Dejansko sem gledal na internetih da eni pravijo da zna biti 120ka malo hitrej?a/posko?nej?a zaradi kraj?ih prestavnih razmerij in istega navora do 3500 obratov? O.o Je to res?
Jap, 59 verzija je baje kar precej hro??ata in je to verjetno razlog. Za EU sicer ?e ni posodobitve, tako da bo? moral ?e malo po?akati :/
HUD je se vedno tak, da se odpre tisti konec pleksi stekla pod sipo? Nevem zakaj ne naredijo tako, da se projicira na steklo... To mi je bilo recimo pri Priusu zelo vsec ... pa sem preprican, da Prius ni edini tak...
Ni edini Prius tak, sam ?e se bo? razgledal okoli bo? opazil da takih HUDov v avtih pod 35 tiso?akov ni Namre? sistem za projekcijo je zelo velik (potrebna gori??na razdalja zasede precej armaturke) in drag za implementacijo. Posledi?no ga pa? najde? v BMWju za 40 jurjev in tako naprej
Sistem s "stekelcem" je precej bolj modularen, manj?i in cenej?i, zato ga najde? v cenej?ih vozilih
Od Mazd ima tak HUD trenutno CX-9 pa se mi zdi da nov facelift CX-5.
Kak?ne izku?nje z Triglav (ali kako drugo zavarovalni?ko) asistenco?
PS: Alhamra te je lani 2x na cesti pustila?
Jaz sem mel Generali zavarovanje z asistenco na prej?njem pe?oju pa so hitro in brez kompliciranja (dvakrat - 1x so mi probali ukrasti avto, 1x je guznila sklopka) poslali AMZS vleko v roku ene ure, avto zvlekli s podzemne gara?e in ga dostavili na ?eljeni servis. Je pa bilo to v LJ tako da se mi ni bilo treba prerekati okoli kraja dostave.
Upam, da se ne bom ponavljal (sem ?e uporabil iskanje po temah) ... ali lahko v novi M3 "registriram" imena tako kot se izgovarjajo pri nas, ker pa? ni Johnov ipd. da lahko re?em npr. "call Matic" ipd. Vse sem preiskal, pa ne najdem.
Lep pozdrav
Ne, ampak ?e gre? na kontakt lahko re?e? "say the name" ali nekaj podobnega in ti izgovori ime tako kot ga on ho?e sli?ati. Mal glupo, sam vseeno je precej bolj varno re? "call matik" kot pa se prckati po menijih med vo?njo
Ja, mene je prvih dvakrat kar presenetilo, ko je motor pod takim "zaugom", da mi je avto kar zbezljala. Ampak to ne traja dolgo. Meni sta motor in podvozje prva klasa. Ne ob?alujem odlo?itve in sem tudi vesel, da sem po?akal na FL.
Pri meni obrati takoj padejo na "normalni" nivo ko menjam v R ali D, ?e preden ko popustim bremzo. A pri ro?nem ni isto?
Druga?e je tudi meni G100 bil nekoliko preve? len na avtocesti (je mal predolgo rabil od 100-140 za prehitevanja), pri G120 pa mi menjalnik menja v 4. ko dam mal ve? gasa in je pospe?ka ?isto dovolj da se hitro pride na 150. Zatem je pospe?evanje nekoliko po?asnej?e, sam nisem pa imel ob?utka da se mantra do 190.
Kar se pa prtlja?nika ti?e - omar in vozi?kov na?eloma v sedanki ne more? voziti zaradi nizkosti, je pa prtlja?nik za po?itni?ke kov?ke in redno uporabo ?isto dovolj prostoren.
Ima? prav. Tudi jaz sem kot novi kupec opazil, da leve roke ne morem nikamor
nasloniti. Pri desni me pa moti, ker naslona ne morem premakniti.
Men se je to pri testu tudi zdelo nerodno, ampak zdaj imam dejansko sede? nastavljen tako da mi leva roka lepo sede na poli?ko pri vratih, desna pa na sredinski naslon. Je pa za to sede? nekoliko ni?je kot pa pri kakem Yarisu
Zanima me ali se spla?a ob nakupu nove Mazde dodatno naro?iti navigacijo, kako je potem s posodabljanjem (je pla?ljivo ?), je v SLO jeziku ?, podpira podro?je
SLO ali je zadosti navigacija na pametnih telefonih (npr. aplikacija Sygic)oziroma Garminu (3790), ?e ga ?e ima?.
Mazdin vmesnik (vklju?no z navigacijo) ni preveden v Sloven??ino. Najbli?ji podprt jezik je Hrva?ki.
SD kartica ima karte za celo Evropo, Balkan, Tur?ijo in Rusijo in z nakupom dobi? zastonj posodobitve za 3 leta (vtakne? kartico v ra?unlnik in po?ene? Mazdino aplikacijo). ?e vozi? po tujini bi ti vsekakor priporo?al vgrajeno navigacijo (?e posebej ?e se ti uspe spogajati da jo dobi? zastonj, kar se mi zdi da pri dra?jih paketih opreme kar dajo v salonih), ker zna bit pogledovanje na majhen zaslon?ek pri vo?nji ?ez tuja kompleksna mesta bistveno bolj nevarno kot pa prikaz na velikem avtomobilskem zaslonu in HUDu direktno pred tabo.
Jaz jo uporabljam kljub temu da zna Google Maps imeti v?asih malenkost bolj?o pot in novej?e karte samo zato ker ti ne kuri baterije v telefonu in ker ima vmesnik precej bolje prilagojen za uporabo v avtu (manj klikov da doda? vmesni cilj, hitrej?i vnos naslova, bolj?i timing glasovnih obvestil in kot sem ?e omenil, prikaz pasov in zavojev direktno na projekcijskem zaslonu).
Ne bi pa pla?al 500EUR za njo - SD kartice se dajo dobiti za ranga 200EUR z eBaya.
(Btw, to govorim za nove modele z Mazda Connect. Starej?i modeli enih avtov imajo TomTom navigacijo za katero ti je razlo?il Jest.)
No in fantje kaj bo va?a akcija na to, da bo na primer odbija? druga?ega odtenka kot drugi deli avta? Namre? to je ?e leta tovarni?ko na mazdah (upajmo da so to po?timal kon?no pri novih...), da se menjalnik zatika, ker je nov itd?
zato sem jaz ve?krat tu rekel, da mazda nikakor ni za pikolovce, ker se bo vedno nekaj na?lo.
Ni? od tega se ni pojavilo na moji Mazdi, bi pa definitivno zahteval popravilo takih stvari. Eno je "pikolovstvo", drugo je da stvari niso porihtane z neko minimalno kvaliteto.
Glede na to da ste vsi tu ven privlekli najbolj grozne zgodbice vseh kolegov - ?el prevzet mojo Mazdo. So mi jo razkazali in pomagali nastaviti, ?akala pa me je notri v zaprtem salonu nepo?kodovana in brez napak.
Bolj preveri a ima? dovolj bencina da bo? pri?el domov
Je kar razlika med predlogom in potem kon?no implementacijo zakona ICE motorji ne grejo nikamor, ne bi me pa ?udilo ?e se bo stopnjeval pritisk na dizle in izpuste in bo ?tevilo hibridov / elektro prodanih vozil doseglo 50% tam v 10 letih.
Ne razumem primerjave. Saj ne bo? peljal na 2000km potovanje elektri?nega avta, isto kot zdaj ne gre? na dopust s kamionom za pesek? Bo? peljal hibrida ali pa sposojenega dizla. Ve?ina dru?in srednjega razreda ima ?e dandanes dva avta doma. Bo? mel enega velikega smrdljivca kot ga ima? zdaj (in se potem ?udil zakaj pla?uje? 1000eur+ na leto za njega ko ga rabi? samo enkrat za en teden) in poleg elektri?ni avto namesto mestne Mazde 2 / Corse / Cliota, ki ga rabi? ve?ino ?asa ker je bolj prakti?en.
?e pa si tega ne more? privo??iti pa bo? pa? ?e malo po?akal, saj nih?e nikjer ne pravi da bodo elektri?ni avti poceni ?port.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samodejni preklop dolgih lu?i je samo v Revolution Top paketu.
(Vidim pa da je 2017 model dobil v Top paketu tudi samodejno dr?anje pasu, nadzor zbranosti voznika in SCBS v vzvratni smeri kar se varnosti ti?e.)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani