Se strinjam tole pri KIA, ker grem gledat isti model recimo po kolk gre drugod pa vidim, da je lahko razlika tudi 5000-6000EUR.
Sam ne vem a je to res pametna politika prodaje, ker navadno ko se kupuje avto se pogleda tudi ceno v katalogih in ?e je ta visoka lahko marsikdo pre?rta tak avto in se pol z njim sploh ne ukvarja ve?. To je ?e preden se gremo igrico barantanja.
Recimo kako to izgleda v praksi za Kia proceed GT
37.390 EUR redna cena
- EOM popust 2600 EUR
34.790 EUR cena s popustom
- popust z gotovino 1700 EUR
33.090 EUR ?e s tem popustom
potrm gre? pa gledat recimo cenik v GB in je cena 27.000 funtov oziroma mal pod 30.000 EUR.
Se pravi na vse te popuste se da verjetno pogajat ?e za cca 3kEUR. Tako, da na koncu je cena ni?ja za kakih 7000 EUR od redne cene.
Glede na spodnji ?lanek ni vse tako ?rno, kjer napovedujejo novo Mazdo 6. Zanima me, ali za debato o ukinjanju ?estice stojijo kakr?nikoli realni dokazi?
Druga?e pa slovenski prodajalci govorijo o tem, da bodo morali izbirati med ?estko in CX-5. To je zaradi zahtev EU in nove zakonodaje, ki upo?teva izpuste na celotno paleto modelov. Tako, na najmanj?ih CX-30 in Mazda 3, MX.5 dejansko lovijo izpuste. Pri ve?jih pa jih raje opustijo iz prodajnega programa in obdr?ijo samo tistega, ki ima najve?jo prodajo. Namre? tako CX.5 kot Mazda 6 sta v rangu tistih, ki ne dosegata 95g CO2/km, medtem, ko bosta CX-30 in Mazda 3 s skyactiv X to verjetno nekako dosegla ali pa bila zelo blizu.
In seveda se pogovarjamo o prodaji v EU in ne v ZDA, kjer tudi pribli?no nimajo tako teroristi?nigh kvazieko restrikcij. Tam bo pa seveda marsikaj mo?no tako turbo motorji kot velike kubature.
Tele kartice niso vredne pi?kavega gro?a in si s tistimi ?rkami in znaki ne bo? pomagal skoraj ni?. Raje poglej kak?ne primerjalne teste al pa odzive uporabnikov v realnih situacijah.
Seveda je padla prodaja, saj so skr?ili paleto na minimum. Mislim res ne rabi? bit niti Einstein niti Zweistein, da manj?anje palete pa res ne bo dvignilo prodajo. Poleg tega se je ?estica postarala, ki je bila neko? vle?ni konj prodaje. Trojka je pri?la v salone prvi? pozno in drugi? z osnovno motorno paleto. Poleg tega so jo predstavili tako mla?no, da je marsikdo dobil ob?utek, da je samo za zapolnit zanimanje do CX-30 in ni? ve? kot samo to.
Poglej primerjavo, kaj si lahko kupil pri Mazdi pred 10 leti:
1. Mazda 2
2. Mazda 3 HB
3. Mazda 3 sedan
4. Mazda 6 HB
5. Mazda 6 sedan
6. Mazda 6 kombi
7. Mazda 5
8. RX-8
9. BT-50
10. MX-5
11. CX-7
prakti?no je bila prisotna v vseh segmentih torej za vsakega kupca.
kaj pa danes
1. Mazda 2 (napovedujejo ukinitev)
2. Mazda 3 HB
3. Mazda 3 sedan
4. Mazda 6 sedan (napovedujejo ukinitev)
5. Mazda 6 kombi (napovedujejo ukinitev)
6. Mazda CX-3 (napovedana ukinitev - menjala jo bo CX-30)
7. Mazda CX-30
8. Mazda CX-5
9. MX-5
predvidena paleta za 2021
1. Mazda 3 HB
2. Mazda 3 sedan
3. Mazda CX-30
4. Mazda CX-5
5. MX-5
Mazdin dele? bo padal ?e naprej, ker v segmentu SUV-ov, kjer so najbolj dejavni bodo imeli preveliko konkurenco ostalih proizvajalcev. Po moje bodo posku?ali nekaj na silo in sicer najprej s hybridi potem pa ?e z elektri?arji ampak po moje bo prepozno in bojim se, da se Mazda tokrat ?al ne bo zmazala. Niti poskus v premium segmentu ji ne bo pomagal.
Nisem ?rnogled ampak ?al realist in mi je ?e kar malo hudo za znamko, ki mi je res maksimalno v?e?.
Neko? je gola plastika pomenila, da si reve?, k si lahko kupi? le ?ist osnovno razli?ico... ?e je bila plastika po?trihana v barci karoserija pa je bila ?e vi?ja oprema in mnogo bolj za?eljeno.
Nekako me spominja na to, ko so neko? v 80-ih plasti?ne ?lape s tremi ?rtami in belimi ?tumfi pomenile, da gleda? tanjave?ga ?eha al pa poljaka, danes pa so to precenjen modni dodatek - haha, da ti pamet stane
To popolnoma dr?i sploh pri premijcih je to zelo lepo vidno in Mazda se res zgleduje po njih. In pol pride recimo nekaj nekoliko druga?nega kot recimo Arteon pa ?lovek kr gleda in gleda... pa jebemu... VW je to, kva zja? :lol:
Aja pa da ne zaidem s teme - great news CX-5 dizel se je za?el prodajat v ZDA.
Upss, nisem opazil sem mislil da je cx30. Hmh no ?e na cx3 me motijo obrobe, cx30 pa zdaj gledam na slikah ima ?e ve?je te obrobe, bljak
Ampak a res niste ?e dojeli, da so teli SUV-i podobni en drugemu kot jajce jajcu (tolk, da se zmoti? in sploh ne ve? kaj gleda?). A ste res ratal napaljeni na uniformiranost in nobenega ob?utka ni ve? za raznolikost? Mene je prav groza, ko 80% folka kupi avto zato, ker je zdaovoljen, da se visoko sedi. Pa ?e mu proda? kartonasto ?katlo v rde?i barvi, pa ?e ?ist mehek rata - katastrofa kam je vsa ta raznolikost in diverziteta ?la.
Oj ste se zapi?ili v te obrobe ... sam nisem tiste sorte, da bi sedel na dvori??u in ure in ure buljiv v avto in vzdihoval, kako je lep. Bolj mi je pomembno kak?eno je po?utje v vo?nji in sama ureditev notranjosti.
Glej men je pa pomembno, da mi je avto v?e? kot celota, tako zunaj kot znotraj. In ko ti po 11 letih lastni?tva ?e vedno privle?e nasmeh na ustnice, ko vidi? svoj avto na parkiri??u ti je jasno, da si neko? dobro izbral. Osebno ne bi nikoli izbral nekaj kar mi ni v?e? ali pa da me nekaj zelo moti, ker navadno ta ob?utek nikoli ne izgine. Pol pa vidmo kako ljudje prodajajo po dveh ali treh letih pa ?eprav ni ni? mehanskega narobe z avtom.
Nej mi en pove - a v Italiji, je dovoljeno prirejati piknike na odstavnem pasu? Ker to je na na?ih AC-jih skoraj ?e pravilo. Pa ska?ejo naokoli in si sendvi?e ter sok talajo. Zraven pa avti 130 mim letijo, tako da ni variante niti da bi si ?ik pri?gali, ker jim veter ogenj uga?a.
A je to spet neki agresivni tujec, ki misli, da si tukaj lahko vse privo??i.
Druga?e pa ?e kaj ?akam na koncu poletja pa je to, da se spokajo razni polopravilni turisti s cest, ker to kar po?enjajo je milo re?eno norost. Dana?nji zvezdi sta bila spet dva Italijana. Prvi zadnji trenutek ugotovi, da mora iti proti Gorenjski pa lepo preko ?rte na odstavni pas in ko ugotovi, da tam ni vozni pas, sko?i na voznega in skoraj presenti enga ?rnega suva.
Ta drug pa se odlo?i, da se bo kar ustavil na voznem pasu in ko ga skoraj naba?ejo le spelje. Bumbar brez primere - mislim, kdo jih tam u?i v avto?olah? Verjetno enak vol.
tale je tko tko, ker real life ni ra?unalni?ka igra, kjer s policaj na lice meste respawna v tistem trenutku od nikoder.
Se pa strinjam, da je taki in podobne primerke najbolj pustit na miru, ker idiotu ne bo? nikoli mogel razlo?iti, da je idiotsko ravnal. Res nima smisla, saj ?e pametnemu to te?ko, ampak mogo?e se v takem primeru vsaj spla?a potrudit. Je pa tudi res, da Nej?evo situacijo nismo videli in ne vem kako je izgledalo.
Sem pa pred leti, ko sem nekaj ?asa ?ivel na Dolenjskem imel tak, verjetno zelo podoben, primer, ko je en tak neuravnove?en?ek ustavil avto sredi manj?ega kri?i??a, da ga je v celoti blokiral. Lepo zapustil avto in se odpravil ven, da malo poslika zadevo. Se pripeljem za njim, ?akam 30 sekund, tip me ignorira. Jaz prtisnem na hupo 2x zelo na kratko kot opozorilo, da bi rad ?el naprej.
V tistem trenutku pa kot bi pitbulla s ketne spustu. To je bilo preklinjanje, gro?nje, kazanje faki?ev in model kr ne neha ter za?ne hoditi proti mojemu avtu. No in kaj ?e? takrat narest? A ?akat ko presrano rev?e v avtu in molit, da se bo nevihta pomirila sama od sebe? Hja, ko stopi 192cm in zdravih 110 kg (takrat sem bil ?e precej bolj fit kot danes) iz avta in ko bevskajo?e ??ene ugotovi, da je skoraj za glavo manj?i se pa? ?rni oblaki razkadijo, naenkrat za?ne razlagat, da dela slike za neko knjigo o kolesarjenju (takrat sem tudi prvi? resno naletel na agresivnega kolesarja). No sem mu samo rekel, da bolj?, da umakne avto na primerno mesto, ker me mineva potrpljenje pa se je zanimivo takoj strinjal.
Ja ni vedno tako idealno na koncu, ampak ustrahovat se pa tud ne pustim... ?e sva neko? z bratom nalomila tri ?efurje, ki so mi na igri??u z no?em preluknjali ko?arka?ko ?ogo pol se tud enega takega ?lovek ne sme ustra?it. Pa saj nikoli nisem udaril prvi, ampak repa med noge pa tud ?e nisem stisnil.
Kaj pa se je nau?ila? A da na FB-ju te?ko popravi? napa?en post, ki ga je po nesre?i potrdila zarad bremzanja, ko je bila ?e skoraj v sto?cih in v Juresu?
Sam res sva?ta, raje v avto kot v sto?ce, ?e je ?e zajebala - ?ist neracionalna odlo?itev.
Sem pregledal kr nekaj predstavitev in so jo bolj medlo ocenili. Baje je notri na nekaterih delih taka poceni plastika in vegasti gumbi, da ti ni jasno zakaj so var?evali pri malenkostih.
- CVT menjalnik ni ravno da bi vzdihoval od veselja ampak je v navezavi s hybridno tehniko logi?na izbira
- hitrost je omejena na 180km/h - sej ne da bi rabil ve? ampak vseeno se mi zdi zamalo, da bi me kar tako omejevali.
- avto je recimo od Mazde 6 te?ji za 250kg in pri ?portni vo?nji se to mo?no pozna. Ni takega veselja, da bi recimo odpeljal kak?en ovinek ali dva. Za AC je pa udoben kruzer.
- prtlja?nik je klasi?en limuzinski, ki pa ima pri podrtih sede?ih ?e manj?o luknjo kot recimo Mazda 6 sedan.
- sprednje oblikovanje je pa? za moje pojme ?isti overkill ampak OK, ni pa grozno kot so znale biti nekatere druge Toyote
- za normalno opremo primerljivo Mazdi 6 revolution top je cena ?e bogatih 37kEUR
- en sam motor, en sam menjalnik v stilu "take it or leave it"
ma pa seveda pluse
+ poraba je en izmed takih, ampak spet pa to ni svetlobna leta spredaj. Nekje realno povpre?je je ?e vedno 6 litrov.
+ vedno se lahko hvali?, da ima celo pod 100g/km izpusta CO2
+ 5 letno jamstvo brez omejitve kilometrov
+ Popolnoma nov model, ki bo aktualen ?e nekaj ?asa
Bottomline:
?e bi bila 5 vraten bi bil tale Camry resen kandidat
Sem ?el raje zakon pregledat, ker tole je bilo tudi meni malce nenavadno in res majka del stavka oziroma je mo?no, da g v prej?nji verziji zakona dejansko ni bilo:
93. ?len ZPrCP
(5) V priklopnem vozilu, ki je dodano kolesu, ni dovoljeno preva?ati oseb, razen v priklopnem vozilu, konstruiranem in namenjenem za prevoz enega ali dveh otrok. Tak?no priklopno vozilo mora ustrezati pogojem iz 1. in 4. to?ke ?estega odstavka tega ?lena.
Hja moja GTA druge generacije ima natan?no to kombinacijo in je milo re?eno sanjska. Usnje pri straneh, blago na sredini tako na sede?u kamor se usede? in na naslonu. Nikoli, tudi, ?e je bil avto na soncu me ni speklo pa ?eprav je ?rne barve, pozimi je pa vseeno gretje, kar tudi pripomore bolj?emu po?utju. Ampak ?al res, pri Mazdi so mahnjeni na to, da najbolj posre?ene kombinacije umikajo iz prodaje: delno usnje, zapiranje in odpiranje stekel s klju?om, 5-vratne limuzine... itd itd.
Jaz mam eno tako ludo idejo, ?e se X ne bo izkazal, da se naredi remap tega 122KM na 170-180KM, kot jih lahko da ven brez turbine.
Verjetno mora? vzeti paket style, tako kot je recimo pri ?estki Takumi plus, da res dobi? tisti premium filing.
Druga? pa klasi?en bencinar brez turba mora imate tam nekje 10-15% ve? mu?i od turbo dizla, da je ob?utek pospe?kov nekje podoben. Se pravi bencinskih 165KM bi nekje bilo tisto optimalno za tak avto kot je trojka.
Ampak ja, za normalnega uporabnika awd ni potreben. Na?i imajo CX-3 brez awd-ja in je prav cool.
Ne sam AWD, za obi?ajnega uporabnika SUV ni potreben -sploh je ?e ime mestni terenec en velik oxymoron, ker dejansko v mestu nima? terenov, da bi rabil dvignjen avto. Se pa strinjam, da ?e je ?lovek bolj nerodne sorte je dvignjen avto sigurno v pomo?, da ne zapne kak?en rubnik. ?e vedno pa to ni garancija za uspeh in je vseeno potrebno z glavo reagirat, ker tud z X5 se da opalit odbija?, ko se zapelje ritensko s plo?nika pravokotno in obe kolesi udarite isto?asno navzdol. Medtem sem jaz po isti poti, ampak s po?evno vo?njo pri?el ?ez brez, da bi se dotaknilo spodnjega dela odbija?ev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam tole pri KIA, ker grem gledat isti model recimo po kolk gre drugod pa vidim, da je lahko razlika tudi 5000-6000EUR.
Sam ne vem a je to res pametna politika prodaje, ker navadno ko se kupuje avto se pogleda tudi ceno v katalogih in ?e je ta visoka lahko marsikdo pre?rta tak avto in se pol z njim sploh ne ukvarja ve?. To je ?e preden se gremo igrico barantanja.
Recimo kako to izgleda v praksi za Kia proceed GT
37.390 EUR redna cena
- EOM popust 2600 EUR
34.790 EUR cena s popustom
- popust z gotovino 1700 EUR
33.090 EUR ?e s tem popustom
potrm gre? pa gledat recimo cenik v GB in je cena 27.000 funtov oziroma mal pod 30.000 EUR.
Se pravi na vse te popuste se da verjetno pogajat ?e za cca 3kEUR. Tako, da na koncu je cena ni?ja za kakih 7000 EUR od redne cene.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani