Skoči na vsebino

V redu - gremo z mojim 1 x 800 brez, in potem 3 x 800 z - pri?akujem pad porabe z vsakim tankom do pri?akovane manj?e porabe. ?e gremo iz nule ?e bolje, ker se mora pokazati razlika.

 

Pla?am 4 x 800km benza

 

Torej?

 

 

?akam

 

 

2. Zakaj ignorira? Juresa, ?e se je ponudil za test?

 

 

?e ?e kej nerazums WANKEL ti pa lahko nari?m bo? pol mogo?e dojeu ?ist preproste stvari ;D

 

A je treba tudi tebi kaj narisati, Lukanos?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Se strinjam, bojler je zmaga..brez problema po 900km v kosu,prostora pa tud ostane dost, da gre tavelk vozi?ek za juniorja notr :)

 

Kje? V MX5? Ali sem jaz kaj zamudil?

 

Kolikor sem videl MX5 (ta oran?ni drobilec kamenja...), se spravi? niti juniorja noter, kaj ?ele njegov vozi?ek...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

... ... ... ... ... ne bit pogumen na besedah, ko pa bodo potrebna dejanja pa sa skrivat za nickom.

 

Kolk zni?a porabo pri 300+ konjskem bencnarju ?

Koliko bi bla poraba s tem "dodatkom" ?

Kolk bi zgubil ali dobil pri navoru, konjih in ?ivljenski dobi visokotla?ne ?rpalke,?obah z direktnim vbrizgom,....

 

Vse to in ?e ve? bomo zvedeli, ko Jures do?aka, kar pa? ?aka. ?eprav se bojim, da bo mo? zelo dolgo ?akal... In mi z njim...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vabim te da narediva 800km pot (en tank) brez tega supadupa dodatka

 

In potem se ISTO pot z dodatkom. Enaka voznja (oba v istem avtu) po omejitvah.

 

Ce bo rezultat ocitno boljsi vsaj 0.8L na 100 placam za 1600km bencina in kupim zadevo.

 

Ce rezultat ne bo boljsi placas svoj del IN SE OPRAVICIS tu vsem.

 

Povej datum, jaz pa traso,ki bo vsebovala vse kar mora za izziv porabe.

Brez tega bomo mi se naprej butli ti pa se naprej zadovoljen.

 

?e bo le mo?no, sem zraven. In ?e bo rezultat pozitiven, kupim tudi jaz.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
Z M A J je 26 Maj 2014 - 19:32 napisal:

Sej ima? prav, ampak vseeno je ?ivljenje prekratko, da bi se ?lovek sekiral za vsak cent, klinc gleda pol tak "lajf".  :closedeyes:

 

So pa tudi taki, ki celo ?ivljenje ne pre?tejejo kaj ve? kot nekaj centov in ki se jim ?ivljenje precej skraj?a zaradi pomanjkanja centov...

 

Ker narod govori: "Klinc pa nekaj centov, za to se ne bomo sekirali" je ?la cena goriva po?asi, a vztrajno gor za skoraj cel evro. Torej pri enem rezervoarju za skoraj 40?. To je pa ?e vsota, pri kateri bi se pa tudi ti lahko zasekiral... :P.

 

?e bi se narod pri podra?itvi za nekaj centov spuntal in vlado zmetal skozi okna tako kot so to naredili ?ehi, ki so defenstrirali dva cesarska namestnika in njuna pisarja (23. maja 1618), in so tako prakso izvajali vse do leta 2004 (Masaryk), bi bila cena bencina zacementirana za vse ve?ne ?ase. Tako pa...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Peljal Mazdico na servis in neko dodelavo v Ljubljano v BTC. Vsa ?ast Majesu in Juretu. Vse se je dalo zmenit, sta super zrihtala in dobro porihtala. Cena? Taka, da se mi spla?a iz Nove Gorice mimo AvtoRenta v Ljubljano. No, to bi se spla?alo tudi, ?e bi bili trikrat dra?ji. Moji ?ivci tudi nekaj stanejo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Najve?ja bedarija na tem posnetku je pa to, da se je kar ustavil. Mar bi se odvlekel na odstavni pas ali pa? skrajno desno. Tudi ?e je prebil hladilnik, je Suzuki za tistih par metrov ?e vozen...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

A sem tole prav prebral? Za 18 let star avto s 300.000 km ho?e 3200?? Najbr? je pri ceni pomota in je cena 320?.

 

Viper (in kompanija): kar dra?ite, kar. Pri?li boste ?e kdaj v Lokovec :hudicek:... Imamo mi ceste za ma??evanje. Take, da plombe v ?epu domov prinese?... :zvizga:. Pa ne samo tista od Predmeje do Lokev (sploh zdaj, ko se po njej na veliko vozi les od ?leda)... In imamo tudi take, da ne najde? ve? nazaj domov. In niti navigacija ti ne pomaga. Lahko pa sre?a? medveda. Potem pa kar sam zaplini?. Svoje gate :hudicek:.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

@Slivka, tule te moram negirati v parih to?kah in to na podlagi osebnih izku?enj in dokaj natan?ne kalkulacije!  :danzoman:

 

... ... ... ... ... ... ...

 

Skratka, ni vse tako ?rno kot se zdi.  :punk:

 

Primerjat Forda z Mazdo je ?e kar ?aljivo in nespodobno... :glare:

 

Kakorkoli, ?e vpra?a? mene, mora biti vsaj 2,5 turbo dizel s 4x4 pogonom in reduktorjem... :zvizga:

 

Na plin naj pa ?ena kuha... :jezicek:

 

Hotel sem samo povedat, da ni kar vse za predelovat na plin. Je treba le vzeti v ra?un, da stro?ek predelave ni majhen, da se lahko zgodi kak incident z ventili,... ... da pa ima avto kar precej kilometrov in se lahko kmalu zgodi, da malo ve?ja okvara ?e presega vrednost vozila. ?e je kaj mlaj?ega (pa ?e tam "se zgodi") ja, za tako starino pa, ne vem, no. Pa?, dvomim. Sicer pa, naj se odlo?a vsak po svoje...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

No, tu bi bilo spet treba narediti ra?unico tako kot pri predelavah na elektriko (v neki drugi temi).

 

Avto je star 11 let. In ima 200.000 km. ?e ga predela? na plin, se investicija povrne po... ugibam, ker se mi ne da ra?unati in bom rekel po 75.000 km. Torej bo avto ?e proti 300.000 km. To so pa kar spodobni kilometri. Jih ti motorji zdr?ijo ali bodo prej kak?ne te?ave z ventili, batnimi obro?ki, menjalnikom,...?

 

Kdor dela ve?je ?tevilo km, gotovo ne bo ?el kupovat vozila z 200.000, ker ga bo po najve? dveh letih spet menjal - ?e bo sploh zdr?al toliko ?asa...

 

Kdor pa na leto naredi kak?nih 15.000 km, ga bo pa moral imeti vsaj 5 let, da bo naredil tistih 75.000 km in se bo investicija predelave povrnila... Se bo to ?e vozilo, ko bo staro 16 let?

 

Pa?, ni kar "obvezno predelat na plin", je kar nekaj pomislekov. Saj vem, da ste nekateri tu zaplinjeni in navdu?ujete tudi druge, ampak so ?asi taki, da ni z nobeno investicijo za hiteti. Je treba prej dobro premisliti, ?e se res spla?a.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Se pa bojim, da se bodo na?li kak?ni lobiji, ki bodo za?eli lobirat pri politikih, ki imajo ?e manj pameti kot policisti...

 

Dobro, ?e nekdo ?ivi v Ljubljani npr. v Mestnem logu, in dela v Ljubljani npr. v BTCju, se lahko lepo pripelje z mestnim avtobusom ali z elektri?nim avtom. Tudi ?e nekdo ?ivi v npr. Vrhniki in dela npr. v Dom?alah, se na elektriko lahko lepo pripelje.

 

Kdor pa je bil na Mazdinem pikniku v Lokovcu, mu bo pa hitro jasno, o ?em govorim. So motorji kar krepko sopihali sem gor. Pa poleti, ko so lepi pogoji. In nisem edini. ?e se nekdo iz slu?be v Ljubljani pelje domov nekam na Trojane ali nekam na Jezersko...  In ?e se najdejo kak?ni lobisti in prepri?ajo politike, da dodatno obdav?ijo vozila na fosilna goriva, ker je elektrika povsem zadovoljiva, bomo spet "tepeni" tisti, ki smo ?e tako v te?jih pogojih...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

malo te bom dopolnil... ?e omenja? Smarta mora? vzeti tudi porabo Smarta in ne porabo BT-jke v ekstremnih pogojih. Pri tem je treba poudarit, da tudi elektrika ni zastonj in jo ?e vedno rabi? za cca 2? na 100km. ?e ra?unamo recimo, da ima Smart porabo 6 litrov je to pribli?no 9? na 100km. Se pravi je razlika stro?ka 7?. ?e to vkomponira? v stro?ek nadgradnje na elektriko je ra?unica ?ele pri skoraj 300.000km oziroma se za?ne prihranek ?ele potem, ko prevozi? 300kkm. Pri tem seveda nisem ra?unal tako servisov bencinskega motorja kot tudi ne ene ali celo dveh menjav baterij v tem obdobju pri elektri?nem.

 

Vsekakor se strinjamo, da pri teh stro?kih predelave ni ekonomske ra?unice.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testna vo?nja - CX5 oz. avtomatik
Napisano

No, avtomatik je pa? avtomatik in ima tudi pamet avtomatika. V hrib bo delal tako kot po ravnem. In ?e ni avto polno obremenjen in s polno prikolico zadaj, pa v kak?en 12% vzpon, potem ni te?av. ?eprav je v?asih nerodno, ko malo bolj pospe?i? v hrib, pa na lepem prestavi iz druge v tretjo, potem ugotovi, da se to ne bo iz?lo in potem spet prestavi iz tretje v drugo in kar sunkovito pospe?i. Sploh, ?e v hrib vozi? avtomatski menjalnik v kombinaciji s tempomatom... Zato je bolje, da v hrib vseeno izbere? pozicijo, da ne prestavlja ve? kot do druge ali tretje. 

 

Nerodno postane, ko se nekje zakoplje? (recimo da ima? precej mokrega snega ali pa globoko blato, sploh ilovica, iz katerega bi se rad izkopal ven). Potem ga "cinga?" naprej in nazaj, ves ?as pod obremenitvijo, ves ?as se segreva, nima pa zadosti hlajenja in se potem visko-sklopka lahko pregreje. Vendar je to le pri skrajne?ih v resnih terenskih razmerah, pri obi?ajnem uporabniku se to ne bo zgodilo.

 

Negativno pa je pri avtomatskem menjalniku, ko se spusti? navzdol. Ko motor dose?e dolo?eno ?tevilo obratov, bo prestavil v vi?jo prestavo. In izgubi? u?inek "motorne zavore". Zato mora? sam na ro?ici izbrati, da pri spustu navzdol ne prestavi ve? kot do druge prestave. In ko pride? na polo?nej?i del, izbere?, da ne prestavi ve? kot do tretje. In ko pride? spet do bolj strmega spusta, zmanj?a? hitrost in izbere?, da ne prestavlja ve? kot do druge prestave. in tako vse do doline, kjer nastavi?, naj prestavlja po svoji pameti. In ?e si ve?ino ?asa kje po hribih, je bolje, da ima? ro?ni menjalnik. Sploh, ?e si povpre?no ali bolj zahteven voznik. ?e si Lojz, je pa tudi avtomatski menjalnik po hribih povsem zadovoljiv - pri 45 km/h itak ne bo prestavil kaj ve? kot do druge...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Me pa zanima, koliko ta re? ko?ta?

 

Za predelat enega Smarta v vozilo z dometom 150 do 200 km ho?ejo okroglih 20.000?. To je samo predelava. Smarta mora? sam kupiti. ?e re?em, da je liter nafte 2?, jo za ta denar dobim 10.000 litrov. Pri porabi 16 litrov na 100 km (recimo Mazda BT 50) je to za 62500 km, pri var?nej?em vozilu ?e ve?. Torej, ?e ima? elektriko povsem zastonj, se investicija ne povrne prej kot v dveh letih. Pa mislim, da BTjka na elektriko ne bi imela 200 km dometa...

 

Se bojim, da je to vozilo vredno toliko, kolikor je vrednost zlata enake te?e, kot je to vozilo... Se bojim, da ni za na?e denarnice...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.