Meni je vsecna. Plug-in hibrid je zelo zanimiva opcija (recimo ko na sihtu peljas na malco, doma samo skocis v trgovino, ...), samo me pa skrbi da bo to 40k +
To je tudi mene izredno zmotilo. Enkrat je bilo olje cca. 20l (nimam tukaj racuna), enkrat je bilo 17,20, enkrat 16 ... na vse te je se +DDV. Kar se mi je pa najbolj zamerilo je pa bilo, da cez cca 2 leti sem peljal menjat senzor tlaka v gumi. In nakoncu ko urejam placilo recejo, da so videli listek od Pelkota in zakaj ne vozim vec k njim. No ob razlagi, da je pac malo drago pa da majo kar precej drago olje, dobim izjavo: "Zakaj pa nisi rekel pa bi se kaj zmenil?". Ok vse lepo in prav ampak pac sam nisem clovek, ki bi se pogajal. Pac ce me boste nategnil enkrat, ne pridem vec k vam. Imejte ze v startu posten odnos in bo vse ok.
Tako da ocitno je servis pri mazdi precej tak pogajalski kot neka trznica na bliznjem vzhodu. Pac se mores na polno pogajat saj lahko placas tudi 50% cene.
Evo to je bila pri meni se ena od izbir. Ampak ... "Cena testnega vozila z dodatno opremo" - 37.620 EUR WAW to je pa malo kruto (sicer ok je dizel pa avtomatik, samo vseeno)
Itak to ni terenec. Naceloma je to malo dvignjena trojka Recimo Ford ima pri focusu pac Active paket. Ok saj pri focusu je samo plastika druga tukaj pa je drug avto, ampak naceloma je precej isto.
Dokler ga tretiras kot SUV pa nevemkaj se, potem se lahko ob vse te drobnarije spotaknes. Ce pa pogledas na to kot na malo napihnjeno trojko, pa postane jasno zakaj je tako
No zanimivo. Niti nisem pomislil na hladilno torbo. Ok to zna biti ql ja. Ampak kot sem rekel, sam se nisem mel te potrebe
CX30 ima dve spredaj. Eni pred prestavno rocico na armaturi in eno v naslonu za roko. Mogoce je potem edina resitev nek podalsek in speljat v prtlaznik?
Tole z 12V mi je zanimivo. V skoraj vseh testih se to omeni kot minus. In potem zacnem sam razmislat kdaj sem imel potrebo po 12V v prtlazniku .... v 17 let odkar vozim avte ... nikoli OK itak ma vsak druge potrebe. Recimo ce imas pumpo za kak sup ali kaj podobnega. Mogoce kak mini strojcek??? Ne vem, me zanima kdaj ste imeli potrebo po 12V v prtlazniku oz. kaj ste vklopili.
Za zadnjo vrsto pa razumem, da razne tabljice ali pa otroski telefoni rabijo polnilec. Trenutno so moji se pramajhni in nimajo telefona. Me tudi zanima koliko od vas ima v zadnjih sedezih vlkopljeno kaj v 12V.
Tist minus za merilec tlaka v gumah pa ja. Toj kar minus. Meni so na trenutni sestki ze 2* menjali senzor (ker ne morejo - "beri" nocejo) menjat samo matice, ki poci. Nato sem na ebayu narocil maticu in sem jo tudi ze menjal ker je bila ena pocena. Se pravi skupno 3 popravila.
Zanimivo Zena ima C3 1.2 82 konjev. Z njim smo sli na morje ter kasneje, ko je moja mazda neki protestirala (dizel pa EGR), se v toplice. Bencinar, 3 cilindri ... samo 82 konjev (pri 5750 rpm) in bogih 118 Nm navora pri 2750 rpm. Ne vem no, mi smo se cist lepo peljali 115 po AC, drugace pa po omejitvah. Zacuda smo se vse v prtlaznik spravili (2 odrasla, 2 otroka).
No razen na AC nisem pogresal neke moci ali karkoli. Da bi se pa dnevno vozil po AC pa to ni ravno to
Je pa zanimivo kako se ne more? zanesti na te review-je. Un An?e je bolj ?epna izdaja in verjetno ima okoli 170cm in ja njemu je seveda prostora dovolj. Ampak pravi ocenjevalec bo preveril kako je s prostorom tudi pri tistih vi?jih saj take predstavitve ne berejo samo ni?jerastli.
In obratno (trenutno ne najdem linka). Gledam zadnjic en review ko rece, da je voznikov sedez nastavljen za njega in zadi ni NI? prostora. Da ce zelite zadi koga vozit ne vzet tega avta ker je bolj dvosed. Potem malo kasneje pa pove da je cca 210 velik (in verjetno ene 150kg tezak)
Samo na odgovor kje se vozimo: Dnevno relacija Vrhnika - Lj Vevce
Sedaj na ti relaciji je cista loterija, vsacih prazna cesta, vcasih guzva, vcasih pa kolone. In zmer si samo zelim, da bi imel avtomatika in radarski tempomat. Kaj sele kako pomoc za voznjo v koloni.
Saj ok, potem ko si na regionalni cesti pac "ti vozis avto", samo na avtocesti pa lahko "avto vozi mene". Sploh ce je to dnevno.
Te?ko je it na manj saj v ?ivljenju se vedno pri?akuje, da ?lovek napreduje in ne nazaduje.
S tem se strinjam .... TODA! Kaj je pri avtu napredovanje in nazadovanje je precej definicija posameznika (tako kot vse ostalo). Enim je zadnja stvar, to da avto lima, da mece asfalt ven, da ima 9sec do 100 km/h, da , ...
Napredovanje je recimo, da bo voznja bolj udobnam, lazja, varnejsa. Ali pa da bo avto bolj prakticen ker bo bolj prostoren. Ali pa ravno obratno napredovanje, ker bo avto manjsi in bolj prakticen za po mestu.
Ko sem se jaz vsedel zadaj (za mojo visino prednji zic) sem imel zadaj vec kot dovolj placa. Je pa res, da sem precej majhen (171cm ). Kolega z 198 pa ze ni ravno najboljse sedel zadaj. Ni bilo neke panike, samo lahko bi bilo bolje.
Precej nerodno je na digitalnem stevcu menjat nacin izpisa trenutne porabe in preostalega goriva. OK med prikazi menjas s tipko na volanu (stevec hitrosti, razdalja pri radarskem tempomatu, info), toda za menjat tisto na levi in desni strani pa moras na glavnem ekranu it v sistem -> neki naprej -> se neki naprej -> potem tuki neki menjas med nacini. Malo nerodno glede na to da je stevec trenutno poraba samo stolpec in ne stevilka. Potem hoces dat na stevilko in je cel poseg
Za nekaj kilometrov na zecetku sem imel tudi rocni menjalnik s top opremo (avtomtik je imel samo style). Pri tempomatu je bil se 1 dodaten gumb, ki pa je potem pri avtomatiku. Neki za pomoc voznje v koloni. To na zalost nisem testiral in me zalo zanima kako deluje (ne predstavljam si ravno na rocnem menjalniku to).
Omejitve hitrosti, ki jih prikazuje so tko no ... v vecini primerov ok, kdaj pa falijo. To sem opazil ze pri starsih na mazdi 3, da ponekje omejitve ne klapajo.
Na YT so nekateri imenili slabost HUD-a, da se trese. Meni se ni niti malo zdel da bi se karkoli treslo. Se mi je zdel kot pribit trdno na sipo.
Zanimivo je bilo, da meni (ker sem navajen iz trojke) je bil sam sistem precej domac in sem se takoj znasel. Medtem, ko kolega, ki se ni uporabljal mazdinga sistema je bil kar precej zmeden v zacetku. No od LJ do Vrhnike se je ze privadil. Tako da ocitno je sistem ok in se ga hitro naucis.
Vcer sem imel CX-30 skyactive-g avtomatik na testu.
Res je kar pravijo. Avto ni za divjat. Pac 122 konjev, da od sebe nekako to kar se pricakuje. Ampak kot sem ze rekel, za moj stil voznje je super. Tudi ce sem hotel "malo" vec od njega je pac bilo v visjih obratih in se je drlo. Avtomatik se mi je zdel cisto OK oz. tak kot sem pricakoval. Nekako se mi ni zdelo, da bi se kdaj izgubil oziroma da bi kdaj cudno prestavil. Se mi je pa cca. 2* nepricakovano i-stop vkljucil. Recimo, ko sem pocasi vozil proti krozicu se je kar vkljucil in potem ko sem dodal gas prec izkljucil.
Glede i-stop. Naprom mazdi 3 (2016 letnik isto skyactive 120 konjev) se mi je zdelo da res precej bolje deluje. Bolje v smislu manj opazno. Se mi zdi da v stari trojki bolj potrese in bolj obcutis ponoven vzig. Tukaj pa nekako sploh nisem opazil, da se je avto ugasnil in nato ponovno vzgal.
Torej ... po testni voznji mi je avto samo se bolj vsec. Sedaj malo finance pogledat kako in kaj. Ce bi padla akcija kot je za trojko brez obresti, bi bila odlocitev precej lazja.
P.S. V salonu na celovski je bila machine gray. Precej lepsa kot rdeca
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni je vsecna. Plug-in hibrid je zelo zanimiva opcija (recimo ko na sihtu peljas na malco, doma samo skocis v trgovino, ...), samo me pa skrbi da bo to 40k +
Povezava za deljenje
Deli na druge strani