ne do rde?ega ,do blokade ga lahko dr?i?, meni bi po obratih pri?lo do 270km/h ,samo ma?ina ni dovolj mo?na in v peti se ustavi pri 5500 obratih in 200km/h.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
jaz mam 1.5 motor,enak tudi v 323f, pije malo glede na zmogljivosti,tako kot je ?e rekel Kaalman.Pa zavarovanje ni veliko.Za 1.4 ne vem, vendar 1.5 potegne dobro.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
saj. Res se sli?i razlika pri ogretem mazdinem in fordovem motorju.Mazdin te?e kot podmazana urca, fordov pa kot hilty za zide ?temati. :DNe zameriti, ?e kaki fordovec to bere.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ceste se dr?i vredu,poraba okrog 7,5l-9,5.Ne vem kaj bi se kvarilo, pravijo da je pogosto v?igalni kabli.jaz mam v 323c podobno ma?ino, pa skoz teram pa ?e mi ni ni? vzelo.Potrebno je samo dobro olje.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
probaj nasnemati mp3 kot mp3 disk in ne samo kot data cd.Probaj ?e ti tako sploh dela.Jaz mam en radio (ne avtoradio) ki je tudi samo za navaden cd pa ko dam notri mp3 disk ne ?pila ?as pa ka?e isto kot pri tebi.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
sem ?e razdrl ja.Najbolj je bilo te?ko spraviti steklo od zadnjega dela.Segreval sem z fenom 2 uri med tem pa se mi je celo ve?krat pregrel.Steklo sem dobro spucal parabolo pa tudi.Nisem vedel da se naparjena snov(srebro ali kaj je pa?)tako slabo gor dr?i in hitro dol zbri?e?.Malo se pozna tudi zaradi ?arnic, mel sem notri 100W pa se je preve? segrevalo.Probal sem z krom sprayom pa je bol sivo kot srebrno, tako kot si napisal.Sli?al sem da nekje v murski kromirajo plastiko, se moram pozanimati.
Na servisu sem vpra?al koliko pridejo lu?i, pa me je skoraj vrglo ko sem sli?al.Ena pride 80k sit.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Ve kdo za kake prednje lu?i od mazde 323 C 1995 letnik.Lahko je zlomljeno prednje steklo,rabim samo parabole (na mojih ni ve? odseva svetlobe, se je dol znucala srebrna plast).
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
sem vozil mazdo 3 z 2.0 ma?ino (sport verzija) lega na cesti je odli?na, v ovinkih to?no ve? kam ti nese avto, motor pa je dovolj zmogljiv in dobro vle?e v vi?jih obratih.Pri tem motorju ma? VIS tehnologijo (variable induction system), ki deluje kot en mali turbo in se pove?a navor v vi?jih obratih, kot tudi spremenljivo geometrijo ventilov.Jaz ti priporo?am ta avto.
Najbolj?e pa je da se sam pelje? s tem avtom in sam presodi?.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ne do rde?ega ,do blokade ga lahko dr?i?, meni bi po obratih pri?lo do 270km/h ,samo ma?ina ni dovolj mo?na in v peti se ustavi pri 5500 obratih in 200km/h.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani