Še en razlog več, da ne bom kupil takega avta. Dokler se bo dalo bomo imeli pri bajti stare avte.
Bomo čez ful let iskali dele po odpadnih, da popravimo in ohranimo na cesti te naše zdajšnje mazde.Po mojem bodo kar iskane, ko se bo večina vozila z elektro-mlinčki. Nas pa bodo gledali postrani, kot gledajo sedaj nekadilci-kadilce. 🧐
Naj kar imajo te golfe z drsanje po ekranu. Upam,da mazda ostane na gumbih, vsaj kar je nujnega. Moja prognoza je, da ne bo dolgo, ko bo kak Američan tožil kako avtomobilsko firmo, da se je zaletel, medtem, ko je štelal klimo. Da nikjer ne piše, da moraš gledati na cesto, medtem, ko čaraš s prstom po ekranu. In se bodo počasi nazaj vrnili klasični gumbi. Zanimivo mi je, da ko gledam kake teste avtomobilov, tudi večini novinarjev tej touch screeni niso preveč všeč. 🤔
O hudo, jaz tudi vse "doma" menjam, ko je izven garancije. Ampak žlahti in najbližjih prijatlom pa kljub vprašanjem ne bom menjal nikoli. Ker ko bo prva stvar fuč, bodo s prstom prišli in kazali kako sem jim zafural avto. To, da z njim delajo kot svinja z mehom, pa nima veze.
To je podobno, kot ko pridejo kolegi k meni, da jim poštimam kaj na kitarah. Pa rečejo "ne rabiš nič menjavati na njej, samo popravi kar se da". Wtf?
Če je recimo potenciometer fuč nimaš kaj popravljati. Zamenjati ga moraš z novim in je mir.
Pa potem, kot praviš, rečejo, da nisi nič naredil.
V takem primeru kot je ta z 45kkm intervalom, bi jaz predlagal da se nato vlije najcenejše olje ustrezne gradacije in naredi kakih 200-300km lahke vožnje, in nato spet menja za kvalitetnejše s katerim bi nato naredil naslednji interval 10kkm.
Tako bi nežno spral usedline in nečistoče ki so se nabrale v notranjosti motorja.
Ali pa najcenejše olje z malce agresivnejšim Engine Flushom pa ene 15-20min pod prostim tekom, pa nato vlit kvalitetnejše olje za normalen interval.
Saj to mu je mehanik tudi predlagal, da bi dali noter eno poceni olje, da spere nečistoče in šele nato bi vlili novo. Se pa ta model vsak dan vozi iz Kp v klinični, kjer dela in pravi, da mora narediti vsaj 25Kkm z novim oljem pred drugim servisom. Kaj zdravnik ve o motoroznanstvu. 😊 Prisega pa mehanik na Motul olje in ga ima vedno tudi na zalogi.
Tudi jaz uporabljam zelo malo ekran.Navigacijo upravljam večinoma preko koleščka. Zanimivo, da sem se navadil tudi glasnost glasbe upravljati z gumbom spodaj in ne z komando na volanu. Mi je veliko bolj priročno. Pa ko se vsedem v staro 6-ko vedno avtomatsko iščem ta gumb spodaj... v prazno, seveda.
V tem času bi se jaz že pripravljal na peto menjavo. Eni so umetniki res katastrofa, pa to je minimalen strošek, jaz sem dal za olje 28€ in filter 12€ torej 40€ in mam mir. Pa se zvok je bol tih z novim oljem. Meni je fenomenalen občutek. Drugače sem pa imel danes 4servise in sicer mojo mazdo, skodo octavijo 1.6 benz, golf v 1.9tdi, vw polo 1.2 benz, in se tri diagnostike golf v 1.4 benz (konektor pod sedez airbag) ford focus 1.0 ecoboost (lmbda sonda) in hyundai i30 1.6 crdi (zarilna svecka) Naporen dan 🙂 ampak je slo vse super.
Evo zamenjal olje točno po pol leta in 6500km. Mašinci se kar smeji 😁😁
Ajoj, kaj bodo porekli nekateri. Da mečeš novo olje proč. 😊
Sicer pa mi je včeraj moj mehanik pokazal olje, ki ga je imel en zdravnik v svojem Mercedesu brez menjave 45000 kilometrov. 😬
To ima spravljeno na posebni polici. Se pravi, da je eno menjavo in servis kar preskočil. In ko mu je dal noter novo, sveže olje, je prišel drugi dan nazaj in obtožil mojega mehanika, da mu sploh ni zamenjal olja, ker je črno. Ja pa kakšno naj bi bilo, če je pobralo vso nesnago iz oljnega korita. Mehanik mu je pred menjavo sicer predlagal, da bi dali oljno korito dol in vse skupaj sprali. A je odklonil, ker da je to strošek brez veze. Kaj delajo ljudje z avti, pa se potem čudijo, če gre kaj narobe. Potem je pa avto slab.
Je pa tisto prežgano olje res zelo gosto, temno črne barve 🧐 in smrdi.
Če bi naredi preizkus z kapljico na papirju, bi ga verjetno olje prežgalo in bi šlo skozi. 😬
1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela...
2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec
Brez veze brati nemški primerjalni test,kjer so v igri nemški avti. Za nemca ponavadi napišejo za porabo, da ima "ugodnih 6,5l/100", za kakega japonca, tudi Mazdo pa, "malo smo razočarani nad previsoko porabo 6,5l /100".
Pri kolegu, so komplicirali, ker na vzmeteh ni serijskih številk..Pač jih ni. Proiizvajalec ima tuv ki pravi, da je to zaradi tega ker so pretanke in se jih identificira po drugih lastnostih..barva, tehnične karakteristike,...
Potem so poslali še en extra papir, kjer je omenjeno to in je šlo skozi. Malce je bilo treba skoraj da prosjačit, ampak so bili precej ustrežljivi.
Pri meni ga pa danes za isto stvar številke na fedrih sploh niso zanimale, ampak se je vtaknil v to, da v TUV-u ni za mazdo 6 modela GL notri. In potem sem klicaril na nizozemsko, kjer so mi rekli da so šli gledat prav na TUV in GL ne obstaja v homologaciji, ker je to podtip GH - kao različica. In potem to dopovedat tam...Sem klical še na mazda motors, kjer so mi rekli da je to res tako.
Na koncu smo potem uredili, z dopisom (mail) proizvajalca, da je to res tako.
Ni mi jasno, zakaj ljudje naivno mislijo, da liberizacija sama po sebi rešuje vse težave?
Če mene vprašate, liberizacija povzroči vsaj toliko novih, kot jih reši. Liberizacija in globalizacija je bila pogrutavščina najbolj bogatih, ki so imeli do nedavnega od nje samo koristi. Sedaj po svetu že vidimo, da se zadeve obračajo drugače, vedno bolj ravno tisti, ki so še nedavno svoboden trg proglašali za svetinjo, tega vedno bolj regulirajo, ker drugače enostavno na dolgi rok ne gre.
Mene kot potrošnika pa prav malo briga, ali je cena regulirana ali rezultat prostega trga (morda kartelnega dogovora med ponudniki). Zanima me samo to, da je zame čim nižja. To pa ne gre skupaj s paradigmo kapitalizma, kjer je npr. v našem Zakonu o gospodarskih družbah v uvodnih členih zapisano, da je glavni cilj podjetja dobiček. Dobiček na čigav račun? Na račun višje cene za potrošnika (prelivanje denarja od raje k bogatim lastnikom podjetij). Dokler bom med rajo, mi to ni všeč.
Upam, da je @Alex, ki to zagovarja, vsaj med bogatimi lastniki naših naftnih družb, ali da je pri njih zaposlen in ima koristi od zbranih dobičkov
He, He, nisem zaposlen na kakem naftnem podjetju. Samo se bomo morali pač počasi navaditi na to, da ni več zastonj socializma. 😉
Tukaj ostane olje v wandlerju, kar je dobro glede na kilometražo saj se vteče in potem še enkrat na 40000km ista menjava, potem bi jaz takšne menjave delal na 60000km in imaš večni mir 🙂
Drugače sem pa danes olje naročil za mazdo in si drug teden menjam olje v motorju. To olje je v avtu trenutno 6500km in 6mesecev in ce cakam na eno leto do uradnega servisa bi bilo 14000km v avtu ker delam manj km zaradi korone. Torej sem se odlocil da bo to olje in naslednje olje v avtu 7000km. Če kdo rabi to olje ki ga bom ven spustil pri 7000km ga podarim 😁😁. To bo balzam za motor.
Haha Alex... ko je bila cena nafte nizka in je ablast komot držala na 1EUR si tulil "hvala vlada", zdej pa praviš, da je visoka cena krivda v svetovni ceni nafte. Seveda je in to je definitivno glavni faktor in to takrat, ko je cena nizka in takrat ko je visoka, vlada gor al pa dol.
Ko je bila cena nafte nizka smo imeli po zaslugi vlade eno izmed najnižjih cen goriv daleč naokrog. Takrat je ni bilo države v naši okolici, ki bi imela nižjo ceno. Sicer je pa kar prav, da trgovci prosto oblikujejo cene. Bomo vsaj videli, kako požrešni so trgovci in da prosti trg pri nas ne deluje, kot bi treba. Tega so že prej onemogočili.
Čestitam vidim da poznaš omenjeno in da ti ni tuje.
A drugače z 6ko karavan prideš skoraj povsod z dobrimi gumami in verigami?
Do sedaj sem prišel povsod brez verig. Le dobre zimske gume. Kot sem omenil, sem lani ril sneg čez passo Pordoi 2239 m (Nejc ga pozna).Dejansko se pelješ skozi smučišče.Niti v enem trenutku ni bilo kritično, da bi se ustavil.Tudi sam spust do Alba di Canazei je bil divji. 🤗 Moram pa zelo pohvaliti naš Mazdin G vectoring, ki mi je bil v veliko pomoč predvsem v ovinkih.
V bistvu, če bi recimo živel kje v hribih, kjer je veliko snega, bi si ga verjetno privoščil. Najbrž kako pando 4x4.To je zelo priljubljeno vozilce pri Italijanih v Dolomitih. Lahko potrdim, da ta avtek pride povsod, kjer se razni šminkerski suvi zaustavijo v snegu. Govorim o starem modelu.
Je pa res da so časi vključno s COVIDOM naredili svoje in da ni več toliko piknikov in druženja pa tudi škoda ker ne delajo več enoprostorcev s 4x4 pogonom kot so Renault Espace Quadra ipd...
A Pando in Dusterja je kdo že probal?
Dusterja je kupil sodelavec1.5 blue. Sem ga vozil ( sicer samo po slani) in moram priznati, da me je kar pozitivno presenetil. Mislim, da bi kar dobro oral po snegu. Sicer pa, grem jaz vsako leto pozimi v Dolomite, prek prelazov z 2000 m in več višine in z dobrimi zimskimi gumami sem prišel vedno na cilj. Ravno zadnje leto (februarja lani) je tako snežilo in pihalo, da nisi videl ceste.
In je moja 6-ka kar orala in orala. V bistvu še na tem avtu nisem rabil verig.
Ja, ampak nekih modelov ni ker oziroma so redki ker za njih bodisi ni zanimanja, največkrat je imidž, pa tudi dosti je strahu in nejevolje ker se večini ne da razlagati drugim o omenjenem modelu.
Modele ki niso nemški kupujemo tisti kateri ne želimo izstopati oziroma se bahati ter nas ne zanima kaj bodo sosedje in drugi rekli. Smo pa tudi ljubitelji ljudskih modelov in tisti kateri
Sedaj je prav obratno. Nemških avtov je že toliko, da niso nič več posebnega. Sedaj izstopamo mi, ki imamo japonske avte. 🤗
Danes sem moji M6 in sebi privoščil soliden komplet avtoakustike. Je bilo potrebno zamenjat žalost od original ozvočenja (ni bilo BOSE).
Skupno spredaj + zadaj 110w RMS, plus aktivni sub v prtljažniku 200w RMS.
Spredaj: RSE-165 - Focal (mid + tweeter)
Zadaj: RSE-130 - Focal (mid + tweeterji dodatno vgrajeni v tapete)
Ojačevalec: AP-4340 - Focal
Sub: ACW10 - DLS
Zvočna izolacija vseh 4ih vrat, s tem smo posledično rešili tudi problem plenkanja vrat ob zapiranju (sej lastniki M6 poznate ta zvok)
Sprememba v zvoku neverjetna. Investicija se je definitivno izplačala.
Cena: meni neprecenljivo, za mojo drago pa preveč da bi ji sploh povedal da sem zamenjal ozvočenje
Sub na mesto rezervne gume? Sicer je pa v tem primeru nadgradnje prednost, če nimaš bose ozvočenja. Lahko v gradiš vse 4 Ohm.
pred 2 minutama je Husky1290 napisal:
Prtljažnik na levo stran v plastično korito. Pritrjeno z ježki na steno, na oblogo prtljažnika in podloženo s peno, da ne skače in spušča zvokov med vožnjo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ah, me je razočaral. Še en avto sestavljen in lego kock iz vseh možnih vag delov in zavit v paket kao Premium izdelka. Cena pa astronomska.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani