@Jest, sem kar prilepil link do tvoje slike, a dela zdaj?
Ja, ?e zdaj imam mazdo, ki je dobra, me pa ena stvar precej moti in sicer, da je malce ?voh. Nebi rad imel nov avto z recimo LE 30KM ve?. Tudi opremo bi rad bogato, vse, razen usnja...Vse to pri kak?ni, eno leto stari, mislim da bo mo?no...Sploh pa ?e ta najdra?ja gre za novo leto 5K dol...Moja je tudi bila 25K, za novo leto pa 'le' ?e 20K. Kaj predlaga??
Vsekakor si bom za za?etek zrihtal testno vo?no. A majo v BTC-ju testno z avtomatskim menjalnikom? Verjetno ne...
Vse razen usnja ne bo slo... Pri Mazdi je tako, da so na voljo pet paketov opreme (Emotion, Challenge, Attraction, Revolution in Revolution Top) ... Pri najvisjem paketu opreme (Revolution Top) je kolikor vem mozno izbirati le usnje ... Ce pa izberes eno stopnicko nizje (Revolution) pa se bos moral odpovedati radarskemu tempomatu in se parimi bonboncki ...
aja, a res, da se zaletim ali pa izsilim tega, ki je malo za mano skoraj ?e v?tric pripeljal po prehitevalnem in tudi ni mogel naprej, ker je policaj veselo dr?al levi pas?
Al smo mogo?e tudi malo pozabili pravila CPP? Vklju?evanje se po?enja v zadnji tretjini vklju?evalnega pasu in nikoli takoj na za?etku (verjetno je jasno zakaj). Pri izklju?evanju pa to naredi? v prvi tretjini, da je ?e dovolj zaviralnega pasu in da ne zavire? ?e na voznem pasu. Tukaj imajo pa na u? vsaj 700m ?asa za vklju?itev lepo po pravilih.
Pravila CPP marsikje pogrnejo proti realnosti... ker so marsikdaj butasta (tudi sam to ugotavljas malo visje pri ocitkih, da si bil prehiter ) ... Tukaj recimo ni klasicen izkljucevalni pas ampak prikljucevalni... malo naprej pa se zacne hkrati tudi izkljucevalni pas ...
Jaz se ponavadi vedno umaknem na prehitevalni pas pri uvozih... ce je to seveda mozno in ce ne oviram nikogar ...
sam ti bi mogu unga spustit, ki se je vkljuceval, policist v tem primeru je bolj pametno naredil
(poznam ta odsek zelo dobro in je bolje biti na levem pasu zaradi padalcev iz stajerske avtoceste)
Katerega bi mogu spustit? Tistega temnega, ki je prisel iz stajerske smeri? Prednosti nima... Lahko bi se pa umaknil na levi pas... in mu tako olajsal vljucitev... Jaz se tudi na tem odseku ponavadi umaknem na levi pas...
Se je za?elo poletno trpljenje na cestah. O?itno so jodlarji za?eli s po?itnicami in vsi kot eden s hitrostjo okoli 100km/h na prehitevalnem pasu v koloni, ko ne prehitevajo nikogar. Se ?e ?lovek vpra?a kje so se to nau?ili in kako, da policija takega po?enjanja ne sankcionira.
In odgovor sledi v temle dogodku, ki sem ga ujel pred nekaj dnevi. O?itno bi ravno tisti, ki imajo mo? sankcionirat druge dejansko rabili obnoviti vozni?ko znanje in spet predelati CPP in ZPrCP pa ?e kaj zraven
A si mu poblendal ali potrobil, da se je potem umaknil?
Noja... meni se 9.200 ? za dve leti starega Cliota ne zdi ravno "dokaj ugodna cena"... Dobrega jurja das zraven pa imas cisto novega ... Res pa je, da brez plina...
Sem pa se vedno mnenja, da v tovrstne avte se ne izplaca dajat plina, ce res ne delas ogromno kilometrov ... Delat ogromno kilometrov s tako majhno kantico pa nekako ni ravno najbolj zabavno ...
sicer ne vem ?e spada v to temo pa vseeno... ali kdo ve ?e se tudi pri mazdi da vklju?iti dodatne funkcije kot naprimer to naredijo oni: http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/vkljucitev-dodatnih-funkcionalnosti.html sem pisal tudi njim pa so odgovorili da za mazdo ?al nimajo v ponudbi vklju?itev dodatnih funkcij.
hvala za odgovore
Kolikor vem, se da te zadeve pohackat vec ali manj samo pri vozilih skupine VAG...
Hibrida ne bo, je povedal predstavnik mazde v videu ob predstavitvi CX-9, kjer je na splosno govoril ne samo o CX-9. Ker kao gre mazda v smeri lazjih avtov in mocnejsih motorjev. Kljub temu da so sklenili sodelovanje s Toyoto
Nekdo je enkrat omenil, da hibride ze imajo... Samo so zgolj za japonski trg ...
....na A-Cosmos Lj sem tudi jaz zaklju?il...kar na hitro...po 5-ih mesecih.....katastrofalen odnos....mogo?e bi se gospodje morali malo zamisliti nad svojim po?etjem!!
....na Selmar CE ?isto druga zgodba....skratka PRIPORO?AM!
pozdrav
Kateri Acosmos? Tisti na Celovski (cez tega je res veliko pritozb) ali tistega v BTCju (bivsi Gama center), kjer pa je vec pohval kot pritozb... Jaz sem s tem v BTCju se vedno zelo zadovoljen...
Prirocniki so na voljo online na www.mazda.si ... Verjetno tudi pise, kako naj bi delovala ta funkcija ... Meni se tega ne ljubi iskati... ker mi je ta funkcija "krneki" ...
To je pa sedaj drug problem in sicer da je senzor premalo obcutljiv zato pa ne preklopi. Ce se ne motim je na isto foro kot je pri drugi generacije mazde med tem ko pred FL verzijo deluje osvetlitev oz. zatemnitev konzole povsem normalno (hitro) po FL pa ima ze zamik in se osvetlitev vklopi sele, ko si ze na sredini tunela in obratno. DRL pa itq gorijo samo sprednje saj imajo ravno to funkcijo kao privar?evati. Se pa strinjam, da je motece takrat, ko je vidljivost zmanjsana DRL pa se vedno ne priklopi oz. ne zazna tega pravocasno .
Pomoje je bolj problem ta, da vecina prodanih Cliotov (predvem novejsi oz. zadnje generacije) sploh nima vgrajenega senzorja za svetlobo v najbolj prodajani razlicici opreme... Tako so mi enkrat rekli pri enem trgovcu, ko sem sel iskat Zoe za tesnto voznjo ... Sicer je doplacilo minimalno... samo vecina se ne odloci za to opcijo ...
V bistvu ?e potegnemo ?rto s temi senzorji za svetlobo: mi?ljeno je bilo, da bi naj svetlobni senzor olaj?al vo?njo vozniku, v resnici mu jo je pa "ote?il", saj mora voznik med samo vo?njo sam "pazit" in spremljat, kdaj je dovolj temno zunaj, da ro?no vklopi vse lu?i na avtomobilu.
Seveda lahko pusti? nastavitev na "LU?I VEDNO VKLOPLJENE" in se ne obremenjuje? s tem, saj so vse lu?i LED, ampak potem zgubijo svoj pomen dnevne okrogle LED lu?i. Pa ne samo to, v takem primeru ima? VEDNO vklopljen no?ni na?in osvetlitve kabine kar v praksi pomeni, da je MZD ekran ?rn in sredi dneva ne vidi? popolnoma ni?. Ja - vem, obstaja tisti ro?ni "gumber" pri ?tevcih, katerega lahko zavrti? v desno in se ekran na MZD postavi na dnevni na?in, ampak potem je spet problem ta, da ko pa je zunaj tema, je ekran nastavljen na dnevni na?in in premo?no sveti pono?i - to pa spet pomeni, da more? ta "gumber" pri ?tevcih zavreti nazaj v levo, da aktivira? "no?ni na?in" kabine
Skratka - pri Mazdi je poskrbljeno, da ti med vo?njo - tako po dnevi kot pono?i - ni nikoli dolg?as
Telo velja predvsem za take kot si ti... ki bi zeleli imeti funkcijo "Leaving/Coming Home" ... Jaz imam luci vedno na AUTO (nimam funkcije "Leaving/Coming home") in vecinoma deluje zadeva samodejno. V redkih primerih jih moram prizgati rocno... ko je recimo se dovolj svetlo in je megla ali kaksen naliv... in je vidljivost zmanjsana... senzor pa vseeno zazna dovolj svetlobe ... Vendar pa so to taki pogoji, kjer vecinoma avtomatika odpove ... Mogoce bi lahko nalive in plohe recili s tem, da bi upsoteval se senzor za dez in ce bi delali brisalci dlje casa, bi pac prizgal tudi luci... Ampak to so ze finese
Jest sem kupil coming/ leaving home modul za 20e pa sem dobil zraven svetlobni senzorcek neka mazda pa ne more imeti to originalno... Se strinjam da je to motec faktor. Recimo clio in passat imajo to cisto lepo zrihtano in sicer senzor samodejno zaznava in temu primerno vklopi DRL, ?e je pa temno se pa pri?gejo kratke lu?i (stikalo je na auto). Nobene znanosti.
Hmmm... ravno Clio je eden izmed avtomobilov, ki jih najpogosteje srecujem na cesti zvecer ali ob nalivih ter v tunelih in imajo prizgane samo LED dnevne luci od zadaj pa so "nevidni" ... Pomoje v osnovni opremi nimajo niti senzorja za luci ...
Cene 95-oktanskega bencina in dizla se bodo opolno?i malenkostno zvi?ale. Liter neosvin?enega 95-oktanskega bencina se bo podra?il za 0,2 centa, na 1,204 evra, dizelskega goriva pa za dva centa, na 1,079 evra.
Izgleda je tako, da nimajo zadev normiranih... in je odvisno od tega, kako se znas pogajati ... Bi bilo prav, da se te zadeve normira... in da je na pooblascenihu povsod enaka cena...
Sem pogledal na racun in imam tudi ze zadnje tri servise olje po normalni ceni ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vse razen usnja ne bo slo... Pri Mazdi je tako, da so na voljo pet paketov opreme (Emotion, Challenge, Attraction, Revolution in Revolution Top) ... Pri najvisjem paketu opreme (Revolution Top) je kolikor vem mozno izbirati le usnje ... Ce pa izberes eno stopnicko nizje (Revolution) pa se bos moral odpovedati radarskemu tempomatu in se parimi bonboncki ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani