Ko sem dobil prvi? Mazdo s SCBS sistemom (takrat je to bila CX-5)... sem rekel ?eni, naj se postavi sredi dvori??a, da probamo... pa ni bila za stvar Kot ka?e ne zaupa tem sistemom... "?enske pa?"
Se je ?e za?elo ... Ker nekateri vozijo bolj "na pamet" in po ob?utku, se potem dogajao tole na posnetku... V kro?i??u se ustavi in neve, kaj bi naredil... Potem je le po?asi zapeljal ?ez robnike in nadaljeval vo?njo
Pred kro?i??em je sedaj ogromna dodatna tabla...
Te?ko re?e, da jo je spregledal... edino ?e pa? za volanom po?ne vse tadrugo ...
To so sistemi, ki so namenjeni bolj kot ne nepredvidenim situacijam... in zadeva menda deluje... Amper je enkrat pisal, da je spregledal dve deklici na prehod za pesce... in da je SCBS odlicno resil situacijo ... >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=309565 ... Meni je zaenkrat edino ene dvakrat doma pred garaznimi vrati zabremzal na polno, ko garazna vrata se niso bila cisto odprta in nisem stal z nogo na bremzi. Je bil pa res polzji tempo ... Enkrat pa mi je na Celovski pri Tivoliju, kmalu po tem, ko so desni pas prekatogirizirali v pas samo za bus/taxi, en kreten zapeljal iz desnega pasu direkt pred mano in zabremzal... Takrat je tudi Mazda na polno zabremzala... sem se pa bal, da mi bo uni od zadaj pristal v prtljazniku... No na sreco se to ni zgodilo ...
Je pa ocitno tako, kot je napisal sylver... da ce imas nogo ze na bremzi, sistem ne bo bremzal... Jaz sem tako naredil kar zavarovalnici kar nekaj skode, ker se je kolona pred mano na hitro ustavila ... in mi je zmanjkalo ene 10 ali 20 cm prostora za ustavit se ... Sem pa sam na polno zaviral... ampak je bilo na cesti prevec nesnage in sem se pridrajsal enemu Pasatu v zadek ... Na videz sicer ni bilo veliko razbitega... Prednjemu se je komaj kaj poznalo... jaz sem imel pa polomljene nosilce za luci... in so menjali oba prednja zarometa, pa odbijac, masko,... skratka cel kup plastike... kar gotovo ni bilo poceni ...
Zakaj? Ce gredo pesci takrat cez, potem res ni priporocljivo ... Sicer pa kot sem ze napisal, se je tole zgodilo prehitro in predalec pred vozilom, da bi asistencni sistemi morali pomagati ...
SCBS (Smart City Brake Support) deluje med 4 km/h in 30 km/h in deluje s pomocjo laserskega merilnika (to je tisto, kar moti policijske laserske merilnike ) ...
SBS (Smart Brake Support) pa deluje pri hitrostih nad 15 km/h in deluje s pomocjo radarskega tipala ...
Tisto za pesce dela pomoje samo takrat, ko sam ne bremzas... Jaz sem tukaj ze rahlo bremzal ... Pa se tisto deluje menda samo do 30 km/h... poleg tega se je tukaj vse zgodilo tako hitro, da je bila "ovira" ze mimo ...
To je nevarno, ker je potem ?e ponavadi ena zadaj, ki pa nima sre?e.
To mi je cisto jasno... samo se pac zgodi... in veliko se pri tem ne da pomagati. Tukaj se je zgodilo tako na hitro, da sem jaz dejansko pobremzal sele takrat, ko je bila srna ze mimo ... Sem imel sreco, da ni priskakljala samo sekundo kasneje ...
Zdaj ga grem ?e enkrat zalaufat. Imam namen nwredit glavni servis. Je kje dober mehanik na Celjskem?
Ni potrebe, da isto vprasanje pises v vseh temah, kjer je kakorkoli omenjena Mazda 5 ... :ne vem: Ker bos v tem primeru imel tudi odgovore razmetane po celem forumu ... Poleg tega je se tecno za brati stalno eno in isto vprasanje
nekaj casa nazaj sem imel pri obeh mazdah servis pri 160k
Benzinarka je bila pri doktorju, in je bil pac redni servis pri 160k (sem pogledal v servisno knjigco kaj vse se menja in sem kupil material in mu dal opis del)
Dizelca pa je bla na gami btc isti servis.
Razlika je bila dobrih 60 EUR v prid Pelkotu, s tem, da je menjal tudi zavorno olje (kot je to predpisano pri 160k intervalu, medtem ko v btc-ju tega niso naredili), se pravi, da bi bila razlika se vecja, ce bi se v btcju drzali predpisov
Tko da mislim, da naslednjic peljem tudi dizelco k doktorju.
Pri meni zal Pelko za Mazdo zaenkrat ne pride v postev, ker mi ne more nuditi tega, kar mi na uradnem servisu nudijo... to je zapis v DSK, MES in uradno postempljan servis ter pregled za potrebe garancije... tadrugi avto (Mercedes A160) pa je bil ravno pred kratkim pri Pelkotu na rednem servisu ... ker je ze "polnoleten" in ni vec v garanciji ...
Mene le ?udi, kaj si po?el, da si pri 80.000 moral menjati zavorne plo??ice. Jaz imam na BTjki, ki je vedno po hribih in skoraj polovico vo?enj pod obremenitvijo, pri skoraj 90.000 km ?e vedno originalne...
Jure je najprej rekel, da ne bodo vec zdrzale 20.000 km (do naslednjega servisa)... potem, ko je pa podrl pa je rekel, da so ze precej pri koncu... in sem rekel, naj naredi tako, kot misli, da je prav. Nimam znanja in volje za take sraufarije, zato zaupam serviserju, da je fajn, ce se jih menja ...
Sem pa mnenja, da pri zavorah in gumah se ne ?para ... dokler so seveda stroski v nekih razumnih mejah ...
Ravnokar prispel od Majesa... Jure je naredil servis na 80.000 km ... Sam servis je bil dobrih 150?... poleg tega sta bila menjana se zracni filter in filter za cvetni prah (70?) ter prednje zavorne ploscice (165?)... tako da je vse skupaj naneslo dobrih 385? ...
Tok carska ponudba, da bom kar svojo odstranil in mu jo ponudim, hohoho
Samo da ne bos mislil, da bos dobil v enem znesku... Vsak mesec ti bo nakazal cca. 5? ... Ce kateri mesec ne bo sel na AC, ti ne bo nakazal nic... ker je ne bo rabil ...
kot zanimivost (living on the edge varijanta), remaining 0 se mi je pokazalo in se peljal se ca. 80km, tankal sem potem 59l...a je uspelo komu tankat 64l?
Redko se zgodi, da tankam tako pozno... Ponavadi grem tankat kmalu po tem, ko se prizge lucka... in takrat je "range" ponavadi se vsaj 30 km... Dosedaj je najvec, kolikor sem natankal v trenutno sestico, bilo 56,41 litrov ...
Pri sestici prve generacije je bilo najvec kar je slo notri 58,52 litra ...
Pri sestici druge generacije pa 59,59 litrov
Posoda za gorivo pri mazdi 6 tretje generacije 2.2 SkyActive D naj bi bila 62 litrov ... Ce se prav spomnim, je bilo enako tudi pri sestici druge generacije (nimam navodil pri roki, ker ni bilo elektronske razlicice) ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je ze nekaj casa pokojna... pa nisem jaz nic testiral....
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani