... Res so dobri proizvajalaci, vsi po vrsti, povsod sami zasloni, ampak da bi ti dali pa nekam opozorilo DPF regen to pa ne, ker potem bi vedel kdaj se izvaja in bi se marskido peljal ?e tisti krog okoli hi?e, da se regeneracija uizvede in je ne prekine, tako pa jo velikokrat prekinemo in s tem delamo ?kodo in na koncu stro?ke.
Vsaj en proizvajalec je to v preteklosti imel (ne vem kateri), pa so ?e ti potem opustili, ker so vozniki raje ?li s "te?avo" na servis, kot pogledali v navodila.
In ?e se regeneracija prekine ni ni? hudega - se bo ob naslednji izpolnitvi pogojev nadaljevala.
Pomurska AC naj bi bila tako ozka, da, ob dveh stoje?ih kolonah, gasilci ... nimajo prostora priti mimo. Tudi to bi lahko bil razlog, da so snemljive ograje (in znaki) tako pomembne.
Ni samo pomurska taka. Enaka situacija je na gorenjski AC mimo Jesenic, pa na AC/hitri cesti skozi Vipavsko dolino, pa ?e kak?en odsek bi se verjetno na?el.
Nekako tako ja vsaka ?ola nekaj stane ,sej sem po kak?nem mesecu dni ,zvedo da je napizdo ?e ogromno ludi.Ampak tak kot vedno policija ni? nevelja tukaj,tak da bomo enkrat ko se spozabi na vse ,?li skolegi gor pa mu vse zobe razbili ,druge opcije ni .v mb se vse zve in ?e vemo ki je doma ki se dru?i kira mu je punca vglaunem vse ,?e ne ge pa? zlepa bo pa zgrda .
Sej za km lahko dobi? potrdilo koliko jih ima realnih,ampak te?ko mu lahko doka?e? da jih je on zbiu ,pa ?koda ?asa da hodim po sodi??ih pa dokazujem ,bol?e so ?e vseeno batine
Ni policija za to, da bi ljudi varovala pred njihovo lastno neumnostjo.
Sigurno, me?e pa slablo lu? na znamko. No tisti, ki vedo kako in kaj, najbr? ne nasedejo, grem pa stavit da je taka izjava oz. dose?ek odli?no izhodi??e za gostilni?ke debate...
8L jim je na testu pokurila 2.5l bencinska verzija, sicer brez 4wd. Razen, ?e skyactive tehnologija bolj deluje na bencinskih motorjih.
Ali pa me?e slabo lu? na medij. Ker ?e nekoga avto resno zanima, ga gre sam sprobat. In ko vidi, kak?na je dejanska poraba, testov tistega medija ne jemlje ve? resno.
mazda mi je top v razredu in zafira v svojem, med seboj jih nima smisla primerjat...
glede prostora,
kov?ek ?e imam, je pa res da mi ga na zafiri ni potrebno ve? uporabljati ( odpade ?umenje in ve?ja poraba ?e ga ima? dlje gor), je pa stvar taka:
1. 2 otroka ( k sre?ki smo se vozi?kov in podobnega re?li)
2. + pes boxer kateri ima doma narejen box ?ez cca 1/2 prtlja?nika, ima pa 7 let in te?ave tako da ne vem koliko ?asa bo ?e
3. + mama je invalid in ob?asno damo v avto ?e njeno hojco
4. kampiramo redno
Potem si navajen, da s prostorom ne razmetava?.
Sicer ne vem kak?ne prostorske mo?nosti ima? niti kako se tvoj kov?ek montira na avto, a pri meni je kov?ek gor samo takrat, kadar ga potrebujem. Tudi nosilci niso na avtu po nepotrebnem; prakti?no gredo gor in dol s kov?kom (uporabljam jih samo za kov?e, ne kolesarim ipd.)
?e nebi bilo psa, bi rekel da so pomisleki (ob uporabi kov?ka) odve?; tako pa ne vem. Jaz imam 4 kg "zverino", ki se vozi z nami v kabini.
Edina dilema je ?e prostor. Moram ?e prespati, kajti dodati moram cca 9000? ( ?ustva bi, glava nekako nebi) in dobim prakti?no enako zmogljiv avto, pribli?no enako udoben, le voznost mazde je bolj?a( ampak zafirina glede na zasnovo je tudi zelo ok) in manj prostoren avto. In z zafiro ni ni? narobe, dela kot urca.....
Glede prostora je tako: ve? kot ga ima?, ve? (nepotrebnih) stvari vozi? s seboj. In je seveda stvar navade in/ali razvade. V prtlja?nik Mazde6 ne bo? spravil toliko stvari, kot v Zafiro, to je jasno. Lahko pa si omisli? primeren stre?ni kov?ek in ima? zadevo pokrito.
Imam kolega, ki je mu je bil pri dveh pred?olskih dekletih A4 z velikim kov?kom premajhen zato ima sedaj C8 - pa hodijo v apartmaje.
Jaz sem s pet?lansko dru?ino hodil kampirat v Mondeu in Cromi, seveda s kov?kom, pa nam ni ni? manjkalo (s tremi skoraj odraslimi otroki). Odvisno je ?esa si navajen in koliko si se pripravljen prilagoditi. Lani sem izbiral med Passatom in Mazdo6; ker mi prostor ni bil ve? zelo visoka prioriteta, je bila odlo?itev za Mazdo la?ja, kot bi bila sicer.
?e pod "dinami?no vo?njo" razume? tudi izklop ESP-ja, da ti pusti avto postavljati po?ez, se strinjam, dokler se pa dinami?no vozi z vklju?enim EPS-jem je tudi avtomatik dovolj. Ro?ni ima prednost ko gre za zaviranje z motorjem pred ovinkom in prej za?ne pospe?evati.
Sam nisem sposoben menjati tako hitro kot samodejni menjalnik, sploh pa si z ro?nim pri pospe?evanjih nikoli nisem upal tako visoko zavrteti motorja, kot to naredi samodejni menjalnik, ki gre do rde?ega polja.
sva ?e dva, ker imam isto mnenje.... pa ne da je DSG ali automatic slab, dale? od tega samo se vidi, da ne "vidi" na cesto in ne zna ocenit situacije ter se ji prilagodit. Ko bo to enkrat urejeno pa res ne bo ve? nobenega plusa ve? pri ro?nem menjlaniku.
BMW 7 in Rolls-Royce (ista hi?a) imata samodejni menjalnik ?e povezan z GPS-jem oz. navigacijo, tako da prestavita navzdol pred klancem, ostrim ovinkom in podobno.
Potem mora? pa Mazdo kupit - nima S-ja in se prilagaja vo?nji.
?eprav, kolikor imam izku?enj, tudi DSG kar lepo odreagira tudi v D-ju, je pa res da desne noge ni za ?parat. S je uporaben predvsem pri vo?nji navzdol - tam Mazdina logika odpove in takrat pride prav levi "uhelj" pri volanu.
To dr?i, opa?am pri ?eninem Polu 1.2TSI; ampak DSG vsaj pri pospe?evanju prestavi navzdol, ne pa da poslu?a? kako VAGi z ro?nim menjalnikom napol crkujejo, ko se ?ez grbine vozijo v tretji ali ?etrti.
Pa vendar obstajajo tudi nepravilno in nekorektno vodeni postopki in tedaj je fajn, da ti na pomo? prisko?i strokovnjak tega podro?ja, se strinjate? Kar je ?e potrebno poudariti, da imajo ni?elno toleranco do vo?nje pod vplivom alkohola in drugih prepovedanih substanc. To se mi vsekakor zdi po?teno.
Se povsem strinjam.
Bistvo, ampak prav zares bistvo vsake demokracije je brezhiben pravni postopek. Vsako arbitrarno odlo?anje vodi v dvojna merila itd. Tu ti dam popolnoma prav. Res je tudi, da ima? vso pravico se na prekr?ek prito?iti in zaradi postopkovnih napak zmagati.
Pravno in demokrati?no je vse pravilno - med kolegi je pa svinjarija.
In zato ker ima ARAG ni?elno toleranco do alkohola so pa dobri? WTF
Ko bo? zbil otroka v naselju (upam, da brez trajnih posledic), bo otroku popolnoma vseeno ali si ga zbil zaradi predolge zavorne poti kot posledica previsoke hitrosti, ali si ga zbil zaradi slab?ih reakcijskih sposobnosti zaradi pijanosti.
?e zadeva konkretiriziram in omejim na svoja 2 osebna primera, je ?lo pri prvem za to, da mi je medob?insko redarstvo na dom poslalo fotografijo vozila in navedlo kr?itev (nekoliko prevelika hitrost znotraj naselja), medtem ko voznik pa s fotografije ni bil razviden. S pomo?jo odvetnika ARAG-a smo dosegli, da mi globe ni bilo potrebno pla?ati in je bil postopek zaustavljen. (Kdo je bil tedaj za volanom prepustimo domi?ljiji).
...
Sorry, ampak zaradi takih zadev se pri meni izgublja pike.
?e ima? dovolj poguma, da se v naselju(!) vozi? prehitro, imej ?e dovolj poguma za kazen pla?at.
V praksi regeneracije ne opazi?; zgodi se samodejno med vo?njo, ko so za to izpolnjeni pogoji. Opazi? jo lahko samo, ?e opazuje? trenutno porabo, ki se v tistem ?asu dvigne za 2l/100km.
?e se zaradi na?ina vo?nje regeneracija kljub ve? poskusom ne more izvesti (veliko kratkih "hladnih" vo?enj; ali pa vo?nja na "?tand gasu" - privo??ite dizlu vsake toliko 3000+ obratov...), elektronika presodi, da se je DPF ?e preve? zapacal, da bi bila samodejna regeneracija uspe?na. V tem primeru avto voznika opozori, da bo potrebno zapeljati na servis, kjer izvedejo prisilno regeneracijo.
Kdor je "prepameten" in opozorilo ignorira ima te?ave; potem se odstranjuje DPF filter in po?nejo podobno okolju neprijazne svinjarije (ki so pri nas na ?alost nekaznovane).
Imam podoben na?in uporabe, po 23.000 km brez te?av
DPF se ne zapaca po 50 km vo?nje na kratkih razdaljah; ?e pa so samo kratke razdalje, torej nekaj 100 km, in se za povrh ?e ne upo?teva opozorilne lu?ke, da je potrebno obiskati servis zaradi prisilne regeneracije - to je pa nekaj drugega.
Sem opazil, da karavan cd150 revolution obstaja, limuzina pa ne?!?!
imam dilemo, ker sicer delam cca 40cm v kosu, ampak potem pa imam tudi vo?nje 2km vrtec, 3 km bli?nja trgovina, po?ta..., pa se bojim da bi mi DPF zabilo
Dvomim, da bi ti pri tvojih razdaljah zabilo DPF. Kadar imam ve? kratkih vo?enj imam ob?utek, da se regeneracija dokaj "pani?no" (beri pogosto) aktivira - vsekakor bolj pogosto, kot na razdaljah. Utegne? imeti zaradi tega nekaj ve?jo porabo, da bi pa DPF zabilo...
sam sem testiral ?e prenovljeni model, kot sem ?e napisal 175At in je ( ?eprav naj bi bil za 25%zmanj?an) tudi mene presenetil pi? vetra , malo manj hrup izpod kolotekov.
se pravi, da je mo?no pri mestni vo?nji relativno z lahkoto prihraniti vsaj 0,5l z bolj teko?o vo?njo.
kako pa kaj pi?i? po AC, bolj po omejitvah? Sam vozim nekje 150-160.
testiral bom tudi model kot ga nameravam kupit diesel 150( ?eprav si me presenetil s porabo), potem pa se bom odlo?il, mogo?e celo benzinc 145. Ali pa, ?e me avto ne bo prepri?al ( dejansko je hrup edina ( malo verjetna) stvar, katera me lahko odvrne od nakupa, mogo?e ?e notr. ergonomija - to je res min. mo?nost), bom ostal na zafiri tourer. Avto ima 3 leta 75000 in zaenkrat niti enega problema....
Ko sem kupoval in se razgledoval, je mene kar malo presenetil spodnji citat. Vendar dr?i, mestna poraba je res nizka za to mo? (175) in samodejni menjalnik. Ravno tako je poraba skromna na regionalkah - z lahkoto pod 6; medtem ko je AC druga pesem.
Pri tvojih AC hitrostih (150-160) se gibam okoli 7; v?asih manj, v?asih ve?). Enkrat sem si privo??il in 500+ km avtoceste prevozil pri 105km/h po GPS. Poraba: 5,0
...Pa poraba? V mestu je ostala pod ?estimi litri,natan?neje 5,7 litra, kar je natanko ista koli?ina, ki jo je v svojem osnovnem ?ivljenjskem okolju, med ulicami, zahtevala prva med hibridi toyota prius. Prvi dizelski hibrid peugeot 3008 pa je porabil le deciliter manj.
No da vidimo koliko ?asa bo tale projekt pil vodo. Glede na to, da so vme?ani politiki jim bo pa zih prej uspelo kot privat investitorjem ker so vsi povezani.
Al pa subjektiven pogled nekoga ko njegov avti nima vse in je vse
Ta bi ?e v Mercedes-Maybachu S na?el pomanjkljivosti in jih trobil po ve? forumih...
Eni i??ejo zadeve zaradi katerih so lahko nesre?ni, drugi u?ivamo v vo?nji.
Da te pa "NAJBOLJ jezi" odsotnost funkcije, za katero je bilo ob nakupu jasno, da je avto ne nudi - tega res ne razumem. ?e je "come home" tako pomembna zadeva, potem se takega avta pa? ne kupi.
Ali pa se kupi naglavna svetilka, pa se ravno tako najde vhod.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dela, dela: http://arstechnica.com/cars/2015/05/android-auto-finally-comes-to-its-first-car-the-2015-hyundai-sonata/
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani