Počasi postajaš kot vegetarjanci ali pa Jehove priče: nasilen in nesramen do tistih, ki se ne strinjajo s teboj.
G. Slivka, to pa ne bo držalo. Poženi katerikoli "sentiment analytics" v tej temi, pa ti bo lepo pokazal, kdo je nasilen in nesramen v tej temi. In to zagotovo nisem jaz. Bistveno večji besedni grobijani ste zagovorniki današnjih ropotuljic in soka dinozavrov.
pred 27 minutami je Slivka napisal:
Pri Mazdi 5 ni treba menjati motor vse tja do 360.000 km - potem smo jo prodali, čeprav še vedno dela. Koliko motorjev in baterij bi na Tesli 3 zamenjal do takih kilometrov?
Tudi pri Tesli 3 bo(sta) motor(ja) in baterija še prva, nobene menjave ne bodo potrebne.
pred 1 uro je Jest napisal:
Treba se je znat prilagoditi situaciji… je lazje, kot si pa izmisljat zgodbe v stilu “ kaj bi, ce bi,…”
Točno tako.
Naj vam postrežem z analogijo, ki jo boste znali razumeti - koliko od vas pogosto ostane s praznim telefonom? No, približno tako je z EV. Tako, kot "samodejno" in brez razmišljanja date napolnit telefon, ko vidite za vas manj zadovoljivo cifro, tako boste polnili tudi električni avto. Za ene bo to vsak dan, za druge tri dni, za tretje enkrat tedensko ... Pa še postopek je skorajda docela enak - vtakneš (sicer nekoliko debelejši) kabel in voila, elektrončki šibajo. Iztakneš kabel, pelješ.
A ti to resno? Objavljaš videe očitnih EV-hejterjev.
Vsak izbere in vozi kar hoče. Saj vsak sam plačuje in mora s tem živeti. Jaz vam želim le (do)povedati, da so EV-ji že danes za marsikaterega Slovenca sprejemljiva alternativa. Za nekatere pa niso in nikoli ne bodo - in tudi to je v redu.
Kako bo zanimivo brati te strani čez desetletje ali dve, ko se bo pojavil izraz ICE-hejterji. 😃
Vsak mesec me kak znanec preseneti s podatkom, da je kupil EV. In vsi po vrsti, sploh pa njihove boljše polovice, zatrjujejo, da nikoli več na ICE. Tak primer sem imel v soboto, ko je po kolega na Brnik prišla žena z električnim Peugeotom e-208. Že mora biti nekaj na tem.
Zato vam pa tudi vedno znova prigovarjam, da električne avte preizkusite, ne pljuvajte čez njih, brez da ste jih vozili.
Zadnjič mi je bivši sodelavec razložil svoje doźivetje Tesle X. Vglavnem za rabljeno je vzel kredit in odkartal 40k. Računica je bila, da zastonj polni na bližnji brezplačni polnilnici in se kredit prakticno sam odplača.
No zalomila pa se je uporabniška izkušnja, pravi, da je v 3 tednih shujšal za 3 kg🤣. Na hitro mi je razložil glavne probleme:
- nikoli ne veš ali po parkirišče od polnilnice prazno, kljub temu, da to aplikacija sporoča, saj nekateri ta e-mesta pač uporabijo za klasično parkiranje. Se pripelješ tja s prazno baterijo pol pa švicaš kje boš našel drugo in upaš da se zgodba ne ponovi
- ko je bil primoran polniti na avtocestnem bencinskem servisu je čakal 45min in takrat moraš pač iti na kavo. Pravi, da je bilo že samo polnjenje dražje kot gorivo.
- znašel se je v 2 urnem zastoju in se je počutil, kot da je na infuziji ko je gledal kazalnik napolnjenosti baterije
- ker se ni glih najbolj pozanimal je bil razocaran nad dosegom, okoli 250-300km januarja
- kvaliteta izdelave katastrofa za 100k vredno vozilo. V notranjosti slabi materiali, vrata se niso lepo zaprla, zelo glasno v kabini.
No po 3 tednih je imel srečo, da se je našel nekdo in kupil vozilo, on pa je nabavil BMW X5, dizla, in pravi da nikoli več EV.
Ja, tudi taki se najdejo. Že sam pristop pa je otročji in naiven. 😃
Sicer pa komentar na probleme:
1) To ni kriv avto, ampak kultura ICE voznikov.
2) Tudi to ni problem avta. Sicer pa je tale tvoj znanec res "ultra škrtica", če ob vseh brezplačnih polnjenjih jamra parkrat, ko "toči elektriko na avtocesti". Verjetno niti ni pomislil, da ne rabi polniti do konca, ampak le toliko, da pride do doma oziroma svoje brezplačne polnilnice.
3) Dramaturško pretiravanje.
4) Za to ni kriv avto, temveč lastnik.
5) Se strinjam, da bi moral biti avto s ceno 100k izdelan bolje. Ampak glede na to, da je imel "free supercharger" različico, je to moral res biti eden prvih modelov. To z glasnostjo v kabini pa ne kupim. Razen če ni pogruntal, da se vozi z priprtim oknom, ali pa je kupil kaj razbitega in slabo popravljenega.
Karkoli, naj bo srečen z BMW X5, jaz nobenemu ne privoščim slabega avta.
pred 3 minutami je Jest napisal:
Ampak tole skrpucalo od primerjave zagotovo ni nastalo s strani taksnih lastnikov Audijev… ampak od “Tesla” fanatikov, ki temu mogoce celo verjamejo…
Primerjava je res groba, ampak naj vam da misliti.
ICE se vedno bolj kvarijo, popravila pa so zlatarska - tudi zato cene zavarovanj rastejo. In tudi če ne marate EV, negujte svoje Mazde bencinarke, saj so to eni redkih še zanesljivih avtov. Ta pasma je žal v izumiranju. Pa še kolcalo se nam/vam bo po dinozavrih. 😃
Pa dejansko poznas kaksen primer, kjer bi nek normalen clovek sel v taksno popravilo? Se vedno trdim, da je to pravljica, ki se enim zdi fajn, drugim pa bedarija
Ne, nihče od mojih znancev nima Audi A6 3.0 TDI. Lahko pa zaviješ na evropske Audi forume in prebereš/začutiš bolečine lastnikov, ko odkartajo 4 in 5-mestne zneske za popravilo in živijo v strahu pred naslednjo odpovedjo.
Pogonski sklop (powertrain) stane popolna zamenjava na Audiju 75 jurjev. Ker zgolj z motorjem avto še ne gre naprej, rabi še menjalnik, hibridno baterijo in cel kup pokvarljivih komponent. 😃
In zakaj bi pri Audiju menjal kar tako cel motor? Ponavadi ce kaj crkne, se menja tisto, kar je crknilo… Ce oa razbijes cel avto, si pa pa istem in te ne briga, koliko stane motor po delih in po tovarniskih cenah… ampak te zanima samo to, koliko stane cel avto…
Ta primerjava je tako otrocja, da je se tistim, ki niso ravno nasprotniki EV, jasno, da je to le pravljicna zgodbica…
Pa ni otročja, veš. Otročje delo so napravili Audi inženirji, ki so svoj stroj sestavili tako, da ga razbije. Totalka. Zato tudi imajo ceno za nov motor. Za posamezne komponente so pa tudi navedene cene. Lahko jih preverite v najbližjem Audi salonu, če dvomite vanje.
Vsak čuden zvok izpod have s 3.0 TDI znese med 5 in 25 jurji ...
Sicer pa @dvorjan-kupi ga (2018 letnik mislim...k ziher je poceni😃👍),in boš lepo poročal kako in kaj...mi bomo pa pridno brali.
Saj ga bom, sicer bo 2019 (ali mlajši), ker so šele takrat dobro pripeljali v Evropo, ampak ja, tja do konca 2020 je to še ista serija (pred posodobitvami).
In ne, nič se ne bojim kakšnih hudih stroškov. Vsako letnik 2018-2019 Teslo raje kot katerikoli Audi.
To je stran za dražbe za podjetja, ki imajo registrirano dejavnost prodaje vozil.
Prevoz lahko plačaš dražbi, ki poskrbi za izvajalca, ali pa organiziraš v lastni režiji.
Papirji so načeloma vsi zraven, če niso, to piše. Včasih manjka potrdilo o skladnosti (COC), ki ga naročiš pri uvozniku (dodaten strošek 100-250€, odvisno od znamke).
Jaz sploh ne gledam avto-net oglasov. Mobile.de in autoscout24 sta izhodišče. Če mi je avto res všeč, pot v Nemčijo ni težava, sploh do večjih mest je vlak res poceni, nazaj pa roadtrip, kaj češ lepšega. 😃
ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.
Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.
Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.
dne 15. 1. 2024 ob 10:28 je dvorjan napisal:
Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...
Po toliko gredo na dražbah.
Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.
V bistvu se zdej sprašujem če sploh rabim vse te zavarovane postavke. Asistenca gre v vsakem primeru ven.
Jah, pri EV je to vseeno zaželeno. Sploh, ker ga večinoma ne vozim jaz. Jaz bi brez težav shajal z osnovnim zavarovanjem.
Bolje, da ne veste, koliko znese moje zavarovanje za 2.5 dinozavra. 😃 Namig: je manj kot za Smarta, sicer z manj kritji ... ampak asistenca je za dober filing vseeno zraven, čeprav bi se jih lahko odrekel. #Mazda
Evo, ker je eden večjih strahov uporabnikov tudi višina kasko zavarovanja EV, naj povem, da sem kljub vsem podražitvam avtomobilskih zavarovanj, ki so se na forumih (tem in drugih) omenjale v zadnjih mesecih, dobil ugodno ponudbo.
Zavarovanje EV se mi je (ob nespremenjenih pogojih/kritjih) podražilo za 7,6 %, kar se mi zdi povsem sprejemljivo (saj je inflacije vsaj toliko, hehe).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, zakaj, saj se tudi kakšni karamboli dogajajo, pa je treba potem stvari menjati - in imeti na ceniku.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani