Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je ignacij napisal:

Ja ni videti, da se rabljeni klasiki prodajajo če v enem mesecu dobiš en klic:zvizga: 

 

Pomoje se sedaj vse švoh prodaja ker je vse predrago.

 

Mi je všeč samokritika. 👍

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

V najbolj znanem gorenjskih avtosalonov pred par meseci je imela škoda pri vsej plejadi avtov različnih velikosti in različno motoriziranih različicah, razstavljeno samo 4 avte, od tega kar 2 povsem enaka eniyaka. Če to ni vsiljevanje, potem ne vem, kaj je.

Trgovec bi precej slabo opravljal svoj poklic, če bi "vsiljeval" robo, pri kateri bi najmanj zaslužil.

 

Ampak izvirni greh je v EU "zeleni" politiki, ki z raznimi mehanizmi na "lep način" spodbuja prehod na umazane nizkoogljične tehnologije.

 

Ni dvoma, da smo ta naš planet že kar fino uničili, zapackali. Potem gre takole:

- svetovne podnebne konference, kjer smetana svetovnih politikov sprejme neke zavezujoče obveze-cilje, recimo zmanjšanje izpustov CO2 v določenih rokih, da bi se zadeve glede onesnaževanja, podnebnih sprememb, ... omilile

- en nižji nivo, recimo EU, natuhta in sprejme ukrepe, da bi te cilje dosegla

- posamezne države EU morajo te ukrepe zapisane v uredbe in direktive EU, spoštovati, sicer so kaznovane, tudi finančno

- mi smrtniki na dnu (proizvajalci, trgovci, kupci) lahko migamo v zgornjih okvirih

 

En tak primer je cilj delež 25% obnovljivih virov energije (OVE) v svoji bilanci do leta 2020, ki ga Slovenija ni dosegla. Sedaj zato na veliko forsirajo sončne elektrarne, en del OVE pa celo dokupujemo od drugih držav, kar pa nas zelo veliko stane.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Kogs napisal:

 

Kaksna je odzivnost motorja pri nizjih obratih? 

 

Naprimer to, ki je pravkar prisla na net? Zelo vsecna.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18896307&display=Mazda Mazda3

 

 

Sam imam glih toliko starega in z enako opremo. 

 

Zame je odzivnost ustrezna, zelo dobra, ne moreš pa je primerjati z dizelskimi avti, ki imajo turbino in zato že pri nižjih obratih zelo velik navor. To sta 2 različna svetova.

 

Ni pa važna samo odzivnost, ampak tudi uglajenost avta, posrečenost prestavnega razmerja, ... Zadnje dvoje je pri Mazdi 3 G120 MT zelo dobro.

 

Nekaj dni nazaj sem srečal mehanika enega pooblaščenih servisov in je vprašal, kateri motor ima moja Mazda 3. Mu rečem G120 in je samo nakazal 👌.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

@Kogs, na tvojem mestu bi:

 

1. obvezno vzel Mazdo bencinarko

2. izbiral med Mazdo 3 G120 MT ali Mazdo 6 G192 AT

 

Meni je Mazda 3 G120 HB, MT, letnik 2018,  eden boljših avtov, ki sem jih vozil.  Položaj za volanom je odličen, je okretna, dobro se drži ceste, motor neproblematičen, povprečna poraba malo čez 6 l/100 km.

 

Mazda 6 karavan G165 je meni kar velika (razen, ko je več sopotnikov ali prtljage), manj okretna (parkiranje), se odlično drži ceste, motor neproblematičen, povprečna poraba malo čez 6,5 l/100 km. Motor G165 MT je nekoliko švoh, sploh pa je menda prešvoh za avtomatski menjalnik. 

 

Mazda 3 G120 MT je bolj poskočna, kot Mazda 6 G165 MT. Sam bi med 3 in 6 izbral glede na potrebo po prostoru. Če je Mazda 3 dovolj velika, bi 90% kupil Mazdo 3, ki je 1/3 cenejša in posledično so tudi stroški vzdrževanja kar nižji (zavarovanje, gume, ...). Cena menjave olja, filtrov, ... je enaka, ker gre praktično za enak motor (G120 in G165 sta oba 2.0).

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 56 minutami je skritikrt napisal:

Ne  vem katere CX-5 in CX-3 si ti vozil...zadeva (občutek v ovinkih) je zelo subjektivna,in je odvisna od veliko dejavnikov.

Ni pa slučaj,za kaj imajo večji,zmogljivejši SUV-ji praviloma tudi večja (po premeru in širini) kolesa.

Obstajajo razlike med vstopnimi modeli in dražje opremljenimi..."običajnimi" in športnejšimi edicijami...npr. moj CX-5 pri nas Revolution TOP je bil takrat identični v nemčiji Sport-line in seveda glede na opremo tudi naravnanost podvozja,amortizerjev,torzijskih elementov itd...in tu so še seveda vrsta pnevmatik (mehkejše,trše itd...)...

 

Kaj mislim povedati-ne moreš kar tako posploševati-avto moraš peljati!!!

 

En primer od sodelavca,k ima Kodiaka...in mu njegov stric skoz pribijal,SUVji so drek,nikamor ne gre,se ne drži,samo poskakovanje in nagibanje....dokler mu ni enkrat dal za peljati....od takrat nič več "pribijanja"😄

In podobno pri meni...ko sem kolegu-sodelavcu (Jeseniškem strojevodju) rekel,kakšno Mazdo sem naročil,in za koliko cvenka...in tip vozi Mazdo 6 Diesel-a...nekdaj imel tudi "športne avte" npr. Fiat Tipo Sedicivalvole...in k ve,da sem bolj "športna duša"...je pribijal skoz,naj vzamem rabljenega Kodiaka RS...jaz sem se pa samo smejal...

In sem tega sodelavca pred kratkim po šihtu malce zapeljal po Lj...tudo "na oštro" čez ovinke😁....od takrat ne pribija več,in se zmeraj ko se srečava samo smeje....😉

 

Tako da-kot sem zgoraj napisal-peljat moreš!

 

Tukaj ne rabim dost testirat, ker so čiste osnove fizike (daljša ročica (višja višina težišča od tal) pomeni sorazmerno večji navor, ki potem bolj nagiba avto) ... Tisti, ki ne verjame, naj vzame 2 popolnoma enaki CX-5 in na eno priveže 2 žaklja cementa na vrh strehe, pri drugem pa naj 2 žaklja vrže na tla pred zadnje sedeže. Če v ovinkih ne čuti razlike, naj doda še kakšen žakelj, ker danes ne dobiš več 50 kilogramskih, ampak so če se ne motim samo še 25 kilogramski. :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vozne lastnosti (Mazda CX-5 vs. Mazda 6,...)
Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Boss napisal:

Če bom tole še dolgo bral bom celo začel verjeti, da so polno naloženi šleperji najboljši za dirkanje po ovinkih, če le imajo seveda naloženo jeklo ali železo čimbolj pri tleh.

Gledano pri enaki hitrosti. Malo sem pogledal enačbe in sila lepljenja in centrifugalna sila sta sorazmerna z maso, je pa centrifugalna hkrati sorazmerna s kvadratom hitrosti. To pomeni, da bo vsako vozilo z višanjem hitrosti prej ali slej odletelo z ovinka (ko postane večja od sile lepljenja).

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vozne lastnosti (Mazda CX-5 vs. Mazda 6,...)
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je g.Wankel napisal:

 

Govorimo o Brabhamu BT46. Ventilator je vlekel zrak ven s spodnje strani dirkalnika, da je bil ground effect čimvečji. Žal je ta mojstrovina trajala zgolj 1 dirko (če mi spomin služi). 

In ne, ne bi bila ista lastnost z večjo težo :) 

 

 

Drsna podlaga je bila za to, ker so dirkalniki v časih ground effecta postali prenizki in prenevarni. Prenizek dirkalnik = obrabljena plošča = diskvalifikacija.

Torej, da avto ne poleti. Še vedno sem mnenja, da tudi alternativa - večja teža prepreči dvig. Ima pa vrsto negativnih posledic. Zato se uporablja spojlerje, ki tiščijo avto na tla. Pri električnih, je to na dno položena baterija. 

 

r/formula1 - 40 years ago, a very big Fan had his moment of it’s short lived life in Sweden

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vozne lastnosti (Mazda CX-5 vs. Mazda 6,...)
Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

To nima nobene veze z nizkim težiščem. Smer drži bolje, ker zaradi najmanj 50% večje centrifugalne sile v primerjavi s klasičnim avtom na spolzki podlagi pelje v ovinku naravnost tam, kjer klasičnemu uspe ovinek zvozit. Ja tisti Isac je kriv.:bravo:

 

Ampak, a ni zaradi večje mase tudi sila trenja/lepljenja večja? Dirkalniki so imeli menda celo ventilator, ki jih je dodatno pritiskal na tla (isto lastnost bi dobil z njihovo večjo težo, a potem bi bilo počasnejše pospeševanje). Avto z nižjim težiščem se manj nagiba in zato ne izgubi ustrezne podlage (gume se ne deformirajo).

 

Zato tudi vozim Mazdo 6 in Mazdo 3, ne pa CX-5 in CX-3. 😁 Občutek v ovinkih je opazno boljši.

 

Recimo, če se gremo vlečenje vrvi, pa smo na eni strani manjši okrogli, na drugi pa visoki suhcani. Kdo bo zmagal? Kot Alberto Tomba proti Juretu Koširju. 😄

 

Kako se upreti silam v ovinku? - Vozim se

SI.OPENPROF.COM

Sila trenja in lepenja

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prikaz imenika na CX-30
Napisano
dne 13. 10. 2023 ob 15:19 je easyrider napisal:

Imam jaz enak problem na M3.

 

jaz bi rekel, da je problem kako imaš vpisane številke v imenik:

+386 41xyz123 ali brez int predpone

Nisem še pogruntal sistema ali pa rešitve.

 

vem pa, da mi za ene kontakte prikaže imePriimek, za druge pa ne (+38641....).

 

se priporočam za rešitev.

 

sam imam vse v telefonskem imeniku na ta način +386 ... pa vse zaenkrat dela.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 14 urami je skritikrt napisal:

Zavarovalnice bodo zaščitile svoje interese...boli njih k.. za folk...sem na lastni koži občutil-na parkingu ruknil levo-zadaj mojo CX-5 in "spizdil"...na triglavu pa-"to ne more biti avto...to je stebriček itd...in tudi pritožba z meritvami,argumenti itd ni pomagala...za kurčevih 400€ pol pa jih pojdi tožit...pa imam vse pri njih zavarovano..od bajte,zdravstveno...vse....in so po ugotovljeni dodatni skodi zavlačevali 3 mesece z potrditvijo...seveda "stroški poplav",in nimajo cvenka...pol pa k vedo,da bodo v vsakem primeru morali plačati...pač zavlačevanje...

Od sedaj naprej bom samo še gledal,kako jih bom čim bolj "ogulil...vse bom izkoristil kar se da.

 

V konkretnem primeru bi pa izpostavil žrtve-ljudi...če jih sosedje nebi zbudili...še 5min.,in morda nebi preživeli...pa je kombi bil zunaj,ne pa v hiši...

Človeškega življenja ti nobena zavarovalnica ne povrne!

 

Me zanima,kdo v tistem okolišu oz. sosedov bo kupil EV🙄

Lahko bi  tudi razumel, da si ti na parkingu ruknil in "spizdil" ... in v bodoče boš izkoristil vse kar se da ??? Nič od tega ni takega, da bi se kdo pohvalil, pol pa šimfamo etnično manjšino ... Verjetno sem narobe razumel. 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 42 minutami je MarkoSolnir napisal:

Kaj pa da si sam kupim akumulator in ga sam montiram? Sem precej nevešč.. Bi Youtube tutoriali zadostovali?

V tem primeru pojdi k mehaniku ali k avto električarju. Nekdo, ki nima izkušenj z elektriko, lahko skuri/"zmeša" elektroniko ali zaneti požar, pretegne kleme, ... ne splača se igrat za cca 30 € razlike.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

 

Sem pa tja se najde kdo, ki tako razume. Zato se popravljam, da ne bi še kdo (poleg @Boss) narobe razumel: "1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem - preverjam nivo motornega olja s posebej namenjeno šibko s plastičnim rumenim ročem. Zraven (ne v odprtino za motorno olje, tudi ne v posodo za zavorno olje, tudi ne v posodo hladilne tekočine s kovinskim pokrovčkom) dolijem še tekočino za stekla, in sicer v posebno plastično posodo v sprednjem levem kotu motornega prostora, gledano s perspektive mehanika, ki stoji pred avtom, obrnjen proti avtu. Ta posoda za tekočino vetrobranskega in zadnjega stekla (pri HB ali karavan izvedbah) ima moder okrogel plastičen pokrovček. Tisti, ki so bolj vešči, lahko to tekočino dolijejo sami, za Bossa in podobne priporočam Pelkota ali pooblaščen Mazdin servis."  

🤣

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Očitno tole s kontrolo olja ni brez veze. Starejši zaposleni na Mazda servisu me je enkrat posebej opozoril, češ da so Mazdini bencinski motorji res skoraj neuničljivi, vendar 1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Če je poraba dokaj konstantna (se s prevoženimi km ne povečuje bistveno), je za Mazdo (proizvajalca) to v okviru normale. Zakaj eni G motorji praktično nič ne porabljajo olja, drugi pa kar znatno, je zelo verjetno tudi stvar Mazdine (ne) kakovosti ... procesa zagotavljanja in nadzora kakovosti pri proizvodnji.

 

image.thumb.png.918b3f5a7ab47968080f8685163a0f63.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je tomzel napisal:

Hvala za info, sem nov na tem področju in na seznamu nisem našel PIDov za DPF, nisem niti vedel kako funkcionirajo, zdaj sem importal od @Janez007 in mislim, da je to to. Sicer pa ni problem, če bom potreboval še kakšne pide, bom pogooglal.

 

Samo, da se ob zagnanosti spremljanja parametrov ne boš kam zaletel,. 😃 Ali postal s temi podatki obseden, kar se je dogajalo meni, dokler nisem avta prodal.

 

Kar nekaj jih je na tem področju delalo doktorat, nobeden, ki jih poznam, ga ni dokončal. 😃 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je scania napisal:

Dobil textar pro+ diske in ploscice, zdaj jih nesem k maši da jih župnik žegna potem pa montaža 🙂

 

@scania, kolikokrat si že zamenjal diske na svoji 6-ki in kdaj prvič? Ko so se zvili ali kot bi rekel @Bini, da bolj mirno spiš? Kdaj po menjavah so se začele pojavljati težave? Po nekaj 1.000 km? Lahko kaj več napišeš? 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 48 minutami je tomzel napisal:

Hvala za tole. Zanima me kako priti do PID-ov, ki so na zgornji sliki? Na seznamu jih ne najdem

 

exportedPID.csv

 

Marsikaj koristnega se tu najde z iskalnikom .... za tole datoteko sem na primer pod "kjerkoli" vpisal "Torque pidi" in pade ven kar nekaj uporabnih rezultatov ... :)

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Navigacija v Mazdah (infotainment, MZD Connect)
Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Berbasecks napisal:

 

V nasprotju z Mazda navigacijo, ti je ne prikazuje na HUDu. Drgač bi js tud skos to lavfal.

 

Ja, pa ne. Sem včeraj iztaknil SD kartico, sedaj pa nimam več napisov omejitev hitrosti, ni več opozarjanja na radarje, ... popoldne jo vtaknem nazaj, čeprav so podatki zastareli ... nazadnje posodobljeni 2021. 

 

A mogoče kdo ve, ali je kakšna razlika v hitrosti delovanja Mazdinega infotainment sistema z vtaknjeno SD navigacijo in brez? Z vtaknjenim USB ključem z veliko glasbenimi datotekami in brez? Torej, ali SD kartica oziroma glasbeni USB obremenjuje-upočasnjujeta delovanje že tako počasnega sistema?

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Hixxy napisal:

Hvala ❤️

 

Naročeno.

 

Je pa malo smešno to, avto redno čistim, 150k km, avtomatik, tako da več ali manj vozim na tempomat.

 

Ah ja, super da si tako hitro dobil, niti pomislil nisem na bolho

 

Po naključju, ker sem zadnjič gledal za menjavo svojih ... A jih ima na zalogi več?

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 9 minutami je Hixxy napisal:

Spucal (oz se vedno pucam) notranjost.

 

Mogoce kdo ve kje bi lahko kupil tepih, spredaj na voznikovi strani je nastala

luknja

 

Hvala ze vnaprej 

IMG_4186.jpeg

WWW.BOLHA.COM

novi tekstilni tepihi mazda 6 Prodam nove tekstilne tepihe za mazda 6. Cena 20 eur Info

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.