Na dana?nji dan je umrl eden najve?jih izumiteljev vseh ?asov dr. Felix Wankel. Njegova ideja o rotacijskem motorju je ena najbriljantnej?ih izumov v zgodovini modernega strojni?tva
Me prav zanima, kdaj se bo kdo rodil, da ga bo dostojno zamenjal :ne vem:
Slava mu
A ni lepa tale Mazda W01cosmo
P.S.
NSU Ro80-(l.1967-1977) je bil eden najnaprednej?ih in najbolj revolucionarnih modelov vseh ?asov z vso takrat dostopno sodobno tehnologijo, kot je bil avtomatski menjalnik z mo?nostjo ro?nega prestavljanja in paket opreme, ki ga ?e pred desetimi leti nismo na?li v nobenem osnovnem modelu VW Passata. Vendar Ro80 prav zaradi svoje »pred?asnosti« in s tem povezanih te?av, ni dosegel zaslu?enega uspeha
po dveh dneh pravkar pri?el iz berlina,1100 km v eno smer.
Tudi nissan je pri?el z mano.Letnik 2004, 13.500km, orange zunaj, orange znotraj, nokia instalacija, park senzorji...vse original, avto kot iz trgovine, kot nov.Sem utrujen,zato grem spat.Slioke in podobno ?e pride, ko bodo tablice po njaro?ilu LJ DANDO,se razume.Lahko,lahko,lahko no? vsem skupaj in ljubo doma, kdor ga ima-kdor se ima kam vrnit.
Hej DANDO a si to ti kluka stara ? Al se men san sanja :ne vem: ? Al se mi pa vrti od wankla u glavi
En izra?un, ki sem ga naredil na primeru nove Seat Ibize. Podatki o povpre?ni porabi so z uradne strani.
bencin:
1.4 100km
cena: 3.075.300 SIT
letna poraba goriva pri 15000 km letno
15000km : 100km x 6.6l = 990 litrov -> 245.817 SIT (cena litra 248,30 SIT)
dizel:
1.9 TDI 100km
cena: 3.391.740 SIT
letna poraba goriva
15000km : 100km x 4.9l = 735 litrov -> 171.696 SIT (cena litra 233,60 SIT)
razlika v ceni avta: 316.440 SIT
razlika v stro?kih: 74.121 SIT letno
Izpla?a se torej v cca. 4,2 letih.
Ob ve? prevo?enih kilometrih se razlika seveda ?e pove?a v korist dizla, prav tako pri mestni vo?nji (po podatkih s spletne strani naj bi bencinar kuril 9l, dizel 6,3l). Ima pa dizel ?e eno lepo prednost: pri bencinarjih je pove?anje mo?i za ve? kot 5-10 km brez ve?jih investicij prakti?no nemogo?e, pri (turbo)dizlih obstajajo ?ipi (v primeru Ibize se da brez ve?jih te?av mo? pove?ati s 100 na 130-145km).
me zanima mnenje od vseh, ki jih imate ali ste imeli in
Ta je tud dobra. Jz sem mel dve (ko si je sosed eno kupu sm si jz ?e eno), kalman pa javar mata po eno, mislid da tud makaveli (on zihr), pa moja sestra si je v nedeljo na sejmu enu ubodla, redevil si jo je glih naro?u. Ostali k majo naj povejo pa kr sami. Aha pa sirius ma eno k jo rihta, baje da pol sploh nau ve? olja rabla.
P.S: Se opravi?ujem, ?e sm kogu u?alil ni namerno. Mal heca mora bit
vsem Mazdam dolivat olje, zdaj pa ?e je Rx-8 al pa 323, mx-3....
Ne, ne to pa ni res, da vsem.
Poraba je v primerjevi z otto 230 KM ista ali celo ni?ja. Olje mora? pa dolivat, ker wankel (ki bajdvej rules ) nima klasi?nega mazanja, ampak se olje brizga v zgorevalni prostor, kjer se skuri in ne vra?a v karter za nadaljno mazanje.
Je pa to neki tazga k ni za vsazga - tehni?no edinstveno
Evo jest delam 50k km na leto... pa bencin njam njam...
Plin je in
Povpre?no porabo so mu tekom testa namerili 8,3 Litra/100km , kar si upam trditi, da se da s tako porabo priti skozi tudi pri enako mo?nem ali mo?nej?em bencinarju.
Poraba pri testni vo?nji ne pove veliko o dejanski. Kako, kje, koliko...itd so vozili se razlikuje od testa do testa. 1,4HDI motor?ek ?isto slu?i svojemu namenu. ?e ga jaz kupim moji punci za v slu?bo, ?oping, frizerja, wellnes center, obiske star?ev, kolegic, tudi kdaj za na morje, ipd bo poraba sigurno pod 5L in bo ?isto zadovoljna z njim. Sploh ne bo vedla, da ni pospe?kov, mo?i, navora, dinamike, itd.
Pa da se vrnem k Peugeotu - zakaj tako velika poraba, ki je za ve? kot 3 litre in pol ve?ja od tiste, ki je navedena kot povpre?na v tehni?nih podatkih? Enostavno zato, ker takega malega diesla mora? terati, da da nekaj od sebe.
Sorry ni res. Testne vo?nje se zelo razlikujejo med seboj. Povpre?ne porabe v teh. podatkih pa so vse dobljene pod pogoji, ki so za vse znamke enaki (zun.temp., brezveterje, na del.temp. ogret motor, ravna suha cesta, 10 km in nazaj).
samo vsem crkne torbina tamo od 50-70 kkm, pol jim odpade jermenica alternatorja, pa ?e kak drug del.
Jaz pa mislim, da bo pri 300k km laufala kar OK. Jaz imam zaenkrat 122k km, pa ni crknilo ?e ni?!!! (razen neljubega dogodka z vijakom) - zamenjani so edino filtri in zavorne plo??ice (pa pri 120k km ?e vsi jermeni) - aja, na enem ?arometu je crknil motro?ek - ta ?aromet je tudi zamenjan!!! Pri?akujem ?e vsaj 3 x toliko km brez te?av - hehehe
To bo? pa pol povedu. Mi, ki imamo 15 let in ve? stare BGjke pa par 100kKm (moja > 300k) vemo, da ?e vedno laufajo brez te?av. ?e pa ?e kaj nagaja je popravilo (izredno) finan?no-ekonomsko sprejemljivo. Servisiranje 6ke diesel po 300kKm pa nikakor ne bo moglo biti finan?no sprejemljivo (zame bi bilo ?e do takrat too much). ?e po 6-7 letih nikoli ne ve?, kdaj bo kaj od elektronike crknilo. To pomeni, da si ?e na morje ne bi upal. Zame, ki sem itak ?id kar se ti?e vzdr?evanja in servisiranja, je vse kar je nad 10-15kSIT drago. Pri moji Fki ve?ino servisov (beri redkih) opravim kar sam. Menjava olja, obeh filtrov in sve?k me pride 8kSIT, s tem, da sve?ke in zra?ni filter menjam vsako drugo leto (takrat le 5.500 SIT). Zato jaz svoje Fke ne dam nubenmu. Pol me pa spra?ujejo zakaj ?e vozim tista stara jajca. Zato ker se spla?a, pa ker me veseli, pa ker sem se nanjo navezu, pa ker je ?e moj hobi obenem (pa ?e nima? 300kSIT pla?e, al pa kompleksov kaj si mislijo sosedi)
Hyundai je znamka, ki ne uvaja neke neumne-nepotrebne novosti-tehnologije v svoje avtomobile. Uporabljajo le preverjene in v praksi potrjene tehnologije. Prav zato so zelo zanesljivi avtomobili. Edina slaba stran te znamke je image.
Seat-WV sej sta skupaj en za drugim.
Kar se ti?e Mercedesa je pa stvar taka. Oni kot 'kao' najbolj?a, najnaprednej?a in najpresti?nej?a znamka na svetu me?ejo v svoje avte vse nemogo?e mogo?e napredne tehnologije in sisteme. V glavnem mercedesi so postali tako kompleksni, da bi bilo ?udno, ?e se nebi kvarili. Novi mercedesi grejo vsako leto na vsaj en izredni (nepredvideni) servis (mnogi tudi po ve?krat).
?koda je pa spet podobna zgodba Hyundai-u. V WV sklopu najkasneje dobi novo tehnologijo, najve?krat ko je le-ta ?e uveljavljena. Zato je v VW koncernu tudi najzanesljivej?a.
Chevrolet pred Volvo-tom - tudi meni je to malo ?udno. Ampak verjetno je zgodba podobna. Chevy ima manj napredno tehnologijo in zato zanesljivej?o.
P.S. Kar se ti?e prvega mesta pa - daj povej kaj novega
?al mislim, da bo to zelo te?ko. Si ne predstavljam, da bi 6ka po 15. letih in ?ez 300k km delala brezhibno. Zaradi prepogostih okvar elektronskih in mehanskih sklopov, bo postal avto finan?no prezahteven. Bolje bo kupiti kaj novej?ega.
Vendar Mazdini modeli niso ve? tako trpe?ni in vzdr?ljivi kot so neko? bili...
?al je to res. Pa to ni samo pri mazdah, ampak tudi pri vseh drugih znamkah. V?asih so imeli avti (oziroma ve?ina) 4 cilindre s po 2 ventili (ali 4), fergazer ali mehanski injection, ?tarter, alternetor in to je bilo to. Se ni imelo skoraj ni? za pokvariti. Danes je pa najve?ji problem v vsej tej dodatni kompleksni elektroniki, ki ne more slu?iti brez pogostej?ih okvar. Pa tudi na materijalih se '?para'.
Enostavne?i je sistem (z manj elementi) manj je mo?nosti za okvare.
Kompleksnej?i je sistem (z ve? elementi) ve? je mo?nosti za okvare.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na dana?nji dan je umrl eden najve?jih izumiteljev vseh ?asov dr. Felix Wankel. Njegova ideja o rotacijskem motorju je ena najbriljantnej?ih izumov v zgodovini modernega strojni?tva
Me prav zanima, kdaj se bo kdo rodil, da ga bo dostojno zamenjal :ne vem:
Slava mu
A ni lepa tale Mazda W01cosmo
P.S.
NSU Ro80-(l.1967-1977) je bil eden najnaprednej?ih in najbolj revolucionarnih modelov vseh ?asov z vso takrat dostopno sodobno tehnologijo, kot je bil avtomatski menjalnik z mo?nostjo ro?nega prestavljanja in paket opreme, ki ga ?e pred desetimi leti nismo na?li v nobenem osnovnem modelu VW Passata. Vendar Ro80 prav zaradi svoje »pred?asnosti« in s tem povezanih te?av, ni dosegel zaslu?enega uspeha
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani