6-ko mk2. Vidim, da ima cel blatnik podrgnjen v črni barvi. Vprašam ga, kaj se je zgodilo. In mi pove, da mu je zadnjih, ko je šel proti domu, pri Črnem kalu, pri 130 km/uro, dobesedno razneslo in gumo snelo iz feltne. Ustavljal se je z golo feltno. In še to je malo. manjkalo. da ni šel v ograjio.
Imel je pa dve leti stare zimske gume Nexen WinGuard Sport 2. A je že kdo imel te gume in podobne dogodivščine? 🤔
Seveda je odveč povedati, da so preostale tri letele takoj v kontejner.
Imam podobne izkušnje glede Italjanov. Tam kjer je pa dobro je pa malo! Edino na smučiščih v Dolomitih sem dobro jedel ampak tam so bolj kot ne Austrijci.
Itak, da v Dolomitih se dobro je. Morate pa malo vsi bolj obiskovati skrite kotičke in ne samo komercialnih mest in atrakcij.
Potem se pride tudi do njihove super kulinarike.
Bdw. Najboljše pizze v življenju sem jedel na Sardegni.😊
Ma tko bom rekel, višek kulinarike to seveda ni. Pač je stvar za potešit lakoto, sicer narejena tako, da je dovolj okusna za večino ljudi, da ne dobijo odpora. Imamo pa v Sloveniji eno veliko srečo, da nismo USA, ker tam je normalna (zdrava) hrana tako svinjsko draga v restavracijah, da se večina ne more privoščit in zato so več ali manj na hitri prehrani.
Vsaj to nam ni treba in jaz osebno komaj čakam, da sprostijo gostinsko ponudbo in da lahko spet začnem normalno jest tudi med službo.
Pa ker si omenil Italijo - meni je bilo v življenju samo 1x slabo, ko sem jedel "zunaj" in to je bilo v Italiji (Pizza). To je bilo tretjič, zadnjič in nikoli več, da bom jedel v Italiji, razen če bom v to prisiljen.
Mi pa naravnost obožujemo italijansko hrano. Samo se moraš izogibati pizzerij v velikih turističnih mestih.
Recimo na Sardegni se je božansko. Pa v pokrajini Puglia tudi. Moraš pa probat njihove lokalne, sveže jedi.
Kje recimo? Vse restavracije z normalno hrano so zaprte, v službo hrane ne morem nosit, ker nimam prostora, da bi to pojedel kot človek in ne nekaj na hitro v stoje. Se pravi odpade tudi dostava. Tudi zunaj na klopci, kot kak klošar mi ni glih apetitlich. Ker pa včasih delam tudi do 17-18 ure in sem že preveč lačen, da bi zdržal do doma in si pol še pol ure pripravljal kosilo/večerjo je pač Mac več ali manj edina rešitev vsaj 1x na teden. Ko bo vse odprto pa bo to 1x na mesec tako, da ja lockdown je kr precejšnji krivec ja - vsaj kar se zdrave prehrane tiče.
Ampak Mac hrana je katastrofa. Kako lahko to jeste?Jaz sem jo jedel samo dvakrat v življenju. In od tega mi je enkrat v Italiji bilo slabo. 😬
Alex oni ne vedo da je olje tak dobro da ga lahko imaš pol manj 😉 samo če ti je mehanik reko da je blo do čepa pol je to to, izkušen mehanik bi te 1000% opozoril v nasprotnem primeru.
He, He. Res je. To olje je zakon. Za štos bom jutri poklical mojega mehanika, da vržemo avto na dvižno mizo in pogledamo, kako je s stvarjo. Jaz nimam možnosti to doma pogledati.
Sem preveril še na castrol, fuchs, mobil straneh in vsepovsod pise D66-MR menjalnik 2,4 litra, C66-MR 1,7 litra. Tudi na Autodati in v mazdinih navodilih sem preveril in piše isto. @Alex daj odvij čep pa preveri, ker potem takem ti manjka 0,3l olja. Pa je nalil do roba je malo steklo preko? Jaz imam v planu spet naročit to olje ker moram sklopko menjat in bom še olje enkrat. Tak da bo mi ostalo, pa če boš rabil mi javi.
Kdaj boš menjal sklopko in olje? Se kar zmeniva za pol litra, pa bo v rezervi, če ne bom rabil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če jo voziš v avtu je to samo dodatna teža in s tem je večja tudi poraba. In, če se ti slučajno predore guma na avtocesti, je verjetno ne boš sam menjaval v tistem prometu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani