Sem malo prečekiral forum in ugotovil, da so te razpoke na Goodyear assimetric 3 zelo pogost pojav. In to ravno na letniku 2017. Celo na samo deset mesecev starih se je to že pojavljalo. In najbolj mi je zanimiv tale odgovor.
"It's not unusual to see a Goodyear crack. You also have to be careful putting tire shine on as that will cause the sidewalls to crack as well. All tires will dry rot over time. I'd say Michelin and Goodyear are the two I most frequently see with cracked sidewalls". 🤔
Jaz dimenzijo 245/40r19 GY, pumpam spredaj in zadaj na 2,6 bar. In je ravno prav.
RazširiKo se popravlja pikice, praske, itd, se praviloma uporabi temnejšo korekturno barvo (če ni možno popolnoma enake), ker so popravki potem manj vidni.
Manj vidni? Saj v tem je problem, da so bolj vidni. Namesto red soul barve izgledajo popravki kot svetlo bordo barva.
RazširiSam nikoli nisem mazal gum z nobenimi "žavbami", pa teh težav ni bilo. Res pa je, da tudi gume niso bile GY.
Mogoče so pa krive vroče primorske ceste?
... ali preveč navora in moči?
Kolikor sem zasledil, benzinarji nimajo teh problemov, ko ležerno krujzajo po cestah.
Zna bit, da pride do torne obremenitve, ko hoče velik navor "strgati" gumo s feltne.
Moja pa včeraj. Pa še sprednjo šipo sem spoliral. Razlika je opazna.🤗
Razširitako izkušnjo sem imel tudi jaz z GY, s tem da sem jih jaz imel razpokane z notranje strani, kar je še bolj kritično...in sem videl šele pri menjavi. Od takrat naprej se izogibam GY.....
Uf, samo jaz imam tudi na novi 6-ki good year. Upam, da ne bo kaj podobnega. 🤔
Prejle sem šel po enih opravkih z staro 6-ko.Opazil sem, da so gume od strani precej popokane. 🤔 In ko mislim precej, je to že kar kritično.
So pa montirane 225/45r17 good year F1 asiymmetric 3, letnik 2017. Čudna stvar, profila je še kar nekaj gor. In so made in germany. Sem vseeno misli, da je to kaj boljša kvaliteta gum. Pa redno sem jih mazal in negoval.
Sem pa takoj naročil nove Continental premium conti 6.
Bomo videli, ali bo kaj boljše z njimi.
RazširiLej lej, še ena G194 se je pojavla, bravo @Berbasecks!
@Alex Mogoče pa rabiš BMW, da boš izjema, sj veš: izjeme potrjujejo pravilo
Ne rabim, ne. Še ko pomislim, kdo je glavna klientela, ki vozi bmw- je, me mine še prej. Nimam lanca in šuškave trenerje, tako, da nisem pravi kandidat. 😉
RazširiOdtenek ni isti zato, ker je potrebno to barvo nanašati v treh slojih 🙂
Res je. Pa še takrat je odvisno od debeline pozameznega nanosa barve, količine razredčila, trdilca, velikosti šobe... Ni šans, da zadaneš isti odtenek. Zato pa je tudi že na novih avtih razlika v barvi med karoserijo in odbijači, ki jih barvajo posebej. Je pa vseeno bolje, da popraviš pikice z barvo, kot pa, da bi ostale bele.
Tudi mene zanima, kak postopek je ta korekcija.
Pa dobro, kaj jaz prav privlačnim te mone v bmw-jih. 😡
Prej sem šel lepo pravilno v krožišče in ko sem hotel na prvem izvozu ven, se je en kurčator z bmw-jem vrgel pred mano in brez žmigavca seveda, izsilil prednost. Če bi imel kako staro kripo bi tako z veseljem dal gas, da bi ga malo poravnal s strani. Definitivno ne kupim nikoli BMW-ja pa če bo zadnji avto, ki ga bodo sploh delali.
RazširiV petek sem videl, da moram nujno posodobit zemljevide, ko me je v MB hotela navigacija peljati v peš cono.
Je po treh letih potrebno kupiti 3letno naročnino za 183€?
Ali je možno raje kupiti piratsko verzijo na ebayu tako kot sem to naredil pred 3 leti?
Ima morda kdo povezavo do kakega prodajalca na ebayu?
Ne moreš dati piratske verzije. To deluje le prvič, dokler nimaš aktivirane. Ko jo enkrat aktiviraš, ti preostane le:
1. enkratna posodobitev,
2.3 letna posodobitev ,
3. android avto.
RazširiŠkodit ne more, ampak sprašujem se o smislu pretiranega menjanja olja, vzdrževanja. Razumel bi, če bi ga želel obdržati v uporabi 30 let, v realnosti pa avti vedno hitreje funkcionalno in okoljsko zastarevajo, tako da je 15 let življenjska doba že kar OK. Kaj ti pomaga, če je obraba motorja minimalna, ostalo glede avta pa je funkcionalno zastarelo, prerjaveno, sedeži raztrgani, plastični deli pokajo, ......?
Odvisno, koliko časa ga misliš imeti. Recimo moja prva 6-ka je stara 17 let pa nič ne kaže, da bo kaj prerjavela ali da bi bila, slaba mašina. Tudi na njej sem menjaval olje na 12-13 tisoč kilometrov in ko sem na 120 tisoč zamenjal podložke in smo dali korito dol, je bilo vse skupaj zelo čisto in sito prav nič zamašeno. Tako, da jaz mislim imeti tole 6-ko do nezavesti, ker kot kaže, ne bo nič kaj pametnega več za kupit. Vztrajal bom do konca, edino če pride res kaj pametnega in močnega ven. Tako, da jaz jo bom crtal tudi v bodoče z vedno svežim in dobrim oljem. 🤗
Razširi
To pa je preventivna menjava. 😄Jaz ga bom menjal nekje na 11 tisoč. Sem pa ravno včeraj gledal nivo olja in je normalen, nič povišan. Tako, da sem prepričan, da je z FL varianto tudi ta problem višanja olja rešen navkljub več mestnim vožnjam.
RazširiJaz ga bom naslednjič. Koliko km pa ima? Menda so zdaj ene nove podložke, niso več bakrene.
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
Če se ne motim 180Kkm ali nekaj takega. Jaz sigurno ne bom čakal tako dolgo. Pri 100Kkm ali najpozneje 120Kkm bom to uredil. Potem si miren. Je pa ful odvisno od tega, kakšno olje imaš v avtu in kako pogosto ga zamenjaš.
Sedaj sem nabavil ravenol. Ta mesec imam servis pa bom to rešil in obvezno bom zamenjal vsaj prve diske + boljše ploščice.
RazširiMenda, če so podložke OK, in pritisk olja ok, je v redu tudi če ga ne snames dol.
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
Lahko, da je v redu, lahko je pa sito polovico zabito.Jaz bi ga pri teh njegovih kilometrih obvezno dal dol in ščistil. Potem si miren za precej časa.
Samo smo pa res ratali eni malce leni.Res je, da je vsaka sekunda dan danes življenjsko pomembna. A vseeno, lepo prideš do avta, odpreš avto, odpreš vsa vrata, tudi zadnja, če je potrebno. Par deset sekund počakaš, se vsedeš v avto in se bogu zahvališ, da nimaš črnega usnja na sedežih. 😉
Napisano
He, He, po etapah? Kdaj pride nov grill? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani