Mislim da je bla tale ?rna GT prej rumena, od kolega iz Vuzenice, pa je mela do nedavnega SG tablce, lohk pa da je naklju?je, se prav da ma plin, pa isti zadnji spojler (kokr vem tole ni original izvedba) ter feltne so identi?ne kokr jih je mel on, se prav kar precej naklju?ij!
Js bi vzel in tudi sem, Dunlop sportmaxx TT, niso poceni so pa odli?ne, tud in?truktor na vranskem je samo debelo gledal kako to dobro prime na gladkih podlagah, pri cca 10 stopinjh.
Niso pa poceni.
PS: So pa sportmaxx brez tt za moje pojme ?e bolj?e in cenej?e, so pa po te?i za skoraj 1/4 te?je od teh s TT oznako.
u mater, to je skor 200? komad
najbr? se bom kr za tiste Pirelli Pzero Nero odlo?u
ma ja sam ?aki, sej ro?ni menjalnik ma tut vsak 5 al pa 6 prestav pa ?e ni zato vsak enak
kokr se mi zdi ma 750i 6stopenjski avtomatski brez sklopke, M3 pa 7stopenjski z dvojno sklopko!
velka razlika
valda da te prlima, kk te ne bo prlimalo? noter mas pa 400konjev in 500nm navora!! cist vseen ker menjalnik je not te bo prlimalno al pa potrgalo zobnike
no sej ... pol si pa ?e navajen v glavnem to sem opozoril zato, ker je bilo veliko ljudi nezadovoljnih z obrabo robov in vsi so pumpali po navodilih proizvajalca avtomobila... se pravi redko ?ez 2,2 bara kar je absolutno premalo za to gumo. Pa tud za ostale gume ni ni? narobe, ?e se pumpajo 10-20% ve? kot je navedeno na listku na vratih.
js sm pumpu tak ko je pisal na gumi, za dimenzijo 205/40R17 pa itak pri men n? ne pi?e
pa ja, to ma sam konje to ni ?portn avto to je ladja kje bo? tu ?utu prestave ta avto je narjen da se pele? ?imbolj udobno, za psihi?e ma bmw M3 in M5... mislim da ma M3 dualclutch
baje ma isto naret za preklapljanje med ?portno in dinami?no vo?njo, prav, da ko da? na sport, da te kr prlima na zic
eagle f1 (smrekca) zelo lepo odvajajo vodo in so zelo vodljive po mokrem. So pa to ?portne gume z eno slabostjo, da jim pobira robove tako, da jih mora? nujno pumpat tam nekje na 3,0 bara, kar pa pomeni, da so malo bolj neudobne. Se pa zato odkupijo z u?itki pri ?portni vo?nji.
mel sm se prilo?nost pelat s sestri?evo (ne prov njegovo, ampak dela na eni agenciji kot prevoznik) BMW 750i ampak smo takrat mel ravn meet v CE tak, da se pol nism ampak ?e bo mo?nost, tak da bom takrat povedu, ?e bom ?e istega mnenja
Ne rabim zdej neki, da se full dr?i po de?ju, ampak iz izku?enj povem, da so ble tiste Marangonijeve katastrofa u de?ju, na ovinku sm mal gas zategnu pa je ?e nesl na po?ez pa ni blo nvem kake brzine, po suhem so se pa limale ceste ko nvem kaj.
gledu sm ?e tut
Kumho ECSTA SPT KU31
Kumho KU39
Goodyear EAGLE F1
Pirelli P ZERO NERO
Toyo PROXES T1-R
in
Yokohama S01 S.Drive
Michelinke so pa ?e predrage, gledem cenovno max do 115? na komad, sm ?e pomislu tut na Savo Intenso (ki so se mi na Daihatsuju odli?no dr?ale po suhem in po mokrem) ampak mi jih je vulkanizer odsvetoval, je reku, da niso ve? to kar so ble.
?e bi bil tolk za en k***c ne bi bil v ogromno teh novih ?portnih avtih. A to si vedel, da naprimer pri 370z avto sam zvi?a obrate ko vr?e? v ni?jo? No te nove zadeve niso tako slabe kot TI misli?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a je ?e sploh mo?no dobit faceliftano RX-8-ko u slo?
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani