Prijatelj, vem jaz to in 2000€ za baterijo je kar precej.
Na teh 400-500.000 dodaj še najmanj 200.000km podlage.
Vem, folk ne bere navodil in zadeva se pregreva ; zato pa določeni modeli nimajo funkcije gretja zadnjega prostora za noge in sedežev, pri nekaterih pa se ta višek toplega zraka usmerja v gretje zadnjega stekla tako kot se je pri legendarnih vozilih z motorjem zadaj kateri niso imeli omenjene funkcije (fičo, hrošč, R8, Tatra, ...).
Honda Insight, ki je še iz prazgodovine :), daj povej resen primer avta.....ravno zadnjič sem na uradnem servisu pri Seliču preverjal malo, in pravi, da so imeli oni res v svoji zgodovini celo 1.okvaro pri Insight.u, torej ima pač tvoj kolega smolo, kot mnogokdo pri nakupu novega, starega ali kakega drugega vozila.....na enem primeru delati dramo je brez veze.....
Ja, vsak določen model vrže slabo oziroma dobro luč na celotno znamko in njeno modelno paleto.
Računica je da se hibrid izplača oziroma pride njegova pozitivna lastnost na plan v kolikor delaš mestne relacije oziroma je vozilo stalno v pogonu (taxi in razne dostave ; prvi pri nas so imeli Priuse leta 2005 v bivšem podjetju Rumeni Taxi kateri se danes prodajajo. Priusi so znani po cekovanju baterij in slabih plastikah.
Ja hudič bodo te hibride kateri crkujejo kot po tekočem traku, saj pri nas rekdokateri obvlada popravilo in je potrebno čakati na rezervne dele. Mislim pa da nikoli ne bodo dosegli popularnosti v ostalih segmetnih kot so pravi terenci, dirkalniki in vozila za daljša potovanja, ampak bo to ostalo le med urbanimi oziroma mestnimi vozički.
Pa vprašanje koliko je ta CX30 kaj praktična pri vleki prikolice, saj današnji SUV in podobni križanci niso več delovni konji.
Pa te Golfovci in Pasatovci oziroma pasavci stalno na mobitelih in vozijo počasneje ker čačkajo po aplikacijah in s tem delajo netekoč promet. Včeraj na Tržaški iz smeri centra prazen levi pas in polen desni ; zakaj? Tip v Octavii stalno čačkal po telefonu in naredil zastoj ker je peljal 40 namesto 60km/h in so ga vsi prehitevali po desni, pa še mestni avtobusi, smetarji in ostali ustavljajo na 300 metrov ; zaradi takih potem porabiš še več za pot ker ne zna brez aplikacij in voziti dinamično. Druga zgodba pa je varnostna razdalja katera je večini žal nepoznana.
To lepljenje na zadek in varčevanje je vsakodnevnica, samo jo večina od vas žal ne vidi.
Danes je bil najbolj smešen tip z i3 ko je od Velikih Lašč do Škofljice delal kolono in se cjazil brez gasa da bi prišparal na polnjenju. Dokaz kako so zadeve nepraktične in moraš računati kako dolgo in hitro boš prišel nekam. Za Sabino Gosenca in podobne so taki vozički da se še malo pokažejo.
To pač ni športnik, ampak ima še vedno terensko genetiko, pa čeprav ni pravi terenec ; gre bolj za dvignjeno šminko katera je zadnja leta v modi. Kompromis je tu pač pri pospeških in v tem da ga moraš goniti če hočeš normalno funkcionirati in prehitevati.
Edino če imaš viš€k in doma narejeno polnilno postajo.
Najbolj smešen je en tip iz Višnje Gore kateri ima kabel tik ob glavni cesti in z njim polni Opel Ampero ; dosti je tudi priklopov na črno. Vprašanje kaj bo pa ko bodo začeli omenjeni električni tok višati.
Po radiu lepo opozarjajo da naj se ne ustavljajo, si ne ogledujejo in ne fotografijo po nepotrebnem saj to povzroča dodatne zastoje in pride lahko do dodatne in več nesreč. Ampak narod to veselo počne še naprej oziroma ga nič ne izuči.
Da ne govorimo kako vsi rinejo tako na AC kot v rondojih v kontra smer ter se prerivajo preko zapornic oziroma ramp.
Komentiram lahko menjalnike, ko sem popravljal sem se zadevi posvetil in menjal del ki je bil v okvari. Glede starodobnikov, moja mazda bo ziher, če prav vzdrzuješ avto se da.
Drugače pa tako kot ev clinica je ena izmed firm, ki popravlja zdeve ne menjuje sklope, torej se da tudi pri električnih vozilih.
Te delavnice katere omenjaš ne bodo nikoli povsem zaživele razen v rokah parih entuziastov.
EV so mišljeni samo za kratke razdalje ter brez klancev in ostalih ovir in so mišljeni bolj za bahanje, a v resnici še bolj obremenjujejo okolje ter delajo zastoje v prometu. Samo poglej koliko Teslovcev se cjazi po cestah izven naselja ko gledajo koliko imajo še dosega, da ne govorim ko en tip polni Opel Ampero tako da mu kabel visi na cesti, ipd...
Danes je moderno da se pokažeš kako si prijazen do okolja ter med polnjenjem kofetkaš ter utrujaš ostale z zgodbicami koliko si prišparal, a v resnici nimaš za burek.
Kaj ne dojameš da so minili časi ko ne moreš več sam menjavati žarnic in ko se večini ne da več menjati samo delček ampak samo celoten sklop oziroma je cilj samo en naravnan na sistem kupi-zgoni-zavrzi ?
Povej mi katera zadeva oziroma koliko vozil narejenih po letu 2004 bo dočakalo status starodobnika? Niben, saj jih večina že leta 2012 zgnila in povsem razpadla. Sosed ima Golf VII pa ga bo kmalu dal na odpad ker se mu ne da z njim ukvarjati ker crkuje že vse od motorja, ta mesec se je razcvetel, turbina žvižga, itn... pazi to : igranje golfa je drag šport v kolikor nimaš sponzorjev, imaš pa Toyota Corolla letnik 1991 s statusom starodobnika kateri ima blizu 500-000km pa se peljaš povsod. Pa ni daily driver ampak se z njo vozikam vsakdan! Te električni pa bodo čez par let polnili odpade.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Subvencije pač ne boš dobil ker nisi v pravi stranki in gibanju. Več informacij ti bodo povedali legebitrovci.
Ne spreglej pa tega znaka z dopolnilno tablo v Savinjsko-Šaleški dolini :
Povezava za deljenje
Deli na druge strani