Mogoče ja tam pri vas na primorskem. Teli vaši s tablicami od Komunistične Partije so res nekaj posebnega in tudi una Mladinka na videu je bila članica te organizacije.
Mogoče si pomešal pojme s tem, da se ve, da smo Primorci med najhitrejši mi in najbolj varnimi vozniki. 😉 Sicer pa lahko tudi Gelipter potrdi, da ko vidimo na obali voznika z tablicami LJ (Ljubljenček Jankovića) moramo voziti za njim zelo previdno, ker vemo vnaprej, da bo kako neumnost naredil v naslednjih par kilometrih.
Tole ni skos, tole je veseli december, kjer pride na ceste vse živo, ker gredo po nakupih, žurke, fešte, alko srečanja, nervoza pri kupovanju daril. Ni da ni v decembru, zato pač to omenjam. Ostali meseci razen poletnih, ko si dajejo tujci duška s svojimi forami, je relativno dokaj normalno stanje.
Ne bi rekel. Teksas je vedno. Včasih južni, drugič severni.
Pravzaprav sem na tem forumu, prebral sem ga od prve do 145-te strani, dobil občutek, da je edina prava izpeljanka x186. Žal ponujajo testnega samo G122. Danes sem šel na testno s t-rocom, avtomatik. Prvič v življenju sem vozil avtomatika in res ni bilo slabo. Višina sedežev mi je odgovarjala, o notranjosti avtomibila raje nebi. Svetleča plastika v R-line izvedbi.
Glede na teste se pri Mazdi vsi nagibajo k ročemu menjalniku. Kaj naj bi bilo narobe z avtomatikom? Jaz nisem nek dinamični voznik, čeprav nisem čist ziher, kaj to pomeni. Avto sem in tja malo poženem v obrate, načeloma pa vozim, kako ste že rekli, bolj desus stil . Morda malo pretiravam. Trenutno imam 14 let starega BMw-ja 116d z 4.9 porabe na 100km in nikakor ne bi kupoval nekaj, kar je šibkejše. Mi je pa vseeno pomebno, da avto, če rabim in hočem, potegne. Dnevno sem na relaciji Kranj-Ljubljana in nazaj plus razni izleti in daljši roadtripi . Poraba avtomobila je pomembna. Res pa sem, kar se štirikolesnikov tiče, čisti amater. V avtomobile se nisem resno poglabljal nikoli, vem pa, kateri mi je všeč. In tale Mazda mi je. Med 2002 in 2010 sem imel Mazdino trojko.
Skratka, ker sem že 50+ iščem nekaj udobja, zato sem šel preizkusit tudi avtomatika, pa relativno ok porabo. Če sem prav razumel, naj bi x186 zagotavljal najnižjo porabo med izpeljankami CX30? Tako trdi tudi Mazdin konfigurator. Koliko se to potem razlikuje v realnosti?
Pozdravljen. 😊 Od kod si? Če si kje blizu obale lahko uletiš do mene , da probamo ta x186 motor in kako ga je potrebno prav vozit. 😊
Potem je Italijanska se bolj zabacena, ker imajo goriva se precej drazja kot pri nas
Ce bi imeli pri nas gorivo po 2€ pa spet ne bi bilo prav… ane… Karkoli… ampak res karkoli bo naredila ta vlada, bodo eni imeli kaj za pljuvat… pa omenjat “slovenceljne”… pa vsega so krivi kolesarji… pa ne vem se kdo… Enim pac nikoli ni nic orav… in na svet gledajo crnogledo… in se zelo trudijo, da bi se med seboj sovrazili… Meni samo nekaj ni jasno… Zakaj enostavno ne spokajo kufre in gredo drugam… Saj je moznost… Aja… mogoce pa niti ni tako slabo… oz. drugje ni dosti bolje… 😅
Pri nas je drugače lepo, celo najlepše. A kaj, ko imamo trenutno na oblasti škodljivo vlado. Pa to ne pravim sam, vprašajte zdravstvo, privatnike, gospodarstvo, šolnike, trgovino, zaposlene na RTV Slovenija,.... Navadne ljudi, ki so to potrdili z zadnjo anketo.
Karkoli bodo naredili, bodo eni spljuvali do konca... Zakaj pa ne hodite tankat k Italijanom, ko je pa pri nas cena goriv se vedno previsoka glede na cene nafte? Aja... saj res... tam je se precej drazje
Zakaj bi pa hodili tankat čez mejo, če pa živimo v Sloveniji.
Pač ta nesposobna vlada ne zna voditi države. To je to. 😉
Jaka muda. Sedaj, ko jim že pošteno teče voda v grlo pa mislijo, da bodo s tem, ko bo cena, ki je še vedno previsoka glede na cene nafte, kao "nižja"kaj pridobili. Je že odpeljala barka. 😄
Evo, ena manj prijetna izkušnja glede EV, tokrat s strani servisov.
Konec decembra ima domači Smart predviden prvi servis na 25.000 km. Pa pošljem par povpraševanj na uradne servise.
Izhodišče:
Ljubljana - 550€
Lesce (ASP) - 400-550€
Klagenfurt - 200€
Potem jih vprašam, kaj dobim za ta denar, pa popravijo okvirne ponudbe:
Lesce: 200€
Klagenfurt: 200€
Potem jim rečem, da naj se ne zajebavajo, da za menjavo kabinskega filtra in zamenjavo zavorne tekočine nisem pripravljen plačati 200€ in da naj pripravijo konkretno ponudbo.
Kje smo zdaj:
Lesce: 192€
Klagenfurt: 135€
Italijani (Smart servis v Tavagnaccu) se žal niso odzvali na povpraševanje, bi imel lahko še bolj celovito sliko.
Mimogrede, sem še malo pobrskal po nemških Smart straneh, in dejansko so tam bolj "pošteni", pa je prvi, t. i. A-servis nekje med 70 in 90 evri.
Cena je zelo pomemben faktor. In očitno je na trgu rabljenih sedaj zatišje (manj nakupov), čemur praviloma sledi korekcija cen.
Tale ga prodaja že 1 leto in pol in ga bo še, dokler cene ne spusti še za cca. 5.000 €. Začel je z okrog 25.000.
Točno tako. Če bi sam recimo mojo rdečo raketo (6-ko) prodajal, (pa je ne bom, ker je super avto) bi postavil začetno ceno okoli 15 K€. Pa še bi spuščal, če bi bilo potrebno.
Če hočeš resno kako stvar prodajati,se moraš sproti prilagajati trgu in nižati ceno. Tudi, če se ti ne mudi.
Ker, če ni takoj nekega zanimanja za prodajano robo, ga ne bo niti pozneje, ker bodo medtem drugi že prilagodili cene povpraševanju.
Slovenski kupec rabljenega avtomobila ima alternativo - kupi lahko v Nemčiji, Belgiji, ... za cca dodatnih 5-10% stroškov cene avta (pri avtu tega ranga).
Slovenski prodajalec rabljenega vozila skoraj nima alternative - odvisen je od slovenskega povpraševanja.
Na kratko je zato nauk te zgodbe, tisti, ki kupujete avte v tujini, sami sebi pljuvate v skledo (znižujete povpraševanje v Sloveniji in s tem ceno svojega rabljenega). 😁
Saj kupuješ avto zase in ne za prodajo naprej. Zato ga kupiš tam, kjer je ugodneje. To je bila do sedaj Nemčija. Če se ga pa (pre) hitro naveličašin in ga hočeš čez par let prodat, e, takrat boš pa izgubil precej.
Sicer pa je navdušenje nad kupovanjem rabljenih avtov upadlo in s tem padajo tudi cene.
Kak 200€ za delo. Pa svečke in občni servis je max. 2 uri, pa če vse točke pregla res opravi. 100€ ura. Lepo.
Ok. Tukaj se strinjam s teboj.
Urne postavke za delo so oderuške, to sem vedno trdil. Zame so njihove ure na uradnih servisih navadna kraja. Prav tako je cena olja pri njih kriminalna. So pa te svečke res dražje. Tukaj nimamo kaj.
Včeraj sem nesel smuči na servis. In ugotovim, da ima serviser (drugače se poznava od prej) črno mx5. Vprašal sem ga, če se lahko vsedem vanjo. Na žalost je to avto bolj za "tapote" in se nisem mogel splazit v sedež.
Za tiste, ki ne veste, kaj pomeni po primorsko "tapo" vprašajte g. wankla. 😉 Skratka, za nas višje rasle ta malček ne pride v poštev.
Kako je novi teslin električni poltovornjak nascal porsha 911.😄🤣 Kot zanimivost, ta poltovornjak je vlekel še prikolico, na kateri je bil enak porsche 911, kot ta,ki je dirkal z njim. 😄
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoče si pomešal pojme s tem, da se ve, da smo Primorci med najhitrejši mi in najbolj varnimi vozniki. 😉 Sicer pa lahko tudi Gelipter potrdi, da ko vidimo na obali voznika z tablicami LJ (Ljubljenček Jankovića) moramo voziti za njim zelo previdno, ker vemo vnaprej, da bo kako neumnost naredil v naslednjih par kilometrih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani