Jaz imam 11.000 km s skyactive x in je poraba od samega začetka od 5,9 do 6,3. To je izračunana ne po potovalnem, ki malo laže. S porabo zelo zadovoljen
Če ti tvoja vredu služi jaz nebi menjaval samo zato da bi imel bencinarja in mlajšo. Koliko te poznam s foruma tudi redno delaš servise in stvari rešuješ sproti tako da nwm no.
Moram na Selmarju enkrat izkoristit in se probat pelat. Moja je začela sanjat o cx3 ali cx30. Zgleda je neka menjavomanija za avte pri nas, dokler se nebo res nekaj menjalo nebo mira 🤣🤣🤣
Cx3 ne glej,boš razočaran! To je avto za 20 letnike.😉
CX30 pa vzemi za več ur,da jo sprobaš po vseh cestah in dobiš pravi občutek,če je to tisto kar želiš.....😊
@Bini, ravno prejle sem nekje prebral, da je tvoj motor 2x bolj kompleksen kot navaden bencinski, celo kompleksnejši od dizla, tako da ena dodatna reč gor ali dol, pri tebi ne igra vloge.😁
Pošlji mi link,da vidim kako in kaj🤔
Eni imajo že kar nekaj kilometrov in še laufajo,držim ' pesti 'mogoče pa kdo tudi kako ' figo' .....😁
Pred eno uro je mito3000 napisal:
Moj ima tudi take lopute in gretje res precej prej začne delat, če primerjam s prejšnjimi mojimi avti. Če bi le bila avtomatika gretja malo bolj pametna in reže bolje postavljene. Še preden se motor segreje začne pihat mrzel zrak in jasno spet v desno koleno kjer so ene od teh nesrečnih rež. Kot kaže jih bo potrebno nekako blindirat.
Je pa neverjetno kako je začel z nižjimi temperaturami menjalnik bolje delovat, dela praktićno tekoče, brez zatikanja. Prej sem imel namreč večkrat občutek, da se je v menjalniku še nekaj premaknilo in je šlo težje v prestavo, sploh iz druge v tretjo. Sedaj pa razumi...
Meni menjalnik dela bp v vsakem vremenu in tudi hvalijo ga novinarji na testih, vsi po vrsti.....😊
@Bini kako si se navadil na suv-ja? Meni osebno se zdi da zaradi manjse medosne razdalje in visjega sedenja skoz ruka, nekak se nikak nemorem navadit na testnih voznjah.
Glej mene to ne moti je pa razlike samo 2,5cm v medosju. Ta občutek je bolj zaradi zadnje preme,ki ni več večvodilna in manj nihajočega zadka, ki je sedaj bolj trdo vzmeten. Meni deluje bolj kompaktno in tudi skozi ovinke dobro leži.😉
To ima tudi mercedes c exclusive mislim da, je pa namenjeno temu da se motor prej ogreje, torej ko je hladno je zaprto da hladen zrak med voznjo ne ohlaja motorja, ko se pa motor zagreje se pa lopute odprejo in omogocajo obtok zraka in s tem hlajenje motorja.
Imam eno vprašanje, ima kdo slučaj takšne lopute spredaj kot so na sliki? Nekje sem zasledil, da imajo nekateri avti progresivne lopute, ki se odpirajo glede na temperaturo motorja. Jaz kaj takega prvič vidim.
Na roke se ne dajo odpreti tako, da je sigurno odpiranje na kakšen motorček. Ena stvar več, ki se lahko pokvari..... 😟
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobra barva....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani