O, sem gledal malo vreme za naprej za obalo. In sem prišel do zaključka, da zime pri nas ne bo več. Vsaj na obali ne. 🤗
Zato bom počasi, najbrž že konec drugega tedna, dal gor letne gume. Da bo mazda z 19" zopet takšna, kot mora bit. Ob tem moram pobarvati še zavorne čeljusti.
Žal ne pomaga kej dosti, al si hitr al pa počasn...
Kako, da ne. Probaj voziti v četrti nad 2000 obratov. Boš videl, koliko prej se dokonča regeneracija. Če greš pa ekstra prehitro, pa preskočiš kakšno. Baje. 🤔
Dejansko se da. Ključ sem imel v jakni, jakno sem dal v prtljažnik. Avta nisem odklenil, odprl sem le prtljažnik.
Nato prtljažnik zaprem in ker se zaradi robe ni čisto dobro zaprl, so vrata prtljažnika ostala na pol zaprta.. Ravno toliko da je bil mehanski del na polovico zaklenjen mislim da... In to je to.
Če bi se vrata zaprla do konca, bi avto začel piskat in se ne zaklene. Ker se pa niso, oz so se samo na polovico, je pa potem tako ostalo..
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
Aja. Samo to moraš res skoraj zanalašč narediti, da se vse poklopi. Zato pa imam ključe vedno v žepu in jih ne odlagam nikamor. Sigurno je sigurno. 😁
Ko smo ravo pri olju,ne vem če si opazi,da ti nekje olje pušča ! Se na novi profilni sliki vidi,da tam nekje pri luči. Ne vem pa,če ma to kaj veze s tem,da je dizel.
He, He... to ni olje. To so "odtisi krempljev" zveri. 😎
Predvsem je pa potrebno redno kontrolirati nivo olja. In, če opaziš porast olja proti oznaki 'X ga je potrebno menjati še prej. Ne čakati na redni servis, saj olje postane zaradi goriva v njem neustrezno.
Pol pa si slisal brate sta je ovo, ma to su zaboravili promenit, sredit cu ja to kad se vratim u Slovenijo znas kakvi su ovi slovenci. 🤣🤣🤣🤣 najjaci stavek mi je pa vedno bil ko je slo nekaj narobe in si preveril kaj je bilo, in si dobil odziv: nije do mene 🤣🤣🤣🤣 to si ze vedo da je kriv 🤣🤣🤣🤣 . Prave face so, brez sekiranja pa na izi 😀😀😀 vredu ljudje, jaz mam same dobre izkusnje z njimi.
Isto jaz. Še posebej, ko sem še delal v Tomosu so bili v tej delavci v večini. In je bilo vedno smeha, ko je šlo kaj narobe in potem njihovi izgovori.😅 Pa tudi mnogo kolegov imam od drugod.
, no tega nisem rekel, še manj napisal, jaz sem samo napisal ko človek ravno sprašuje in primerja dizla in bencinarja....jaz sem mu samo konkretno povedal kaj je moje mnenje. sem pa pred bencinarjem imel 2.2 dizla 140km in iz prve roke povem, da je dizla vozit proti bencinarju (torej primerjam 2.2 dizla z 140km in bencinarja 2.0. z 160km) kot dan in noč....dizel se pelje kot poezija, ne rabiš niti šaltal pa se lahko pelješ 110 ali pa 180 v 6.prestavi, pri bencinarju boš kot si pravilno ugotovil veliko telovadil z prestavami 🤣😆, se pa vsekakor strinjam da se da peljati normalno in pač ja več šaltaš...seveda pa je za moje pojme pri vsakem kakšna prednost in kakšen minus, in vsak se odloči zase in s tem potem vzame + ali - v zakup, tako ali drugače, sicer bi verjetno vsi imeli turbake z najmanj 300km
Saj... sedaj si dregnil v osje gnezdo. Bo še kdo mene obsodil, da vodim kake delavnice benz vs dizel. 😇
1.6t težak karavan z navadnim 2.0 motorjem z 145km je nepremičnina😀.....razen, če ti je za vožnjo/pospeške, itd., res povsem in čisto vseeno. Imam Accorda 2.0., ki ima malenkost več konjev (160) in mu jih manjka vsaj še kakih 60-100 pa turbo.....
Saj vožnja je super ampak enostavno pri tem motorju kake hude športnosti ni za pričakovati, to je res in zgolj povsem family cruser :), tako da če že bencinarja zagotovo močnejšo verzijo, ne vem kaj ima mazda naslednjo izvedbo....moje mnenje, je pa res da nisem mazdaš :), ne vem če to šteje🤪
Kot da bi moje misli napisal.
Da ne bom vedno jaz ta, ki šimfa čez te švoh benzinarje.😇
Opažam, da ima veliko ljudi diesla. Oz. se ravno ne sekira glede prevoženih kilometrov.
Gledam CD175 AWD AT par let staro. Sicer bi raje bencinarja zaradi mojih kratkih razdalj (cca 15k letno) vendar je lepo opremljena in tudi cena je kar OK.
Koliko jo bodo ubile krajše razdalje? Ok na vsake toliko časa se jo malo spiha, da se DPF spuca. Rajši ne kot ja? Pelko pravi, da naj bi bili letniki 2018 in gor čisto ok. Težave so bile pri prejšnjih dieslih.
Jaz imam tudi dizla in naredim sedaj okoli 15K kilometrov. Precej imam zadnje čase tudi kratkih voženj zaradi korone. 😬
Seveda jo peljem vsake toliko na kako daljšo pot, da se malo prečisti. Paziš, da se ti regeneracije naredijo do konca, ne ugašaš avta vsake pet minut in to je to. Saj smo že ugotovili, da tudi benzinarkam ne pašejo prav preveč mestne vožnje. Na tebi je, da se odločiš. 😉
Tudi sam sem najprej pomislil na rentanje Ferrarija v maranellu. Ceneje, lahko ga zapelješ na stezo, lahko te peljejo z njim po stezi, dobiš dvd posnetek, ceneje plus to, da je fajn izlet.
Res je. Imaš še varianto, da gre poleg tebe njihov človek in se zapelješ po okolici. Deset minut pride 350€.
Mislim,to je boljše kot nič.
Na začetku ti Ferrari parkrat crkne, potem prideš v kolono in je to-to. Sedel si pa le v njem. 😋
Ko so mojemu nečaku kupili za rojstni dan za darilo vožnjo z Ferrarijem so bili tej najemi astronomsko dragi.
Burya je takrat funkcionirala tako, da si se včlanil (članarina mislim da je bila okoli 5000€) in si dobil točke, katere si potem lahko koristil za najem športnih avtomobilov. Niso pa imeli najnovejših avtov. Zato so se odločili za Italijo. V Italiji je najem možen tudi za en dan.
Najem avtomobila Porsche 911 turbo je prišel pred petimi leti za vikend nekje 2000€ plus kavcija zaradi možnosti karambola nekje v višini 9000 EUR (limit na kreditni kartici.)
Ferrari 458 pa je bil še dražji za vikend nekje 2500 € - plus kavcija(spet enih 7000€ ali še več, se ne spomnim)
Sedaj so v Italiji cene še dražje.
Recimo Ferrari 458 Spider, je cena na dan 1700€+kavcija 15000€. Izposodiš si ga lahko za najmanj 2 dni.
Boljša in veliko cenejša varianta je, da greš v Fiorano ko boš seveda lahko šel.
Izposodiš si lahko F488, F458, F430 Challenge ( vsi avti so 950 euro za 5 krogov) in na koncu FF (1200 euro za 100 km ali 120 minut).😁 To varianto so na koncu izkoristili kolegi odd nečaka.
Mazda bi rabla samo še izvedenko s turbo bencinarjem in malo tršim podvozjem pa je to to.
Ja. Lahko bi sedanji trojki vgradili obstoječi benz motor turbo 2.5 litra z okoli 300 HP in gor obvezno kake aero dodatke. In pa seveda obvezno odprtina na sprednji havbi. 🤗
Nato kot si sam napisal trše podvozje in obvezno 19" col gume. Pa malo širši kolotek obvezno. To je to. Zmaga
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na titanium barvo meni pade prva na misel temno rdeča ali pa bakrena. Naredi lep kontrast.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani