@Bini škoda da ne boš nižal, tako mi ni vredu, ker zgleda kot nek wanabe SUV, če boš dal pa še 40 gume bo pa še slabše ker bo še več razmaka med gumo in blatnikom.
Meni je idealno če je med gumo in blatnikom za prst ali 2 razmaka med gumo in blatnikom, kot na oni M6 na sliki.
No kot je že Boss napisal so pa okusi različni, važno da je tebi všeč.
Tudi na originalnih 18tkah je tako,da imajo toliko lufta pri blatnikih,tako je in ne bom nižal avta. Evo takšna je razlika,lahko glasujete ,podate mnenje katere bolje zgledajo, bi mi ful pomagalo.
pred 3 urami je Gregster napisal:
Men zgleda hudo. Kako, da si se odločil za 19ke? Nisi ravno kupil še enih 18k?
Ewo dobil cx5 ko. Po prvih 100km morm rečt da je super. Za noret ni, je pa za udobno vožnjo. Edin zdej morm najdt kake ok pa ugodne ventilčke z senzorjem za tlak, da jih dam gor.
Zanimivo, kao imamo različen okus... men je ravno to všeč, da se krožnica gume prilega odprtini v blatniku in mi je tole skoraj idealno. Nižanje me spominja na turške gastrbajterje.
@Boss prav imaš,nobenega nižanja ne bo,samo gume še menjam iz 45 na 40 pa bo. Te so tako fuč!
@Janez007Vsaka ti čast,pravi si majstor in vse pohvale za tako uslugo,take rabimo tu na forumu! Jaz te pa verjetno ne bom potreboval,ker ravno zaradi tega kot si napisal raje kupim nov avto- Mazdo in je problem rešen.....
Na osnovi pojasnila zaposlenega na Mazda servisu sem razumel, da imajo CX-3 Revolution in Mazda 6 Revolution top, oba kupljena na začetku 2016 (torej še model 2015), ter tudi Mazda 3 Revolution letnik 2016-2018 vse LED: sprednje LED dnevne, sprednje LED dolge in zadnje LED luči.
Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.
Z mojo Machine Grey barvo ni nič narobe po dveh zimah,vsaj zaenkrat. Je pa res da nobenemu v rit ne lezem,ker ga .
Ena stvar me zanima, če hočem stalno imeti na ekranu porabo kaj moram storiti, ker mi vedno vrže nazaj na začetno stran menija. To se vedno zgodi, ko je avto ugasnjen nekaj časa. Imel bi vedno kot je na sliki.
Zanimivo je tudi, da je Celjan vse servise naredil v Ljubljani na Viču ... To ni niti praktično, niti ceneje. Naj ti pošlje zadnji račun , kompletno z imenom, ...
Poleg tega mi v oglasu ni všeč, da pod zadnjo rubriko "Stanje" ni navedeno, da avto ni bil karamboliran ali poškodovan. To ponavadi objavijo vsi, ki se s tem lahko pohvalijo.
Mislim,da je navedel ,da je bil tesni avto kupljen v Celju,kupec pa verjetno živi v Lj.
Če pogledam tvoj račun lahako rečem,da so mi v Mazda BTC- ju isto naračunali z vsemi popusti. V Mariboru malo manj pa tepihe gratis. Pri nas v Celju pa 19.5k in gumi tepihi,tekstilni so tako z avtom ter gratis letni servis na 20k km v vrednosti takrat 220€ ..
Hvala ti, si res Kralj 😉,Bose ozvočenja in senzorjev spredaj nima sem preveril. do jutri se bom moral odločiti za ali proti.
še ena info me zanima, kakšno porabo imate?
Vem,da ene tri stvari ima več kot Attraction Bol podrobno ne vem,ker jaz bi jo takrat vzel ,če bi bila limuzina ampak ne obstaja. Porabo imam na cel tank nekje med 6.2 do 6.8 normalne vožnje,če pa jo poteraš pa pol litra več. Zelo se pozna če imaš zelo kratke razdalje do5 km ker se 2.0 motor komaj do takrat ogreje. Jaz delam po 10-20 km in imam to porabo. Sem pa lani bil 8.dni po Bosni ,delal od 150- 300 km na dan s krajšimi postanki (1700 km)in sem imel nekje okoli 6 litrov,če se dobro spomnim. Ko grem za Split na trajekt mi pije skupno z vožnjo po otokih in nazaj (1200 km) okoli 6.5 lit. Je pa 80% AC pri hitrosti 130- 150km/h. To je to. Poročaj kako bo z nakupom.
ok, hvala ti. kaj si mislil za opremo? drugače na kaj moram biti pozoren pri nakupu Mazda3 ?
Kolikor jaz vem nima; samodejnega upravljanja dolgih luči ,dinamično prilagajanja žarometov,samodejno zaviranje v sili,pomoč pri parkiranju- parktronic in navigacija je če je dodatno kupljena SD kartica.Vse to ima Revolution top.Takumi je med Attraction in Revolution opremo. Več od Attraction ima 18" kolesa,Bose ozvočenje in senzorje spredaj kolikor jaz vem.Na eni sliki na oglasu je na 16" črnih felgah,verjetno so za zraven gratis😃. Barva tudi ni srebrna- siva(450€) ampak Machine Grey,ki je bila za doplačilo 600€, vsaj tu si na boljšem! Jaz ne vem za nobene težave ampak imam komaj 20k km in tudi drugi ne jamrajo kaj posebej. Luščenje laka s feltn pri tej grafitni barvi feltne je pogosta in tresenje zunanjih ogledal pri 150. Imel boš tako še garancijo,če je bil redno servisiran(5 let)in boš pod garancijo vse uredil. Jaz bi šel na probno vožnjo in se bi po dobrem občutku in pričakovanju odločil za nakup. Srečno.
Sam sem kupil Mazdo 3 G120 Revolution letnik 2018/5, s 40.000 km pred enim mesecem od prvega lastnika za 12.500€ (oglaševana cena je bila 14.500). Aprila letos je bila prodana ena ravno taka letnik 2018/6 od 1. lastnika s 30.000 km za 13.500€ (enaka oglaševani ceni), ki sem jo zamudil. Kupil jo je preprodajalec in jo dolgo prodajal, na koncu je imel oglaševano ceno 14.900€, prodal pa jo je verjetno nekaj 100 ceneje. Oba omenjena avta sta bila kovinske bele barve, nikoli karambolirana, 5-vratna ter kupljena v Sloveniji in prodajana privat (brez posrednikov).
Meni je predzadnji model Mazde 3 super, oprema Revolution ima vse luči LED, opozarjanje na mrtve kote, navigacijo, bere prometne znake, ogrevan volan in prednje sedeže, ... Nima strešnega okna in tudi ne usnjenih sedežev, kar je meni osebno še bolj všeč, saj ti "usnjeni" sedeži niso iz pravega usnja, ampak umetnega, na njih se tudi vse pozna ...
Končna cena novega (Mazde 3 G120 Revolution letnik 2018) z vsem zgoraj naštetim je bila pri ACosmos 20.600€ (imam račun).
Mazdo 3 sem kupil namesto CX-3, ker mi klasičen tip avta (nižji, daljši,..) bolj ustreza. S CX-3 sem bil sicer zelo zadovoljen, nisem imel nobenih težav, sem bil pa tudi eden redkih voznikov, ki ni bil ženskega spola .
Me kaj moti? Tako pri CX-3 in predzadnjem modelu Mazde3 me moti, da sredinski števec analogno prikazuje obrate motorja, hitrost pa se izpisuje le digitalno, in to na števcu in dodatno še na plastičnem prikazovalniku na armaturi pred volanom. Želel bi si, da mi glavni števec analogno prikazuje hitrost vozila, tako kot na Mazdi 6.
Konkretno in točno zapisano,tistega prikaza se takoj navadiš saj gledaš displej pod šipo i je ok. Jaz imam enako in sem dal po ceniku isto kot praviš.@Boki- koki, Takumi je neka izredna verzija,ki spada med attraction in revolucion opremo. Sem preveril po takratnem ceniku in je bila 19.590+450€m.barva in priprava vozila 120€. Bil je tudi got.popust 1000€ in to je to. Tisto kar piše za opremo ni vse res,bodi pozoren! Pri Tacumi se tisti lak malo lušči iz feltn,ponavadi pri vseh!
Mazda Mazda3 Sport G120 Takumi, letnik:2017,13100 EUR :: www.Avto.net ::
Nov je bil nekje okoli 20k z to barvo ,ki je enaka kot jo imam jaz. Jaz bi jo vzel ker ima skoraj vse razen usnja in strešnega okna. Malo se še zdilaj....Srečno.
Ich hab immer wenn ich mal länger fahre, also nicht nur 7 km zum Einkaufen, Geräusche beim beschleunigen. Also direkt beim Gas geben. Aber auch wenn ich den Berg runter fahre und manuell zurückschalte...
Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.
Letos so v finalu
Škoda Octavia
VW Golf
Peugeot 2008
Renault Captur
Hyundai Tucson
Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi na originalnih 18tkah je tako,da imajo toliko lufta pri blatnikih,tako je in ne bom nižal avta. Evo takšna je razlika,lahko glasujete ,podate mnenje katere bolje zgledajo, bi mi ful pomagalo.
Ja,zdaj pa ne vem kaj bi?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani