hmm kako na povem ni? nism naredila danes, ker me je prezgodaj zapustila moja ?rna mazda 323bg upam da je ?la vsaj dobremu lasniku, ki ne bo pozabu nanjo .. sam moje modre mazde pa ne dam ta bo pa pri hi?i ostala je moja pva mazda..
ker pa pravjo da ena ni nobena pa ?e razmi?lam o nakupu nove mazde sam ve? pa ne povem je ?e skrivnost
lahko mi pa delite svoje isku?nje ali predloge sprejmem vse aja ?isto vse
Ti si pravi Mazda ?vercerka.
Predlagam da tokrat kupi? neko V6 makino, recimo Xedos6, ta avto?ek se super pelje, pa tudi cajt, da dobi Mazda?ka dru?ina kot ste vi, eno 6-cilindrsko makino.j
?e bi slu?ajno kdaj se lotil kupovat AR, verjemi da ne bi gledal 4-cilindrskih. Meni je ?e vedno carski zvok 2.5 V6 ali 3.0 V6 (tega se spomnim z vo?nje 164-ke).
Jaz imam vedno nekoliko nenavaden ob?utek, ko nekdo (v momentu prodaje) napi?e kaj bi bilo za zamenjat. Se pravi po neki logiki - ?e pretirava (da bi zamenjal ve? kot je treba), ga noben niti povohal ne bo, ?e realno oceni (je o?itno expert in jasnovidec v eni osebi), ?e pa re?e premalo, pa izpade cena ugodna (tak?nih je verjetno ?e najve?). Kakorkoli, ni re?eno da je v tem primeru ravno najslab?a varjanta oz. scenarij pri prodaji te razbite ?pina?e.
Itak ?ebula, pa ?e ta ?ebula skrbi tudi za grenak priokus, npr. ?e bom ?tartal spomladi (ob domnevnem nakupu Wanklce) z 9KT, pol sem verjetno kar hitro blizu uspeha da postanem pe?ec ob 232KM.
Za te na?e omejitve je ?e Twingy 1.2 60KM prebrutalna ma?inca.
Obstaja pa ?e ena varjanta, da dam v ?rnozmaydo kompresor?ek in bi s tem postala malo posko?nej?a (kak?nih dodatnih 50KM bi bilo hitro pomoje).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Rja na zadnjih blatnikih, pa po spodnjih robovih (vseh) vrat, to so kar prirojene te?ave vseh 6-k 1.generacije.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani