Najbr? je jasno, da nisem takoj s kraja nesre?e, ?e preden sem poklical policijo, na Mazdin forum napisal, kaj se je zgodilo...
Motorist, Italijan, je pripilil skozi ovinek, zadeva se ni iz?la in kon?al je v Mazdi. Odpeljan v ?empetersko bolni?nico. Ker sem zaposlen v bolni?nici, sem se ga odpravil iskat, da vpra?am, kako je z njim. Pa mi povedo, da je bil po nesre?i tetraplegik in da je preme??en v Italijo, ker je blizu, on pa Italjanski dr?avljan. Nekaj dni kasneje mi pri malici povedo, da so slu?ajno zvedeli, da je v Italiji v bolnici umrl.
Mazda niti ni bila tako hudo zdelana, mo?akarju je najbolj na?kodila tista smreka ob cesti, kamor ga je odbilo. Ko se mu ovinek ni iz?el, je udaril v bok Mazde, podrsal cel bok in zgubil oblast nad motorjem. Ni ve? popravil smer po cesti, ampak ga je odneslo dol s ceste in v smreko. Kjer je oble?al.
S tem, da sem jaz pa? predlagal, da se na dopust namesto z najetim vozilom odpelje z drugim majhnim, ki je pri hi?i. Saj ima vsaka hi?a po dva avtomobila...
Mislim, da tole nikakor ne bo ?lo skozi. Ni samo ?irina tista, ki ti dela te?ave. Mislim, da je v tvojem primeru tudi obseg pnevmatik druga?en. In zaradi tega ti napa?no prikazuje hitrost. ?e je to res, tega na noben na?in ne bo? spravil skozi homologacijo. Preveri ?e enkrat obsege obeh pnevmatik, preden se loti? dela.
Se nikoli nisem pretirano poglabljal, toda kaj je pa tisti CARFAX, kjer naj bi lahko preveril zgodovino vozila, med drugim tudi kilometre, neskladnost kilometrov, zgodovino pregledov, zgodovino morebitne kraje, zgodovino lastni?tva, realno ?tevilo lastnikov, tehni?ne informacije,...
Ja, navzgor gre? res brez te?av. A baje je ta stvor imel zanimiv zvok pri 86 oktancu. Najprej si ga spravil na obrate, potem pa razbremenil in odvzel "gas". In takrat je imel zelo zanimiv zvok. Ki ga pri 91 oktancu ni ve? imel (no, ?e si ga res precej mu?il, je bilo slutit malo tega zanimivega zvoka), pri 95 oktancu pa sploh ne.
Zato bi mi radi nadomestek za 86 oktanca. Tudi ?e se malo bolj kadi, glavno, da ropota... ?e drugega ne, pa z lopato komu po glavi...
Da ne odpiram nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje:
Za nek starodobni stroj bi radi poustvarili imitacijo 86 oktanskega goriva. Lastnik je pri?el na idejo, da bi 95 oktanskemu gorivu dodali nafto in tako zbili oktane. Oktani namre? pomenijo, koliko se gorivo upira samov?igu pri komprimiranju. Pri nafti pa je ravno obratno - ne sme se preve? upirat ampak mora ?im prej lepo zagoret, da "eksplozija" sledi batu, ki se premika navzdol in tako ohranja enak pritisk kljub pove?evanju volumna valja.
Bi torej res lahko z dodajanjem nafte bencinu dobili 86 oktanski bencin? Dobro, ne bo osvin?en, ne bo original, bo pa vsaj pribli?ek.
Peljal sem jo na "sprehod" v gozd. Spotoma sva nazaj grede privlekla 4 metre polen za kurjavo pozimi. Ker sva se imela tako fino, sva "sprehod" ?e enkrat ponovila...
V soboto, 6.7., bom iz gozda domov vozil polena. Pa bi mi prav pri?la kak?na pomo?. ?e ima kdo to soboto ?as in voljo (in ga matra firbec, ?e Mazga res vle?e 4 metre drv iz gozda), vabljeni v Lokovec.
Polena so v gozdu v skladovnici. Potrebno jih je nalo?iti v kason in prikolico, nato se v Mazgi peljati do mojega doma in jih pretovoriti v drvarnico. Vsega skupaj je okoli 12 do 15 metrov. Torej tri do ?tiri fure. Za tako delo smo bili obi?ajno v ?tirih, letos pa sva z ?eno ostala sama. Zato bi potreboval vsaj ?e dva ali pa kar tri Mazda?e, ki bi mi bili pripravljeni pomagati.
Vem da za ta denar ne bom dobil prfekcije, useeno pa mislim da se dobi soliden voz za ta denar, nebi pa rad kupil voz katerega bom se isti dan sraufal in ja lahko se zgodi glih to, ne mislim pa dajat kup denarcka za nekaj za kar ga bom rabil in bi ga bilo prakticno skoda, res pa je da si ne zelim kupiti podrtije aka r clio, citroen ax, ceprav so tudi taki avti za nekaj vredni, kot pravim spremljam trg in ni hudica da se nekaj najde, so pa minili tisti casi ko sem zelel avto kateri ima pod haubo cca 200konjev in ali vec, prakticno pa ga nisi rabil za nic kot le za do bifeja ob nedeljah,...
LP
Vsak ima svoje mnenje. Ti ima? pa? svoje. Ki ni tako, kot je moje... Kar pa konec koncev ni ni? napa?nega.
Jaz pa si mislim, da se spla?a dat kup denar?ka za nekaj, kar potrebuje? in kar ti bo slu?ilo. Raje, kot dat malo denarja za nekaj, kar ne bo? uporabljal (ali ker ne potrebuje? ali pa ker ne more? uporabljati, ker ni primerno ali pa je pokvarjeno...). Tako da sem jaz ponavadi najprej ugotovil, kak?ne so potrebe, nato sem pa iskal, kaj bo tem potrebam zadostilo. ?ele nato sem spremljal trg in vedno sem na?el. Cena? Odvisno od tega, kaj sem potreboval... Zadnji nakup je bil 27500?. A se mi je spla?alo. Zame je voz naredil ?e pa ?e delovnih ur in kilometrov. Menim, da je v teh nekaj letih polovico svoje cene odslu?il (se pravi bi polovico tega denarja dal drugim, da mi opravijo to delo, ki ga sedaj sam).
Kot sem rekel, vsak ima svoje mnenje in svoj na?in. Vsak je gospodar pod svojim klobukom. Ti ?elim, da najde? to, kar i??e?. In veliko uspeha. In sre?e.
Mislim, da bi to, kar bi rad ti, bi rad vsak: za 900? dobit lepo ohranjen, lepo vzdr?evan in po mo?nosti gara?iran Forester ali kak?en pick-up z malo prevo?enimi kilometri.
Bodimo realni: Za ta denar bo rejnato, pa karkoli kupi?. Ali Lado ali karkoli drugega. In tudi ohranjeno ne bo ne vem kako super. Torej je v takem primeru mogo?e bolje gledat vozila cenej?ih znamk, ki bodo kljub temu novej?a in torej bolj?a kot pa vozila presti?nej?ih in dra?jih znamk, ki dr?ijo ceno. Pa tudi morebitna popravila bodo cenej?a.
Za 900? dobiti na primer Mazdo B2500 je pa... Bodisi je krepanina bodisi je ukradena. In tega raje ne vozi k hi?i... Za Foresterja je pa isto.
?e naj bo to avtomobil?ek za vse, ti priporo?am Hondo Jazz. Pri nas smo zelo navdu?eni. Avto je po zunanjih merah podoben Cliotu - 3,8 metra dol?ine in 1,7 metra ?irine. Kljub temu ima notri 5 spodobnih sede?ev in 380 litrov prtlja?nika. Pri tem avtu nam ?e ni zmanjkalo prostora, pa smo ?li s tremi otroci na po?itnice. V?e? mi je tudi to (in se mi zdi, da tudi ostalim), da ko podrem zadnjo klop, dobim povsem raven poden. Res raven, kot miza. In precej veliko povr?ino.
Mi jo imamo ?e 110.000 km, pa smo samo enkrat menjali zavorne obloge (diski na vseh ?tirih kolesih) in akumulator (sin?ek mi je pri?gal lu?ko na stropu v kabini, pa nisem opazil in je "svetilo" cel vikend...). Poraba? Po teh na?ih hribih je okoli 6,2 litra na 100 km, ?e pa je odprta vo?nja, pa mimogrede 5,5. Dosegal sem tudi rekorde, kot je 4,2 litra na 100 km, a se mora? ?e po?teno potruditi za tako majhno porabo - in pogoji morajo biti ustrezni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Peljal v BTC na servis. So jo dobro zrihtali pa super porihtali... Poleg rednega servisa je bilo treba zamenjat tudi sprednje zavorne plo??ice.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani