Za vozit Smrduha, mi je ultra nizka poraba edina svetla točka. Najprej 105kmh in 6. prestava od Vodic do Vrhnike in proti Ljubljani, kasneje nekaj del na cesti in mestne vožnje ter povratek preko Lukovice in Zlatega polja domov (konkretno v breg, zato je naraslo na 4,1L povprečno za teh 97km). Kakorkoli, za recimo Dizelsko porabo 6L na 100km bi potem raje aktiviral domačega Geckota, ki fura na Benz in je zelo varčna ter zanesljiva mašinca.
Na zgornjem posnetku me še najbolj navduši podatek o porabi goriva, pri 90kmh, ker pospešek 0 do 100kmh z 9 sekundami, za 180 teličkov, človeka nekako NE navduši. Je res?
Senad, najboljše ti bo testirati ciljno vozilo in doživeti v prvi osebi, če ti zadeva ustreza, saj so mnenja ponavadi zelo subjektivna. Ne ga šparat na testu, naj zapoje kot Frajtonerca! :)))
Upam, da v živo lepše zgleda kot na fotkah, ker je tule verjetno pod takšnim kotom slikano, da mi nekako čudno izpade. Je pa tudi res, da so okusi različni in važno je zadeva lastniku všečna.
A malce? Na Autoscoutu24 se ccene lepo ohranjenih gibljejo okoli 15 jurjev ali manj, če ni ravno mint condition.
Ta tipo pač živi v svojem svetu in upa, da bo naletu na še kakšnega ubrisanca, ki bo dal tolk denarja pa čeprav si iz tujine pripelje boljšega za pol cene.
Točno to sem razmišljal, da bi kakih 10 do 15 Smukov moralo zadoščati za to zadevo.
Plastike oz. plastične obrobe so sam z enim razlogom. Da avto optično povišajo.
Ko bo avto star 10 let plus bodo obupno grde, ko bodo zbledele. So še vse.
Take plastike sem imel dodatno montirane na svoj prvi stroj; Golf II in ko sem 1x odstranil plastiko, je spodaj blatnik lepo 'cvetel' in bil mehurjast. Glede odrgnin pa vsekakor praktična zadeva.
pri rabljenem dizlu z okrog 200k km se mora kupec zavedati, da so potencialni stroški za najbolj rizične sklope (sklopka, vztrajnik, turbina, injektorji) lahko višji kot pa je kupec plačal za rabljen avto....če se s tem sprijazniš jaz ne vidim težave v nakupu starega dizla, zdaj ali imaš srečo in si kupil/dobil takega da ti bo bp oddelal še naslednjih 100k km pa mislim da ti nihče ne more garantirati, pa naj bo še boljši mehanik, in tudi če so vsi servisni intervali bp....(moje osebno mnenje, če bi imel v lasti dizla in bi mi delal bp, in četudi bi imel 200+k km ga niti ne bi prodajal :))....tako da dobiti dobro ohranjenega dizla je pomojem danes mala loterija, sploh če gledaš za avti z veliko km....(in enako seveda potem velja tudi za bencinarja:))
1x sva z mojstrom Simonom, Avto Pelko doo, se pogovarjala o nakupu rabljenega dizel vozila in mi reče da z realnih 200 do 250000km se lahko najbolj 'napneš', da bi ga on veliko raje vzel s 300 ali 350000km.
Ga čukasto gledam in mi pojasni, da je pri teh 'njegovih' km pomenjano vse kar je večjega in ogromnih zneskov pri dizlu, s tem je mislil sklopko in vztrajnik, turbino, injektorje, interkuler, itd.
Osebno dizla še nisem imel in iz prve roke ne morem ničesar napisati. :))
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To sem že večkrat slišal, da 'morajo' biti pol leta stare.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani