A tisti zvo?niki so zadaj zato, da zvok dosega videz. Mislim, iz 1,4 motor?ka ne more? pri?arat zvoka kak?nega spodobnega ?estvaljnika, kot bi ga v taki re?i pri?akoval. Potem pa? da CD z zvokom neke resne ma?ine, da je tudi za sli?at...
Veriga je veliko bolj odporna na preskakovanje kot pa jermen. Ne glede na to, kaj je na motorju, pa je pomembno, da se s sklopko dokaj ne?no dela, da ni prehitrega pospe?ka. ?e pa dela? po pameti in ne?no, je pa tako za jermen kot za verigo pravzaprav enako kot ?e bi v?igal s ?tarterjem. ?tarter deluje na vztrajnik (na zobnik okoli vztrajnika) in tako zavrti motor. Najprej po?asi, nato vse hitreje. ?e porine? in s sklopko lepo ne?no pove?e? kolesa z motorjem, se zgodi isto.
Po?kodbe pa vedno (ne le pri porivanju, ampak splo?no pri uporavi avta) nastanejo pri sunkoviti uporabi in ekstremnih zahtevah in spremembah: avto lahko polno nalo?i? (in ?e ve?), pa ?e umirjeno pelje?, ne bo te?av. Lahko pa s praznim pribije? v eno luknjo, pa bodo po?kodbe podvozja. Lahko ne?no v?iga? na porivanje pol leta, pa bo vse ostalo celo, lahko pa enkrat na semaforju divje pohodi? gas, pa po mo?nosti najde? kak?no luknjo ali pa grebene ali kaj podobnega, pa bo kaj polomilo...
Tako da dokler dela? z ob?utkom, lahko tudi poriva?. Ne bi se hvalil, a tudi dizla z jermenom smo v?igali na porivanje in je vse lepo pre?ivelo.
Veriga je bolj odporna na take dogodke kot pa jermen. Seveda pa je vseeno potrebno imeti malo ob?utka za ne?nost...
?e ?tarter ne da ?isto nobenega glasu, je lahko tudi klju?avnica, ki ne spusti elektrike skozi. Naredi? tako, kot je moj o?e na starem fi?kotu: s klju?em da? kontakt, potem pa v?iga? s pritiskom na knof. Ni ravno eleganto in moderno, za silo pa se da re?it... Vsaj takrat smo tako re?ili, ker se je na klju?avnico ?akalo tri mesece...
?e niti na kable ne da nobenega znaka, je kak?na glavna varovalka ali pa zaganja?. Brez raziskave in kak?nih dodatnih informacij je to vse, kar se da povedat.
Slu?ajno na travniku na?el tisto kamero, ki je delala posnetke na vsako minuto. Najprej sem mislil, da sem preslabo privezal. Ko pa sem si pogledal posnetke - predvsem zadnjega - mi je postalo vse jasno:
Tole naj bi blo 7,5W - pa ?e re?emo pol manj je ?e zmeri dobr
Zdele sm pr?u domov in sm rikverc parkiral - po ob?utku vsaj ?e enkrat bolj svetlo kot z ?arnicami!
Cena?
Ker jaz za BTjko i??em kaj bolj?ega. Ne vem, kaj so Japon?ki mislili, a za vzvratno vo?njo tale re? nikakor ni - ?e nima? poligona na razpolago. Ima samo eno rikverc lu? na desni strani, pa ?e ta ni Bog vedi kaj. Bom moral kaj dodatnega montirat.
Samo za reklamo delat pa ni ravno najbolj?a slika. Saj ve?, ko se prodaja, so vsi dobro ohranjeni, redno vzdr?evani, gara?irani, nikoli karambolirani,...
No ja. Pomoje je okoli Nive bolj fama kot kaj druga. Enkrat so jo dali na vzporedni test z modernimi SUV-iji pa je popu?ila tako na cesti kot na terenu, da se je kar kadilo. Je vzdr?ljiva, to je pa pomoje tudi to. Poraba pa; poznam eno deklo iz Cerknice, ki jo je imela pa ti lahko iz prve roke povem, da si z lepo vo?njo pri?el na 12-16 litrov. Cajger za gorivo je tako padal, ko da bi gravitacija nara??ala. Je pa res, da Niva je terenec, to kar se danes vozi po cestah pa so ve?inoma SUV-iji. Ampak dale? od tega, da bi bili za odmet. Je pa res, da si jih ve?inoma kupi folk za pederi?enje po avtocestah.
Niva je robustna in trpe?na. Vsi ti novi SUVi pa obdani s plastiko. Lahko, da se na poligonu bolje obnesejo, v vsakodnevni uporabi pa plastika poka in odpada, da jo komaj sproti pobira?... Tudi ABS-zavore se na poligonu dobro obnesejo. Pa pridi v Lokovec in jih testiraj - ?e si upa?... Ja, na cesti pa Lada res ni Bog ve kaj...
Poraba 12 do 16 litrov. Mora biti pa res ?e stara. Lada, ne dekle... ?e pa je porava od 10 do 12, ti pa verjamem. In, mimo grede, meni Mazga porabi od 10 do 12... ?e pa od nje kaj zahtevam, pa hitro ?e kaj ve?. Povpre?je od kar jo imam pa do zadnjega tankanja je okoli 16,5 litrov na 100 km. Pri res velikih zahtevah smo zabele?ili rekord okoli 54 litrov na 100 km. Kazalec za gorivo: ja, tam je ?ele nara??ala gravitacija...
Te ki?te so res "poceni", samo kot pravim, ni problema to kupit, problem je to vzdr?evati.
Raje kupim Lado Nivo za 12.800?. Malo dra?ja, nova, pa definitivno zmogljivej?a. In glede na to, da je nova, bo gotovo zdr?ala ve? kot 8 let star avto s skoraj 300.000 km. Oba sta bencinarja, porabo ima pa Lada Niva gotovo manj?o. Pa tudi ostali stro?ki so definitivno manj?i. Na terenu pa je Lada Niva definitivno zmogljivej?a.
Ja, sicer ti ne smem povedat, da je precej bolje kot dodajat bencin, da doda? motorni petrolej. Ampak motorni petrolej se ne sme uporabljati za pogon motornih vozil v cestnem prometu, zato ti tega ne bom povedal. Mogo?e pa zve? kje drugje...
Uradno nafta "zmrzne" pri minus 25 stopinj Celzija. Dejansko pa ima? ?e pri minus 18 te?ave... Sploh, ?e je Petrolova... Vseeno so to precej nizke temperature.
Dodajanje bencina v nafto je na?eloma ?kodljivo. ?eprav jaz redno dodajam 10% bencina v nafto, ampak samo, ko temperature padejo pod minus 15 stopinj Celzija. Pa zaenkrat ?e ni bilo nobenih te?av z nobenim dizela?om.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A tisti zvo?niki so zadaj zato, da zvok dosega videz. Mislim, iz 1,4 motor?ka ne more? pri?arat zvoka kak?nega spodobnega ?estvaljnika, kot bi ga v taki re?i pri?akoval. Potem pa? da CD z zvokom neke resne ma?ine, da je tudi za sli?at...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani