do konca poletja se ne obeta ni? dobrega na podro?ju cen goriv. Podro?je cene bencina je ?e eno od redkih, na katerih se ?e da me?etariti in tudi na borzi zaslu?iti. Od marca do danes se je index cene neosvin?enega bencina pove?al iz 1,3 na 2,054 in ?e vedno raste. Nekaj je zaradi ugodnih znakov prebujanja ameri?kega gospodarstva, nekaj pa je stalnica poletne sezone, ko poraba goriva nara??a.
Torej ne pri?akujte cenej?ega bencina naslednjih nekaj mesecev in tudi brez pretirane jeze na Vlado, ki na ceno lahko vpliva le s tro?arino. V tako globoki krizi, kot jo pre?ivljamo to poletje pa ne morete pri?akovati od Vlade, da bo porabnikom bencina vlekla v?e?ne poteze. Zadnje ?ase je v na?i dr?ave veliko tistih, ki teh podra?itev ne bodo ob?utili, saj nimajo niti za hrano, kaj ?ele za bencin.
Morali se bomo sprijazniti, da je to ?e ena od redkih, manj ob?utljivih potez, ki omogo?a ?e kolikor toliko nebole?o medsebojno solidarnost.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne gre sicer za to?o, vendar so lahko posledice ?e huj?e.
Gre za napredno tehnologijo, ki zmikavtom pomaga neovirano odpreti va? avtomobil.
Obstajajo UHF motilci daljincev za zaklepanje avtomobila tako, da kljub temu, da ste z daljincem avtomobil zaprli, ta ostane odklenjen. Ne zana?ajte se na dejstvo, da je va? avtomobil novej?i, tudi nova 6-ka je padla na testu.
Za kaj gre, za tako imenovani Jammer, radijski oddajnik, nabavljiv po iternetni prodaji, ki daljinsko moti zaklepanje avtomobila. Ro?no preverjanje je edino zagotovilo, da je avtomobil dejansko zaklenjen.
Podatke pridobil v najnovej?em HR Auto klubu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ker gre za opazno zmanj?evanje onesna?evanja okolja, bi morala dr?ava biti zainteresirana za tak?ne predelave tako, kot je v Australiji, ker ?e pade zgolj na hrbet uporabnikov, so redki, ki so pripravljeni prevoziti 90.000 km, da jim se investicija povrne.
Torej subvencija pri predelavi in obdav?itev izpustov ?kodljivih plinov, za potratne avtomobile.
Jaz ne navijam za nove davke, vendar nas bodo vremenske spremembe kmalu v to prisilile.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ker se ?e ka?ejo neke iskre in strele v debati dizel-LPG je potrebno vklju?iti "brizgalno" z hlajenje debate.
Verjetno ne bo kavelj v predelavi dizla na LPG v tem, da se dizla najprej predela v bencinca. Australska vlada subvencionira predelavo dizlov s 2000 Aust. $, bencincev pa z 1000 $ , torej je predelava mo?na le, da je za dizel avtomobile dra?ja. Sedaj govorim malo na pamet, ker nimam ?asa brskati po internetu,vendar menim, da je to tako drago ker je potrebno vgraditi posebne injektorje, torej poseben sistem vbrizga LPG, kar je jasno, da je precej boj zapleteno in tudi dra?je kot predelava pri bencincih.
Se pa na netu reklamira druge vrste sistem, ki predstavlja me?anje 5-35% LPG v dizel, ki se vbrizgava v cilinder. Dose?ejo se bolj?i rezultati izkoristka goriva z zmanj?anjem porabe za do 25% pa tudi onesna?evanje okolja je bistveno zmanj?ano, brez raznih DPF. V VB to stane tak predelava 1400 funtov+VAT (16%).
******
Avon Autogas has developed a revolutionary system that can substantially reduce the operating costs of any diesel engine. And have fitted over a hundred vehicle in the last 12 months mainly for local councils, and even main dealers are using us on there own vans.
Save around 25% of diesel fuel bills.
Prices from Ł1400 plus vat
Reduced Emissions
Tests have shown particulate Matter is reduced by approximately 70% as a consequence of an efficient combustion rate and the combustion process being completed with in the cylinder.
Further emissions can be removed with employment of a catalytic converter in the exhaust system.
Improved Fuel Efficiency
Did you know that only around 85% of the diesel is burnt in the cylinder with the rest wasted. It burns in the exhaust manifold or escapes to the atmosphere unburnt.
Our system uses a secondary fuel to increase to burn rate to a typical 98%. The electronic controlled introduction of LPG into the inlet results in improved combustion that requires a reduced amount of Diesel to produce the equivalent horsepower / torque.
It is basic mathematics, if you burn 25% more fuel rather than sending it into the atmosphere you will receive an increase in fuel efficiency.
System Adaptability
The intellectual property within the OMVL ECU has the flexibility to be adapted to suit any Diesel engine.
The system is designed to operate on new (computerized) engines whether they are turbo charged or naturally aspirated.
The ECU module is efficient for all Diesel-based vehicles that travel intra city or long haul interstate environments including stationary generation and marine applications.
Improved Driving Conditions
Vehicle drivability and driver morale are increased, most importantly driver fatigue is decreased. This is because the driver is faced with fewer gear changes due to improved engine torque curve.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kaksno boljse olje bo prej utisalo hidravlicne drocnike.
Hidravli?ni dro?nik deluje tako, da motorno olje, ki priteka v dro?nik, potiska njegov vrh neobremenjeno proti odmika?u (elasti?na veza) tako vzdr?uje oddaljenost od odmika?a, ko pa se za?ne odpiranje ventila se zaprejo odvod in dovod olja, dro?nik se tako obna?a kot trdi nesti?ljiv vmesnik med ventilom in odmika?em. Ko je stvar malo obrabljena olje ne zapolnjuje celoten notranji del dro?nika, to pa pomeni neko zra?nost med dro?nikom in odmika?em in zato se pojavi metalni zvok. Ta pojav je najprej zaznan pri hladnem motorju, pri katerem zaradi gostej?ega olja oljna ?rpalka ne more v celoti nadomestiti potrebnega pritiska olja v dro?niku. Postopoma, ?e stvar ne "zdravimo", se za?ne regljanje tudi ogretega motorja.
Lahko pomaga (pri manj?i obrabi) sinteti?no olje, ki je bolj odporno na spremembo viskoznosti pri ni?jih temperaturah, ?e pa ne, potem so dobre izku?nje z bondovimi aditivi.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Hvala,torej ne rabim n? popravljat in nisem edini s to vrstnim problemom,ampak sli?i se pa grdo.
Vse kar ropota, velja tudi za hidravli?ne samo-nastavljive dro?nike, ni dobro na dolgi rok. Poskusi najprej z zamenjavo vrste olja, ?e se ne sti?a, potem je odgovor v pravilno izbranem aditivu za motor.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Na hrva?kem, ?eprav bolj zaostali dr?avi je napravljen test goriv. Nekaj o rezultatih testa iz INA-ine reklamne bro?ure:
Citat:"Auto, prilog Europapress Holdinga, koji se jednom tjedno objavljuje u Jutarnjem listu, Slobodnoj Dalmaciji i Sportskim novostima, u suradnji s portalom www.autoklub.hr napravio je neovisno istra?ivanje, ?iji je cilj bio na 50 benzinskihposta-ja diljem Hrvatske ocijeniti kakvoću goriva koje se danas u nas nudi potro?a?u. Od stotinu uzoraka dizelskog i benzinskog goriva s tih 50 benzinskih postaja raznih tvrtki, od onih najvećih do malih privatnih, detektirano je 12 goriva ?iji sastav ne udovoljava propisanim normama i kao takvo potencijalno je opasno za ispravan rad modernih automobilskih agregata. Na pet uzoraka Eurosupera 95 kraj destilacije zavr?io je s nedopu?teno visokom temperaturom, ?to sugerira nazo?nost dizelskog goriva. Rije? je o koli?ini koja je zacijelo ostala u spremnicima goriva na benzinskim postajama ili u cjevovodu cisterni koje prevoze gorivo. Ne radi se o Ininim postajama. Na na?ih je pet uzoraka Eurosupera
95 provoditelj istra?ivanja prona?ao nedopu?tenu koli?inu aromata, koji uzrokuju pojavu potencijalnih smola. No, ti aromati, pogotovo u tako malim koli?inama, nisu opasni po dugotrajnost automobilskog motora.
Sumpor glavni uzrok
nepravilnosti
Sumpor je glavni uzrok nepravilnosti kod dizelskog goriva. Unato? aktualnoj normi, koja tolerira ?ak 50 ppm sumpora po litri, u dva uzorka pronađeno je 78, odnosno 90 ppm na manjim benzinskim postajama. Uz nedopu?tenu koli?inu sumpora
provoditelji istra?ivanja u oba su uzorka zatekli povi?en PAH (poliaromatski ugljikovodici) te sni?en cetanski indeks. (Cetanski je indeks mjera samozapaljenja, ako je ni?i od 48, motor će se te?ko pokrenuti). Prvi put je analizirana i to?ka filtrabilnosti (CEPP), odnosno temperatura pri kojoj dolazi do za?epljenja filtra goriva kod Eurodizela. Kako su niske emperature tradicionalni neprijatelji svih dizela?a, aktualna EN590 norma tijekom zimskih mjeseci ograni?ava CEPP na minimalno ?15° C. Znakovito je da su sva goriva zadovoljila taj test (minimalno odstupanje poni?tava se zbog tolerancije mjernog uređaja od 2° C). Ovo istra?ivanje je o?itovalo da u kakvoći goriva na domaćim benzinskim postajama i dalje prednja?i Tifon, koji, međutim, na svojim crpkama nudi Euro V gorivo s manje od 10 ppm sumpora, koje je skuplje, ?to to gorivo ?ini prakti?ki izvan konkurencije. Među gorivima Euro IV norme, odrebe, INA je u ovom istra?ivanju imala najbolje rezultate! To potvrđuje Ininu orijentaciju da svojim kupcima uvijek nudi goriva najvi?e kvalitete po najpovoljnijim cijenama.
Test provela tri voza?a u
tri razli?ita automobila
Ugledni tjednik Auto-klub proveo je druk?ije istra?ivanje o kvaliteti goriva koja se nude na hrvatskom tr?i?tu. ?eleći kona?no stati na kraj glasinama o tomu koliko se kilometara mo?e voziti sa spremnikom goriva uto?enom na benzinskim
postajama konkurentskih naftnih kompanija, novinari Auto kluba su po?etkom o?ujka 2008. odlu?ili provjeriti potro?nju, odnosno snagu motora s benzinima ?etiriju vodećih proizvođa?a na hrvatskom tr?i?tu ? Ine, Tifona, OMV-a i Petrola, i to
u obje oktanske vrijednosti: 95 i 98, odnosno 100 oktana (OMV). Za veliki usporedni test kakvoće ispitiva?i su odabrali tri voza?a i tri testna automobila s benzinskim motorima razli?ite snage i potro?nje ? ?kodu Fabiju 1,4 s provjerenim motorom od 86 KS, Audi A5 1,8 TFSI s izravnim ubrizgavanjem, turbo-punja?em i 170 KS te Mazdu CX-7 s turbo-motorom od 260 KS. Potro?nju su mjerili na dvjestotinjak kilometara dugoj testnoj dionici od Zagreba do Brinja, na autocesti A1, vodeći pritom ra?una o brzini vo?nje, temperaturi zraka i gu?vi na cesti. Snagu su pak mjerili najsuvremenijim mjernim uređajem
Maheom 3000. Recept za mjerenje potro?nje i snage bio je krajnje jednostavan ? prvo su ispitiva?i na autocesti potpuno ispraznili sprem- Neovisni ispitiva?i su analizirali kakvoću g Prema istra?ivanju uglednog tjednika Auto klub, najisplativije benzinsko gorivo na hrvatskom tr?i?tu je Inin Super plus 98. S jednim tankom na?e 98-ice, prijeđe se 28 km vi?e nego s benzinima s ostalih postaja, a godi?nje se u?tedi ?ak 508 kuna!
ferdo buva
glasnik
događaji...
Hrvatsko tr?i?te plina već potkraj travnja moglo bi dobiti prijedlog novog modela uređenosti i funkcioniranja.
Najkraće re?eno, on bi trebao obuhvatiti ?initelje bitne za stvaranje konkurentnog tr?i?ta, povećanje dobavnih pravaca i kapaciteta skladi?ta, uklapanje budućeg terminala LNG te sigurnost opskrbe. Najavio je to prvi ?ovjek Hrvatske energetske regulatorne agencije Tomislav Galić na vara?dinskom Plinskom forumu, istaknuv?i time mogućnost rje?avanja urgentnih problema u plinskom gospodarstvu.A njih je povelik broj. Od cijene plina, koja nikako da postane tr?i?na kategorija unato? donesenom Zakonu o tr?i?tu plina, pa sve do utvrđivanja sudionika
i njihovih odnosa i odgovornosti na dana?njem tr?i?tu plina. Temelj dana?njeg tr?i?ta plina je, naravno, INA, jedini proizvođa? i dobavlja? prirodnog plina u Hrvatskoj, zadu?ena za opskrbu distributera i time posredno svih tarifnih kupaca u cijeloj Hrvatskoj. Slijedi 38 distributera koji, uz institucionalne djelatnosti, obavljaju i opskrbu plinom, tr?i?nu djelatnost i trgovinu plinom. Na kraju tog lanca su kupci, odnosno potro?a?i, njih 482.000 tarifnih i 35.000 povla?tenih. Od kada je od 1. srpnja 2007. tr?i?te formalno-pravno postalo otvoreno za sudionike linskog tr?i?ta, svi oni su u kategoriji povla?tenih kupaca i slobodno mogu birati svog opskrbljiva?a. Ono ?ega danas nema, ocjenjuju domaći energeti?ari, je uravnote?enje plinskog sustava kojeg ?ini INA i jedino skladi?te
plina podvrgnuto vremenskom ciklusu punjenja i pra?njenja kapaciteta i jednog od budućih uzroka bitnih prom-jena na tr?i?tu plina. U hrvatskom plinskom sustavu kapacitet skladi?ta od 550 milijuna kubika iznosi oko 17 posto godi?nje potro?nje, ?to je nedovoljno za optimalno pokrivanje sezonskih oscilacija, pa je plinski sustav iznimno osjetljiv na izvanprosje?ne klimatske poremećaje poput jake hladne zime ili prekid dobave. Ocijeniv?i da sigurnost opskrbe plinom i trenuta?na situacija nisu zadovoljavajući te da osim novog dobavnog pravca i dodatnih koli?ina dobivenih iz domaćih izvora, treba i novi model tr?i?ta plina predlagatelj dr?i, plinsko tr?i?te za sve sudionike vrlo zanimljivim. Prije svega jer uklju?uje mogućnost razli?itih tarifa za razli?ita godi?nja doba. Sigurno je da se u po?etku kod otvaranja tr?i?ta kakvo je plinsko ?ele stvoriti uvjeti da, u na?elu, i ta cijena plina bude poticaj potro?a?ima. Dakle, potro?a?i će svakako prepoznati da se ide u smjeru veće odgovornosti i većeg
planiranja, a ne da to bude slu?ajan događaj u planovima. Postojeći modeli tr?i?ta plina u dr?avama poput Aus-trije, Danske i Rumunjske pokazuju kako u tim zemljama funkcioniraju tr?i?ta plina te kakve su mogućnosti da se i Hrvatska priklju?i takvom jednom modelu. Rije? je, prije svega o poticajnom karakteru i većoj odgovornosti
subjekata u plinskom biznisu, u slu?aju Hrvatske ne samo Ine kao dobavlja?a, nego i lokalnih distributera, koji se moraju prihvatiti posla da planovi budu realni i uklju?uju sva buduća događanja kako bi ih rje?avali na ?to bezbolniji na?in. Plinski sustavi zemalja s razvijenom infrastrukturom osiguravaju ravnomjernu i sigurnu opskr-bu prirodnim plinom. Uspostavljenim pravilima poglavito se poti?e energetska sigurnost i opskrbljenost tr?i?ta. Kod prihvaćanja primjene stranih iskustava na uređivanje hrvatskog tr?i?ta prirodnog plina trebalo bi koristiti dokazane prednosti koje se temelje na sli?nosti sustava, primjerice Danske. Dansko iskustvo za Hrvatsku je posebno zanimljivo u domeni postizanja sigurnosti opskrbe, spre?avanja poremećaja i osiguranja sredstava za premo?ćivanje poremećaja. Novi model tr?i?ta plina implementacija je prakse i cijelog sustava vezanog za plin-sku problematiku. O svemu ovome o?itovanje INE tek se o?ekuje, budući da joj se i novim modelom dodjeljuje klju?na uloga na tr?i?tu plina. To vi?e ?to je za krajnje potro?a?e iznimno bitno da kompletan sustav funkcionira
na pravilan na?in od proizvođa?a i dobavlja?a plina do krajnjeg kupca. Prije svega zato da bi budući i postojeći potro?a?i ostali naklonjeni tom energentu, a potom i da bi plinsko gospodarstvo funkcioniralo ne samo zakon-ski, nego i na tr?i?nim na?elima.
Novi model
tr?i?ta plina
Pi?e: Ranka Bara?ević
nik testnog automobila, sve dok se motor uslijed nedostatka goriva ne bi ugasio. Potom su u spremnik ulili pet litara goriva i krenuli put ?eljene benzinske postaje gdje bi dolili jo? petnaest do dvadeset litara goriva. S ulivenim gorivom pojavili bi se na po?etku testne rute i poni?tili ra?unalo. Potom bi prevalili dvjestotinjak kilometara autocestom i na kraju zavr?ili na uređaju za mjerenje snage. Taj su postupak ponovili dva puta za svako gorivo i svaki automobil mijenjajući voza?a. U tri
tjedna testiranja prevalili su ukupno 4.800 kilometara i za upravlja?em proveli 48 sati, potro?ili 480 litara goriva i za gorivo i cestarine ukupno platili 5.600 kuna.
Skuplje se ne isplati
Koji su zaklju?ak izveli ispitiva?i? Poput mjehura od sapunice rasplinule su se glasine o osjetno ni?oj potro?nji i većoj snazi motora kad su u spremnicima goriva određenih tvrtki. Gotovo da je svejedno gdje se to?i benzin jer se svi dobiveni rezultati kreću unutar 1,5 posto! Na mjerenju snage najbolji i najlo?iji rezultat na najsna?nijem testiranom automobilu ? Mazdi CX-7 s tvorni?ki deklariranih 260 KS ? dijele samo tri konjske snage, odnosno 1,2 posto! Kod slabijeg Audija A5 1,8 TFSI razlika je jo? manja (dvije KS), a kod najslabije ?kode Fabije 1,4 jedva 0,6 KS, ?to je potpuno zanemarivo u svakodnevnoj vo?nji. Isto vrijedi i za razlike u potro?nji. Voza? prosje?noga hrvatskog automobila ? poput ?kode Fabije 1,4 ? s najboljim gorivom u 45-litarskom spremniku (Tifon, Euro V kvaliteta) u prosjeku mo?e prevaliti 608 kilometara,
tek 12 kilometara vi?e nego s Ininim ili Petrolovim gorivom. Prema tome, zaklju?uju ispitiva?i, ne isplati se to?iti gorivo na takvoj benzinskoj postaji ako je druga crpka,s povoljnijom cijenom goriva, ?est kilometara dalje."
Zanimivo bi bilo testiranje goriv pri nas glede vsebnost vode, aromatov in ?vepla.
Tifon je v 100% lasti MOla.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kaj pa naj nalijem v kesl, da mal kanale in injektorje spuca?
Lahko nalije? kakega usmerjenega za enkratno uporabo za cca4-6?, ali pa Mega(O)sela, ki stane 19? in deluje ve?plastno, zadostuje pa za 800-1000l dizla. O njegovem delovanju si pa preberi spet na ....si.
Pred dnevi sem vrgel rokavico za prakti?ni preizkus, dam aditiv in ?e najdete dihtungo ugodne cene celo njo financiram. Mislim, da je svojo ma?ino ponudil Marko_MX-3 pa preizkusimo na prakti?nem primeru. :mi pijemoo:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Katera produkta potem svetuje? (predvidevam, da Metabond) za mojega dizla s 135k km, ki bi recimo da malo bolj za??itil/nagladil kovino v motorju in pa za preventivno ?i??enje ?ob? A lahko ti kaj zrihta??
V ?em se tehnologija Metabonda razlikuje od ostalih (QMI...)
Vsekakor Gold. O delovanju si preberi na internetni strani ....si. To kar Boss navaja je samo indikator delovanja, glede drugih aditivov ne bom ni? zatrjeval, bodo pa ravni temu, ki ga jaz zagovarjam takrat, ko bodo tako uspe?no uporabljeni v najte?jih delovnih pogojih v velikih SLO podjetjih. Zakaj mariborska vzpenja?a ne more brez 007 masti?
Je pa treba poudariti, da so 007 artikli za preventivo- Pomagajo tudi, ko dela TOK,TOK, samo ne vedno tudi z vti?anjem. Stvar je predvsem v stopnji obrabe. Ko nekaj dela TOK-TOK je obraba ?e precej?nja. Mogo?e je TOK-TOK pri Labiju v pogonskem delu ?obe in ne v brizgalnem, ker bi po 60.000 km delala kot brizgalna in ne kot ?oba.
Osli so inteligentne (v nasprotju s prepri?anjem) in zdr?ljive ?ivali, ne marajo ho-ruk sistema, raje delajo po?asi, ko jih je volja (IQ W5-40). Pri zlorabi pa se uprejo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Boss, jst bi reku (nekje sm pred ?asom sli?u te utemeljitve), da v nov avto / motor nima? kaj vlivat, razen odgovarjajo?ega (po vseh specifikacijah) kvalitetnega olja!
Pol ko enkrat pride? na 100.000 in ve?, pa mogo?e lahko s ?im poskusi?.
Konkretno sem videl slike nekaterih produktov, ki so dejansko zapacale cel motor, ventile ali pa oil pumpo, nevem, nekaj je bilo problem zaradi interakcij vseh snovi (olje + dodatek + gorivo) in dolo?ene temperature. Slike niso bile lepe!!!
RE:
1. Aditivi, ki jih jaz zagovarjam ne povzro?ajo teh te?av, saj so namenjeni delovanju na kovino in ne "izbolj?avi" olja. V uporabi so ?e 18 let in ni bilo ?e reklamacije, razen pri enem Gorencu, ki se je pod izgovorom "slabega" delovanja posku?al izogniti pla?ilu aditivu, ki mu je bil v dobri veri po?tenega sodelovanja poslan na zaupanje. Dokaz u?inkovitega delovanja je uporaba le teh v slovenskih proizvodnih podjetjih s presenetljivimi rezultati. Res je, da Japonci nana?ajo na bate protiobrabna strdstav, ki pa se, kot je bilo ugotovljeno na supertestu Mazde MX5 po 100.000 obrabil, vendar to je vse kar je za??iteno, ostalo pa je prepu??eno olju. Zakaj bi aditiv, ki ne zmanj?uje tolerance med drsnimi povr?inami in deluje s kemi?no vezavo na njih bil priporo?ljiv ?ele potem, ko nastopi dolo?ena obraba? :ne vem:
2. Zanimivo je, da lastniki Mazd z DPF tolerirajo dizel "aditiv", ki ne?eljeno prodre v karter, ne bi pa preiskusili aditiv, ki bi jih obrani pred, tudi zaradi tega pove?ano obrabo. Bodite prepri?ani, da se nafta in Gold v olju ne moreta primerjati po delovanju. Junaka ?e ?akam.
3. Glasnost dizlov pri zagonu pod 0, tudi modernih, je pa? pogojena s konstrukcijo le teh poleg tega, da je ?e vse od ventilov in drsnih povr?in slabo podmazano zaradi gostote olja, je tudi samov?ig v cilindrih nekoliko bolj neenakomeren in zato glasen, se pa zvok do kobine na -10 °C la?je prena?a in tudi zato ve? decibelov, pa tudi ?obe so bolj glasne dokler se ne ogrejejo. Sicer tudi bencinci niso imuni na glasne?e delovanje po zimi, le da je to precej man opazno, kot pri dizlih.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
To je za "traktoriste", mi ve?ji porabniki nimamo takih te?av, vsaj za enkrat ne.
Ima? samo pogojno prav. Res, da so "traktoristi" bolj ranljivi zaradi visokotla?ne ?rpalke, vendar pa tudi bencinci niso imuni na vodo v gorivu in zato se ni preve? zana?ati, "nas se pa ta te?ava ne ti?e".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Glede na to, da nekateri omenjate C5 in turbo-luknjo, vam povem, da nimate prav.
C5 nima izrazite turboluknje, ima pa pomanjkanje navora izpod 1800 obratov. Ker je naravnan na udobje, je avtomobil bolj umirjenega karakterja. Zaradi dolgih prenosov menjalnika se vozi z dokaj nizkimi obrati in tu se pojavi problem pri potrebi po naglem pospe?evanju, motor enostavno poje svojo pesem in se ne zmeni za ?elje voznika. Za bolj dinami?no vo?njo je potrebno vzdr?evati obrate nad 2000-2300 in uporabljati ni?je prenose 3., 4.,. Tako pa? je, saj C5 ni ?portnik. Je pa verjetno druga?na pesem z motorjem 2.2 z dvema turbinama, eno za male obrate, drugo za vi?je in ta je brezkompromisen.
Ko ?e navajam C5, naj omenim, da sem sre?al prej?nji teden so?olca, ki ima C5 2.0, 2003 in se je za?udil kako moj letnika 2001 in 2.2 HDI deluje veliko bolj umirjeno in se bolj gladko odziva na gas, ?eprav ima 50.000 km ve? od njegovega. Povedal sem mu, da je to posledica 007. Potem se je pohvali, da je njegov ?leper ACTROS z 007 porabil samo 2 litra olja na 50.000 km, v primerjavi s prej?njimi 15 litri in rezultat je 007 v vse ?leperje in tudi C5.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne vem kako je pri Mazdi, vendar je po navadi gretje dovedeno do zadnjih sede?ev le pri avtomobilih vi?jega razreda. Pri ostalih pa je gretje zagotovljeno s kro?enjem zraka s sprednjega dela avtomobila skozi odprtine zgoraj in spodaj. ?e nima? posebnih izvodov gretja nazaj, je edina re?itev, da preveri? kaj ima? pod sede?i in vse odstrani? tako, da lahko zrak kro?i neovirano. ?e pa so kaki izvodi na stebri?kih, preveri tesnila na prvih vratih, saj je zrak speljan skozi vrata do stebri?ka.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Evo ponovno reklama za dolo?eno firmo, ki ima statisti?no gledano najve? reklamacij na gorivo. TU Lahko preberete najnovej?o "reklamo".
Da je nekakovostno gorivo lahko drag ?pas, je razvidno iz cen sestavnih delov gorivnega sistema. In ?e enkrat opozorilo: uporabljajte aditive. Katere? To je stvar va?e izbire. In ?e to hranite ra?une za nekaj rezervoarjev za nazaj. ?e vam se zgodi kaj nepredvidenega iz?rpajte 1 liter goriva za analizo. Najbolje je, ?e bo to opravila tr?na in?pekcija, kot neodvisna in?titucija, ker bo naftna kompanija naredila vse, da bo svojo krivico zameglila. ?e v ?lanku se vidi, da se gorivo "kontrolira". Kontrola enkrat na leto, ob taki porabi goriva, kot je pri nas, je metanje peska v o?i.
Zanimiv je postopek kontrole cistern, ki pripeljejo gorivo na ?rpalko. Ali cisterna na ?rpalki miruje najmanj 20 min, da se gorivo lo?i od vode. Najverjetneje NE.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e bi se moral zdajle odlo?it med M6 in C5 ... ne vem kaj bi vzel, res ne. Oba dva sta zelo dobra, z dobro ceno, tako da ...
Re?itev je lahka, ?e si za udobje in nekoliko naprednej?i notranji dizajn je to vsekakor C5, ?e pa daje? prednost ?portni, izrazito trdi vo?nji je to M6. Kot sem ?e enkrat napisal, sem imel priliko testirati enega za drugim in prepri?al me je C5, ?eprav imam sedaj C5 (I), ki mi je delal nekaj sivih las s svojo muhasto elektroniko in bi se kmalu od od njega poslovil in s tem tudi od citroena, ?e ne bi ugotovil, da je za vse kriv slab akumulator, bi moja odlo?itev sedaj bila C5. Tako v?e?nega cocpita ?e dolgo nisem sre?al, ko pa ?e zaplava? ob skoraj neopaznem pretikanju avtomatskega menjalnika, je odlo?itev na dlani. Na isti relaciji me je M6 po?teno premikastila, skratka kljub v?e?ni zunanjosti me, ob dokaj standardni notranjosti, na splo?no ni prepri?ala. Da ne bo pomote, sedanji C5 (I) vozim zgolj zaradi udobja (dober visok sede? z vsemi elektro nastavitvami), vse drugo pa za razliko od nove C5(III), ni po mojem okusu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pri izboru avta leta gre za lepotno napako. Izbira se neko imaginarno vozilo, ki naj bi bilo v?e?no ve?ini kupcev, poleg naj bi bile tehnolo?ke re?itve, vpliv na okolje in ?e kaj... Dejansko gre za neke vrste reklamni pamflet, ki koristi prodaji avtomobilov za naprej, torej se "vplivu" denarja ni mogo?e izogniti.
Jaz bi predlagal, da se avto leta izbira za nazaj in pri tem igra najpomembnej?o vlogo ?tevilo prodanih vozil v dr?avi (70% to?k) in vpliv na okolje (30% to?k), pa da vidimo kateri je najbolj?i za SLO razmere. Tako pa se primerja nekaj kar ni primerljivo n.pr.: Audi Q5, Mazda 6, VW golf. To je primerjava hru?k in jabolk, ki ima edini u?inek u?inek reklamne narave in se uklapa v vse podobne cirkuse, "zvezde" ple?ejo, viktorji in podobne imitacije ameri?kega glamurja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne bom te?naril, vendar ta test je dokaz, da bi se temu motorju v bodo?e prilegel Gold, temu so dokaz obraba bokov batov (zguljena grafitna za??ita) in posamezni risi na drsnih povr?inah. Pa ?e nekaj je ta test pokazal, da niso novodobni dizli glede obrabe ni? bolj?i od bencincev.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kupujem monitor velikosti 22" in me zanima LCD tehnika.
LCD sem imel ?e v lasti nekaj let nazaj, bil je IIyama 19" in sem ga vrnil prodajalcu. Bil sem nezadovoljen z premo?no osvetlitvijo beline (neonski efekt) in ?e posebej s prikazom teksta. Bil je "kosmat" nekatere ?rke so zgledale kot bi bile polite z vodo. Zato sem na koncu pristal pri CRT Samsung SyncMaste 959NF, ki je prekosil CRT IIyama 21".
Torej pri LCD me zanima kvaliteta teksta, slike so ?e itak pri vse vseh relativno dobre.
Ker se tu na forumu "potika" kar nekaj strokovnjakov bi prosil za sugestije.
Lahko za?nete zdaj.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?al ni mogo?e priti do podatkov o omenjenem vozniku na legalen na?in.
?koda, da nisi prijavil takoj policiji o namernem primeru ogro?anja tvoje dru?ine. Tako bi ?e nekako imel mo?nosti, da bi lahko ?e tisti dan ukrepali in, ?e je bil pijan, bi prav gotovo lahko zoper njega spro?ili postopek, ?e ne za drugo, za alkohol. Sam prekr?ek, ali celo kaznivo dejanje, je te?ko dokazati na podlagi tistega, kar ti se je zgodilo. Mogo?e bi pomagalo da nekdo od sovoznikov posname z digitalcem, ali mobilnikom nekaj posnetkov dogajanja, ?eprav je kakovost takih posnetkov lahko vpra?ljiva. To bi lahko potrdilo va?e izjave uradni osebi, ne more? pa dan pozneje dokazati alkohol.
Samostojno posredovanje pa ti odsvetujem. Nikoli ne ve? s kom ima? posla. Tisti, ki ti je dal do znanja, da si ti tisti, ki ogro?a varnost cestnega prometa, ker vozi? po predpisih, prav gotovo nima vseh "zobnikov" na mestu in mogo?e ti je pripravljen ?e kako druga?e dokazati svoj prav.
Torej je le bolj?e, da tako stvar prijavi? , kot pa da jemlje? stvar v svoje roke, oziroma se gre? detektiva in osve??anja propadlih "slu?ajev". Tako ima? vsaj malo mo?nosti, a bo proti njemu spro?en postopek, ni pa mo?no takih "modelov" prevzgojiti, kar tako s civilno iniciativo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Gre za nekaj pomembnih izbolj?av, ki omogo?ajo zelo ?iste izpu?ne pline. Ena od teh je nov kataliti?ni DPF, ki rabi manj dodajanja goriva za povi?anje temprature. Regeneracija ne bo tako zahtevna in predvideva se enaka poraba goriva kot pri tvoji varianti, kljub 185KM in 40Nm navora.
Mogo?e bo praksa pokazala, da ni vse tako ZUM-ZUM, kot se hvalijo, vendar obeti so dobri, enaka poraba goriva, kot pri sedanji verziji 2.0 5,6 l/100km. Tudi, ?e bo 7, bo pri tej mo?i dobro.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
The RX-7's rotary engine injects oil into the combustion chamber as a part of normal operation, for lubrication purposes. As a result of this, synthetic oils should not be used. When they burn, they give off more ash than conventional oils, clogging the cats, causing buildup, etc. Also, additives such as Slick 50 are not advised. Any good quality oil that meets the manufacturer's recommendations should do.
Isto velja tudi za RX8.
Torej Wankel je po na?inu mazanja rotirajo?ega bata sorodnik dvotaktnega motorja. V izgorevalno komoro se vbrizgavajo male koli?ine olja, ki zaradi slab?ega izgorevanja ne sme biti sinteti?no. Zato imate prepisane vrste olj, ki zagotavljajo ?istost izgorevalnega prostora in sve?k.
Glede na to, da je moje podro?je obraba in aditivi sem ?e ve?krat razmi?ljal, ?e bi kateri od 007 bil primeren, oziroma priporo?ljiv za wankel in pri?el do zaklju?ka, da je edino primerna varianta C, ki je med drugim uspe?na pri dvotaktnih motorjih, kjer pri izgorevanju ne pu??a saj in usedlin v notranjosti izgorevalnega prostora, zelo ugodno pa vpliva na obrabo in prepre?uje zaribavanje, tudi v najte?jih situacijah.
?e je zahteva da se Slik in podobni aditivi ne smejo uporabljati, ker niso primerni za izgorevanje, je morda odgovor, da pa je le C varianta 007 priporo?ljiva tudi za Wankel.
Torej ?e enkrat uporabljajte olja, ki niso sinteti?na in prav zaradi tega je potrebno upo?tevati ozko izbiro primernih olj.
Poraba olja pa je obvezna, saj je le to zagotovilo, da ma?ina ne bo zaribala.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Takole,
do konca poletja se ne obeta ni? dobrega na podro?ju cen goriv. Podro?je cene bencina je ?e eno od redkih, na katerih se ?e da me?etariti in tudi na borzi zaslu?iti. Od marca do danes se je index cene neosvin?enega bencina pove?al iz 1,3 na 2,054 in ?e vedno raste. Nekaj je zaradi ugodnih znakov prebujanja ameri?kega gospodarstva, nekaj pa je stalnica poletne sezone, ko poraba goriva nara??a.
Torej ne pri?akujte cenej?ega bencina naslednjih nekaj mesecev in tudi brez pretirane jeze na Vlado, ki na ceno lahko vpliva le s tro?arino. V tako globoki krizi, kot jo pre?ivljamo to poletje pa ne morete pri?akovati od Vlade, da bo porabnikom bencina vlekla v?e?ne poteze. Zadnje ?ase je v na?i dr?ave veliko tistih, ki teh podra?itev ne bodo ob?utili, saj nimajo niti za hrano, kaj ?ele za bencin.
Morali se bomo sprijazniti, da je to ?e ena od redkih, manj ob?utljivih potez, ki omogo?a ?e kolikor toliko nebole?o medsebojno solidarnost.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani