Moram te razočarati, ampak cx30 se vozi popolnoma enako kot navaden avto. Brez nagibanj v ovinkih. Ni to cx5. Enako hitro grem v ovinke z njo kot z 6-ko. 😉
Še vedno mi nisi odgovoril, kakšna je razlika v vožnji z zimskimi gumami (med 17 in 19") če so oboje široke 225, kot je to pri 6-ki.
Sicer ne vem kaj bi rad od mene, da neki nabijam v prazno, ker ne morem primerjat 17 in 19 saj 19 ne vozim zimskih in ves čas razlagam, da itak pozimi vozim nekoliko bolj zadržano in ne bom opazil nobene razlike. Poleti je pač druga zgodba in tam ne vozim 17 colskih. Si dam pa občasno mal več duška in ja verjetno bi opazil razliko.
Se pravi zato poleti 19, pozimi pa 17.
Ni pa nikoli toliko razlike, da bi bile ene slabe druge pa odlične. Je bistveno več razlike kater tip oziroma znamko gum izbereš.
Nisi odgovoril, kakšna je razlika pri 6-ki med zimskimi 19" in zimskimi 17" pri športni, zimski vožnji. Če vemo, da zadnje zime snega skoraj ni.
Se pravi, razlika na suhi in mokri cesti z zimskimi 19" in 17".
Po tvoje je vožnja popolnoma enaka.
Potemtakem velja to tudi za letne gume?
Ja ne vem, sem mislil, da mi boš ti povedal, kako se je vozit z 18 colskimi balonarcami v nekoliko višjem avtu. Po moje je cel žur in tak premium občutek v ovinkih.😜
Dobro no, Boss, malo pretiravaš. To, da ne moreš z zimskimi gumami tudi športno vozit, je malo smešno.
Nekateri mamo na cx30 tudi zimske 18" in ni neke velike razlike v sami vožnji. Enako hitro vozimo lahko poleti kot tudi pozimi z zimskimi gumami. No, po suhi in mokri cesti. Po snegu seveda z zimskimi po pameti. Ampak to, da imamo tudi zimske 18" in to nizkopresečne, ne pomeni, da so slabše za vožnjo po snegu, kot bi bile kake 16" ali 17". So sicer dražje kot 17", ampak imamo pa celo leto zato lepe avte na 18" felnah. 😊
Hja, meritve ne potrjujejo tvoje teorije. Zimaki so boljše le v zimskih razmerah in pri većjih količinah stoječe vode na cestišču, ker odvajajo vodo bolje zaradi bolj odprtega profila. Vseh ostalih 95% vožnje je slabše od letnih kar se tiče handlinga, zavorne poti, hitrosti skozi ovinek, itd itd. Ne vem no, klele gor ste sami racerji pa da ne čutite razlik med obnašanjem letnih in zimskih. Hmmm, bom počasi podvomil o dirkaških sposobnostih. 😜
Ampak najbolj me pa preseneča, da govoriš o nizkopresečnih 18-kah na CX-30. Kakšne nizkopresečne neki, če so celo 17-ke na Mazdi 6 z nižjimi bočnicami kot 18-ka na CX-30.
CX-30 215/55R18 imajo visoko bočnico 11,83cm
M6 225/50R17 ima 11,25cm
M6 225/45R19 ima 10,13cm
Zimske 18 ali 19 so zgolj in samo zaradi izgleda in nič boljše od 16 ali 17
Kake gume pa ti gor daješ, da te ziba? In pa seveda kolk to pumpaš?
Ne vem no, mene kej dost ne ziba na 17 colarkah, da bi blo must have 19.
Mi daš pa zraven za primerjavo dimenzijo 18 colarc, ki so za zimski komplet 400€ cenejše od 225/40R19. 😂
Drugač pa zimaki niso za divjat v nobeni dimenziji pa če se vsi tuki na glavo postavmo. Struktura, dezen in tehnologija niso namenjeni športni vožnji ampak premagovanju zimskih razmer. Tko, da zimske 17 colarce so za M6 čist dovolj.
Kako pa ti to voziš, k po jajčkih... men ZOE pod 20 ni ratalo spravit. Ja Ok sem se držal omejitev in mal več je blo mestne. Sej je možno, da ne znam EV-jev vozit, ker men praktično pod 19kWH/100km je ratal edino s tamalim Smartom za dva.
A je mogoče narobe to, da jih vozim, kot svojo dizelco.
Sej vem, da je tole verjetno hec ampak, če slučajno ni, so pa zimske 19-ke cca 2x dražje od 17 colski, poleg tega pa v dimenziji 19-ke skoraj nimaš izbire pri zimakih. Tko, da edina pametna in logičan odločitev je da vzameš 17, kjer je izbire dovolj in tudi cene so sprejemljive. Itak pa zimaki niso za preganjat se po ovinkih tko, da neke slabosti razen izgleda pač ni. Za tisto tretjino leta pa bo že vsak malce potrpel.
Jaz bi odklapljal dodatne stvari... telefon, usb in gledal kdaj neha preklapljat. Pol pa zamenjaš za drug telefon pa drug USB in probavaš. Mam na sumu, da ena od teh zadev povzroči to nenavadno dogajanje.
Ja ko si doma proti Gorenjski. Ziher imaš tudi tekočino za pranje vetrobrana še originalno.
Aha, se kr polulam not, da je cenej. Pa zadi v kestl od AdBlue tud. 😜 Tekočine za žmigavce pa ne menjam več tko da prodam tole kantico, če kdo rab - je skoraj polna. Vsaj še za 5000 mežikov je notri.
Letne bridgestone bodo sam še za v kanto od starosti, a nimaš 2019 letnik??? - ko bo prvi naliv boš razumel zakaj.
Starost ni problem, problem je kot kaže v različnih slojih gume in ko gre proti 4mm očitno ni več to to. Sem peljal po dežju in ni bilo nič kaj dramatičnega. Če pa se bo zadeva spremenila na slabše pa valda ne mislim čakat in bo šlo v menjavo.
Je pa tko, da več ali manj od kar sem večino na AC-jih se je vzdržljivost gum povečala za še enkrat. Če sem nekoč nazaj lahko naredil 35kkm, mogoče 40kkm jih zdaj 70kkm brez težav. Aja pa nekaj je tudi na tem, da vozim veliko bolj v predvidevanju in se ne zaganjam kot mlad teliček v ovinke. Zavirram po ptrebi raje pred ovinkom in ne več v samem ovinku. Se pravi bolj motoristični stil vožnje. Tud pospeševanja so, ko je avto poravnan in ne tako, da še ima zavita kolesa iz ovinka pa potem rado notranje kolo zavrti v prazno.
Na 6-tki, enaki kot tvoji, sem letos zaradi drastičnega padca oprijemljivosti na mokri cesti, pa tudi na suhi se je poznalo, zamenjal letne pnevmatike, čeprav so imele še okoli 4-4.5 mm profila. Imam pa cca 2x toliko prevoženih kot ti.
Se pravi si z njimi naredil kolk km? 80kkm? Trenutno še nimam občutka, da bi blo kej fejst narobe pri mokri cesti niti pri hudih nalivih.
Sej ne vem a koga to zanima, ampak vseeno se moram kr pohvalit kako dobro ohranjam gume. Trenutno imam za sabo 65.000km in letne še originalne ter zimske kupljene skupaj z avtom. cca 40kkm z letnimi in 25kkm z zimaki.
Sem izmeril v soboto med menjavo:
Letne imajo profila še med 6mm in 6,5mm.
Zimske pa še neverjetnih 7mm do 7,5mm.
Pri tem tempu naredim z letnimi vsaj 80kkm ali celo 90kkm pa bodo verjetno imele še vsaj 3mm profila, kar je 2x več kot zakonski minimum, ko bodo šle dol. Zimaki pa bi zdržali verjetno vsaj 75kkm, ampak jih bo treba zamenjat prej zaradi starosti.
O tem smo tukaj na forumu že pred časom kar dosti pisali. Očitno z zamikom si zdaj upajo to neprijetno resnico zdaj povzemati tudi profesionalni mediji.
EV v trenutni obliki izdelave pač ni ekološki oziroma nič bolj kot ICE pogoni in to je dejstvo. Vse ostalo blebetanje o ekologiji in kako bo EV rešil svet je le plod propagande, ki zasleduje neke druge cilje, ki sigurno niso prvenstveno ecofriendly.
A to je 1.april...🤔 Kar na silos jih daj do jeseni.... 😁
A si preveril, kako zgleda njihovo shranjevanje? To so skladovnice gum ena na drugi. Tam imajo nekaj 100 kompletov in tud prbližno ne prostora, da bi spravljali kot je treba. Pa še 1x gume niso tko atlih, kot tukaj razlagajo, da jih je treba mesečno obračat ipd neumnosti.
To bo ja... a je kdo kdaj preveril kako imajo tam shranjene? To kar v teh člankih govorijo, vulkanizerji ne izvajajo. Pa ne zato, ker ne bi vedeli za te nasvete, ampak bolj zato, ker dejasnko ni treba.
Cx 30 je veliko tišja pri avtocestnih hitrostih, sedeži bolj udobni. Sedenje je manj utrujajoče.
Pri močnem vetru 6-ka bolje drži smer, 6-ka ima tudi višjo najvišjo hitrost brisalcev. Luči do boljše pri CX-30.
A ne @Alex ko rataš star se ti prioritete full spremenijo.
Ko smo bli mladi je moralo rohneti, sedeži so morali biti trdi, čimbolj dirkaški. Utrujenosti nismo poznali. Brisalcev tud če ni blo al pa so bli pokvarjeni, oko sokolovo je pa v temi videlo tud brez luči. Sam da je ena zbledela skoraj rumena luč gorela je blo čist dovolj sred najtemnejše noči.
Menjal gume in pozabil zimske malo izprazniti, preden sem jih pospravil... Kakšna je "škoda", če jih do naslednje zime pustim polne? Sem že malo pozabil, zakaj jih je fajn izprazniti...
Nikoli v življenju nisem gum praznil in ne razumem zakaj bi jih. Ker če je to problem je potem problem skos, ko so montirane na avtu in napolnjene.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer ne vem kaj bi rad od mene, da neki nabijam v prazno, ker ne morem primerjat 17 in 19 saj 19 ne vozim zimskih in ves čas razlagam, da itak pozimi vozim nekoliko bolj zadržano in ne bom opazil nobene razlike. Poleti je pač druga zgodba in tam ne vozim 17 colskih. Si dam pa občasno mal več duška in ja verjetno bi opazil razliko.
Se pravi zato poleti 19, pozimi pa 17.
Ni pa nikoli toliko razlike, da bi bile ene slabe druge pa odlične. Je bistveno več razlike kater tip oziroma znamko gum izbereš.
Je pa ma limitu testiral tale tipček.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani