?e zdej ma gor gume srednjega razreda, k ga bo pa kak taprav kupu, bo pa takoj na nexenu prstal hahaha...je sicer lep tale ameri?an, ampak znotraj pa plastik fantastik da te groza!
Meni se je noter zdel soliden, res pa da nisem ob?utljiv na razne spoje kot kaki Audija?i. Sploh pa dobi? zraven to, kar presti?ne znamke ponujajo kot dodatno ekskluzivno opremo (npr. vzvratna kamera, HUD itd.).
Letnik 2010, pa ga ?e drugi lastnik prodaja... Gotovo ne zato, ker je nadpovpre?no zadovoljen, pa bi rad osre?il ?e druge...
Ja, pomoje je ?e rabljenega kupil v ZDA pa je upal, da ga bo tu lahko naprej prodal Sicer sem vozil enega z ro?nim menjalnikom in je avto res ultra udoben (proti pri?akovanjem) in fajn za vozit, zamerim mu pa porabo in prostor za noge pri zadaj sede?ih.
Ta EVO edi?n je pa rahlo preve? na?i?kan; ne more? met rde?ega avta pa roza dodatkov v notranjosti Druga?e pa bi brez likalne deske zadaj izgledal prav kul.
Ja ta je dobra, tle pr nas u Cerknc je bil eden s tablco k je men osebno uglavnm je imel KK grb KKKKKK(ne vem ali je bilo na zadnjem mestu 5 ali 6 "K"jev), skoda k fotke nisem naredu, aja furu je pa Reno Laguno,... LoL
LP
Tega sem pa jaz ?e tudi videl ?koda dnarja za tako "izvirnost"
Mene spet poraba zafrkava Ko sem zadevo dobil iz Pelkovega servisa in je nastavil ventile, je delalo vse super, porabo sem imel pa okoli 6.6 do 6.7 litra dizla/100km (prete?no avtocesta). Potem pa foter prinese neki tester XTF (extreme fuel treatment) domov, ker mu ga je dal neki kolega. In jaz se odlo?im, da zadevo sprobam, ker so obljubljali ?ude?ne prihranke pri porabi. Seveda sem pred tem pogledal po netu in mnenja so bila tako ZA kot tudi PROTI, ampak, da ne bi govoril na pamet... Zadevo vlijem v tank in odpeljem iz bencinske ?rpalke na Lukovici proti Trojanam. Po BC-ju mi za?ne poraba takoj nara??at za 0,1l na pribli?no 2-3 kilometre. Pri Blagovici sem ?e pri?el na 7.3l! Pri?gala se je tudi lu?ka za motor. Sicer gre avto normalno, brez posebnosti. Zadevo povem fotru in re?e, da je treba ?e 2 testerja vlit noter, potem pa za?ne poraba kao padat. No, pa probajmo. Do naslednjega tanka je rumena lu?ka za motor ?e ugasnila, porabo sem pa imel (prera?unano na roke in po BC-ju) 7.2l/100km. Vlijem novega noter pri tem pa ugotovim, da je tretja vre?ka (tester) strgana. Takoj ko speljem iz bencinske ?rpalke na avtocesto, resetiram BC in ta mi za?ne kazat povpre?no porabo 14l/100km, ?eprav je re?im vo?nje ostal isti. Potem sicer za?ne padat in se ustavi na 7.3l/100km (vmes se mi ponovno pri?ge lu?ka za motor). Ko grem tankat in prera?unavam na roke, pridem do istega rezultata. Potem, ker se je 3-tja vre?ka te smrdljive vsebine predrla, sem naprej vozil brez tega dodatka. Ponovno grem tankat, resetiram BC in spet poraba 14l/100km, nakar je za?ela padat in se ustavila pri 7.4l/100km. Grem tankat naslednji? in tudi na roke isto izra?unano. Se zapeljem do Pelka, ki ugotovi, da je napaka bila na EGR-ju. Zadevo resetira in pove, da se naj oglasim, ?e lu?ka ponovno zasveti. Zdaj ?e nisem uspel prit do bencinske ?rpalke, ampak ?tevec za gorivo se je ustavil na polovici in mi sporo?il, da imam ?e za 350km goriva (prevozil sem jih pa ?e enkrat toliko). Na?eloma je ?tevec pri?el na polovico pri okoli 400km. Sedaj mi ka?e povpre?no porabo 7,7l. Skratka, vedno ve?. ?tudiram, kaj bi bilo za naredit. Najverjetneje bom ?el ?e do Kozmosa, da zadevo priklopijo na tester in povejo svoje mnenje Skratka, nobene take pheezdarije ne vlijem ve? noter...
moras sprostit sklopko pa das v ler in pol ponovi vajo, nc na silo, ker pol je rezultat to kar si opisal...se mi je parkrat zgodilo s staro 6-ko in mogoce 2 krat z miato
Jap, to se tudi meni dogaja. Dam v ler, spustim sklopko in ponovim postopek. V drugo gre vedno. Podobno obna?anje sem opazil na Peugeotu 206 in fotrovem Avensisu (sklopka nerada zagrabi, ?e je kak?en tepih v bli?ini). Sem se pa zadnji? spet malo peljal z mojim Svetskim avtom (Mondeom MK2) in nisem mogel verjet, kako prijetno gre menjalnik med prestavami. Nobenega trdega pretikanja, nobenega zatikanja. Kot da bi ?e sam vedel, kam mora it. Tudi vzvratno.
Sicer pa se mi je najbolj trd zdel menjalnik v novem Camaru. Kot da bi pretikal prestave na starem IMT-ju. Pomoje po 500km desno roko bolj nabilda? od leve in potem si vsakdo lahko misli svoje...
Vsaki dan bolj ugotavljam, da niso samo na?i politiki krivi za tako stanje kot je v dr?avi, ampak celo mi sami. Zato ne bo nikoli bolj?e. Da razpredem zgodbo; gledal sem eno M6 2.0 kak?ne 2-3 tedne nazaj, ki se je prodajala na avtonetu za 3.650?. Je ?e face-fitana, 240.000km, zelo lepo ohranjena... in potem so jo prodali ?e preden sem jo uspel videt. No, v zadnjih nekaj dneh opazim enak avto, ki se spet na avtonetu pri drugi firmi prodaja za 5.250? s "SAMO" 180.000km. Prosim prodajalca, ?e mi da ?tevilko ?asije, kli?em na Kozmos-a in kaj ugotovim? Da gre za isti avto, ki je imel zadnji servis opravljen 14.12.2012 pri 237.000km! Ima kdo kak?no idejo, kaj se lahko v tem primeru naredi? Dokler bomo okoli prina?ali drug drugega, bo stanje v tej gnili dr?avi samo ?e slab?e...
Jaz mam tudi raj?i Union kot Zlatorog, zato ga tudi ve? spijem.
Sigurno no?em, da postane kronik. Ampak tak je; ?ena si zatiska o?i, ko mo? pije in dohtarju re?e, da sicer pije bistveno manj ali skoraj ni?. Isto je na forumu (posebno VW-vem); vsi pravijo, da njihovi pa pijejo manj. Jaz vsaj priznam, da je moj spil preve? in da je zdaj na rehabilitaciji.
Evo, zdaj pa imam spet eno drugo pesem; sem jo tankal 2-krat na Petrolu (prej zmeraj na Shellu) in poraba je padla za ve? kot pol litra na 100km. Torej, ?e sem prej imel 7,2 - 7,4l, imam zdaj 6,6 - 6,7l po pe? ra?unanju. Stil vo?nje je enak. Go figure
wv oziroma vsi nemci imajo visjo hitrost medtem ko pa
Vmesni pospeski so pri mazdi boljsi. Js sm se veckrat pomeril z bmw 525d tudi eno generacijo starejsi pa me je pri koncni prehiteval medtem ko pa vmes sm bil js zmeri spredi.
Da Ne bom OF
Danes sm po dolgmu casu spucal avtu itd.
Ja, to je verjetno ?isto odvisno od prenosov. Ali so delani, da razvijejo kon?no hitrost ali pa da imajo najbolj?i izkoristek pri pospe?evanju. Jaz sem z Mondeom 1.8 (bencin, 115 konjev) lahko normalno dosegel 200km/h po GPS-u, z Mazdo se pa moram namatrat, da prilezem preko 190 pa ima 5 konjev ve?. Ampak, to so izredne razmere, na?eloma avta niti ne poganjam do takih hitrosti. Tako, da mi je itak vseeno - va?no je, da je zadeva pro?na.
Hehe bravo , si me prebral, ko sem omenil 6 litrsko ma?ino - to?no tega sem imel v mislih.
Jaz sem ga z zelo previdno vo?njo spravil na 17 litrov ?e ga pa goni? pa pride proti 30-tim. Ne vem, kaj dela tisti famozni sistem odklapljanja cilindrov... Ampak tudi to te ne rabi brigat, ?e ?ivi? na pravem koncu sveta Ali, ?e ima? dovolj sredstev na ra?unu, da se s takimi malenkostmi ne obremenjuje?...
a se spremeni v tarsformerja ?e se ne so JAJCA
Mislim, da so kar JAJCA
Sem prepri?an da je vsakemu kar nekaj stvar bolj pomembnih stvari v ?ivljenju kot poraba avtomobila. OK sej, pa? je tema, se pove mnenja, in je pa? debata kot debata....samo po ve?ini se gre v neka faking dokazovanja in prepucavanja, skoraj vrat na no? ipd., ra?unice, kar je pa totalno bolano. Konec koncev vsi norijo, debatirajo, koliko pri?parajo....na koncu pa na drugih stvareh spu?ijo 5x ve? denarja.
Temu se re?e "prerazporejanje sredstev". ?para? na stvareh, ki ti ne pomenijo veliko, da lahko iracionalno tro?i? na stvareh, ki se jim ne more? upreti. Dejansko je vsako ?paranje nalaganje sredstev v nekaj druga. V primeru, da na kaki nujni zadevi ne more? pri?parat, si potem tudi teh nepotrebnosti (razvajanja) ne more? privo??it V ?ivljenju pa nam gre ve?inoma za u?itek in manj za nujo.
a seveda, recimo teli ni ostalo za obleke, ker je mogla dat vec casha za bencin
Zdaj mi je jasno, zakaj so na?e babe tak odete... Te mlin?ke bi blo treba prepovedat.
Jaz se nisem, dokler nisem postal brezposeln Zdaj pa, ?e je razlika 0,8 litra na 100 kilometrov, bi lahko pri?paral 7? na tank... Sploh glede na to, da naredim vsaj nujnih 30.000km letno. Pomoje bi vsaj za 2 redna servisa noter dobil...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni se je noter zdel soliden, res pa da nisem ob?utljiv na razne spoje kot kaki Audija?i. Sploh pa dobi? zraven to, kar presti?ne znamke ponujajo kot dodatno ekskluzivno opremo (npr. vzvratna kamera, HUD itd.).
Ja, pomoje je ?e rabljenega kupil v ZDA pa je upal, da ga bo tu lahko naprej prodal Sicer sem vozil enega z ro?nim menjalnikom in je avto res ultra udoben (proti pri?akovanjem) in fajn za vozit, zamerim mu pa porabo in prostor za noge pri zadaj sede?ih.
Ta EVO edi?n je pa rahlo preve? na?i?kan; ne more? met rde?ega avta pa roza dodatkov v notranjosti Druga?e pa bi brez likalne deske zadaj izgledal prav kul.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani