Kaj pa ?e vzamemo neodim magnete, ki so precej mo?nej?i od klasi?nih? Verjetno bi se dalo pol zastonj vozit? :ne vem:
ne ne to pa ne bo ?lo to so posebni magnetki iz posebne magme, ki pride na povr?ju to?no na ekvatorju. Zato ima tudi te specialne lastnosti, da zmanj?uje porabo
ABS in podobne se da preprosto re?it, med varovalko in ECU od ABSa se ve?e stikalo, ki je na priro?nem mestu, da se lahko hitro uporabi.
Kaj, kaj, kaj,... A lahko po slovensko in malo bolj po?asi!
Poi??e se varovalke v kabini in se najde katera se uporablja za ABS (ponavadi je gor napisano ali pa je narisan kak znak, kot je na lu?ki pri ?tevcu) Potem bi bilo dobro tudi malo po elektri?ni shemi avta pogledati, ?e slu?ajno ta varovalka ima ?e kak?no drugo funkcijo, nekatere so recimo za zadnji brisalec in ?e za kak?no lu?ko v kabini. Proizvajalci ?parajo in namesto dveh varovalk dajo samo eno mal mo?nej?o. No naprej se potem najde katera ?i?ka +12V gre proti ra?unalniku ABSa, bi bilo tudi pametno dobiti kak service manual od avta, da se najde, ponavadi je pod kak?nim sede?om ali pod armaturko. In vmes med to ?i?ko se samo dodatno ve?e stikalo, katero se na?tima blizu volana, ponavadi je kak?n prazen prostor za stikalo. To je vsa umetnost, samo to je delovalo pri malo starej?ih avtomobilih, kako je pri novej?ih pa ne vem, ker je vse povezano v glavni ra?unalnik.
Najbolj simpl je pa seveda, da ko ve? da je polno snega, samo varovalko ven in potem ko je kopna cesta samo nazaj notri.
ABS in podobne se da preprosto re?it, med varovalko in ECU od ABSa se ve?e stikalo, ki je na priro?nem mestu, da se lahko hitro uporabi.
Kar se pa ti?e plu?enja, imam pa jaz izku?nje, da so v na?i okolici vi?je le?e?a mesta prej splu?ena, kot pa v dolini. Predvsem zato, ker lokalci plu?ijo in zato dobijo nekaj denarja.
Je pa res da so v petek totalno zajebal. V ?etrtek so pri nas konkretno posolili ceste, v petek pa cesta soli in pluga ni videla do ve?era. Morali bi vsaj dopoldne, predno je za?elo konkretno padati posuti ceste in se nebi toliko prijemalo.
Eno splo?no plinsko vpra?anje Zakaj mi v klasi?ni oran?ni/zeleni jeklenki zmrzuje plin? Zdajle ko je bilo do skoraj -10 mi je po 20 min gorenja grelne gobice skoraj ugasnila. Isti simptomi so bili ali je bila gobica na max ali na min, v jeklenki pa je bilo ?e cca pol plina.
?e ima? do letnika 94 imam enega na zalogi! Zdej kateri senzor je pa za temp. pa ne vem, tako da bi rabil vzorec ali pa vsaj lokacijo kje na motorju je. ?eprav te senzorje se da pomoje ugodne dobit pri lokalnem prodajalcu rezervnih delov.
Mo?no, da ima? nekega ogromnega porabnika, ali pa kak kabl na maso ti??i. Ste v kratkem montiral kak avtoradio ali pa kak oja?evalec ali kaj podobnega?
Se pa tukaj pojavi ?e en problem, po moji oceni je cca 30% voznega parka v Sloveniji neprimernega (zani? oz. neenake gume, rjavi da jih dr?i samo ?e barva skupaj, .....) in ve?ina ljudi, ki ima take avtomobile so na robu pre?ivetja. ?e recimo ?ivi ?e v nekem oddaljenem kraju, kjer ni avtobusne povezave, lahko to pomeni propad. Ho?em povedati to, da niso krivda samo na nevzdr?evanju avtomobila, ampak so se nekateri primorani z takimi vozit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e ima? koga, ki kak?nega tovornjaka gor voz, ti jo lahko nalo?i in pripelje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani