Nanaša se na 6ko, ki jo je delil @NevLado z vprasanjem ce jo je kupil @SpEkTr.
Prva slika so števci ki jih ima mazda 6 do 2018 in od 2018 z opremo do revolution.
Druga slika so števci ki jih ima mazda 6 od 2018 z opremo revolution ali več.
Tista mazda z linkom ki se prodaja pa pise da je revolution ampak po stevcih ni, torej je najverjetneje iz uvoza. Pa se dodatnega kroga s kromom nima v volanu ampak ima krom samo mazda znak, vedno bolj dvomim da je revolution oprema.
Zakaj bi se mal pomatral za 500€ če te lahko oskubijo za 3000€
Sploh ni bilo potrebno nekega ekstra napora, ker je črpalka prvi del ko odstraniš venec menjalnika.
Saj vsaki kaj spregleda in vsi nevemo vse ampak bodi toliko fer pa reci glejte menjalnik je aisinov ne volvotov probajte it po mnenje se na kak servis kjer popravljajo avtomatske menjalnike. Da meni na tak nacin povejo si prvo mislim glej posteni so bili in povedali da ne vedo in mi priporocali nekoga drugega, ziher bom se prisel na ta servis saj so posteni in odkriti.
Pred eno uro je sportman333 napisal:
Če bi bilo več takih ljudi, bi ljudje lažje shajali in živeli, danes je vsem najlažje zamenjati in prodati novo, saj bo potrošnik plačal, tako da 👍za opravljeno delo.
Zato pa se trudim ze v soli na dijake prenest cim vec tega znanja.
Da se pa malo pohvalim bomo z Januarjem začeli na šoli z krožkom avtomatski menjalniki (delovanje, diagnostika, razstavljanje, sestavljanje, pregled, servisiranje...) upam da bo zanimanje s strani dijakov.
Malo kot zanimivost, da je velikokrat bolje servisirat in iskat mnenje o avtomatskih menjalnikih drugje kot pa na uradnem servisu. Torej za 90€ sem kupil "pokvarjen" avtomatski menjalnik zadnjih hit od aisina 8 stopenjskega. Bil je vgrajen v volvo xc60 dve leti star, drugače se pa vgrajuje v citroen, peugeot, bmw, opel, toyota, volkswagen...vglavnem v pol flote, drugace zelo trpzen menjalnik. Po pogovoru s prodajalcem je naenkrat vrglo in d v n in to je bilo to, po pregledu na uradnem servisu je bila ocena menjalnik v okvari in so kupili nov rabljen menjalnik s Švedske za 3000€. Menjalnik odpeljem in si vzamem čas no po 30min je bilo uhotovljeno kaj je bilo, zlomilo je pogon oljne črpalke torej dva zoba katera poganja wandler zato se je olje pregrelo in vstavilo menjlnik da ga ne uniči, ostalo z menjalnikom vse ok. Nov pogon pumpe pride 300€ plus servis, pa ce je ze menjalnik narazen se menja notranji filter ki ga drugace nemores kot da se menjalnik razdre pa nanese vse skupaj okoli 500€.
Prodajalcu sem javil kaj je bilo in okviren strošek in je skoraj znorel. Vglavnem uradni servisi in avtomatski menjalniki vcasih glih niso najboljsa opcija. Zalostno.
Danes sem prevozil cca.50km z novim Civicom, in motor ter eCVT menjalnik (brezstopenjski) ter voznost/hrup na AC in avto se pelje izjemno, pri 130kmh se motorja sploh ne sliši, po AC sem vozil večinoma 150-160kmh in tudi pri teh hitrostih je vožnja uglajena, tiha.....odlično so naredili kot kaže za eCVT menjalnik, razmerja in tudi za moje pojme izolacijo kabine, ker je avto res tih (pri nižjih hitrosti, je to itak samo še bolj izrazito), tako da s tega vidika zelo OK, tudi pospeševanje od 130 do 180 je brez težav in tudi pri 180kmh je avto izjemno tih....glasen je motor res samo če kick-downaš, da šalta eno prestavo nazaj, ampak je to nekako logično oz. če hitro spelješ z mesta in loviš 0-100...povprečno porabo za teh 50km sem imel jaz 7.0, pri čemer sem vozil tako kot v normalnih/vsakdanjih razmerah ne :), avto je imel pa overall 5.7, ko sem ga prevzel, tako da verjamem, da če bi vozil tako kot ponavadi bi imel verjetno okrog 6.0, je pa tako kot si napisal, (oz. kot ugotavljamo že tudi v drugih temah), avti niso več poceni, no saj tudi včasih niso bili, so pa zdaj dragi , zelo dragi
Super, lepo da so porihtali tako kot mora bit. Glede porabe super, po moje še bolj pride do izraza v mestu. Na avtocesti gre kaj samo na elektriko?
Hrv s katerim sem bil na testu ima zaporedni sistem. Mogoce ima crv drugace speljano, zato sem šel na testno ker me je zanimalo kako se obnese, za mesto je top, za avtocesto pa katastrofa.
Bi znal to v par stavkih razložiti nekomu ki ni strojnik/elektro inžinir?!?....👍p.s.sicer so hondin sistem kar pohvalili....
Elektromotor poganja kolesa, motor pa služi kot generator, motor ni v direktnem kontaktu s kolesi. Na avtocesti bo motor laufal pod zelo veliki obrati saj bo generiral elektriko za elektromotor ki poganja kolesa. Edina dobra tega sistema je da imas ob volanu ročke s katerimi lahko kontroliraš mislim da 4 stopnje regenerativnega zaviranja, bremze skoraj ne rabiš (samo za čisto zaustavitev). Toyotin sistem pa ima preko planetnega gonila možnost da lahko na kolesa prenaša moč samo motor ali samo elektromotor ali pa oba hkrati.
Zanimiv primerjalni test Mazda CX-60 vs BMW X3 ... Pri vecini tock, kjer so primerjali, je Mazda boljsa... a na koncu je skupni zmagovalec vseeno BMW 🤪
Jaz bom naslednji teden probal civica, ki ima podoben motor 2.0 in 185km....da vidim ta sodobna čuda..🤔😂
Hondin sistem zaporednega hybridnega siatema se mi ne dopade preveč, toyota ima kombiniran sistem in je res dovršen. Drugače pa se mi zdi civic predrag ha ta razred. Poročaj kako je bilo 🙂
a ni corola cros v rangu CX-30 in ne CX5 ? kako deluje ta njihov 2.0 motor in njihov CVT?
Drži je v rangu cx30, motor deluje po atkinsovem ciklu, ima dvojne sobe za direktni in posredni vbrizg, antivibracijske gredi in gpf filter ki se čisti pasivno. Cvt je vbistvo planetno gonilo (ni tako kot ostalu cvt-ji) je pa dosti bolj uglajen in tih kot pri predhodnikih. Pod črto motorni sklop in menjalnik sta super. Aja porabo sem imel kombinirano 5litrov.
Malo sem se igral z Mazdinim konfiguratorjem in opazil zanimivo kombinacijo pri Mazdi CX-5 - Homura Plus oprema (s strešnim oknom), G165 motor (z vidika plačila cestnine ugoden motor), avtomatski menjalnik in pogon AWD. Zanima me ali je to kakšna nova kombinacija ali je že od prej, je pa sicer cena kar zasoljena.
G165 avtomatik + AWD na cx5 je nepremičnina. Mogoče G165 ročni menjalnik brez AWD še nekak.
Sem jo že in če primerjam s cx5, je cx5 vsaj zame boljša, boljši občutki med vožnjo. Fantazijska kombinacija bi bila cx5 s toyotino hybridno tehnologijo ta 2,0 M20 motor s skupno 197KM.
Jaz pa bolj stil stare šole, enakomerno pospeševanje, ne do podna da vse našpana pač pa da se lepo enakomerno razvije moč. Pri silovitem pospeševanju se mi zdi da vse špana, ketno bolj obremenjuje, zobnike itd.. tudi ko ga vžgem počakam zmeraj pol minute do minuto da lepo olje zaokroži po motorju, se temperatura malo dvigne in potem z občutkom da se zagreje, potem naprej pa po pameti.
Mene srce boli če se motor vrti po nepotrebnem na 4000+ , hjaooo kdo bo moj avto kupil, lepše delam z avtom kot s sabo, nwm če sem že kdaj izkoristil vseh 165 konjev 😄😄😄
Huh? Ženin avto, notranja stran gume, 7 let stare..
To imaš ziher dimenzijo 205/55R16, sem imel na mercedesu pred 7 leti in je bilo enako. Po raziskovanju in prerekanju smo ugotovili da je bila ena serija Dunlop blueresponse takšna, mislim da se je začela serija s številko 4 nisem pa siguren ker je od tega že 6let ko se mi je naredilo enako, torej si imel enako serijo gum kot takrat jaz na mercedesu, v glavnem z gumaxom smo imeli kar hard situacijo in na koncu sem dosegel da so mi dali 4nove z nove serije in je bil mir. Dvomim pa da boš sedaj po 7letih kaj dosegel. Pri meni so bile gume stare 1leto.
Naša je bila tudi sephia 1,6 1994 slx oprema. Nikoli nič, nikoli ni spila niti kaplice olja, imela je 380000km ko je šla od hiše pa še to zaradi rje. Ta boljši avtek za tisti čas.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Nanaša se na 6ko, ki jo je delil @NevLado z vprasanjem ce jo je kupil @SpEkTr.
Prva slika so števci ki jih ima mazda 6 do 2018 in od 2018 z opremo do revolution.
Druga slika so števci ki jih ima mazda 6 od 2018 z opremo revolution ali več.
Tista mazda z linkom ki se prodaja pa pise da je revolution ampak po stevcih ni, torej je najverjetneje iz uvoza. Pa se dodatnega kroga s kromom nima v volanu ampak ima krom samo mazda znak, vedno bolj dvomim da je revolution oprema.
Zadnja slika pa je slika notranjosti deljene 6ke.
Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani