jaz sem imel do sedaj Michelin Alpin 5, in moram reči da za moje pojme odlična guma, sedaj imam povsem na novo Michelin Aplin 6 (225/50 r17), ker nisem želel iti probavati nekaj novega in še po relativno dobri ceni sem jih dobil. Sem pa imel na ženinem P207 nove Nokian WR4 in za po snegu so bile super, so me pa zmotile v mokrem, kjer niso imele dobrega oprijema (res da je bila dimenzija 185/60r15).....zato se za njih sedaj ko sem jih kupoval za Accorda nisem odločil. Predvidevam pa da je res bisvtena razlika ali ima AWD ali pa samo spredaj/zadaj pogon in v takih primerih je bistveno bolj pomembno kaj imaš za eno gumo...
Zato pa, če hočeš res dobro zimsko gumo, ki je odlična na mokrem in tudi suhem, je to Dunlop. Meni je držala do konca, ni popustila po letu ali dveh. Sedanje Wredstein so odlične na snegu in po suhem, po mokrem pa mi rade malo bočno splavajo v krožiščih. Naslednje zimske bodo obvezno zopet Dunlop. Ne vem, kaj sploh eksperimentiram, ko najdem dobro gumo. 🤔
Jaz tople garaže za avto nimam, da glede tega me nima kaj skrbeti 😎
V bistvu avti niso narejeni za tople garaže ampak so delani tako, kot da bo avto stal veš čas na prostem v vseh vremenskih pogojih. Enim to uspe bolje, drugim malo slabše.
Moje mnenje je, da stvar, ki v redu deluje- ne tikaj.
Pri teh novih avtih gredo v ekstreme in posledično so tej novi avti vedno manj uporabniku prijazni. Če ste gledali izbor avta leta ste lahko videli, kako so tudi oni grajali to, da ni več gumbov v avtih ampak samo še tablice, kjer vlečeš s prstom, da nastaviš temperaturo. Dodali so, da upajo, da se bodo gumbi kmalu vrnili kamor jim je mesto.
na tvojem WC-ju? hmmm, kot bi bla navodila za tazadnjo obrisat. 😈
Ampak v tem sneženem vremenu je tole fejst neprektična zadeva, ko želiš odmaknit brisalce od šipe, da jo očistiš pomrznjenega snega. In seveda bohnedej, da pozabiš odmaknjene od šipe in daš kontakt, ker želiš, da se ti avto ogreje. Roka brisalca najprej zaruži po robu havbe nato pa brisalec s silo udari po šipi. Z mal "sreče" poči še šipa.
Vseeno je boljši sistem brisalcev na naših 6-kah,kjer je old school varianta.
Tole pa prvič slišim.. Ne na tej ne na prejšnji se v sami vožnji ni poznalo praktično nič. Če ne bi bilo prikaza trenutne porabe in nekoliko drugačnega zvoka sploh ne bi vedel za regeneracijo.
Alex, ne rečem, da je karkoli narobe pri tvoji, ampak dejansko to ni splošni pokazatelj.
Drugače pa se pridružujem mnenju ostalih, da je tole po vsej verjetnosti menjal olje en šalabajzer, ki ne ve kaj tist X sploh pomeni in je nalival toliko časa olje, da ni prišlo do te oznake.
Probaj hitro menjati in daj gas. Pa mi povej, če je kaj razlike kot ponavadi. Še povsod po forumih so vozniki to opazili, da se med regeneracijo drugače obnaša.
Hvala kje na displayu, kako veš da dela regeneracijo
Imaš več indicev, da se je začela izvajati regeneracija.
Samo malo je potrebno prisluhniti avtu in opazovati.
Prvo, kar takoj slišiš, ko se začne regeneracija je bolj globok zvok iz avspuha. Ko recimo spustiš gas, boš slišal iz avspuha kot neko bobnenje. Poraba ti trenutno občutno naraste, ko čisto spustiš gas, poraba ne pade na 0 ampak nekje na 0,4.
Ko menjaš prestavo v višjo, avto ne potegne takoj ampak se malo "vsede", ne, "skoči", ampak potegne z zamikom. Na ekranu greš na maintenance---fuel economy monitor-- in tam vidiš, da ti regeneracija dela, ko je
i-loop-- not ready! Ko se regeneracija, po kakih 15-20 km konča, ti napišeI -loop ready! Ko konča z regenecijo, si jaz nastavim kilometre na B števcu na 0 in po približno 200-250 km se le-ta ponovi.Ta je seveda odvisna od načina vožnje, pri vožnji po avtocesti, se pri meni reg. dela na pribl. 250 km. Pri bolj mestni vožnji pa na vsakih 200 km.
Jaz tudi menim da to nekaj ne stima skoraj nemogoce da v 100km naraste do oznake x. Ponvadi pri mestni voznji in nepazljivosti z regeneracijo pride do x po par 1000km. Drugače bi pa jaz kaplični vzorec vzel, zdaj ko je olje še sveže bo se moralo hitro videt gorivo v olju.
Tudi, če voziš veliko po mestu je važno, da takrat, ko ti dela regeneracijo, Avta ne ugašaš, ampak se odpelješ teh 10-15 kilometrov, da se regeneracija zaključi. To lahko spremljaš na displayu. Res je tudi, da veliko mehanikov ne ve, da je najbolje natočitinovo olje samo do polovice šipke med min in max. Tukaj je nekdo nalil do tistega X "zgoraj. Sem prepričan, da to ni bilo opravljeno na uradnem servisu.
Saj je pa logično da italijan nima časa za natančno izdelavo, če pa si mora vmes frizuro štimat, pa obrvi pipat, pa malo zalisce pobrit, aja pa ne pozabimo še liter parfumčka, pol pa je tekoči trak hitro že mimo italjana
😁
Samo res nisi daleč z ugotovitvijo. Sem imel priložnost delati z Italijani na švedskem na specializaciji za varilne robote yaskawa torsteknik.
Stalno so med delom govorili in govori, se krohotali, se opazovali v šipi, če so še lepi kot pred pol ure. Skratka, bolj malo so delali in se veliko predvsem zabavali.
najprej vsem želim vse naj in srečno v gospodovem 2021
napovedujejo spet padavine s snegom in nameravam kupiti nove pnevmatike.
Mazda 6 je iz italije na njej pa pirelli stare 7 let.
Sodelavec je kupo novo mazdo in na njej so TOYO zimske gume.
Zanima me,če ima kdo že prakso s temi gumami?
Bol se nagibam k Sava eskimo HP2 ki pa jih je težko dobit.
Vozim se po hribih smer Šentilj Sladki vrh in pa bol kritičen je S ovinek na hribu pred hišo.
Iz Maribora do Šentilja pa po avtocesti.
Ima kdo kak predlog katere zimske kupit.
lep pozdrav Tine
Kakšna dimenzija gum? Imaš gor 19"ali 17"?Če uporabljaš veliko zimske gume zaradi snega pri vas bi ti jaz vseeno predlagal kake boljše zimske gume.
Mazda Mazda6 Wagon CD175 Revolution, letnik:2014, samo5.500 EUR ? A ta avto je bil vozen?
Po moje ja. Kupiš kje na odpadu novo havbo, poklepaš še kaj zraven in pobarvaš. Vse skupaj rešiš po moje za kakega jurja ali malo več. In imaš skoraj zastonj vrhunski avto. 😉
Odvisno katero generacijo gledaš. Jaz sem gledal zgolj NB (poceni + NC mi ni tako všeč) in imaš itak bolj malo izbire glede motorjev; 1,6 z 110 ali 140konji. Moraš pa vedeti,da sem bil jaz z 173cm ravno še dovolj majhen , da sem normalno sedel notri.
3 leta nazaj se je prodajala ena stara 8 let, ki je imela samo 4.500 prevoženih km. Žena in otroci so me pregovarjali, naj si jo kupim za "gušt", vendar se mi je zdelo neracionalno in se potem nisem odločil.
Sicer pa namig: če kdo kupuje tak avto, sedaj pozimi je pravi čas (od oktobra do konca marca), ker ga prodajalci zelo težko prodajo in so mnogi pripravljeni kar krepko spustiti ceno
Ta avto si bom kupil, ko grem v penzijo. To sva že debatirala z ženo in je dogovorjeno. Potem pa na izlete... Moja želja od vedno. Katere modele se pa splača kupiti? Da ni cena previsoka, pa da je motor v redu?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zato pa, če hočeš res dobro zimsko gumo, ki je odlična na mokrem in tudi suhem, je to Dunlop. Meni je držala do konca, ni popustila po letu ali dveh. Sedanje Wredstein so odlične na snegu in po suhem, po mokrem pa mi rade malo bočno splavajo v krožiščih. Naslednje zimske bodo obvezno zopet Dunlop. Ne vem, kaj sploh eksperimentiram, ko najdem dobro gumo. 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani