Tale bus pri 181.000km pa prijetno presene?a, po tem ko sem ga res zrihtal pije kot primerljiva 6ka.
Davnhil do Rovinja resetiral in 6,7 z degeneracijo 30km, 2 x v mesto, aphil domov z degeneracijo preko Buzeta, istih neresetiranih 6,7 naraslo na 7,1 in pred domom padlo na 6,8
Pohvale vredno za poln avto z velikim uporom in 1600kg. Mogo?e pa ta eco neki kao gume res delujejo.....ne morem re?i ker so to prve letne na avtu odkar ga imam. Pa ?e 17 sem mu nadel, standardne so bile 16' valarji
Prva M5 GTA je bila na 7,5 redno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sorry, ampak a ti dejansko ve? kako je formirana cena goriva? A ve?, da pri nas distributer dobi komaj nekaj ?ez 8 centov po litru kar je maks, ker imamo regulirane cene. Prakti?no ni junaka, da bi ?el pod 8 centov na liter, si od?krnil mogo?e nekaj centov in bil najcenej?i...
enostavno ne morejo, ker potem gredo v minus zaradi vseh ostalih stro?kov poslovanja.
In zdaj, ?e jim sprosti? bodo cene ?le samo gor in ne samo na AC-jih. A si res pripravljen nato iskat neke obskurne pumpe z nekaj desetletji starimi rezervoarji z bohvedi kolk svinjarije in vode notri, da bo? imel cena goriva primerljivo dana?njim. ?e enkrat ni?je pri tako nizkih mar?eh, pa? ne gre, ker ?e bi ?lo bi ?e danes imeli razli?ne cene v okviru teh 8 centov mar?e.
In tu ni nobenih zarot samo po?akaj da bo zadeva "zalaufala" pol jih pa ne ustavi? kar tako - ker ?e bi bila to res zdrava konkurence, danes Italija ne bi imela goriva po ceni, ki je ?e zelo blizu 2?.
No pocakajva....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ker na avtocestah majo mal drazje kot v mestih (govorim vsaj za ta moj del HR A3)
v nemciji je na isti pumpi do ene 20 ali 21:00 ceneje, pol po tej uri nabijejo ceno v nebo, zjutraj pa spet ceneje...verjetno bo tle isto
hoteli so samo bo zdaj.
Istra je ?e huj?a rev??ina, mi nimamo kej za jamrat Druga?e pa ja, pri nas bi morali tr?it romune za vsako malenkost, tudi za vdihani zrak, bi takoj spravili dr?avo iz krize. Hrvati bi pa morali turiste.
Ne vem kje vi ?ivite, Istraj je ?e desetletja najbogatej?i kantinon Hrva?ke tudi po BDPju, celo Zagreb sam je prehitela
Istra je oduvijek bila najbogatiji dio Hrvatske, povijesno zbog ja?eg utjecaja Austrije u Austro-Ugarskoj, blizine Slovenije i Italije te slijedom toga razmjerno ranije industrijalizacije nego drugih dijelova Hrvatske ili podru?ja Dalmacije koja su dugo bila slabo gospodarski povezana s kontinentalnim
Ravno zato jo ho?ejo ukiniti, oz - priklopiti Kvarnerju (rijeki) in sedaj poteka velika kampanja o neodvisni Istri...ko Krim
Problem je, da dvignejo ceno za vse. Tudi za doma?ine, ne samo za turiste... In ker je velika ve?ina Hrvatov taka rev??ina kot velika ve?ina Slovencev, se mi to ravno ne zdi pametno. Ubogi narod...
Govorim o avtocestah.
Ker pa vsaj Istrane poznam, vem da so tako povezani, da bi prej pri?lo do dogovora da pumpam ob cesti dvignejo cene za turiste, kaki mali pumpi za doma?ine pa ne, vse razen nisem ziher za Petrolovo so v lasti doma?ih 'spjev'
Sigurno se bo na?la kak odro?na pumpa v kaki vasi, ki jo turisti niti ne vidijo, in bo dvignila ceno, malo zaradi stro?kov dobave, malo zaradi profita, ampak ljudje danes gledajo na cente (glej nas) in so se pripravljeni tudi peljati 50km ?e je drugje ceneje. Na balkanu so pumpe povsod.
To je vse dogovorni biznis in sigurno ne v plus potro?nika - ?aki, da pride sezona, ko se jim bo cena pribli?ala italijanskim. Pol bo ?ele folk cvilil.
jah ti glej to kot zaroto, jaz pa to veliko pozdravljam. ?e misli? da se bodo slovesnki Petrol, hrva?ka Ina, en kvazi ruski MOl, avstrijski OMV in ?e 4 drugih to dogovorili se moti?, predvsem pa zato, ker so vse pumpe v najemu lokalnih oseb, ki gledajo konkuren?nost.
To ni Slovenija s 2ma dobavlja?ema, bi pa to uvedel pri nas - in dal ve?je cene na avtocvestah in manj?e izven - tako kot Italija in Avstrija.
Sicer pa je folk tisti ki danes v naprej pogleda ceno in na podlagi tega tanka, noben te ne sili, ?e pa mislijo v sezoni dvigniti in slu?iti na turistih je to EDINO PAMETNO, ?e mene vpra?a?. Kaj ima na primer Slovenija od tranzita?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
pokanje ?ajb v 100C zimskem vrtu, nagriene cevi, in pohojen odtok pralnega stroja preden so estrihe nardil.
zadnja je pa nagri?en odtok v gara?i, in spet voda z avta v estrih
Ni? v zvezi z izdelavo.....samo sfaljen zimski vrt (dvignjen na gara?i na ju?ni strani, s stekleno streho in stenami.........................................................
in ?e tretji? AS brez komentarja krije...in zato jih ne menjam, ?eprav so druge zavarovalnice ?e dajale 150? ni?jo letno premijo. na avtu sem pa ?el iz as na generali 'probat' in
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kaj je s tem mojim dizla?em? Dana?nja poraba ?e 7,8l na 100km, pa ?e ?param ga bolj kot sem ga prej...? Na EGR-u baje ni napake, se mi pa levo sprednje kolo med voznjo ob?utno segreje in izpu??a ?udne zvoke pri zavijanju v desno pa po novem tudi pri vo?nji naravnost. Bi defekt na zavori lahko povzro?al vi?jo porabo? Zavore so stare 30.000km in leva ?e od ?tarta ni bila sli?at brezhibno, ?eprav jo je Pelko kak?nih 1000km po monta?i preveril in ni na?el nepravilnosti.
Na koliko ti dela regen ce sploh mas dpf
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja Jures zakaj se ?udi?... zdaj ima? za dve generaciji starej?i motor, kot je bil v ?estici in ravno tako je DPF filter ?e prve generacije.
Ampak tudi pri meni s regeneracije dela na nekje take kilometre tako, da mislim, da je to kr normalno - je pa hec, ?e mal bolj pohodim avto in ga mal poteram hitro pridobim ?e kakih 50-60km ve? do naslednje regeneracije.
Cudim se v bistvu kontra da je poraba majhna na tak interval in trajanje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Imam 50% na kasko in osnovno in sem dal za mazdo6 789?, sedaj za mazdo 5 pa 715?.
Razlika je samo cena avta po ceniku, leta sploh niso vazna.
Enako je potem spekter za mojo isto 6ko dal pod 800?.
Vedno ful kasko. Jaz sem pri generali trenutno. Opozori ga da naj ne gleda zgolj na ceno!!!! Gleda naj kje so odbitne fransize in kaj je vkljuceno in pod kaksnimi pogoji!!. To je bolj pomembno.
Primer: Zav MB ja v kasko imate vkljuceno parkirisce. In ko ga hoces koristiti sele izves da placas odbitno 350?...imas ga ampak ni zastonj.
Pa imam pri generali samo en avto. Nic drugega za kak group popust
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jah Boss je o?itno sposoben priklicat zgolj sneg. Useki ga ene 2x z lopato, da preklopi na letno / spomladanski na?in
po 1000km lahko re?em, da sem zelo zadovoljen z gumam, kar se ti?e normalne vo?nje, predvsem avtoceste. ni? ne trese, ni? ne tuli, ni? ne vle?e vstran, ni? ne 'vobla'.
Tudi priklop ?tajerska cesta - LJ Ring 160 brez problema (tle sem pa? testiral), enako priklop v klanec dolenjka na ring v Golovec 140....(ta je veliko bolj pasji)
Dr?alo kot mora, brez understeera z rahlim oversteerom, kljub praznem mini avtobusu
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tale bus pri 181.000km pa prijetno presene?a, po tem ko sem ga res zrihtal pije kot primerljiva 6ka.
Davnhil do Rovinja resetiral in 6,7 z degeneracijo 30km, 2 x v mesto, aphil domov z degeneracijo preko Buzeta, istih neresetiranih 6,7 naraslo na 7,1 in pred domom padlo na 6,8
Pohvale vredno za poln avto z velikim uporom in 1600kg. Mogo?e pa ta eco neki kao gume res delujejo.....ne morem re?i ker so to prve letne na avtu odkar ga imam. Pa ?e 17 sem mu nadel, standardne so bile 16' valarji
Prva M5 GTA je bila na 7,5 redno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani