Imam eno stranko ki je bolj vestna kot ti, olje se menjava na 3000 km.svečke na 5000 km,air box vsakih 5 let,celo notranji plastični blatniki so se menjali preventivno.Roba pa mora bit vse original OE OPEL
To je kot Renault 4 starejše izvedbe. Brez oljnega filtra je imela interval 5000km.
Diski že mejo nekaj roba, pa tudi občutek imam kot, da je vse "zmatrano". Zdej sem imel nadomestna jajca od megana pa se mi zdi, da je boljše bremzalo 😅
Kaj te vem. Na 1997 Hyundai Lantri smo do 210.000km menjali 3-4 komplete pakn spredaj. Diske nikoli.
Uradna toleranca je tako bolana, da bi vsakokrat moral menjat še diske. Realno pa diski zdržijo dosti več. Edino toplotna prevodnost se manjša, ker je manj mesa. Tako da pri ekstremnih razmerah, jih prej pregreješ.
Lahko so tudi pakne "glazed", pa je za to občutek slabši.
Če je dober mojster, ga ne polira ob hladnem rihtanju.
Sem imel Alfo polirano prvič, M2 a ne.
Polira se za to, ker se kontra špici pojavijo in ali se jih pobrusi ali pa se jih kontra pogliha. Ker je ouliranje hitreje, večina pulira.
Pol pa mi je že na žalost Alfo z grobo potegnil, da so bli risi na barvi, ki jih leta avtopralnice ne naredijo in sem si plačal sam fino puliranje pri pravem mojstru....
Kake gume pa ti gor daješ, da te ziba? In pa seveda kolk to pumpaš?
Giulietta, Dunlop Wintersport 4D, 205/55R16 2.5-2.6 spredaj, 2.3 zadaj. In če si stal, da boš zavil k Bauhausu v MB in je kdo mimo na križišču priletel, se je pozimi zazibala. Podvozje je bilo doplačano športno.
Lahko ti dam samo za primerjavo dimenzije, ki jih vozim:
215/40R18 in 235/40R18.
In moje zimske 215 niso ravno dost cenejše, kot opevana 19" dimenzija. 😉
Ti praviš da so čist ok 17" in da ni neke razlike, ker se pozimi počasi voziš. A v postu je bil komentar kakašna je razlika s 2" več?
A ni to vsaj malo protislovje?
Edit:
Pa predn sem popljuvan spet. Vsak naj vozi kaj če. Samo trdim, da če si "petrol head", boš dal isto dimenzijo gor. In to ni nič narobe.
Če imaš za avto z 19" felnami, pol še imaš za gume. Tako je moje mnenje.
Imel sem tako varianto 18" => 16" in sem vsako zimo trpel. Ko stojiš v križišču in mimo avto s 80km/h, tebe pa na 16" zaziba, bi se najraje po glavi s Slivkovo lopato.
Jeseni bom kupoval nove 235/40R18 in bom sprejel ceno, ker bom vedel zakaj.
Mislim, da daš za servis 750€, pa za vsako gumo 150€, pa za cestno takso... - potem pa z njim stojiš v koloni tako kot bi s tistim, za katerega so stroški desetkrat manjši...
Samo prosim poračunaj koliko je bil ZOE dražji od M2.
ZOE v slo od 32.840€ do 36.640€,
M2 16.690€ do 22.090€.
Tako da imaš kar nekaj servisov v razliko.
Gume moreš za električara tudi kupit. Servis za M2 pa ni 750€ 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Razen da sta bela oba, nič.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani