Jp res je. Tole bo res pocasi ratalo kot skrinja z zlatom nekje na dnu oceana 🙂
... In cena jim bo samo rasla,in rasla, ko jih bo vedno manj na tržišču in se bodo vozili okoli samo še hibridi z 1000 kubičnimi, tricilindričnimi mlinčki.Ko bo šel takšen avto mimo njih, bodo lahko komot stopili iz avta ven in se mu bodo priklonili.
Spomnim se, da jo je on že pred petimi-šestimi leti prodal za skoraj enak denar, kot se tale prodaja. Takrat mu je Ajvar vgradil v njega Mp 3 predvajalnik.
Ko se enkrat vsedeš v tako raketo, kot je MPS, so ti vsi ostali avti navadna dostavna vozila. Takšno je imel moj sodelavec in mu je še sedaj žal, da jo je prodal. Pravi, da je bil to daleč najboljši avto, kar jih je imel. Pa je imel same dobre avte. Takoj bi kupil novo, če bi mazda še delala MPS-ke, pravi. Zakon. 👍
Jaz se mza usnjen interier vedno uporabljal samo krpico in mlačno vodo, da sem očistil sedeže. In celih 1x je sedeže zdajšnja žena namazala z običajno Niveo za roke. Nikoli nisem eksperimentiral s kakimi žaubami, ker se je uporaba vedno poakazala za strel v koleno. Enako je z raznimi motornimi aditivi.
Spodaj slikici sedežev enega mojih bivših avtov. Stanje pri takrat malo manj kot 250k km.
Drugače pa pripravljam zavore zamenjavo. Sem "surove" diske in bobne za 323f BJ prebarval, da ne rjavijo spodaj, Je nagravžno to gledat Slike sledijo...
Ne vem, katere znamke avtov si vozil prej a pri Mazdi definitivno ne bodo izgledali usnjenisedeži tako, kot na sliki. Jaz sem jih na prejšnji 6-ki mazal z vsem mogočim pa so kar popokane. Na voznikovem sedežu se je kar razparalo na pol. Nivea je pa ena izmed slabših možnosti. Ni strojeno in barvano usnje enako kot naše roke. 😉
Pomembno je le to ,da je prva,ostali bodo pa tako vedno zavistni kot vedno.🥴
Sem vedel kaj bo,pa sem Alfo zamenjal za Mazdo......
Eni vedno najdejo dlako v jajcu. Pač je v Ameriki Mazda N°1. In v Evropi bi bilo enako, če bi delal anketo kdo drug, kot kaka nemška ugledna"neodvisna" in nepristranska avto revija. 😉
Flikal sprednjo šipo 😤 in kmalu potem dobil nov kamen. A se samo meni zdi ali so Mazda vetrobranska stekla zelo krhka. V enem tednu sem 3 kamne dobil v šipo, eden jo je rahlo počil da je bilo potrebno flikanje, 2 sta jo pa brez problema okrušila.
Moraš gledat s SUV očmi - tole je odmik od copy paste in je nekaj drugačnega. SE pa seveda postavi vprašanje kako se bo ta oblika "starala". Po moje ne preveč dobro.
Ravno to sem hotel napisati. Da, taki ekstremi kot je ta hunday lahko hitro zastarajo oz. ne nosijo dobro let. Poglej, kako se drži naša 6-ka.Nekateri še vedno mislijo, da je to čisto nov model.Tako je pri Mazdinem oblikovanju na splošno. Ne delajo ekstremov, čeprav bi lahko včasih bili še malo bolj drzni. Pač moraš zadeti prave linije, da ostanejo v trendu veliko let.
Sem se enkrat peljal kot mulc v prvi generaciji Renault Laguna Break na zadnjem sedežu obrnjenem v kontra smeri vožnje in lahko potrdim da je to res zasilna zadeva ; bila takrat za večje družine in obvezno je bilo potrebno narediti krajši postanek.
Pa tudi potniki so mi že v Opel Zafira jamrali kako so utesnjeni v tretji vrsti in je bilo potrebno ustaviti že na poti iz Ljubljane v Logatcu.
Bolje večji enoprostorec tipa Mazda MPV, a kaj ko takih pravih žal ne delajo več.
Kar se pa Golfa tiče pa lahko povem, da gre tu samo za imidž in pač tradicijo katera nima veze z uporabnostjo in ostalim kar sodi zraven.
V t.i. Golfovem razredu imaš ogromno izbire in res nevem kaj vidijo na FAW znački ter ostali precenjeni nemški sveti trojici kjer moraš vse kar je pri večini samoumevno doplačati.
Najbolje da mi dajo golo školjko in seznam doplačil na katerem bodo osnovni vitalni in upravljalni deli
Pri večini vsaj vem kaj dobim v paketu.
Drugače pa sem večino življenja imel 4-vratne sedane, kateri pa so pri nas zadnja leta žal že zelo redki, saj novih praktično ni več za dobiti z parimi izjemami (Toyota Corolla, ...)
Pri golfu mi je smešno, kako majhen prtljažnik ima. Pa saj to je skoraj premalo za spravit malo bolj veliko špežo vanj. Je pa tako. Ponavadi tisti, ki kupujejo golfe kupijo tudi naslednjo generacijo golfa, pa četudi jim ni več všeč. In vsakokrat je pet jurjev dražji. In grši...
Mogoče pa je res problem pri tistih avtijh, kjer pride do sprememb temperature. Recimo garaža pa ven na mraz pa spet garaža ipd.
Kot sem napisal, pr men je avto skos zuni pod milim nebom, tko da nanj pada od snega, dežja, sije sonce piha veter pa pri zadnjih štirih avtih nisem imel težav z rosenjem.
Ma kaj za ene avte ti to voziš? Nimaš nobene rje, ni kondenza, diski se ti ne zvijajo? Bo treba koga poslati do tebe da ugotovi, ali ti sploh znaš voziti prav mazde.
Več prostora je v limuzini kot v karavanu. Če v svoji težko zadaj sediš, boš v limuzini brez problema.
Preberi še enkrat, kaj sem napisal zgoraj. Da z lahkoto sedim zadaj v karavanki s tem, da imam spredaj nastavljen stol za višino 184 cm.. Zadaj za mano včasih z lahkoto in komot sedi sin, ki je visok 185 cm. Če pa je šofer visok okoli 190 cm ali pa še več, bo pa tudi v limuzini zadaj problem, ker si bo tak voznik nastavil sedež čisto v zadnjo pozicijo. Karavan je čisto komot za štiričlansko odraslo familijo pa še v prtljažnik gre veliko več prtljage kot v limuzino. Za športno naravnano družino je zakon. 😉
Trojka je za potovanja bolj namenjena dvema odraslima in dvema otrokoma zadaj. Sepravi bolj za pare in družine z manjšimi otroki. Za to, da se peljejo 4 odrasli bo treba kar 6-ko vzet, še bolje pa limuzino saj ima na zadnjih sedežih še za nekaj centimetrov več placa kot karavanka.
Limuzina ima smo za kolena več plača širina pa je čisto enaka. Se pravi, da pride v poštev takrat, ko sedijo zadaj višji kot 185 cm. Jaz z 184 cm z lahkoto sedim zadaj, pa še ne taknem sprednjih sedežev. Je pa res, če vozi nekdo z 190cm I potisne voznikov sedež skrajno nazaj takrat je tudi v limuzini premalo placa za kolena.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
... In cena jim bo samo rasla,in rasla, ko jih bo vedno manj na tržišču in se bodo vozili okoli samo še hibridi z 1000 kubičnimi, tricilindričnimi mlinčki.Ko bo šel takšen avto mimo njih, bodo lahko komot stopili iz avta ven in se mu bodo priklonili.
Spomnim se, da jo je on že pred petimi-šestimi leti prodal za skoraj enak denar, kot se tale prodaja. Takrat mu je Ajvar vgradil v njega Mp 3 predvajalnik.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani