Tomo, potem ti je isto, da vzame? letnik 2009 ali naprej. Glej predvsem 2.2 motorje, drugo pusti na miru, ?e jemlje? dizla. S tem ni te?av, 2.0 motor pa je svoja zgodba. ?e ma? sre?o ok, ?e je nima?, pa si najebal
Sava Eskimo HP2 ni na voljo v XL, tako da odpade, pa ?e v mokrem o?itno res niso neki ok. I??emo naprej. Zgledam, da bo padel kak Conti al pa Dunlop za na Mazda5, nimam kej za ?parat na avtu, kjer se vozijo otroc notr pa mami...
Ewo, bil v Klagenfurtu pr treh vilkanizerjih in noben ?e ni sli?al za te gume, a na nem?kih testih, ki jih vsi kopirajo, so vedno v TOP 5. O?itno so res v prodaji samo v Nem?iji. Kdo ve kaj ve? o tem?
In zdej vidim, da sem ?e enkrat odgovoril. Jao, demenca me daje.. sory
Ewo. Sem kar malo ?okiran. Bil sem pri treh vulkanizerjih in noben ni ?e sli?al za Esa-Tecar gume. Zgleda, da se prodajajo o?itno le v Nem?iji. Na testu so pa zato, ker na?i tko al tko le prevedejo nem?ki test
Se ?e popravljam. Nem?ka znamka. Bom jutri, ko sem v AVT, malo povohal pri lokalnem vulkanizerju, mimo katerega se peljem, koliko bi tole pri?lo v dimenziji 205/55/16 za mojo 5ko. Pa da vidmo
Ja, sej MOMO gume v Italiji so tut na voljo, sam kolikor sem gledal teste in na tyrereview.com strani niso ?a? ne?to
ESA Tecar je kolikor jaz vem guma, ki je ?vicarskega porekla in je neka ?torija, da jo delajo po nekih priporo?ilih njihovega AMZS v ?vici in je vedno dobro ocenjena skoraj povsod. Sicer ne zmagovalka, je pa vedno v top 5, s ceno pa 20-30% pod ceno zmagovalcev. Samo ?udno mi je, da jo pri nas ?e noben ne uva?a? Aja, ?e sem ?torijo narobe povedal, naj me kdo popravi
moja bolj?a polovica je imela 3ko CE 1.4, letnik 2005. Avto je bil avto, kateri ti je ?el v bistvu kr mal na jetra, ker ni hotlo ni? kaj crknit. Sej niti nima, ker nima ni? kej opreme notri. Ketna mal ?klopo?e ko je mrzla, drga? ni blo nekih te?av, poraba ?ist odvisna od noge. Tank je 45L, jst sem naredil z njim med 500 in 580km, moja je nardila tut 700km. Je res, manjkal mi je navor, mo?, in pri meni je vedno pela v vi?je vrtljaje. Pelje se druga?e skozi ovinke super, prostora je veliko, ima pa seveda kot ostale mazde teh letnikov zna?ilne te?ave z rjo, predvsem obrobe, pragovi, pa ?e kje se najde. Ja, pa 1.4 motor zna kar pit olje, 1-2 lita ina interval. Nov seveda ne, rabljen pa pitaj boga koliko.
Druga?e je bil avtek fajn za pelat, smo ga pa menjali za Mazdo5, ker smo rabili ve? placa in dizla zaradi veliko km.
Dala sva jo notri, se pa prodaja na temle naslovu:
?e bi te zanimala, lahko povem, da ima porihtano rjo na obrobah pri zadnjih kolesih, notri je kot nova, pred dobim letom in pol so bili menjani komplet spredaj in zadaj diski in plo??ice, alu feltne niso ni? kaj butnjene in so ravne, na avtu so Bridgestone Blizzak gume, ki so bile vo?ene eno dobro sezono. Tko da, ?e te zanima, zna bit tale avtek kar zate in mi je kr mal ?al, da se ?e pol leta tkole prodaja. Draga? bo? moral pri nakupu tele edino menjat tesnila na motorju, kar naj nebi smel biti problem, pa tut ne bo ve? pila olja. Sedaj ga kak liter pa pol na interval, kar ga verjetno vse - to so me vedno svarili na servisu, da nej to spremljam pri tem motorju. Ostalo je porihtano na tejle, tut brisalci so bili lansko leto novi, redno je bila ?i??ena in vzdr?evana, servisi na 15.000 km.
Edino, kar me je na tem oglasu zmotilo, je km, saj jih je imela 172, ampak garnatiranih, ko smo jo dali notri. Tudi ni imela servisne knjige, je bila pa garant servisirana na AC ?erbinek Maribor ter nato pri mojemu kolegu na ACosmos v BTC Ljubljana, a nismo pisali RDC-ja niti knjige, saj je bil ?e stari avto. ?e te pa ?e kaj zanima, pa kar na dan z vpra?anjem
Hja, treba bo kupit po?asi zimske gume. Na 6ki bodo Dunlopke ?e letos zdr?ale, na 5ko pa gredo nove 16ke. Kaj kej priporo?ate? Sam se obra?am na Dunlop, Continental, Bridgestone, Nokian. Va?e izku?nje?
tkole. s 5ko in 6ko na Sava UHP 2 sem sedaj naredil v parih mesecih cca. 15000tkm. Lahko re?em, da so dober gume, mogo?e imajo vodljivost oz. filing na volanu iz cesti??a malo manj oster kot pa jih je imel Dunlop Sportmaxx RT, na?eloma pa me to niti ne moti, saj sem se za?el malo bolj umirjeno voziti po radarju, ki me je ujel na 210km/h po AC. V mokrem se dobro dr?ijo, poraba je solidna, na suhem pa tudi, tako da nimam pripomb Priporo?am. Bomo pa videli, kak?ne bodo naslednje leto po zimovanju. Fingers cossed !
Lej, brez veze komplicirat. Konec koncev naredi slede?e. Kupi z 18kami, kupi zimski komplet z 16kami in se vozi poleti na 18kah toliko ?asa, kolikor ti bodo zdr?ale. Pol jih pa vzame? dol, proda? ?ez 4 leta samo feltne za 200-300?, menja? letne in zimske na 16kah in si re?e. Simpl as that Pa te bo najmanj stalo
ewo. z petko sem naredil z Intensami UHP 2 zdej cca. 3tkm in nimam kritike. ?eprav naj bi bila bolj performance guma ima po filingu mal mehkejse bocnice kljub xl verziji in na petko prov lepo pa?e glede na vo?njo. v?eraj sem na 6ki zluknjal eno dunlopko sportmaxx rt in sedaj dal danes tut na 6ko sava intensa uhp 2. prvi obcutki so ok. bolj udobna kot dunlopka
Mel sem nadomestno M6 2.0 benz en teden, delal z njo cca. 300-500km na dan in glede na to, da sem navajen dizla, je bla ta sicer konkretno manj ?ivahna. Sej k sm jo stisnu na 6k rpm je dala neki od sebe, tut zvok, edin cagar za benz je ?el pa rapidno proti nuli Po 10L je nisem vozil, je bla pa AC vedno nad 160kmh, ve?inoma 180 s pospe?evanji
dobu par informacij iz zanesljivih virov. 2.2 komot remap na 200km, nebi smel bit ni? narobe, ker je ?ist drug DPF in sistem kot na prej?njem RF motorju in DPF. za 1.6 je mal bolj ob?utljiv, sam na?eloma tut nebi smel bit kej hudega. hm, zdej bodi pa pameten...
Jures tnx. Si mi dal mal za mislit. Edina razlika k jo vidm je ta da ste vsi chipiral RF motor k je mel tut drug sistem DPF kot ga ma Miriaika. Misls da to ma kako vezo?
Sm se zmotu. 1.6 dajo na 135, 2.2. pa neglede na za?etno osnovo na 200. Ne vem. Sklepam da je v tem primeru le elektronika druga al kaj? Turbina in vse ostalo je isto?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tomo, potem ti je isto, da vzame? letnik 2009 ali naprej. Glej predvsem 2.2 motorje, drugo pusti na miru, ?e jemlje? dizla. S tem ni te?av, 2.0 motor pa je svoja zgodba. ?e ma? sre?o ok, ?e je nima?, pa si najebal
Povezava za deljenje
Deli na druge strani