eni citroeni so meni prav hudi...
novi C6 recimo mi je dosti vsec...crn seveda
potem pa zame osebno legenda xm, pa zaba, xantia...
drugace pa sem peljal C5 (2.0hdi 109km) v pristino in ni tok udoben kot mazda6...
1. premehki sedezi (cez 500km zacne rit bolet)
2. volan neobcutljiv in ti zre zivce na taki dolgi poti
3. v slabem delu poti (kjer je veliko lukenj in tega) se kar posteno trese (medtem ko lukenj ali pa kakig drugih nepravilnosti na avtocesti sploh ne cuti)
ima pa nizjo porabo kot mazda
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
po mojem je tukaj velika razlika med vami, ki peljete v sluzbo vsak dan (recimo po 20km ali vec)
in nami, ki imamo "pirloznostne" voznje...
itak, da imajo "rutiniranci" nizjo porabo, ker:
1. ce se peljes vsak dan po isti relaciji, se ti ne da nekih rekordov dosec, pa hitro razumes, da ne pridobis nic na casu razen boljsega feelinga...
2. poznajo cesto/pot na pamet in znajo kje se salta, kdaj se zavira itd itd...
moje razmisljanje...
aja moj zadnji tank: 8.6 (nekam prevec je to)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ja spet odvisno...
F1 je bolj prijazna za limuzine, medtem ko je re050a prava sportna guma (trda, rabi nekaj casa, da se ogreje, bolj glasna )
F1 je recimo izjemno tiha, udobna in prime takoj...
tezka odlocitev...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
F1 pri koncu je katastrofa...drsi k na drsalnici...to so moje izkusnjeJe mo?no da ko gre profil na Goodyear F1 proti koncu da slab?e primejo?
Ker opa?am, da je sedaj oprijem slab?i, malo imam na sumu tudi mraz
za razliko bridgestonke potenza re050a pa se vedno dlicno primejo...
tukaj je velika razlika med F1 pa RE050a...pa se dlje drzijo bridgestonke
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
vecina novih avtov, ki se prodajajo...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
sem poklical, on ma tudi v vrhniki, sam pa ni tok ugoden...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
aja se to, ce grem v maribor (amzs) je isti paket za 50 eur ceneje...
ker lahko naredim izpit kjerkol zelim
(pa se najbrz ce grem recimo v mursko soboto pridem na vrsto takoj, ne pa kot v LJ kjer se caka cca. 1 mesec!!!!)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ultragrip 7 najbrz...ja so odlicne
sem imel ultragrip 6 in so ble res dobre edino obraba je bla mal problematicna in voznja po suhem...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
M+S je mud+snow = bolj grob profil
potem mas se un znakec snezinke, ki ti pove, da je to prava zimska guma...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
kako se vam zdi tale varianta?
to je avtosola amzs
Spo?tovani!
Kot prvo morate opraviti zdravni?ki pregled, cena je cca 35 do 40 EUR.
Na? osnovni paket stane 248 EUR.
Cena vozni?kega izpita je 43 EUR.
V avto?olo se lahko vpi?ete takoj, ko boste imeli zdravstveno spri?evalo
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
so naprodaj ja...
te so mele oznako 2607 (26.teden v letu 2007)
glede na razpolozjive dimenzije so te najbrz manj zahtevne zimske gume kot 3D...(to bolj na pamet govorim)
ja sej, to sem mislil...A niso winter response za manj zahtevne uporabnike in manj?e dimenzije. Ker prava guma je ?e vedno 3D.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
so naprodaj ja...
te so mele oznako 2607 (26.teden v letu 2007)
glede na razpolozjive dimenzije so te najbrz manj zahtevne zimske gume kot 3D...(to bolj na pamet govorim)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
sem danes vidu nove dunlopove gume za zimo:
Dunlo winter response...
po izgledu sodec, izgledajo, da so boljse na mokrem (veliko kanalov)
aja asimetricne so
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
no sej tudi 225/45 18 pa 225/55 16 nista enaka sirina
mas pa prav in v tem pogledu, da se izognes stroskom nabave novih platisc, vzames 215/45 18 in je neka vmesna resitev za M+S
ce najdes gume v tej dimeniziji seveda...
premer kolesa za 205/55 16: (20.5cm*0.55)*2 + (16*2.54cm)= 63.19cmHm...ne v tem primeru je premer popolnoma enak...ne razumem kaj bi imelo skupnega ?irina in premer. Saj pravim sumim samo to, da se lahko ustavi zaradi prevelikih zavornih ?eljusti ali premajhnega ET-ja...
premer kolesa za 225/55 16: (22.5cm*0.55)*2 + (16*2.54cm) = 65.39cm
odstopanje: 3.4% vseen preveliko
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
mislim, da ne bo problemov, ce das ET35 na 7sirine in sirino gume 205.
jaz sem mel rahle probleme na 6-ki pri 7.5 sirine in et40, gume pa 205
pozimi je pa definitivno bolje met ozje gume, sploh ce je sneg.
Mogoce edino to, da 205/55 16 ni ravno enako 225/55 16 po premeru in tezave bojo tukaj...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ne mores rec, da ploscice zdrzijo 100.000km in pika...
je odvisno od stila voznje, teze avta, itd itd...
jaz sem jih prvic menjal pri 80.000km
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Napisano
zdaj se je stanje precej izboljsalo...auto-fix octino
in gre kar tekoce v peto...vseen sem v torek zmenjen za servis
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani